goeie laptop.prijs ok. of hij lang meegaat?tijd zal het leren. Retourbeleid is ook in orde.

Dag Robert, Bedankt voor de mooie score die u ons geeft. Groeten, Jonathan.

mooi aanbod en duidelijke website.

Voor elk wat wils, en een snelle levering

Dag Pieter, Bedankt om ons een 10/10 te geven. We blijven hard werken om kwaliteit te blijven leveren aan onze klanten. Groeten, Jonathan.

Top, zoals altijd

Snelle levering, grote keuze en goede service

Dag Roger, Bedankt voor het, intussen al jarenlange, vertrouwen in ons! Groeten, Jonathan.

Top.

Tweede maal dat ik hier een laptop kocht. Eerste maal in de winkel, tweede maal online. Beide keren erg tevreden. Laptop zien er nagenoeg nieuw uit. Waar zoals beschreven. Snel, correct. Erg tevreden. .

Dag Peter, Hartelijk dank voor uw topreview! Blij te horen dat u erg tevreden bent over de kwaliteit van onze producten. We hopen u in de toekomst nog van dienst te kunnen zijn. Groeten, Jonathan.

Aangenaam verrast

Rekening houden met de prijs (175 €) kreeg ik veel waar voor mijn geld. Daarop 1 jaar garantie geven stelt mij gerust.

Dag Willy, Bedankt voor uw review! Dankzij de 1 jaar garantie kunt u inderdaad op beide oren slapen. Veel plezier met het toestel! Groeten, Jonathan.

Dell Vostro besteld voor mijn moeder, levering in orde en laptop in uitstekende staat, zeer tevreden!

Dag Sylvain, Bedankt voor uw aankoop! We hopen u nog van dienst te kunnen zijn in de toekomst. Groeten, Jonathan.

vlotte correcte levering

Dag Lode, Bedankt voor deze goede score! Groeten, Jonathan.

Was niet in orde

Batterij werkte niet en Ram geheugen was niet in orde ze gaan hem herstellen en terug sturen wacht nog af

Dag Ahmet, Bedankt voor uw feedback. Er was inderdaad een probleem met de batterij door een systeemfout en het RAM-geheugen was niet in orde door een menselijke fout. Twee uitzonderlijke fouten die toevallig op één en dezelfde toestel voorkwamen. We hebben dit dan ook direct aangepakt, zodat het probleem snel opgelost geraakte. Uiteindelijk heeft u het toestel eerstdaags terug ontvangen mét een goedwerkende batterij én de juiste hoeveelheid RAM-geheugen. Met vriendelijke groeten, Jonathan.

Duidelijke website, goeie service, goede toestellen

Dag Rudi, Hartelijk dank voor uw mooie woorden! Groeten, Jonathan.

Green twijfel.TOP

Green enkel problème. Op tijd geleverd.

Dag Yves, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Groeten, Jonathan.

Achat Laptop HP EliteBook

Livraison rapide et PC portable impeccable. Merci !

Bonjour Fabrice, Vous êtes merci pour votre commentaire agréable! Cordialement, Jonathan.

Perfect alle opties en bijkomende vragen ingelost

Perfect alle opties en bijkomende vragen ingelost

Dag Jan! Hartelijk dank om ons een topscore te geven! Blij dat we u tot dienst hebben kunnen zijn. Groeten, Jonathan.

Laptop is zoals beschreven. De levering was zeer snel.

Dag Peter, Bedankt voor uw mooie review! Groeten, Jonathan.

Het lap top is super

Echt top

Dag Naaj, Bedankt om deze mooie review te schrijven. Groeten, Jonatan.

Prima toestel

Degelijk apparaat, en start zeer snel op.

Dag Johan, Bedankt om ons deze mooie score te geven! Groeten, Jonathan.

Goede ervaring

Heel content van mijn Dell laptop

Goeiemorgen Kurt, Bedankt voor jouw positieve feedback! Groeten, Jonathan.

tres bonne

achete un laptop qui est tres bien. Exterieurement a peine abimé. pour le fil de connexion ce n;etait pas le bon. et j'ai ete rembourse immediatement. super

Bonjour Philippe, Merci beaucoup pour votre commentaire positive! Cordialement, Jonathan.

Veilig en correct geleverd door Bpost.

Na installatie van Office, het aanvangsscherm met "Tweedehands" (gênant) vervangen door het WIN10 logo. Voor de rest OK!

Dag Henri, Bedankt om ons deze mooie score te geven! "Tweedehands" was lang een beetje taboe, maar wordt meer en meer geapprecieerd en dus zeker niet iets om je over te schamen. Het is een markt die meer en meer aan het groeien is. We zien mensen van iedere sociale klasse over de vloer komen. Je krijgt evenveel voor minder geld én draagt een steentje bij aan een kleinere CO2-voetafruk. Standaard zetten wij ons logo op het de bureau-achtergrond van onze toestellen. Een manier om wat reclame te kunnen maken voor deze "tweede leventoestellen". Makkelijk te vervangen door een andere achtergrond naar wens. Groeten, Jonathan.

Nog nooit tegengevallen

Snelle service,.. mooie toestellen

Dag Johan, Bedankt om deze mooie review na te laten. Groeten, Jonathan.

Produit de qualité, service au top et super rapide.

Bonjour Benoit, Merci pour votre commentaire! Avec des salutations souriantes, Jonathan.

top product, snel geleverd

Dag Michael, Bedankt voor uw aankoop en deze topscore! Groeten, Michael.

Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding Snelle en zeer verzorgde verzending Zeer tevreden met deze aankoop.

Dag Patrick, Bedankt voor deze aangename review! Blij te horen dat onze diensten en product u hebben kunnen bekoren. Groeten, Jonathan.

OK pour tout

Tout est super ... avec ces PC HP Élite Book

Bonjour Serge, Merci beaucoup pour ce score maximal! Cordialement, Jonathan.

bonne entreprise très sérieuse

leurs laptop sont reconditionnés et de très bonne qualité. le packaging est aussi très bien fait afin de protéger un maximum la marchandise. Je suis très content de mes 2 achats fait chez Tweedehandslaptop

Bonjour Xavier, Merci pour votre confiance et votre commentaire très agréable! Avec des salutations souriantes, Jonathan.

een aanrader

Reeds 3 aankopen bij Tweedehands Laptop gedaan en steeds tevreden.

Dag Leen, Bedankt voor het vertrouwen in ons! We zijn blij te horen dat u alleen maar positieve ervaringen hebt bij ons. Groeten, Jonathan.

Bedrijfsgegevens

Ter Waarde 88

8900 IEPER

0032 57271819

[email protected]

Over Tweedehands Laptop

Ter Waarde 88, 8900 Ieper 057 27 18 19 [email protected] Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten. Op onze toestellen geven wij 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen, want onze klantendienst helpt u graag verder!

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.