Perfect product, perfecte levering.

Snelle opvolging en verzorgde levering

Goeiemiddag Eric, Bedankt voor jouw positieve feedback! Groeten, Jonathan.

Kwaliteit, laptops zijn echt zo goed als nieuw

Mijn derde aankoop. Nog steeds zeer tevreden

Dag Jan, 3xbedankt voor het vertrouwen in ons! Groeten, Jonathan.

Juist wat ik nodig had !

Bedankt Frederik! Groeten, Jonathan.

perfect

steeds goed materiaal, perfecte levering en opgave leveringsdatum.

Dag mevrouw/meneer Genicot, Bedankt voor deze geweldige commentaar! Groeten, Jonathan.

Heel vlot verlopen en super snel geleverd

Dag Nele, Bedankt voor jouw mooie review! Groeten, Jonathan.

Snelle verwerking van aankoop,

Dag Jules, Bedankt voor jouw aankoop en voor deze positieve feedback! Groeten, Jonathan.

Super service!

x

Dag Kristel, Bedankt voor jouw aangename feedback! Groeten, Jonathan.

Kwaliteitsvolle service

Degelijke apparaten en een goede service

Dag Roger, Bedankt om opnieuw bij ons aan te kopen! Groeten, Jonathan.

fast and good quality

The laptop was delivered very fast. Initially I had doubts as it was a second hand and very cheap. But I received a very good quality product with a fair price.

Good afternoon Mehmet, Thank your very much for the nice feedback! Kind regards

Mooi toestel aan een goede prijs

Toestel voor mijn dochter is heel degelijk en niet van nieuw te onderscheiden. Tevreden over de aankoop !

Dag Danny, Bedankt voor deze mooie commentaar! Groeten, Jonathan

Helemaal tevreden

Super snelle levering, toestel ziet er als nieuw uit.

Bonjour Guido, Bedankt voor deze fijne feedback! Groeten, Jonathan

parfait

transaction parfaite reçu dans les temps et même rapidement ,en état parfait et près a l emplois merci et a bientot .

Bonjour Luc, Merci pour votre comméntaire agréable! Groeten, Jonathan

Ik kan Tweedehands Laptop ten zeerste aanbevelen !

De levering was supersnel. De laptop is in uitstekende staat, als nieuw en werkt prima. Mijn aankoop was in één woord fantastisch.

Bedankt Dirk voor deze mooie woorden! Groeten, Jonathan

goede dienstverlening

heel vlug geleverd.goed ingepakt.op vragen heel vlug antwoord. heb het toestel pas,maar lijkt ok.

Dag Robert, Bedankt voor jouw aangename feedback! Groeten, Jonathan

Zeer snelle levering en goede kwaliteit laptop

Goede Klantendienst, ik ben zeer tevreden.

Bedankt Christophe voor jouw mooie feedback! We krijgen een glimlach bij het lezen van deze woorden. Groeten, Jonathan

Goede snelle levering

Goede snelle levering geïnstalleerd en werkt als het moet

Dag Vital, Bedankt voor jouw feedback! Groeten, Jonathan

Prima kwaliteit! zeer tevreden .

Zeer tevreden . Prima kwaliteit !

Dag Lieve, Blij te horen dat de aankoop aan jouw verwachtingen voldeed. Veel plezier ermee & een fijn weekend! Groeten, Jonathan

Snel geleverd en laptop leek net nieuw

Een van de enige sites Belgie/Nederland die voldoende keuze had in laptops met een Belgisch Azerty klavier

Dag Frederik, Bedankt voor jouw topreactie! Groeten, Jonathan

niet goed

als man van 77 jaar in het begin van een laptop te proberen. geen handleiding. niet in de Nederlandse taal. geen ervaring met laptops

Dag Geert, We hebben u een mail gestuurd met wat uitleg waarom we als hergebruikcentrum ervoor kiezen om geen handleiding mee te sturen bij onze bestellingen. Daar kunt u een online versie van de handleiding terugvinden. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan

Snel!

Mijn allereerste aankoop hier. Voorlopig zeer tevreden. Natuurlijk altijd even afwachten met elektronica en software maar goed... Het lijkt wel helemaal in orde en ik heb exact wat ik nodig had!

Bedankt Veerle voor jouw fijne commentaar! Groeten, Jonathan

Perfecte laptop incl configuratie

Bedankt Herman! Groeten, Jonathan

Er was een probleem met de batterij, maar er werd een oplossing geboden.

Ik had een probleem met de batterij. Deze raakte te snel leeg, ook tijdens het niet gebruiken van het toestel. Maar er werd meteen aangeboden om het toestel terug te sturen om indien nodig de batterij of het toestel te vervangen. Dus heel goede service!

Dag Thomas, Goed dat je contact met ons hebt opgenomen. We vinden klantentevredenheid heel belangrijk en proberen daarom altijd een geschikte oplossing te vinden. Groeten, Jonathan

Retraitè

Parfait comme forme à la description

Bonjour Monsieur Baudouin, Merci beaucoup pour votre comméntair. Nous sommes content que vous êtes satisfait. Cordialement, Jonathan.

Agréablement surpris !

Bonjour Je suis globalement satisfait de mon achat. Seul bémol, qui me fera peut etre faire valoir mon droit de rétractation dans les 14 jours, est que l'écran noir comporte des pixels de couleur verte au bas de l'écran a gauche. Autre soucis, mais qui est de ma faute, j'aurais du payer le supplément pour un SSD un peu plus gros en capacité. Bref tout est correct et emballage costaud. Cordialement Hansen Eric 0495/442 4 66

Bonjour Eric, Merci pour votre commentaire! N'hésitez pas de nous contacter quand vous n'êtes pas satisfait de votre achat au cause du problème à l'écran. Ainsi que nous pourrons trouver une solution. Cordialement Jonathan

Is o.k

Heb deze voor mijn zus aangekocht ,ik dacht de zelfde te hadden besteld als de x360 die ik eerder hier aankocht waar ik tevreden van ben , maar blijkt geen kaartlezer te hebben en ook geen sim slot ,wat ik haar eigenlijk belooft had te vinden voor haar , maar moest haar dit nadien melden dat dit er niet in zat, ze geeft er niet echt om , maar ik zou wel moest ik die voor mij hebben aangekocht , enkel wat steretjes minder voor de beperkte technische info omtrent dit , maar all bij all aanvaardbaar zou ik zeggen

Dag Carl, Bedankt voor jouw feedback! U kocht vorig jaar een HP ELITEBOOK X360 830 G6 TOUCH, dit is inderdaad een ander toestel dan de HP ELITEBOOK X360 1030 G3 13.3" TOUCH die u laatst besteld heeft. We proberen de belangrijkste info per toestel mee te delen op onze webshop, maar het is echter onmogelijk om voor ieder toestel alle details te gaan vermelden Bij eventuele vragen over de andere technische specificaties, kan men ons zeker via mail/telefoon bereiken. Groeten, Jonathan.

Over Tweedehands Laptop

Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten ;) Op onze toestellen geven wij trouwens 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen via +32(0)57 27 18 19. Onze eigen hersteldienst helpt u graag verder.