Retraitè

Parfait comme forme à la description

Bonjour Monsieur Baudouin, Merci beaucoup pour votre comméntair. Nous sommes content que vous êtes satisfait. Cordialement, Jonathan.

Agréablement surpris !

Bonjour Je suis globalement satisfait de mon achat. Seul bémol, qui me fera peut etre faire valoir mon droit de rétractation dans les 14 jours, est que l'écran noir comporte des pixels de couleur verte au bas de l'écran a gauche. Autre soucis, mais qui est de ma faute, j'aurais du payer le supplément pour un SSD un peu plus gros en capacité. Bref tout est correct et emballage costaud. Cordialement Hansen Eric 0495/442 4 66

Bonjour Eric, Merci pour votre commentaire! N'hésitez pas de nous contacter quand vous n'êtes pas satisfait de votre achat au cause du problème à l'écran. Ainsi que nous pourrons trouver une solution. Cordialement Jonathan

Is o.k

Heb deze voor mijn zus aangekocht ,ik dacht de zelfde te hadden besteld als de x360 die ik eerder hier aankocht waar ik tevreden van ben , maar blijkt geen kaartlezer te hebben en ook geen sim slot ,wat ik haar eigenlijk belooft had te vinden voor haar , maar moest haar dit nadien melden dat dit er niet in zat, ze geeft er niet echt om , maar ik zou wel moest ik die voor mij hebben aangekocht , enkel wat steretjes minder voor de beperkte technische info omtrent dit , maar all bij all aanvaardbaar zou ik zeggen

Dag Carl, Bedankt voor jouw feedback! U kocht vorig jaar een HP ELITEBOOK X360 830 G6 TOUCH, dit is inderdaad een ander toestel dan de HP ELITEBOOK X360 1030 G3 13.3" TOUCH die u laatst besteld heeft. We proberen de belangrijkste info per toestel mee te delen op onze webshop, maar het is echter onmogelijk om voor ieder toestel alle details te gaan vermelden Bij eventuele vragen over de andere technische specificaties, kan men ons zeker via mail/telefoon bereiken. Groeten, Jonathan.

Vlotte levering

!

Dag David, Bedankt voor jouw review! Groeten, Jonathan

Pico Bello inorde

De volgende dag geleverd, geen schrammetje op, op mijn Dell. Krachtbak aan een eerlijke prijs!

Dag Peter, Bedankt voor deze aangename feedback! Groeten, Jonathan

Prima iPad Air2

Ik deed navraag naar de bevestigingsmail die ik in eerste instantie niet kreeg, maar kreeg direct geruststellend antwoord per mail. Daarna was de levering van de iPad Air2 snel en het bleek dat het apparaat goed was ingepakt voor de reis. Prima service.

Dag Peter, Bedankt voor jouw review! Groeten, Jonathan

Goede ervaring!

Beetje getwijfels over tweedehands laptop maar heel tevreden. Laptop snel geleverd in goede verpakking. Helemaal in orde, in goede conditie zoals beschreven.

Dag Ellen, Bedankt voor jouw feedback! Groeten, Jonathan

Super aankoop en prima service

Alles prima verlopen. De PC werkt als een nieuwe! Ook de service is super via de telefoon! Verzending snel. Dus een heel tevreden klant.

Dag Francois, Hartelijk dank voor deze mooie commentaar! Groeten, Jonathan.

Heel vlotte levering , en goede kwaliteit

Aanrader

Dag Hugo, Bedankt voor deze mooie feedback! Groeten, Jonathan.

prima kwaliteit

Al twee maal een product gekocht bij jullie en ben er zeer tevreden over.

Dag Jos, Bedankt voor jouw aangename feedback! Groeten, Jonathan.

Onberispelijke dienstverlening

Donderdag om 11u besteld, vrijdag om 11u geleverd. De waar zelf in uitstekende staat, zonder een schrammetje. Als nieuw m.a.w. . Aan de juiste prijs.

Dag Peter, Hartelijk dank om jouw feedback te geven! Groeten, Jonathan.

Heel tevreden

Een Rugged Dell besteld van om en bij de 3000€ nieuw voor 800 € en toestel heeft geen krasje, werkt vlot en kon direct opgestart worden. Héél vlotte levering, dag erna reeds geleverd.

Dag Peter, Hartelijk dank voor deze mooie commentaar! Groeten, Jonathan.

lap(top)

goede en snelle bestelling en levering

Dag Peter, Merci om jouw feedback te geven op onze diensten. Groeten, Jonathan.

prima service , laptop in zeer goede staat . doe zo voort !

prima service !

Dag Paul, Hartelijk dank voor deze fijne woorden! Groeten, Jonathan.

Ondanks een probleem, telefonisch vlot en correct geholpen.

Dag Eddy, Blij te horen dat we het probleem goed hebben kunnen verhelpen. Groeten, Jonathan.

vlot en correct

- value for money

Dag Frank, Bedankt voor jouw feedback. We doen ons best om steeds de laagste prijs aan te bieden tegenover een goede kwaliteit. Groeten, Jonathan.

Altijd zeer correct

Zeer correct

Dag Martine, Bedankt voor het achterlaten van deze feedback! Groeten, Jonathan.

Waarvoor ik hem nodig heb.

Snelle levering, werkt perfect en is zeer snel.

Dag Patrick, bedankt voor jouw commentaar! Groeten, Jonathan.

Prima winkel

Alles was in orde.

Dag Johan, bedankt voor het delen van jouw feedback! Vriendelijke groeten, Jonathan.

Mijn laptop, zorgvuldig verpakt voor een veilige levering

Mijn laptop, zorgvuldig verpakt voor een veilige levering, is een krachtige metgezel. Ik koos er bewust voor om vooraf geïnstalleerd Windows-besturingssysteem te hebben, en heb in plaats daarvan Debian Linux geïnstalleerd. Deze aanpassing maakt het de ideale DJ-laptop, omdat het een stabiel en aanpasbaar platform biedt voor mijn muzikale creativiteit. Wat nog beter is, is dat de snelle service die ik ontving me in een mum van tijd op weg heeft geholpen, zodat ik me volledig kan richten op mijn passie voor muziek. Deze laptop is klaar om de beats te laten pompen!

Dag David, Bedankt voor deze mooie en uitgebreide feedback. Veel plezier met uw aankoop! Groeten, Jonathan.

voldoet niet

batterij na enkele uren leeg,

Dag Urbain, Spijtig te horen dat u niet tevreden bent over uw aankoop. We testen de batterijen altijd uit van de op onze webshop aangeboden toestellen. Deze dienen minstens een batterijscore van 70% te hebben wat overeenkomt met minstens 2u batterijduur. Mocht dit toch niet het geval zijn, mag u ons zeker contacteren. Dan is er iets mis en kijken we voor een geschikte oplossing! Groeten, Jonathan.

Top !!!

Heel goede Laptop, werkt snel, snelle levering eveneens, vriendelijke dienst na verkoop... het kan niet beter

Dag Helene, Bedankt voor jouw aangename reactie! Groeten, Jonathan.

was goed

Maar ik kreeg verkeerde laptop i5 ipv i7 gelukkig heb ik het gezien. Daarna heel soepel om de juiste op te sturen en mij een retourlabel te geven voor de verkeerde. Voorlopig dus alles goed met de laptop

Dag Koen, We zijn blij te horen dat u tevreden bent over onze dienst-na-verkoop! In iedere situatie proberen we steeds een geschikte oplossing te vinden. Groeten, Jonathan.

Zeer goed!!!

Super mooie laptop ontvangen. En zeer snel(1 dag)

Dag Hans, Bedankt voor jouw mooie feedback! Groeten, Jonathan.

Dag Hans, Kort, maar krachtig :D Bedankt! Groeten, Jonathan.

Kortrijkstraat 498 8930 Menen

0032 56200112

Over Tweedehands Laptop

Ter Waarde 88, 8900 Ieper 057 27 18 19 [email protected] Tweedehandslaptop.com is een onderdeel van Ecubel, de marktleider in België voor de aan- en verkoop van tweedehands laptops, computers, tablets en IT-materiaal. Wij bieden u een eerlijke prijs aan waar prijs-kwaliteit centraal staat. U bestelt uw toestel voor 15u? De volgende dag mag je de bestelling aan huis verwachten. Op onze toestellen geven wij 1 jaar garantie. Vragen? Aarzel niet om contact op te nemen, want onze klantendienst helpt u graag verder!