Na slechte levering is e.e.a prima opgelost

Klacht uitstekend verwerkt en afgewert

Response from the business owner

Beste Frans, zoals telefonisch al met u besproken kunnen wij van u geen mail terugvinden. Gelukkig was het probleem snel opgelost en hebben wij u het ontbrekende kunststof ringetje toegezonden. Wij wensen u veel plezier toe met de bestelling. Met vriendelijke groet, Team Interieurgeuren.nl

José

bestelling was snel in huis en goed verpakt

Ik ga zeker meer bestellen

Geweldige plek om producten van goede kwaliteit te kopen. Zeer snelle levering

Super snelle levering

Mooie duidelijke site

Snel in huis!

Goede ervaring, zoals het hoort!

Geen klachten.

Geweldig.

Topservice,snelle levering. Tevreden klant.

Vlot, Professioneel blijf zo doorgaan!

Vertrouwbaar en super kwaliteit

Perfect!

Alles snel en netjes geleverd.

Veel keuze

Vlotte levering

Fantastische service

De voorlaatste keer dat ik iets besteld had werd ik gebeld wat ik precies bedoelde zodat zij het juiste konden opsturen. Dat vind ik geweldige service.

Uitstekend geholpen en meegedacht. Aanrader.

1 van de artikelen was niet opcvoorraad. Gebeld en werd gelijk goed meegedacht over een alternatief. Tevens -omdat ik aangaf dat het een kado was- heeft Interieurgeurenshop de artikelen direct in cadeaupapier verpakt. Dank voor de goede service.

Super ervaring

Super snelle correcte levering van de bestelde producten, zelfs persoonlijk aan huis afgeleverd, omdat ik in de plaats van de webshop woon, dus......HELEMAAL TOPPIE!!!

Vlotte en goed verzorgde levering van de bestelde goederen.

Goed.

Product was achteraf niet leverbaar. Ik werd netjes gebelt en telefonisch hebben we een vervangend product kunnen vinden. Super service!!

Zeer snel en perfect afgeleverd !!!

Bestelde items waren op voorraad !!! Ervaar op veel websites dat dit dikwijls niet zo is,terwijl het wel zo vermeld wordt !!! Met andere woorden: men heeft de website niet op orde c.q niet geactualiseerd !!! Voor deze zeer positieve ervaring alleen maar lof !!!

Een fijne geur

Alles was goed geleverd .

en faire prijs

Heerlijke geuren

Ik heb al meerdere geuren gehad. Het voegt iets toe aan mijn interieur.

Super na lang zoeken eindelijk mijn luchtje gevonden en besteld super snelle levering en goed verpakt !

Uitstekend.

Makkelijke site waarop ik goed kan vinden wat ik zoek. Snel geleverd. Netjes verpakt.

De geuren staan goed omschreven op de site en de bestelling werd snel geleverd. Dit wordt mijn vaste adresje voor het bestellen van heerlijke interieurgeuren!

Comfortabel

Ik heb deze geuren voor het eerst ontdekt in Frankrijk maar nu met de lock down Zijn de grenzen gesloten wegens copid 19.maar via de interieurenshop heb ik toch mijn geuren kunnen bemachtigen.is het gemakkelijk en veilig en met nog een pluspunt voor de snelle levering zelf in deze tijden! Een echte geurige aanrader !!!!!!

Prettig

Snel gevonden wat ik moest hebben. Zou alleen graag alleen de navulling voir de autoverfrisser willen zien

About interieurgeuren.nl

Interieurgeuren.nl is dé specialist op het terrein van geurstokjes, geurbranders, autogeuren, roomsprays, aroma mist diffusers, geurkaarsen en de bijbehorende navullingen. Wij bieden een gevarrieerde collectie van interieurgeuren van de beste merken.