Goed en snel.

Goed en snel goeie kwaliteit, al jaren rozen van de Wilde.

Snelle levering in goede verpakking.

Vlotte online bestelling met ruime toelichting. Ik miste een handleiding voor het poten. Online opgezocht.

Snelle levering, mooie rozen en netjes verpakt

Voor de tweede keer besteld en ook nu weer erg tevreden.

Snelle levering, goede kwaliteit, netjes verpakt en afgeleverd.

Dit was mijn tweede bestelling bij de Wilde. Net als vorige keer zeer tevreden. Alleen jammer dat de op de website beloofde gratis Klimroos er niet bijzat.

zeer snel geleverd

snel geleverd en goed verpakt

Uitstekend, 5 rozen al na twee dagen keurig aan huis afgeleverd!

Wij zijn al vele jaren klant en heel erg tevreden over de kwaliteit van de planten. Uitmuntende service en afhandeking van de bestelling

De indruk was dat er ook een paal bij het vogelhuisje geleverd.zou wordenn

Artikel en leveringstijd oké

Beste Sjan, Het kan verwarrend zijn omdat er op de foto het voederhuisje met een paal staat afgebeeld. Dit is de eerste keer in al die jaren dat dit een issue is maar goed. Het staat niet in omschrijving dat er een paal of zwenkarm bij zit, maar ik zal de tekst aanpassen en erbij zetten 'zonder paal en zwenkarm' Een 4????? Je had dit ook kunnen vragen tijdens het bestellen. Groet Steven

alles gooit zo als altijd

ik had 5 rozen bestelt en was er in 2 dagen heel erg goed verpakt en op elke roos de naam heel duidelijk

Alles goed, niet op aan te merken

Twee keer dat ik rozen en dergelijke had besteld, eerste ervaring was prima, tweede ook, er zal zeker een derde keer komen.

Aanrader

5 Clematissen besteld en zeer tevreden over de kwaliteit.

Snelle service en vriendelijk geholpen

Snel en vriendelijk geholpen. Ook met de feestdagen snelle levering aan huis. Super!

Vlotte snelle levering

Zeer goede kwaliteit Zeer snelle levering Zeer duidelijke catalogus Een echte aanrader

Mooie geleverde rozen

Mooie vertakte rozen. Snelle levering en zeer goed verpakt.

een hele snelle levering, goede sterke rozen

Rozen kwamen ondanks alle de kerst nel binnen, al een week na bestelling. Ik had dat niet verwacht zo snel. Dit is mijn tweede bestelling, alles was goed ingepakt. Verder is de folder ook handig. En dat allemaal voor een scherpe prijs.

snelle, zorgvuldige levering

alle planten waren goed verpakt en inderdaad binnen de levertijd verstuurd. ik ben er erg blij mee!

heel goed.

uitstekend.

Levering erg goed verpakt en snel geleverd.

Wat ik bij andere leveringen van de Wilde helemaal niet had, heb ik nu wel een beetje, maar het is afwachten tot het voorjaar misschien groeien en bloeien ze als een tierelier, maar zoals gezegd in vergelijking met eerdere leveringen zien deze rozen en niet zo gezond uit.

Beste John, De rozen worden vers gerooid van het land, met kale takken worden de rozen geleverd en dat kan er misschien niet mooi uitzien maar door in december te planten komt het eigenlijk altijd wel goed. Denk er wel aan de rozen te snoeien in maart tot 15 cm boven de grond zoals ook staat in de bijgeleverde folder. Mocht er onverhoopt toch wat zijn mail dan gerust. groet steven

Gezond uitziende planten, zorgvuldig verpakt

Prima service maar vanwege de drukke periode een paar dagen vertraagd met de levering.

Ik had graag willen beoordelen met uitstekend of excellent maar ik heb bijna 3 dagen in de rats gezeten. De roos werd niet geleverd in een pot met potgrond maar in een plastic zak en de wortels waren 'bloot'. 't Was echt even schrikken. Enfin, de roos heb ik geplant in een ruime pot met potgrond geschikt voor rozen en ik hoop nu natuurlijk dat het een schitterende bloeier wordt. Dat ik 3 dagen zenuwachtig ben geweest was misschien nergens voor nodig.

Kwaliteit goed en snel geleverd

Onverwachts kon een van mijn leveranciers niet de juiste clematis leveren. Bij Rozenkwekerij De Wilde vond ik wat ik zocht en was het binnen enkele dagen bij mijn klant.

zoals gewoonlijk goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

Snel geleverd en goede informatie over het planten.

De rozen waren goed te vinden op de site. Vervolgens heb ik ze heel snel ontvangen. Er zat ook een goede beschrijving bij over het afhandelen van het pakket en het poten van de rozen. Nu met spanning wachten tot ze gaan groeien en bloeien.

Sterke mooie rozen, schitterend assortiment.

Geweldige kweker, snelle levering.

Mooie Black Friday aanbieding, makkelijk besteld, goed op tijd afgeleverd, top

Prachtig gezonde goed verpakte planten

Prachtig gezonde goed verpakte planten