Kwaliteit goed en snel geleverd

Onverwachts kon een van mijn leveranciers niet de juiste clematis leveren. Bij Rozenkwekerij De Wilde vond ik wat ik zocht en was het binnen enkele dagen bij mijn klant.

zoals gewoonlijk goed en snel geleverd

goed en snel geleverd

Snel geleverd en goede informatie over het planten.

De rozen waren goed te vinden op de site. Vervolgens heb ik ze heel snel ontvangen. Er zat ook een goede beschrijving bij over het afhandelen van het pakket en het poten van de rozen. Nu met spanning wachten tot ze gaan groeien en bloeien.

Sterke mooie rozen, schitterend assortiment.

Geweldige kweker, snelle levering.

Mooie Black Friday aanbieding, makkelijk besteld, goed op tijd afgeleverd, top

Prachtig gezonde goed verpakte planten

Prachtig gezonde goed verpakte planten

perfecte service!

nu voor 4e keer besteld online en mooi verpakt en netjes afgeleverd! ik had een paar vragen en via email kreeg ik heel snel van Steven reactie en hulp en wederom alles naar alle tevredenheid afgehandeld naast dat dit super Rozen zijn en ook mijn overbuurman bekend was met dit adres en de Wilde kent

Mooie kwaliteit en snelle levering

Mijn bestelling was binnen 2 dagen geleverd. De rozen waren mooi stevig en met een mooie wortelpartij.

Snelle levering van mooie plant

Door de Sinterklaastijd werd de bezorging via Post nl. door twee zwarte Pieten gedaan! Goed verpakt, duidelijke instructie-folder per mail voor behandeling na toezending. Mooie, gezonde plant .

weer prachtige rozen

goede rozen,gezond uitziend en goed verpakt klacht=buiten jullie schuld de rozen werden zonder overleg bij een afhaalpunt gebracht =de postbode is niet bij mijn huis geweest=voor mij te controleren via camera's ik moest er zelf achterkomen dat de rozen elders waren

uitstekend!

Super snelle verzending. Uitstekende kwaliteit, mooie gezonde plant. dank!

geweldig

heb voor de tweede maal besteld en ook die bestellig is perfect geleverd ben heel tevredenik zelf ben op zoek naar een zwarte roos meschien hebben jullie er een

Uotstekend

Duidelijke uitleg in de winkel en een paar maanden later besteld via de site. Snelle levering.

besteld en binnen 2 dagen geleverd

Uitstekende afwerking van de bestelling.

Prima. Ik ben heel tevreden.

Goed telefonisch geholpen en mooie rozen geleverd

Naar aanleiding van mijn vraag prettig en goed geholpen. Daarnaast snel mooie rozenstruiken geleverd in nette verpakking

Goede levering!

Bestelling prima en netjes geleverd.

deskundigheid voor de volle honderd procent

duidelijk advies en zeer snelle levering. Prima kwaliteit rozen

snelle lievering goede service ma de rozen könnten ein bischen besser verpackt sein.

Snelle levering. Bij vragen een goed antwoord en juist advies

perfekt

Snelle verzending. Uitstekende kwaliteit, perfekte planten. Hartelijk dank

Snelle kwaliteit

Goede site, ruime keuze. Snelle levering. Prima rozen. Dat belooft veel bloemen plezier volgend jaar.

Goede ervaringen

Al jaren klant en zeer tevreden over de rozenkwekerij

bestelling vlot geleverd en prima aangekomen.

Heb reeds vaker besteld en altijd goede ervaringen. Mijn enig kritiekpuntje is dat op de roos Alaska enkele blaadjes voorzien zijn van zwarte vlekken Ik vermoed blackspot. Kan dat kloppen?