Desgevraagd:acer is 70 cm, zonder pot. Afgeleverd: een mini van 40 cm, inclusief pot

Waardeloos dus.

hoi marijke, wij proberen dit wel zo goed mogelijk te leveren. als deze te klein is dan kunnen wij een grotere sturen mail anders even steven

Rozen erg kort teruggesnoeid.

Rozen zijn minimaal beworteld, dit kan beter.

hoi harry, als je niet terug snoeit in deze tijd dan wordt het niks met de rozen vandaar dat wij ze kort snoeien! beworteling is door het koude weer wat achter maar komt snel nu het warm weer is steven

Gezonde planten goed vervoerd

Gezonde planten goed vervoerd

snelle correcte levering

snelle correcte levering

prima en zorgvuldige levering

prachtige roos , zorgvuldig verpakt en snel geleverd, ook al was er gesuggereerd, dat het ivm de post wat langer zou kunnen duren.

Fantastische kwaliteit planten

Altijd een goede kwaliteit van planten.

Bijzonder blij met de bestelde rozen

Bijzonder blij met de bestelde rozen .

Zeer goede verpakking, en mooi product voor een mooie prijs.

Zeer goede verpakking, en mooi product voor een mooie prijs. Nu natuurlijk nog afwachten hoe de rozen het gaan doen in de tuin. Ook zeer klantgericht bedrijf

Mooie kwaliteit en zorgvuldig verpakt.

De planten zijn mooi opgekweekt en zien er gezond en sterk uit.

fleurtastisch

Zeer vriendelijke prettige samenwerking met deze kwekerij. Denken mee en helpen je waar nodig. .

Snelle levering; heel degelijk verpakt

Na aankoop heb ik heel snel mijn pakket ontvangen. Alles was goed verpakt; nu duimen dat de planten goed wortelen

Ik ben heel tevreden

Verrast door de snelle levertijd en de geweldige verpakking

Planten te laat geleverd

Planten zouden 6 april geleverd worden maar kwamen vrijdagmiddag 9 april pas hier. Doos met planten werd omgekeerd bezorgd. De planten hadden volgens ons al langere tijd zo gestaan want ze waren plat. Vervoer met post NL komt de planten niet ten goede.

Goede, snelle service. Kwaliteit.

Goede, snelle service. Kwaliteit.

Prachtige roos plant

Goed beschermd ingepakt

Bestelling, mooie rozenstruiken goed verpakt ontvangen!

Een prima ervaring!

tevreden

Ik ben tevreden met de levering, goed ingepakt, degelijke planten, snel geleverd, nu maar hopen dat ze goed groeien.

Website overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik. Bestelling snel gedaan. Levering ook goed en snel

Planten waren netjes verpakt, zien er goed uit

Snelle levering en goede verpakking. We zijn benieuwd hoe het er straks uitziet als het gaat bloeien

Heel snelle verzorgde levering van zeer mooi plantgoed. Een aanrader

Rechtstreeks van de kweker!

Prima prijs/kwaliteit verhouding, netjes conform afspraak geleverd en keurig verpakt zodat de planten heelhuids aankomen!

Prima ervaring

Ik had een roos en een clematis besteld. Beiden zijn snel bezorgd en zien er goed uit.

Snelle service, goede communicatie, goed product

Eerste keer hier iets gekocht, zeker niet de laatste keer!

Ik ben content met de planten

Ik heb compassie voor hoe jullie je best doen. Best lastig om planten te versturen. Kleding is bijvoorbeeld makkelijker. Per post is toch anders dan dat je zelf ergens bij een tuincentrum koopt. Netjes verteld dat het druk is bij PostNL. Hoe de vlinderstruik en rozen gaan groeien dat zal moeten blijken. Maar dat komt denk ik wel goed. Een klein minpuntje. Het prijskaartje van de roos geeft een iets lagere prijs weer dan dat ik heb betaald.

Klimrozen in pot : totaal niet goed beworteld.

De 2 klimrozen kocht ik in pot, om juist een goed gewortelde sterke plant te verkrijgen. De mme Alfred carrière had 2 héél dunne worteltjes, die volledig omhooggebogen tegen de stam richting blad zaten... Dus dit is een roos met blote wortel , nogal ruw in een pot met aarde geduwd... daar betaal ik niet voor! De klimroos Ghislaine de Féligonde was hetzelfde lot beschoren. Deze viel letterlijk uit zijn pot, nadat ik het bovenste viltlaagje had verwijderd. Ook daar was het 1 zielig worteltje naar boven geplooid tegen de stam aan. Indien er geen rozen in pot meer voorhanden zijn( goed gewortelde!) meld dat dan gewoon op de site. Maar een duurdere prijs vragen voor een roos in pot, die er eigenlijk ene is met blote wortel, gewoon in een pot gestoken, dat vind ik boerenbedrog! En dat is erg teleurstellend. De Clematis Duchess of Edinburgh zat horizontaal gepropt in de doos. Heeft 2 heel dunne takjes. De ‘ hoofdtak ‘ is dan nog geknakt door het transport. Tegen beter weten in heb ik er een bandje rond gedaan, misschien herpakt hij zich.. De borderplantjes waren ok,( border wit en blauw) de roos in pot Schneewittchen was wel goed doorworteld. De levering kon ook beter : besteld op 30/4, vandaag 8/4 ontvangen. Op de site staat 2-3 werkdagen?