Gezonde planten, snelle levering

Ik vond hier een mooie clematissoort die ik nergens anders leek te kunnen bestellen. Heel snelle en verzorgde levering!

Bestelling was simpel, product goed

en mijn kapster was erg blij met de mooie roos..... Helaas was de gebruiksaanwijzing / verzorgingtips in mijn spam box beland en na 30 dagen gewist, dus kon ik ze haar niet meer toesturen ..... blijft maar aan mij knagen : mijn cadeautjeis zo niet compleet!

alles zag er goed uit

Mooie gezonde plant, goed beworteldt . Goed verpakt

Verzending prima en keurig verpakt.

Ik vond de planten op fb mooier lijken, Deze waren al een beetje op het eind, Had ze weg willen geven,maar vond ze daar niet mooi genoeg voor.

Snel, betrouwbaar, eerlijk

een eerlijke en betrouwbare kweker, zie zijn afspraken nakomt.

Was erg blij met de inhoud van de doos! Verzorgd!!

Efficiënt

Afhandeling bestelling TOP Product uitstekend verpakt. In prima conditie

Geweldige rozen!

De rozen die ik in het voorjaar heb gekocht hebben de hitte niet overleefd. Dus nieuwe besteld. Snel en keurig geleverd!

Hele goede rozen en correct afgeleverd.

Prachtige rozen met veel liefde en aandacht gekweekt.

De vele goede informatie om rozen in de tuin te houden heeft mij besloten een kleine rozentuin te maken. De rozen die we kregen zagen er goed verzorgt uit. Een genot om te zien.

Snelle, correcte service en prachtige producten.

Prima ervaring.

Zie hieronder.

Groot assortiment, gemakkelijke site, snelle en correcte levering van goede kwaliteit.

Supperrr

Snelle levering en uitstekende professionaliteit

Roos verder niet verkrijgbaar

erg goed

bestelde planten werden snel geleverd, zaten goed verpakt en zagen er erg goed uit

Goed!

Goede service, snelle levering en prachtige planten!

Mooie grote plant keurig bezorgd.

Ik ben heel tevreden over de roos en de bezorging. Geef eigenlijk nooit een reactie op een beoordelingsmail. Daar heb ik geen tijd voor. Die ene zin is toch prima? Waarom vragen naar meer?

Top kwaliteit planten en service!

Mijn complimenten en dank.

Geweldige service en mooie kwaliteit

Al vaker hier besteld en altijd supergoed. De planten zijn ook van supergoede kwaliteit.

Exact wat ik bestelde...in zeer goede conditie...en op het afgesproken tijdstip. Heel tevreden dus!

Top service en product

Heb al veel rozen besteld bij deze kweker, altijd goed van formaat, kwaliteit. Snel bezorgd, in ruime dozen. Dus nooit geknakte steeltjes o.i.d. Ze geven zeer goed advies qua standplaats en als je zoekt naar een specifieke roos, soms op basis van een foto, dan wordt die zelfs nog gevonden. Kortom: waar voor je geld

Woe besteld, zaterdag in huis, ruime doos, vochtige aarde, drie knoppen, na twee dagen de eerste bloem uit!

perfect, zeker aan te bevelen

perfect, zeker aan te bevelen