Rozen deden het meteen prima. Een volgende keer zou ik graag rozengrond meekopen, daarvoor moest ik nu meteen naar een tuincentrum. R. St Swithun kw heb ik gekocht als gewone roos die evt ook laag kon klimmen. Maar ik denk dat hij wel ondersteuning van een rek nodig heeft.

Snel en goed geleverd. De klimrozen zien er goed uit en zijn prima verpakt.

Snel en goed geleverd. De klimrozen zien er goed uit en zijn prima verpakt.

perfect

De levering is perfect op tijd en de rozen zien er schitterend uit

Good quality but delayed delivery

Good quality but delayed delivery

Goede kwaliteit! Afspraak =afspraak. En dat is prima in orde.

heel tevreden

snelle levering - goed verpakt - goede handleiding

Niet lang op de levering moeten wachten en de plant is van goede kwaliteit.

Alles naar wens

Heel mooie rozen in uitzonderlijke kleuren, zorgvuldig verpakt en snel geleverd voor een heel goede prijs. Graag tot een volgende keer!

Perfect.

De dag na bestelling on-line werden de rozen bezorgd in een grote doos.4 mensen heel blij met ieder een Bantry Bay. Snel, mooi en perfecte kwaliteit.Dank,dank,dank.

Wow, prima ingepakt en wat een prachtige rozen!

Zo blij! Had kleine plantjes verwacht maar flink uit de kluiten gewassen rozen waar al knoppen inzitten. Super tevreden!

Mooie rozen, goed verpakt

Ik kreeg twee grote dozen waar de rozen rechtop in werden vervoerd. Het is extreem warm geweest de afgelopen dagen, dus er was wat blad afgevallen. Toch bleven er genoeg mooie rozen over. Nu de verzorging nog.

Verrast door de inhoud

Een onverwacht grote doos. Terecht bleek na openen: drie stralende rozen !

Fantastisch mooie en sterke rozenplanten, zeer goed verzorgd!

De 2 bestellingen zeer vlot en zeer goed verpakt bezorgd, Klimrozen in stralende conditie,ondanks warme weer. Dankzij speciale anti-uitdroog afdekmatjes reageren zij planten met uitbundig bloeien, zeer goed aangeslagen.Uitmuntend en zeer aanbevelenswaardig! Dit smaakt naar meer!

Zie hieronder

Gezonde plant Snelle levering Fantastische verpakking

Kwalitatief en snel.

Ik had 4 planten besteld en kreeg er maar drie, plus een grote doos meststof voor rozen en bloemen die duurder was dan de missende plant. De kwaliteit van de planten was zeer goed ze zagen er mooi en fris uit. Iets wat ik bij een ander bedrijf toch vaak niet kon zegge.

De klimroos is keurig geleverd, goed verpakt, maar wel 1 dag later dan beloofd.

De roos is keurig verpakt en het is een mooi vertakte klimplant, alleen vind ik het blad nogal dof en dat verbaast me een beetje. Qua blad vind ik hem er niet super gezond uitzien.

dik voor elkaar

Rozen in prima konditie ontvangen, heel goed verpakt en geen klachten.

Nette snelle levering

Mooie rozen besteld, werd snel geleverd en goede kwaliteit

Zeer goed verpakt en snelle levering

Roos was erg droog

de klimroos stond erg droog. Rest was heel en goed verpakt

Snel en met zorg verpakt

Prachtige rozen!

Zeer goed verpakt snelle levering Plant (clematis) ziet eer heel gezond en sterk uit

heel erg goed

1. optijd gekomen 2.fantastisch verpakt 3. roosjes drogen niet uit vanwege "oplegrondje" op de aarde in de pot Ik ben zeer tevreden en kom terug! vriendelijke groet Lieske Jitta

Very good product and super fast delivery

I am very satisfy with the delivery speed of this company. They were delivered on the next day and the roses are very healthy and intact when they arrive.

Top rozen en goede service!

Een telefoontje gepleegd, omdat ik nog geen orderbevestiging had gehad... Medewerkster doet even navraag en ik word meteen teruggebeld! Alles opgelost, de volgende dag geleverd! Prachtige stevige planten, goed verpakt! Prima service!