Superservice, geen groot leger waar je niemand kunt bellen. Topbedrijf...!

Superservice, geen groot leger waar je niemand kunt bellen. Topbedrijf...!

Alles van service - levering - kwaliteit was 100% TOP

Tweede bestelling en alles top

goed, niet geheel perfect

Bestelprocedure is prima verzorgd en wordt ook snel opgepakt. Ik had 6 stamrozen gekocht van 90 cm hoogte. Er blijken er 2 een behoorlijk kromme stam te hebben. Zolang de bamboesteun nodig is, valt dat niet zo op, maar kunnen deze verwijderd worden staan er dus 2 met een erg kromme stam. Niet fraai om te zien.

Constant hoge kwaliteit

Ik heb al een paar maal bij De Wilde besteld. De rozen zijn prima en worden zeer goed verpakt, snel geleverd.

Goed ingepakt, mooie planten, fijne instructies!

Goed ingepakt, mooie planten, fijne instructies!

HeelGoed

2 opmerkingen Ik kreeg advies van klimrozen waarvan een niet te bestellen was online Ik kreeg advies dat ik per strekkende meter 4 klimrozen moest zetten Omdat ik dat vreemd vond ben ik na gaan lezen Ik heb er nu 2 per strekkende meter en twijfel eerlijk gezegd of dat niet teveel is Nog steeds heb ik over beiden de vraag wat was goed geweest Wil graag dat de rozen mooi groeien en de prijs is natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel klimrozen per m2

Snelle levering en een mooie kwaliteit! Bij dit bedrijf ga ik meer bestellen. Top!

heel goed

goede kwaliteit, goed geleverd en een nette prijs!

Goede snelle bezorging goed verpakt. Prachtige rozen. Maar ook veel vaste planten. Goed bedrijf!!

Alles piekfijn in orde

Ik heb reeds een drietal keer rozen besteld en telkens was ik tevreden over de kwaliteit. Tevens kan ik U een pluim geven voor de vlotte afhandeling van de bestelling.

topkwaliteit en snelle levering

topkwaliteit en snelle levering. Goed snoeiadvies en prettige klantbenadering. Heldere site.

Hele mooie kwaliteit planten en snel geleverd!

De grootte van de geleverde planten klopt met de beschrijving op de website! (bij een andere site zijn veel kleinere planten geleverd) De planten zien er goed uit. En ook nog snel geleverd.

Snelle levering en perfect ingepakt.

Mooie rozen en supergoed ingepakt en snelle levering, 3 dagen ns bestellen, top.

keurig verzorgd

Het is vaak de vraag hoe bestelde planten , in dit geval rozen, uiteindelijk aankomen . Wij hadden een 40 tal kleine Fairy's besteld. Deze werden keurig verpakt op een afgeschermde pallet .Goed beschermd tegen beschadigen. Communicatie over de levering en wat te doen ná de levering was ook uitstekend.

Kwaliteit en service

Mijn bestelling was goed verpakt. Rozen zagen er prima uit en er kwam via de mail nog aanvullende info over het planten. Prima in orde!

Goed.

Nog niets ontvangen, maar altijd goede service

Goed overleg, snelle levering. mooie planten!

Snel-topkwaliteit-goede verpakking-aanrader

Eerste ervaring met de Wilde. Zeer positief. Snelle levering in een heel goede verpakking, geen enkele beschadiging bij de planten. Prijzen zijn zeer gunstig bij deze kwaliteit planten. Planten zien er fantastisch en gezond uit. Heel benieuwd naar de komende groei en bloei.

Positief verrast.

Mooie stamrozen gekocht Die werden snel geleverd in een stevige verpakking.

Super correct en snel.

Wij zijn zeer tevreden over het bestelde product. Keurig verpakt en het ziet er prima uit. Super!!!

Goede service, mooie planten.

Klantvriendelijk met een goede service. Mooie planten. Ben erg blij met mn bestelling.

zeer correcte bediening via de telefoon

Heb goed advies gekregen bij de keuze van de rozen en alles is correct afgeleverd. Min puntje: de grote van de struikjes viel mij tegen.

Zeer goed telefonisch bereikbaar, goede voorlichting en snelle nette levering

Bloemen en planten bestel ik doorgaans niet online maar nadat ik enkele keren telefonisch contact had gehad en De Wilde me telkens erg goed geholpen heeft durfde ik het wel aan. Het zoeken, bestellen en afrekenen ging soepel en de levering was snel en erg netjes. En dikke 10 voor de uitstekende service.

Vriendelijke service.

Door een fout was de bestelling 4 dagen niet besteld, na een mail te hebben gestuurd kreeg ik dezelfde middag een telefoontje met een excuus en bevestiging dat het de volgende dag nog zou worden bezorgd. Dank u wel voor de mooie planten!

prima ervaring

Ik behoorlijk grote hoeveelheid borderpaketten besteld. De planten waren allemaal prima kwaliteit Helaas was de tekening hoe geplant moest worden fout met de hoeveelheid planten per soort er stond 2 maar het was 1 Hierdoor had ik te kort aan het einde. Dit Zie je eerder als je 1 of 2 paketten besteld. Dat zie je niet als je er 8 besteld.

Hoi Vanessa, Ik zal de tekening aanpassen zodat dit niet weer voorkomt groet steven