Laden reviews...
Laden reviews...
18 anmeldelser inden for de sidste 12 måneder
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Kunderne roser generelt hurtig levering, omhyggelig emballage og sunde planter. Nogle ordrer oplevede forsinkelser eller emballageproblemer, men de blev hurtigt løst. Samlet set er stemningen positiv med godt forhold mellem pris og kvalitet og en pålidelig kundeservice. Anmeldelserne beskriver en glat købsoplevelse og hjælpsom support ved behov.
In een woord , koop nergens anders je bloemen online. Er zijn gelikte Websites, maar trap niet in, ze leveren zeer slechte service. Lees eerst reviews en doe onderzoek zou ik zeggen. De service van De Wilde is super goed en zeer snelle levering. Alle 11 planten In een grote doos netjes naast elkaar en geen verzendkosten!! Wat wil je nog meer?
Beveelt aan
10 June 2020
Ben
Lelystad
Wij hadden een probleem met het afleveradres. Hierover contact gehad met de leverancier en ze hebben dat netjes opgelost.
Beveelt aan
10 June 2020
Nanda
BUSSUM
Die Rosen sind sehr schön und haben schon Knospen und Blüten, ich hoffe sie gedeihen in meinem Garten weiter. Vielen Dank!
Beveelt aan
10 June 2020
Roman
Netphen
Bestellen ging makkelijk levering was top
Beveelt aan
10 June 2020
Roberto
Spijkenisse
Uitstekende verpakking. Snelle levering. Mooie producten.
Beveelt aan
10 June 2020
Henk
Scheemda
In een te kleine doos een te grote roos verzonden met als gevolg dat de takken geknikt zijn. Erg slordig voor dat geld 16 euro en verzendkosten = 25 euro. Nu halve roos. foto gestuurd krijg mededeling: groeit wel weer aan.
Beveelt niet aan
10 June 2020
Ria van der Bas
Streefkerk
Hele mooie roos en heel verrassend met heel veel bloemen. Zo mooi. Ben er heel blij mee.
Beveelt aan
10 June 2020
Irma
Almere
Goed kwaliteit, snel levering, handige tuintips
Beveelt aan
10 June 2020
Elena Surikova
Almere
ik bestelde de rozen op donderdag en zaterdag was de bezorging.niks geen ivm drukte lange wachttijd.de kwaliteit was zeer goed en grootte,zoals beloofd.ik ben heel erg blij met de mooie rozen voor in mijn nieuwe tuin.
Beveelt aan
9 June 2020
n de graaf
harlingen
Mijn ouders erg kunnen verrassen met een echte van Leersum roos. Bedankt
Beveelt aan
9 June 2020
Marielle van Leersum
Zoetermeer
Ik had prachtige rozen besteld en ontvangen. Op de roos waar ik me het meest op had verheugd zaten alleen helaas geen bloemen aan. Ik denk dat ze er misschien af zijn gevallen tijdens het vervoeren. Maar over het algemeen waren ze goed ingepakt en de rozen zelf zijn van prachtkwaliteit.
Beveelt aan
9 June 2020
Tina
Den Haag
Nette en snelle afhandeling, jammer dat niet alle bestelde rozen in voorraad waren.
Beveelt aan
9 June 2020
Patrick Lenaerts
Lanaken
Ik heb 3 prachtige Du Pré rozen, een vlinderstruik en lavendel besteld. Alles binnen een paar dagen geleverd in een stevige doos. Fijn is ook dat je via de mail een apart bestand krijgt waarin alles staat over het onderhoud van de roos. Kortom: heel tevreden.
Beveelt aan
9 June 2020
Mark
Ophemert
rozen besteld en binnen 2 dagen keurig thuis bezorgt in een stevige doos De rozen zijn van een heel goede kwaliteit.
Beveelt aan
9 June 2020
Herman
Den Haag
In plaats van een bestelde roos, zat er een andere roos bij, die ik niet had besteld. Daarover was van te voren geen contact geweest. Ik heb daarover een mail gestuurd, waar na twee dagen nog niet op is gereageerd. Beetje jammer van zo’n mooi bedrijf.
Beveelt aan
9 June 2020
Cees
Soest
De planten waren dezelfde dag nog verstuurd. PostNL deed er nogal lang over om te leveren, maar de planten zagen er bij levering nog keurig uit
Beveelt aan
9 June 2020
Saskia
Baarn
Twee klim rozen gekocht via de webshop. Proces was zoals je mag verwachten (Aankoop- en verzend bevestiging etc). Communicatie over de verzending was pro-actief. Rozen waren naar behoren ingepakt en vervoerd. Twee mooie jonge planten.
Beveelt aan
8 June 2020
Matthijs
Sassenheim
De roos die ik besteld had was zeer zorgvuldig ingepakt en netjes verzonden. En staat nu op een mooi plekje in de tuin
Beveelt aan
8 June 2020
Rina Froger
Leusden
Mooie gezonde rozen en snelle feedback op vragen
Beveelt aan
8 June 2020
Rob
Scheltema
De planten kwamen heel goed verpakt aan. En ze groeien als kool Er zitten zelfs al bloemen in. Ik ben erg blij met de planten. Wij gaan de achtertuin volgend jaar aanpakken en dan zal ik zeer zeker hier weer de planten bestellen.
Beveelt aan
8 June 2020
Gitta
Grave
Goede website met grote collectie rozen. Snelle levering en digitale folder met plantinstructies. Mijn bestelling kwam onvolledig aan en een plant was gedeeltelijk geknakt. Na melding hiervan is mijn klacht onmiddellijk hersteld, het ontbrekende product werd toegezonden en ook kreeg ik een nieuwe plant met voedsel. Hulde!
Beveelt aan
8 June 2020
Walda
Den Haag
Snelle leveringen,goed ingepakt stam rozen.Kwaliteit ook prima.
Beveelt aan
8 June 2020
Sue
Hoensbroek
Mooie rozen besteld bij de Wilde. Wat een fantastisch assortiment! Zoveel mooie rozen dat het moeilijk was om te kiezen. Ondanks corona drukte binnen een paar dagen in huis. Niet verwacht dat het zo snel zou gaan. Rozen waren prima verpakt en zagen er goed uit. Ze staan nu net een paar dagen in de grond en doen het super. De volgende keer bestel ik weer bij de Wilde.
Beveelt aan
8 June 2020
Ingrid Wolferink
Wageningen
Super service, snel, goede kwaliteit
Beveelt aan
8 June 2020
Yvonne van Trigt
DWINGELOO
Snelle lebering van prachtige roos
Beveelt aan
7 June 2020
Miriam
Den Haag
Ganzekolk 7
7399 AK Empe
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Plants, Garden centre
Overige bedrijven