Laden reviews...
Laden reviews...
18 reviews in the last 12 months
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Overall, customers consistently praised fast shipping, careful packaging, and healthy plants. A few orders experienced delays or packaging issues, but these were resolved promptly by the team. The feedback highlights good value for money and reliable service. Most reviews describe a smooth shopping experience with responsive support when needed.
Planten goed verpakt in ontvangst genomen duidelijke beschrijving hoe de border moet worden . Kwaliteit.
Beveelt aan
14 March 2021
Connie
Hilversum
Snel geleverd en mooie kwaliteit
Beveelt aan
14 March 2021
Nina
Den Bosch
Op aanraden van iemand hier besteld. Nu afwachten of alles goed gaat groeien. Site is duidelijk en bestelde producten worden snel verwerkt voor bezorging
Beveelt aan
14 March 2021
Rutger
Nieuwleusen
De levering van mijn bestelling was mooi op tijd. Netjes verpakt, maar de potjes met de plantjes stonden er wel extreem droog bij. Helaas was de bestelling niet helemaal zoals deze gedaan is. Maar vooral de grote van, je kan eigenlijk niet praten over de grote, een paar plantjes is eigenlijk niet acceptabel één klein blaadje moet de plant voorstellen. We wachten af of ze zullen aanslaan.
Beveelt aan
14 March 2021
J.
Appel
Planten zijn goed verpakt en verzonden.
Beveelt aan
14 March 2021
Joost
Cromvoirt
Top
Beveelt aan
14 March 2021
Mariëtte
Heveadorp
Nog net geen tien, maar dat heeft te maken met de verpakking: veel tape om het karton en veel kunststof containers die 'overblijven'. Lastige issue om op te lossen, maar wel een constatering.
Beveelt aan
13 March 2021
Adam Meijer
Leeuwarden
Vlotte levering. Alles was goed verpakt
Beveelt aan
13 March 2021
Pien
Berkel Rodenrijs
mooie planten, keurig verpakt en snelle verzending. heb al eerder van De Wilde rozen gehad en die bloeien ieder jaar overvloedig!
Beveelt aan
13 March 2021
Annette
Rotterdam
Wij hebben twee stamrozen besteld en binnen enkele dagen keurig verpakt bezorgd. Het zijn stamrozen van flink voormaat nu hopen dat wij bloemen gaan krijgen! Erg blij.
Beveelt aan
13 March 2021
Gabrielle
Wassenaar
Ik vind de rozen matig. Zit nog geen blaadje aan
Beveelt aan
13 March 2021
Paula
IJsselmuiden
Snelle levering, netjes verpakt en goede instructies.
Beveelt aan
13 March 2021
Marianne van Sluijs
Morra
De rozen waren professioneel verpakt. De PostNL waren niet zo slim dus werden ze ondersteboven afgeleverd, toch was er geen schade. Deerden gemailde instructies zijn zeer op prijs gesteld. Nu duimen dat ze aanslaan, met vriendelijke groet, k van Noord
Beveelt aan
13 March 2021
Klara
Poortugaal
Prima ervaring.
Beveelt aan
13 March 2021
Aaltje Kerssies
Westerbork
Goed en prima materiaal!
Beveelt aan
13 March 2021
Anna
LAAG-SOEREN
ok
Beveelt aan
13 March 2021
piet
doesburg
Fijn als je zorgvuldig gekozen roos zo uitstekend verpakt bij je thuis wordt bezorgd
Beveelt aan
13 March 2021
Seline
Voorschoten
We zijn ooit tijdens een vakantie in de buurt, binnengelopen bij de Wilde en genoten van alles wat we zagen. Maakten foto's en schreven namen van rozen op. Nu, drie jaar later hebben we voor de tweede keer een bestelling geplaatst voor de tuin van ons nieuwe huis. De eerste zending rozen, in oktober, heeft nog tot de vorst gebloeid. En nu de achtertuin, we zijn benieuwd! Kunnen dit bedrijf bij iedereen aanbevelen. Vakkennis en top kwaliteit rozen
Beveelt aan
13 March 2021
Wim en Karina
Lelystad
De levering verliep traag, duurde 5 dagen, maar de producten zien er goed uit.
Beveelt aan
12 March 2021
Angel Pinxten
Deventer
De planten werden snel en heel goed verpakt geleverd. Mooi, stevige planten.
Beveelt aan
12 March 2021
Winfie
Kamperland
Alles werd snel geleverd en het was stevig verpakt. Heel blij mee.
Beveelt aan
12 March 2021
Sharon
Aalsmeer
Snelle levering goed verpakt waardoor het bijna niet mogelijk is om schade aan de rozen te krijgen. Als de rozen worden zoals op de plaatjes dan ben ik dik tevreden.
Beveelt aan
12 March 2021
Kornelis
Rotterdam
snel geplant, ik hoop op goede groei dit jaar
Beveelt aan
12 March 2021
J.J.
Steenbergen
Bestelling gedaan nadat ik op de webshop was gekomen via Google, op zoek naar specifiek merk tuinhandschoen (Rostaing). Leuk om op die manier de kwekerij te leren kennen, en ben verrast hoe bij de tijd en soepel de webshop werkt.
Beveelt aan
12 March 2021
Huib
Liempde
Goede en snelle levering. Ben erg benieuwd hoe ze zullen bloeien.
Beveelt aan
12 March 2021
Erik
Breda
Ganzekolk 7
7399 AK Empe
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Plants, Garden centre
Other Companies