Laden reviews...
Laden reviews...
18 avis au cours des 12 derniers mois
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Les clients louent régulièrement une livraison rapide et un suivi efficace, ainsi que des plantes de qualité et bien emballées. Quelques commandes ont connu des retards ou des soucis d'emballage, mais les problèmes ont été résolus rapidement. Le sentiment général est positif, avec un bon rapport qualité-prix et un service client réactif. La plupart des avis décrivent une expérience d'achat fiable et agréable.
On time in delivery.
Beveelt aan
2 March 2021
Alireza Etemadi Shamsabadi
Berkel en Rodenrijs
Rozen zijn met zorg ingepakt. Goed aangekomen. Mooie kwaliteit. Tip zet erop dat het meteen geplant moet worden. Niet alle planten waren namelijk in een pot met aarden bezorgd.
Beveelt aan
2 March 2021
M.
Rotterdam
Goede service, snelle bezorging
Beveelt aan
2 March 2021
Marloes
Dorst
Tot nu toe heel tevreden. Wat de geleverde planten betreft wachten we met spanning op het resultaat. De Wisteria is op dit moment een beetje zielig takje.
Beveelt aan
2 March 2021
T. Sundquest
Hoogvliet
We hebben onze bestelling nog net niet ontvangen, maar we zijn al wel erg tevreden over de klantenservice : makkelijk te bereiken per telefoon, snel geholpen en een prima site waarop de bestelling erg gemakkelijk te maken en betalen was. We kijken nu uit naar de bestelling die op ons Franse adres geleverd gaat worden en hopen dat alles goed verloopt. In dat geval zullen wij zeker opnieuw beroep doen op Rozenkwekerij de Wilde !
Beveelt aan
2 March 2021
Brigitte
Boeurs en Othe, Bourgogne, Frankrijk
.
Beveelt aan
2 March 2021
Anke
Den Haag
Over ervaring kan ik nog weinig zeggen. Dat zal de tijd leren.
Beveelt aan
1 March 2021
Trients
Zeewolde
Snelle service en super verpakt.
Beveelt aan
1 March 2021
Nicole
Oss
Prima service. Goede tips over het verzorgen van onze rozen
Beveelt aan
1 March 2021
Hilda
Hummelo
Na mijn bestelling, hoorde ik even niets, na een mailtje werd het uitgezocht. Snelle communicatie, goede service heel blij met de correcte levering.
Beveelt aan
1 March 2021
Pascal
Avenhorn
telefonisch een hele goede uitleg en alles heel snel geleverd
Beveelt aan
1 March 2021
Greta
Annen
Gewoon goed.
Beveelt aan
1 March 2021
Berend
Rolde
Voor de eerste keer rozen besteld, Bij jullie was ik aan het juiste adres. Op tijd en keurig geleverd. Prima!
Beveelt aan
1 March 2021
Lauw van Bommel
Oss
2 grote klimrozen en 3 clematissen besteld. Kwamen op tijd, goed verpakt aan. Zien er mooi uit
Beveelt aan
1 March 2021
Roelof
Rotterdam
Zoals boven al gezegd...
Beveelt aan
1 March 2021
Anne
Haarlem
Snelle levering, mooie rozen planten!
Beveelt aan
1 March 2021
Marijke
Tricht
Het plaatsen van mijn bestelling ging makkelijk en het werd ontzettend snel bezorgd. Ik kon alle informatie goed vinden op de website. Top!
Beveelt aan
1 March 2021
Annechien
Groningen
Omdat ik een rosarium aan het aanleggen ben heb ik al heel wat rozenstruiken bij De Wilde besteld. Prachtige struiken van prima kwaliteit!! Iedere keer een feestje als de levering binnen komt.
Beveelt aan
1 March 2021
Tineke
Werkendam
Producten goed verpakt. De volgende ochtend geleverd
Beveelt aan
1 March 2021
michiel
Reusel
Levering prisma goed verpak
Beveelt aan
1 March 2021
Leo
Leidschendam
nu nog kijken of ze goed aanslaan ik was wat verbaasd dat de rozen in de pot (Mermaid en Queen Elizabeth) veel minder goede wortels hadden dan de rozen met kale wortel.
Beveelt aan
1 March 2021
Aart Schoenmaker
RHENEN
De bestelling was zo geplaatst. Wat ik met name heel netjes vond, was dat ik een aparte e-mail kreeg van De Wilde waarin zij aangaven dat de zending was ingepakt en verzonden met Post.nl, maar dat er mogelijk vertraging kon optreden door de drukte bij Post.nl. Ze stelde mij gerust door te melden dat de rozen het zeker 3 dagen zouden uithouden in de doos, maar dat ik altijd contact kon opnemen als er onverhoopt toch iets niet goed was gegaan. Rozen 3e werkdag na bestelling ontvangen, goed verpakt en in prima conditie.
Beveelt aan
1 March 2021
Monique
Wassenaar
Mooie planten die goed zijn aangekomen
Beveelt aan
1 March 2021
Sandra Risse
Capelle aan den IJssel
Planten zijn op tijd aangekomen en in goede staat. Ze zien er echt mooi uit!
Beveelt aan
28 February 2021
Annick
1470 Bousval
bestelling goed en netjes afgeleverd. Planten zien er goed uit. Ook vorig jaar rozen besteld en die doen het fantastisch.
Beveelt aan
28 February 2021
Mart
SWIFTERBANT
Ganzekolk 7
7399 AK Empe
Branch
Garden, Outdoor
Specializations
Plants, Garden centre
Overige bedrijven