Gezond plantgoed

Mooie gezonde rozen planten ontvangen, Snel, voordelig en perfect verzorgde verzending. 100% tevreden

Snelle levering, netjes verpakt en voorzien van duidelijke informatie

We hebben een aantal rozen en bloembollen besteld. Deze bestelling werd de volgende dag al verzonden, zodat we binnen 2 dagen na de bestelling alles al in huis hadden. De inhoud was netjes verpakt de rozenplanten zagen er zeer netjes en verzorgd uit. Na de verzending kregen we ook nog een e-mail met duidelijke informatie over het planten en de verzorging van de rozen. Als wij weer wat planten nodig hebben bestellen we ze zeker weer hier.

Mooi materiaal en snelle levering

Vier rozen gekocht. Netjesverpakt en snel geleverd.

Het bedrijf antwoord goed op telefonische vragen en geeft deskundig advies. Het bestellen van de planten (een compleet borderpakket) ging makkelijk, de bestelling kwam snel en de planten zagen er goed uit. Eén plant lag een beetje in de kreukels door de verpakking maar er was nog voldoende van die plant goed, dus die trekt wel bij. Anders zou ik erover hebben gebeld met het bedrijf. Nu wachten tot het voorjaar om te zien hoede roos er uitziet.

uitstekende service

uitstekende service. Heldere communicatie over lichte vertraging in verzending.

Zeer goed.

De bestelling is binnen afgesproken termijn geleverd. Verpakking is goed verzorgd. De planten dien er goed uit. Nu even afwachten tot komend jaar of ze ook de verwachting gaan waarmaken. Een plant die er zo goed en gezond uitziet, geeft ons veel vertrouwen dat de rest ook goed komt met een goede verzorging.

Snel, precies, groot assortiment

Levering op tijd

Ben blij met mijn nieuwe roos. Het plantje was goed en zorgvuldig afgeleverd. Kwaliteit van de plant en de wortels was zeer goed. Meteen in de grond gezet. Nu afwachten of het gaat groeien en ik de juiste soort heb gekregen

Prachtige rozen geleverd!

prima planten, snelle service

Na de bestelling, waren de planten er snel. Goed ingepakt, geen kneuzingen. Dank

na even wachten, toch gekomen

het duurde even voor de rozen er waren, maar dan heb je ook wat, wat een prachtige rozen!!!!

Hoi Jos, Wij zijn nu de rozen aan het rooien en aan het sorteren. Wij hebben iedereen gemaild hierover misschien heb je deze mail niet gehad /(spam). Ik denk dat we morgen of maandag de rozen verzenden. Maar het komt eraan. Je had mij ook even kunnen mailen met deze vraag, dat is geen probleem nu heb ik een 1 gekregen van je dat is niet nodig. Wij doen ons best zo snel mogelijk de orders te verzenden. groet steven

netjes en goed verpakt mooi materiaal

Niet in één zin, maar in één woord: perfect

Goeie informatie, snelle bezorging, prima service en waar het uiteindelijk om gaat: opvallend kwalitatieve producten!

Goede producten

Duidelijke website en omschrijving van de rozen. Snelle levering en alles goed verpakt. De rozen zien er prachtig uit. Wederom zeer tevreden!

Prachtige planten, snel bezorgd.

Een grote collectie clematissen die ik nog nergens anders heb gezien.

Veel, mooie rozen, uiterst bekwame en vriendelijke medewerkers, daar rijden we graag een keer heen.

Ik kende de Wilde Rozenkwekerij uit Bussum, altijd goed materiaal en mooie rozen, goede adviezen. In Zutphen is het precies hetzelfde, heerlijk ouderwets vakmanschap. Kunnen wij , mijn man en ik , enorm van genieten .

snel en betrouwbaar

snelle levering, goed verpakt en goed advies

Heel vriendelijk en uitvoerig geholpen

Ik zocht een specifieke roos, die er in eerste instantie niet leek te zijn. Uiteindelijk bleek er nog één op t land te staan die keurig toegestuurd werd met duidelijke instructies de kwekerij dacht heel goed mee.

Vakwerk.

De geleverde rozen zagen er gezond uit en staan al op hun plaats in de tuin,ik ben er zeer tevreden over. Voor het vervoer moet u in de toekomst duidelijk aangeven wat de bovenkant is, want van mijn bestelling lagen verschillende producten het onderste boven en een roos was zelfs uit de pot gevlogen, gelukkig was er niks gebroken of kapot. Groeten en tot een volgende ronde j.vandebergh.

uitstekende timing Topkwaliteit van producten, levering, leveringstermijn en dienst na verkoop

goede service aan de telefoon en snel geleverd

ik had wat vragen vooraf over de rozen en ik werd heel vriendelijk en professioneel te woord gestaan aan de telefoon met goed en helder advies. pakket was sneller geleverd dan verwacht

Snelle levering.

De roos is goed verpakt en ziet er heel gezond uit.

Prachtige kwaliteit, pijlsnelle levering!

De dag na mijn bestelling stond het plant- en bollenpakket al voor de deur. De vepakking was heel eenvoudig en efficiënt en bij het uitpakken eis er geen blaadje gekrenkt. Ik sta te trappelen om de bollen uit te zetten, maar het weer is niet aantrekkelijk. De vaste planten hebben hun plaats al gevonden. De regen zorgt voor goede doorwatering. Nu nog de winter door en dan toont zich hopelijk langzaamaan mijn aankoop. U hebt er een tevreden klant bij!

Vele bestellingen, perfecte service, zeer goede kwaliteit,top,ga zo door!!

Bij speciale gelegenheden verras ik familie en vrienden graag met een roos in welke vorm dan ook! Mijn ervaring bij De Wilde rozen is super goed, altijd snelle , goede afhandeling, op tijd bezorgd en ook zelf heb ik de rozen in mijn tuin en de kwaliteit is TOP!!

Mooie witte roos besteld en snel ontvangen. De roos in pot zag er perfect uit.