Romantische border besteld en Alaska roos en de Florentina roos. Plantjes leken prima ondanks dat de leverende partijen wat vertraging hadden. Bij de romantische border stond deel levering 1. Ik dacht dat er dan nog iets nageleverd zou worden, maar dit bleef uit. Ik miste namelijk de ridderspoor. Hierover een mail gestuurd naar De Wilde en heb toen alsnog de ridderspoor opgestuurd gekregen. Nu 3 weken verder en de border begint mooie vormen te krijgen! De sneewitchen doet het het beste! De Pioenrozen heb ik mijn twijfels wat bij. De twee andere Klimrozen gaan als een speer, maar ben dan ook erg lief voor ze! Al met al een prima ervaring, ondanks dat er wat miste! Raadt zeker aan om bij de Wilde planten te bestellen!

Prachtige tuinervaring

We hebben in totaal drie bestellingen geplaatst. De rozen zijn werkelijk prachtig en we kijken elke dag weer met hernieuwd plezier naar de nieuwe rozen die open zijn gegaan. We hebben nog nooit zo van onze stadstuin genoten. Enige kleine minpunt is dat tijdens de transporten een paar rozen beschadigd waren.

Snel en topproduct

Rozen kwamen prachtig verpakt aan en waren in goede conditie met al veel bloemen ,erg tevreden .ook over de levering,binnen 24 uur.

Snelle levering, mooie, gezonde rozen

Van de door mij uitgekozen rozen vond de Wilde de rode niet mooi genoeg om te leveren. Ze hebben een prachtig alternatief voor me gevonden. Kwaliteit is voor de Wilde duidelijk een top prioriteit!

Vorig jaar een rozentuin aangelegd. Hiervoor heb ik rozen laten bezorgen van de Wilde. Toen al verbaasde ik me over de snelle bezorging, en hoe mooi de rozen eruit zagen. Nu, een jaar later, ben ik zeer tevreden over de rozen. Ze doen het allemaal fantastisch. Ook in de achtertuin wil ik de gaten opvullen met rozen van de Wilde. Zondagmorgen besteld via de website, dinsdagmorgen werden de rozen al bezorgd. Ook deze rozen zien er allemaal prachtig uit, met veel bloemknoppen en ook het blad is mooi groen. Ik ben zeer tevreden over de Wilde rozen. Ik beveel de Wilde aan en geef daarom 5 sterren.

Super kwaliteit

Prachtige rozen, heb nu nieuwe aangekocht om rozenperk nog groter te maken.

professioneel

verschillende keren gebeld en iedere keer aardig te woord gestaan, goed geholpen en goed advies gekregen. bloemen waren uitstekend verpakt en ondanks de vertraagde levering (niet de schuld van de Wilde) ondanks de hitte niet uitgedroogd. Planten waren groter dan ik verwachtte.

Topproducten. en goede service.

Rozen waren goed verpakt in hoge dozen. Ook een allerlaatste wijziging in de bestelling hebben ze gehonoreerd, topservice. Prijs en kwaliteit uiterst gunstig

Uitstekende kwaliteit en snel geleverd

Na de bestelling kregen wij na enkele dagen, mooie gezonde rozen in potten.

Uitstekend!

Prachtige kwaliteit planten. Keurig aangeleverd. Ook de 175 cm lange rozenstokken zijn in houten krat verzonden. De planten mix voor de border vind ik erg leuk bedacht. Zo heb je direct een leuke mix planten, zonder dat allemaal zelf te hoeven bedenken.

Prachtige rozen. Zorgvuldig verpakt. Snel geleverd.

Prachtige rozen. Zorgvuldig verpakt. Snel geleverd.

Prachtige rozen en snelle levering

Mooi groot assortiment met prachtige rozen en snelle levering.

Uitstekend bedrijf!

Heel fijn.

supersnelle levering van klasse A+ rozen

Zie hier boven. bijgeleveerde documentatie ook prima. Verpakking secuur en zorgvuldig. Wij zijn erg tevreden.

Mooie planten en snel /netjes geleverd.

Mooie rozen!

Snelle verzending en goede kwaliteit

Teleurstellend

Niet alleen waren een aantal producten niet leverbaar (waar ik overigens wel netjes over werd gebeld) maar de producten die wél kwamen, duurden lang en waren vervolgens beschadigd en was er consequent tape over de (summiere) gebruiksaanwijzing geplakt waardoor het totaal onleesbaar werd. Ik was sinds ik 5 was, fan van de wilde, omdat ik met mijn ouders in Bussum de rozen ging bekijken. De realiteit is echter veel minder dan ik hoopte. Eerder had ik al een mindere ervaring in de winkel, nu ben ik er wel klaar mee. Er is vast wel een rozenkwekerij dichterbij die meer aandacht heeft voor de klant dan voor het bedrijf.

Mooie planten, nette levering

De bestelling werd netjes verpakt binnen de verwachte levertijd bezorgd. Mooie planten die het hopelijk goed gaan doen.

Prachtige rozen en goed verpakt

Goed advies

Gebeld met de winkel en goed geholpen

Erg goed, zeker aan te bevelen!

UITSTEKEND

Op tijd ontvangen en goede rozen

Ik bestel rozen in pot, maar ontvang stekjes

Ik ben ontzettend teleurgesteld in de staat van de rozen die ik ontvangen heb. In plaats van fastoenlijk gewortelde planten in pot ontving ik nauwelijks gewortelde stekjes met daarbij een instructie dat ik de rozen vooral nog even niet moet planten. Voor 17.50 per plant verwacht ik dat ik de planten niet zelf verder hoef op te kweken... De rozen zijn op hoop van zegen toch aangeplant maar gezien de staat van het wortelgestel heb ik er een hard hoofd in dat ze zullen aanslaan. De levering was verder prima.

Niks op aan te merken!

Prima plantgoed en hele goede service.

Vriendelijk

Om de rozen stond klaar