Erg goed, zeker aan te bevelen!

UITSTEKEND

Op tijd ontvangen en goede rozen

Ik bestel rozen in pot, maar ontvang stekjes

Ik ben ontzettend teleurgesteld in de staat van de rozen die ik ontvangen heb. In plaats van fastoenlijk gewortelde planten in pot ontving ik nauwelijks gewortelde stekjes met daarbij een instructie dat ik de rozen vooral nog even niet moet planten. Voor 17.50 per plant verwacht ik dat ik de planten niet zelf verder hoef op te kweken... De rozen zijn op hoop van zegen toch aangeplant maar gezien de staat van het wortelgestel heb ik er een hard hoofd in dat ze zullen aanslaan. De levering was verder prima.

Niks op aan te merken!

Prima plantgoed en hele goede service.

Vriendelijk

Om de rozen stond klaar

Goed verpakt en bezorgd

Prachtige rozen goed verpakt en afgeleverd

Mooie kwaliteit en goede service

perfect van A tot Z!!

Duidelijk in aanbod. Duidelijk om te kiezen. Duidelijk om te bestellen. Ontvangst van de bestelling op de juist datum. Perfect Verzorgde en degelijke verpakking. Planten van uitstekende kwalitijd , die fris zijn als men ze uitpaktGeeft onmiddelijk zin om aan 't planten te gaan.. Plus een overzichtelijke catalogis. Absoluut aan te raden bij vrienden en er over te praten " Waar het hart van tevreden is loopt de mond van aver." Proficiat de moeite waard om daar nog gaan te kopen. Dank u ik ben zeer te vreden. Julien

Snelle levering en goede kwaliteit

Goed verpakt afgeleverd

Goed advies

Gaven goed advies tav soort roos en aantal

Snelle bezorging

de kale wortels vereisten wel dat ze snel geplant moesten worden

Goed geholpen en geadviseerd. Bestelling stond keurig klaar.

Alles nog in opbouw waardoor rommelig en onoverzichtelijk. Parkeren is onduidelijk. Bij bestellen via internet was het onduidelijk of de bestelling wel klaar stond. Ik meen geen bevestiging. Geen duidelijke factuur. Op website staat jullie verhuizing niet vermeld. Vertel daarover. Succes met alles. Ps wel een listig trucje, ik wil eigenlijk niet akkoord gaan met de voorwaarden. Ik wil aan jullie verzoek voldoen.

Goede kwaliteit rozen

Goede kwaliteit en snelle levering

zie verder

Ik heb tijdig mijn bestelling ontvangen. Naast 30 gewone rozen had ik 4 klimrozen besteld. In de verpakking zaten deze allemaal samen en slechts 2 van de 4 klimrozen hebben een label. Het is dus afwachten waar de 2 andere zullen groeien. En ook of ik ze dan nog zal kunnen verplanten

Zeer goede ervaring , zeer correct bedrijf

prima levering van mooi pakket

correct, mooie rozen gekregen

Snel, vriendelijk en deskundig

Snel vriendelijk en deskundig.

Rozenkweker met kennis en ervaring

Op de kwekerij zijn we plezierig geholpen. De bestelling was keurig verpakt en netjes afgeleverd.

Snelle en zorgvuldige levering!

De rozen zagen er prima uit!

geweldige service

supersnelle levering en goede service

Heel goede service

Correcte levering en goede kwaliteit

Redelijk goed

Zou graag een email ontvangen hebben, met mijn bestelling en de levertijd.

Beste Margot, Wij sturen altijd een bevestigingsmail en een track and trace via onze vervoerders. Misschien zijn deze in de spam belandt? groet steven

Snel en goeie adviezen

Goeie kwaliteit en snel

Al jaren lang prachtige tozen

Aardige mensen staan altijd voor je klaar om je te helpen.. Enorme keuze David Austin rozen.