Ik breng mijn rozen naar Suriname , had ik allemaal beschreven . Ik werd gebeld en kreeg advies wat het beste zou zijn voor vervoer. Ik kreeg ook een vruchtboom mee ter compensatie van de potten. Ik heb alles ook heel netjes en snel ontvangen . Nu gaan planten in Suriname. Ik ben super super blij met jullie service

Mooie duidelijke website,snelle levering en prachtige planten

prompte levering, goede kwaliteit

Ben al tientallen jaren klant van de Wilde en dat is niet voor niets

goede informatie, ook na de bestelling

Gebeld met de Wilde over levertijd. Klopte precies. Goede uitleg via allerlei mails over planten en verzorgen van de rozen.

Geweldig assortiment en uitstekende service

Na een bezoek aan de kwekerij in Zutphen en onder de indruk van het enorme assortiment aan rozen doe ik sindsdien met een gerust hart mijn bestellingen online. De Wilde levert binnen een mum van tijd ook heel bijzondere rozen zoals de Betty Prior (een absolute aanrader). Advisering door deskundige mensen en uitstekende service!

kwaliteit en goede prijs

Niet alleen rozen besteld maar ook struiken en vaste planten. Ik had nog een vraag over een van de rozen en heb email gestuurd die was binnen uur of zo beantword. Dat vond ik echt netjes. Ze weten wat ze doen hier en terwijl mij grote planten pakket is er nog niet( post nl heeft verandert mij postbezorging datum) ben ik bijna zeker dat de planten goed zal zijn. Ik had al paar planten in deze kwekerij gekocht en ze waren gewoon goede sterke planten plus echt veel goedkoper dan planten in ons lokale tuincentrum.

goede en duidelijke kommunikatie

snelle en prima verpakte levering

Bestelling prima verwerkt en snel geleverd!

De rozen die ik bestelde zijn binnen een paar dagen geleverd. Mooie kwaliteit en heel goed en veilig verpakt ontvangen.

Snel , mooie website , als je wilt kun je ze contacten

Goede producten, vriendelijke service

De kwaliteit van de producten is altijd prima, de medewerkers zijn attent en bieden goede service

redelijk

bij mijn levering was een roos die niet gezond was

Beste Anje, Kunt u mij mailen wat er precies mee aan de hand was? Wij proberen goede planten te leveren en als daar wat mee is lossen wij dat op. groet steven

Great service and beautiful flowers

Great service and beautiful flowers all the way to denmark !

• Vil du anbefale oss? Ja

Probleem opgrlost

Fout is opgelost door fa de wilde

Beste heer Moons, Wij hebben deze op de site in de aanbieding en op onze kwekerij moeten onze mederwerkers dit ook zien. Ik denk dat ze dit niet hebben opgemerkt. Via de mail heb ik gereageerd dat we dit kunnen rechtzetten. groet steven

Geweldige rozen en snelle bezorging

De Wilde levert prachtige rozen, keurig ingepakt en heeft op de website handige informatie over planten en verzorgen van rozen. Geeft goed advies over rozen op moeilijke plaatsen in de tuin. Heb eenmalig een keer ergens anders rozen besteld en dan zie je het verschil in. Als je rozen wilt, is dit hèt adres.

Snelle levering, mooie planten

Ik had de bestelling binnen 2 dagen binnen. De planten zien er mooi uit en ze doen het goed in de tuin.

Goede service en mooie planten!

Mijn bestelling werd op tijd bezorgd, keurig verpakt. Mooie planten die aan mijn verwachtingen voldeed. Een aanrader!

De verzending van de rozen was zeer professioneel in een stevige ruime houten krat

Fantastisch!

Voor ons moeders 80ste verjaardag, maarliefst 80 rode rozen besteld. Op de bezorgdag belde mevrouw met de mededeling dat meneer ze persoonlijk zou bezorgen en we kregen ook tips hoe we ze het langst mooi kunnen houden. Wat een service! Het was een behoorlijk ritje vanuit Zutphen naar Brabant kan ik je vertellen. We waren zo onder de indruk van hoe mooi deze bos was! Hadden hem eigenlijk een koffietje willen aanbieden, maar nog onder de indruk……te laat…..hij reed de straat al uit. Hopelijk haalt ons vader ook de 80, dan krijgt meneer alsnog zijn koffie! Rozen staan na 4 dagen in de hittegolfweek nog steeds prachtig met de juiste verzorgingstips! Aanrader!!!

snelle verzending, goede informatie

Wij zijn blij met onze obelisk en Alaska roos. Beide waren zorgvuldig verpakt en er was praktische informatie bijgesloten over het in elkaar zetten van de obelisk en de verzorging van de roos. Wij zijn heel tevreden.

wederom prachtige rozen ontvangen. Dit keer de Nostalgie

Snelle levering van de prachtige roos Nostalgie. Werkelijk een plaatje.

uitstekende service

alles perfect op tijd zoals afgesproken.

Goede kwaliteit, snelle levering

Goede kwaliteit planten. Slaan snel aan in de tuin. Snelle levering en goede communicatie omtrent de levering

Top!!

Zeer goede en mooie planten. Degelijk verpakt en op tijd geleverd. Ik miste een roos en na een belletje werd hij gelijk opgestuurd. Twee dagen later ook binnen. Toppie.

De wilde heft prachtige rozen.

De wilde heeft altijd goede rozen.

Goede service en snel geleverd

Goede prijs en kwaliteit rozen. Snel geleverd en prima advisering gehad.