Goedeservice en snelle levering

Kwaliteit en service zijn heel goed

Mooie kwaliteit!

Mooie kwaliteit planten, waaronder hele mooie rozen. Alle planten worden keurig verpakt geleverd. Duidelijke instructie erbij. Aanrader!

Mooie producten, snel en netjes geleverd.

Snelle levering. Planten heel goed verpakt. Prima kwaliteit. Ben heel tevreden en blij met mijn aankoop van twee prachtige clematis planten.

Prima! Voor herhaling vatbaar!

Prachtige planten. Enige minpuntje is dat ik van het bezorgbedrijf voor de levering een mailtje zou krijgen wanneer dit zou gebeuren, wat ik helaas niet heb gehad. Gelukkig was ik thuis. Maar... Ik kom hier zeker weer terug!

WoW!!

Echt schitterende kwaliteit. Dit ben ik nog niet eerder tegen gekomen in de winkel. Mooie grote rozen met een grote pot vol wortels. En en ook nog eens keurig verpakt.

Snel, goed en netjes verpakt

Vanuit het verleden toen de kwekerij nog in Bussum was deze in Hilversum al een begrip. Later heb ik meerdere keren met succes bij de Wilde rozen gekocht.

Top goede service

Ook al klopt er iets niet, dan wordt dat direct hersteld. Prima kwaliteit.

Zie hier boven.

Fantastico

Was best huiverig om rozen via internet te bestellen temeer dat ik eerder “troep” had opgestuurd gekeregen . De wilde neem t serieus goed ingepakt en mooie kwaliteit.

Snelle levering van goed verpakte, prachtige rozen. TOP

Zoekende naar gele rozen vond ik Rozenkwekerij de Wilde. De bestelling was makkelijk te doen en binnen enkele dagen werd een grote doos met de bloeiende rozen keurig door Post.nl geleverd. Een aanrader, deze kwekerij.

Wat een snelle levering!

Wat een snelle levering! Mijn plantjes staan allemaal in de tuin, nu maar hopen dat ze het heel erg goed gaan doen. (Rozen, Vlinderstruiken en Lavendel)

Snel, goed verpakt, mooie rozen

Snel geleverd. Bezorging is uitstekend, vriendelijk. Hij bracht de rozen met trolley op de juiste plek. Rozen waren keurig verpakt.

Uit alles blijkt de liefde voor de roos

Door een bijzonder vriendelijke dame van de klantenservice ben ik gewezen op het bestaan van de 'Compassion'. Ik had totaal geen ervaring met rozen, maar ze heeft me veel tips gegeven. Het maakte niet uit dat ik maar 1 roos bestelde, uit alles bleek de liefde voor de roos. De 'Compassion' werd bezorgd en ook ik was direct verliefd. Ik zal de roos koesteren. Bedankt voor de perfecte service!!

Ik kreeg wat ik bestelde

Mooie planten, goed verpakt. Helaas pasten sommigen niet in de doos dus waren er takken geknapt. Puntje van aandacht. Voor de rest zeer tevreden en zou zeker weer bij jullie bestellen.

grote collectie en hoge kwaliteit rozen

Prachtige collectie rozen. Hoge kwaliteit. Snelle levering. Goed en zorgvuldig verpakt bij verzending.

Zeer klantvriendelijk

Goed en correct

Mooie rozen, goed verpakt voor transport en goede transporteur! Groetjrs. Jeannette van der Ploeg

Mijn bestelling na een maand nog niet ontvangen

Ik plaatste meer dan een maand geleden een bestelling. De bestelling is nog steeds niet aangekomen en krijg geen reactie op mails alsook geen terugbetaling.

Beste Dominique, De order is verzonden een paar dagen na de bestelling? Ik heb uw mails niet ontvangen hierover. Ik zal je mailen hierover en alsnog de plant sturen mocht deze niet ontvangen zijn. na een paar mails en gebeld te hebben krijg ik u niet te pakken. groet steven

Helemaal top

Alles prima binnen gekregen Goed verpakt Kortom helemaal top

Mooie rozen, goed verpakt en op tijd geleverd.

Heel tevreden van de service en de rozen.

Net als vorig jaar prachtige planten, gezond en goede kwaliteit. Vlotte service en levering.

Prachtige rozen

Goede service, goed verpakt en werkelijk prachtige rozen!

slechte informatie na bestelling

Heb inmiddels meerdere bestellingen gedaan bij de Wilde, maar steeds weer word ik niet geïnformeerd over mijn bestelling. Geen mail over mijn bestelling of mail over wanneer zij denken de rozen te leveren. Bij het informeren hier over wordt mij een referentie nr gevraagd, ja en dat heb ik dus niet. Alleen een bank afschrijving. Had een bestelling afgebroken en kreeg daar wel een meel over of ik die als nog wilde afmaken, maar de bestelling die ik wel had geplaats niets. De eerder geleverde rozen doen het tot nu toe matig tot goed. Heb inmiddels mijn rozen althans die er op lijken de door mij bestelde rozen heb ik niet ontvangen maar een andere Samaritán. Deze roos wordt hoger heeft een amber kleur. En is 1 euro goedkoper. Waar is mijn teveel betaalde geld. Zou netjes zijn geweest mij te melden dat de door mij bestelde rozen er niet zijn en zou netjes zijn als je dan goedkopere stuurt het verschil terug betaald. Ik hou deze wel omdat ik geen zin in gedoe heb. Mijn advies koop niet online bij rozen kweker de Wilde. UPDATE: na een aantal mails we tot een oplossing zijn gekomen die uiteindelijk Prima is. Ben nu zeer te vrede met mijn rozen. En dat ik zeer verbaast was over de grote keuze aan rozen op de kwekerij in Zutphen.

beste ferdinand, het pakket is gisteren verzonden en er is ook twee keer een mail naar u verzonden eerst met de bevestiging en toen later met het verzenden. Ik zag wel dat het emailadres anders was dan vorige keer nu alleen f@berg en eerdere bestellingen was het f@ misschien is dat verkeerd ingevuld waardoor de mails niet zijn aangekomen. Het pakket komt eraan in ieder geval!! groet steven