Goede kwaliteit! Planten zien er perfect uit. Goed verpakt! Top service.

Prachtige rozen

Prachtige rozen voor op de vaas Staan ook echt lang Helaas een wat onvriendelijk mevrouw in de winkel Snap dat corona maatregelen zijn Maar je kunt dat op een wat vriendelijke manier aan je klanten zeggen En probeer dan wel om de zelfde corona regels te handhaven

Heel erg jammer dat de goedbedoelde tips op de verkeerde plek liggen!!

Hallo medewerkers van de Wilde, De vijf rozenstruiken die ik vijf dagen geleden heb ontvangen heb ik vandaag geplant (koningsdag) omdat er voorlopig geen nachtvorst meer komt. Nadat ik dit had gedaan zie op de bodem van de doos een briefje liggen met de tip dat ik de planten eerst in de pot had moet laten groeien alvorens te planten. Dus ik baal nu behoorlijk!!!! Ik hoop dat het goed komt (anders ook jammer van die 60 euro) en anders meld ik mij weer voor een paar nieuwe......:-( Graag hoor ik van u een reactie hierop. Met vriendelijke groeten, Willy Leeffers

hoi willy, dat komt zeker goed anders mail even want er is garantie!! groet steven

enige keren per jaar vragen mensen of ze rozen in de tuin mogen fotograferen

enige keren per jaar vragen mensen of ze rozen in de tuin mogen fotograferen

prima planten en mooie rozenplanten

mooie planten en rozenstruiken

beste jan, ik heb gehoord van uw vrouw dat het pakket heel goed is aangekomen en dat u zeer tevreden bent met de rozen. U vrouw wil het cijfer aan gaan passen groet steven

Super mooie rozen en fijne bezorging .

Super mooie rozen en fijne bezorging .

Ik had dubbele zending gekregen en dat is heel goed weer opgelost. de rozen zaten uitstekend verpakt en de prijs viel ook erg mee. Hoop er veel plezier van te krijgen

Klantgerichte topkwaliteit

Snel, zorgvuldig en heel goed beschermd verpakt op transport. Top.

Tevreden onder voorbehoud.

De mededeling bij levering dat de wortels konden afbreken heeft mij nogal wantrouwig gemaakt. Maar ik wacht enkele weken met het planten en als dit niet lukt ga ik beroep doen op de garantie clausule. Hopelijk zie ik in juni Ingrid Bergmaan weer stralen.

beste etienne, de rozen zullen zeker mooi uitgroeien alleen door het koude weer zijn ze nog klein maar zullen bloeien in juni. dat de prijzen van rozen kunnen afwijken in Belgie dat zou kunnen daar kunnen wij niet veel mee. graag uw reactie steven

redelijk

fijn de extra gedetailleerde info over hoe de plant te verzorgen per mail

hoi catrien, Was er met het verzenden wat mis gegaan dan hoor ik dat graag dan kunnen wij er wat aan doen het moet hier wel op een goede manier weg en ook aankomen bij u graag uw reactie. groet steven

wij hebben samen metde hr dewilde goede af sraak ge maakt

en heb verder geen klachten meer

Beste heer Siepel, na ons gesprek een en ander verteld dat door het koude weer de planten nu klein zijn maar wel moeten bloeien in juni als het niets wordt dan is er garantie. prijs is wel correct steven

Prachtige rozen

Prachtige rozen (Sepherine Drouhin) Goede snelle levering!!!

Prima verzorgd verpakt en snelle levering

Een tevreden klant

Nadat ik een klacht had ik ingediend over de herstelling, is dat zeer goed is behandeld. Ik had zeer goede ervaring. Ik vind nu iedereen maakt wel eens een fout. Bedankt voor de gewedig goede afhandeling.

Rozen van uitstekende kwaliteit

Mooie uitgebreide collectie van rozen. Snel bezorgd en van uitstekende kwaliteit.

snelle service, goed en professioneel verpakt

alle planten zijn aangeslagen! Complimenten!

Kwalitiet.

Prima allemaal.

prima!

gezonde struikjes, heldere instructie, puike bezorger (geef die man een compliment, of bonus :-))

Snelle en adequate bezorging, rozen goed verpakt

Zie mijn korte samenvatting

Prachtige kwaliteit planten, keurig en snel geleverd!

Prachtige kwaliteit planten, keurig en snel geleverd!

Teleurstellend

Bij mijn bestelling van diverse vaste planten waren er enkele kurkdroog met zielig plantje ( hoop dat die overleven) en andere drijfnat, ondanks direct planten na aankomst pakket. Daarnaast ontbrak er een plant van twee bestelde soorten en waren die vervangen door twee extra van een andere bestelde soort. Ik kende De Wilde als een professioneel bedrijf, vandaar nu teleurgesteld

Hoi adrie, jammer dat u teleurgesteld bent en dat de planten wat droog waren ik hoor graag of het goed aanslaat anders graag een bericht groet steven

Uitstekend!!

Snel bezorgd, keurig netjes en goed beschermd in de potten met keurige plantinstructie en folder erbij. Ook fijn dat er geen overdreven verpakkingsmateriaal bij zat. Gewoon PRIMA

Goed verlopen

Goed verpakt en vlug aangekomen

Leuke aanbieding vlinder pakket

Maar........ik had naast mijn eigen pakket twee pakketten gekocht voor mijn dochters. Een pakket naar marieke de vries in breedveld bij woerden dat is uitstekend ontvangen. Maar, ....het pakket voor dorijn de vries lisdoddeb 13 9679nc schemmda.,tel 06 10189063. is nog niet ontvangen. Wilt u dit even nakijken. Groet Klaas de vries

Geheel volgens verwachting

Geheel volgens verwachting