Uitstekende service en mooie producten

We hebben vogel- en voederhuisjes besteld en daarover is contact geweest met de Wilde en daarbij hebben ze ons uitstekend geholpen. We hebben de producten inmiddels ontvangen en die zijn ontzettend leuk en goed qua prijs-kwaliteit verhouding. Heel tevreden.

Super! Snelle en goede levering

Handig en milieu vriendelijk verpakt, werd snle bezorgd waardoor planten heel snel de tuin in konden!

Altijd top kwaliteit en groot assortiment

Altijd top kwaliteit en groot assortiment. Ook een snelle en adequate service.

super

Degelijke opvolging leveringsdossier, door een feestdag hier bij ons in belgie ging de levering een dag later gebeuren en het bedrijf heeft ons daarover gebeld

Topservice!

Alles goed geregeld en een hoge kwaliteit!

Zeer snelle en correcte levering van kwaliteitsvolle planten

Ik vond snel de gewenste rozen in het grote aanbod. Hoewel als leertijd 2 à 3 dagen opgegeven werd, werden de planten (30 stuks) reeds de volgende dag geleverd. De planten waren goed verpakt waardoor geen schade tijdens transport. De potten waren goed doorworteld en 3/4 van de planten droeg 1 of meerdere bloemen.

Mooie kwaliteit rozen! Snel geleverd en zeer goed verpakt. Ik ben heel tevreden.

Mooie kwaliteit en goede service

Prachtige rozelaars van hoge kwaliteit en geleverd aan huis, goe verpakt en binnen de beloofde termijn... Ik kom nog terug voor nieuwe aankoop

Prima levering.

Ik heb meerdere malen besteld bij De Wilde. De bestellingen worden keurig op tijd bezorgd en prima verpakt, planten komen aan met voldoende vocht.

Precies zoals ik vind dat het moet

De Wilde levert toprozen.

Zorgvuldige levering in stevige dozen. Planten komen ongeschonden aan.

Vlotte levering, snelle service

Mijn bestelling bestond uit 3 clematissen, waarvan er 2 heel matig waren. Nadat ik contact had opgenomen met de kwekerij, werd ik snel teruggebeld en gemaild dat er 2 nieuwe clematissen opgestuurd zouden worden. Die waren prima in orde.

Telefonisch goed bereikbaar, snelle levering en prachtige rozenstruiken ( Gertrude Jekyll)

Goede kwaliteit planten

Goede kwaliteiten planten ,super goed ingepakt voor verzending !

Planten wel snel ontvangen maar zijn echt belachelijk klein!!

Heb hier een Mail over gestuurd maar wordt genegeerd!!!!!!!!

Beste Robert, Ik heb geen mail ontvangen van u. Vandaar ook dus geen reactie. Planten kunnen verschillend zijn in grootte maar ook kleine planten groeien snel en worden snel groot. groet steven

Een aanrader!

Al verschillende bestellingen geplaatst bij De Wilde. Steeds mooi ingepakt en op tijd geleverd. Kwaliteit van de plantjes en rozen zijn top. Ook staan ze klaar voor advies te geven. Bedankt!

Prachtige planten en geweldig goede service!

Top!!!

Met de Wilde gaat het leven over rozen!

Kwaliteit, kennis, vriendelijkheid en service, de Wilde biedt het allemaal. En, voor de echte tuinier: het blijft een kwekerij, hier geen kitscherige (woon) accessoires...

Geweldige top service ,klasse

Geweldig geholpen door een hele vriendelijke mevrouw,aan de telefoon, omdat niet alles voorradig was, toch nog een paar prachtige klimrozen uitgezocht!!!! Super

Fantastisch bedrijf

Heel mooie frisse stamrozen ontvangen. Levering via Transmission keurig op tijd geleverd. De verpakking van de 2 flinke planten zag er meteen al goed uit. Nu na en nacht staan ze er fris uit in hun nieuwe potten. Dit is de 2e keer dat ik rozen bestelde en weer helemaal blij mee.

Prachtige rozen, snelle levering, goed klantencontact

Nadat ik mijn rozen, die ik 25 jaar terug in Bussum bij De Wilde had gekozen, na een verhuizing toch wel erg miste, heb ik dezelfde met enige twijfel (“hoe gaat dat, planten verzenden?”) nu per internet besteld. Prachtige planten, had ze zelf niet beter kunnen uitzoeken! Uitstekend verpakt, geen takje gebroken en een snelle verzending! En dat ik geen bevestigingsmail had ontvangen, lag bij mij. Dus werd me de verzending telefonisch bevestigd. Compliment ook aan de bezorger van TransMission, die keurig op tijd was.

Professioneel advies

De rozen werden zorgvuldig ingepakt snel verstuurd. Kwaliteit ziet er heel goed uit, maar uiteraard nog geen idee of ze ook goed gaan aanslaan in onze tuin. Verder aan de telefoon vriendelijk ter woord gestaan en goed geadviseerd. Zou zeker weer bestellen bij dit bedrijf.

Goede kwaliteit rozen en goede manier van verpakken en vervoeren.

Zeer tevreden met de geleverde planten, zagen er fris uit.

Prachtige planten. Zeer snelle levering top.

Prachtige planten. Zeer snelle levering