Filters

10

Gezonde rozen goed verpakt en stipt geleverd

De wortelvorming is nog zeer jong en fragiel. Maakt het uitplanten van de geleverde rozen delicaat en precair. Fingers crossed dat ze aanslaan...

  • Aanbevelen? Ja
8

Vlotte levering incl. beschrijving

Altijd handig om van een vakman in de vorm van een handleiding tips te krijgen hoe de planten in de tuin gezet kunnen worden

  • Aanbevelen? Ja
10

perfect

zeer goed verpakt en verstuurd. mooie boompjes!

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede kwaliteit

Goede kwaliteit en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Ging helemaal goed.

Geweldig in 1 woord

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede producten, met naam en plaatsingstips, goed bezorgd.

Geweldig.

  • Aanbevelen? Ja
10

De planten lijken van goede kwaliteit. Ze waren uitstekend verpakt en werden op tijd geleverd.

De planten lijken van goede kwaliteit. Ze waren uitstekend verpakt en werden op tijd geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
7

Keurig

Perfect verzorgd product

  • Aanbevelen? Ja
10

Kwalitatief goede produkten

Kwalitatief prima produkten, binnen 3 werkdagen geleverd, goed verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig verpakt.

Ik had 4 borderpaketten en 10 geraniums.. Er zat een duidelijke beschrijving bij. 1 roos heb ik twijfels over hoe die het gaat doen, het wortelstelsel zag er niet goed uit. Wat betreft de andere planten, ziet er goed uit.

  • Aanbevelen? Ja
7

Zeer snelle levering

De snelheid van verwerking van de bestelling kon niet beter. Alleen de planten hadden nog maar nauwelijks behoorlijke wortels, waardoor het planten niet geheel goed ging.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vlotte levering, goed verpakt.

Goede voorlichting via e-mail met bijlagen voor teelten verzorging.

  • Aanbevelen? Ja
7

Gezonde roos op stam.

Mooie roos op stam, maar korter als dat ik besteld had.

  • Aanbevelen? Ja
10

prima, prettig, perfect

1 opmerking: op de site kan ik niet altijd vinden hoe hoog de roos wordt, soms staat er 120x100 hetgeen ik onduidelijk vind, wel staat er geregeld 3 per m2, wat duidelijk is. Aangeven van de hoogte zou ik prettig vinden.

  • Aanbevelen? Ja
8

Top

Steeds correcte levering

  • Aanbevelen? Ja
5

Rozen veel kleiner als verwacht

Terug gesnoeid tot in de pot. Dit jaar geen bloemen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Het kan zijn dat de rozen wat later zijn opgepot en met dit koude weer zijn ze wat kleiner dan normaal in deze tijd de roos bloeit sowieso in eind mei juni hoor!!! steven

8

Keurig verpakt, aantallen kloppen, Nepeta erg klein

Ik vind de Nepeta erg klein. Zelf heb ik nl Nepeta in de tuin, die waren voller toen ik ze aankocht.

  • Aanbevelen? Ja
10

goede kwaliteit en vakkundige levering

De bestelde planten waren van goede kwaliteit, prima verpakt met een goede handleiding en met track and trace informatie op tijd bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer goede levering

Mooie clematissen besteld en deze heel goed verpakt thuis bezorgd gekregen. Als ik weer planten nodig heb ga ik zeker eerst daar kijken.

  • Aanbevelen? Ja
8

Veel keuze en kwalitatief uitstekend

Veel keuze en hoge kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja
7

planten niet stevig vervoerd

Mijn planten waren in een plastic zak los in een grote doos gezet. Die doos was omgevallen denk ik, want er zat een deuk in. Alle planten omgevallen en aarde overal los in de tas. De planten waren nog klein, dus schade valt mee, hoop ik. En als de planten niet aanslaan, krijg ik nieuwe planten van de Wilde. Dat is goede service.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo, Mocht er wel wat mee zijn later of de planten slaan niet aan mail gerust dan sturen wij nieuwe steven

2

Slechte bezorging. Verkeerde artikel gestuurd.

Ik heb contact gehad met een mevrouw, die zou uitzoeken wat er mis is gegaan. Niets meer van gehoord. Ik heb een Japanse Azalea besteld, kreeg een andere plant, die ik niet wilde. Enz. Dus ben ik zeer ontevreden. Terwijl ik vorig jaar heel goede ervaring had met de Wilde.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Uffelte, Ik had u gemaild dat wij een nieuwe sturen maar dat dat even ging duren omdat ze besteld moesten worden, deze mail niet ontvangen? Ze komen van het weekend hier binnen dan versturen wij de juist naar u toe. groet steven

8

De Wilde levert rozen met garantie dat ze goed aanslaan.

Doordat de verzending door PostNL bijna een week duurde, is het afwachten of de rozen met kale wortel goed aanslaan. De Wilde heeft gelukkig aangegeven dat er garantie op de rozen zit mochten ze niet aanslaan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

beste herman, Het kan gebeuren dat het bezorgen langer duurt. Ik heb liever dat u mij gewoon mailt, mocht er iets zijn dan kunnen wij ook er wat aan doen Meestal komt het met rozen wel goed en komen ze goed uit er is garantie mocht het niet aanslaan steven

10

Goed geleverde mooie collectie

De planten zien er goed verzorgd, gezond uit, zelfs beter dan verwacht

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle bezorging. Rozen zien er gezond uit

Ben blij dat ik mijn bestelling bij de wilde heb gedaan. Ik verheug me op de bloei

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd