Great service!

Great service. Best prices. Healthy plants.

Altijd betrouwbaar

Efficient, service zoals het hoort!

wat een professionele manier om de rozen zo mooi en respectvol te versturen

idem als hierboven

Goede planten, knullige service.

Afgegaan op website: "Levering in 2 á 3 werkdagen. Maandagochtend besteld. Niets gehoord. Woensdagmiddag dus maar gebeld. Na het nodige gezoek: "Gut ja, we zijn er nog mee bezig". Leverantie kwam uiteindelijk vrijdag eind van de middag. Geplande plantdag, met daartoe ingeschakelde hulp van vrienden, de mist in gegaan.

Beste kees, helaas was ons dat niet gelukt om sneller te leveren, had wel gemoeten. excuus hiervoor. ik zal dit ook opnemen met ons personeel. groet steven

Zeer positief

Ondanks dat post. nl de bestelling met een a twee dagen vertraging had afgeleverd, kwamen zowel de bestelde rozen als de clematissen in goede gezondheid aan. Ik was blij verrast over de grootte van de planten.

zeer goede kwaliteit

snel geleverd, keurig verpakt. heel klein minpuntje, wil het toch benoemen. verschil in grote was wel iets divers.

Goede service.

De rozen zagen er zoals altijd zeer mooi uit. Door de verzending waren de lavendelplanten beschadigd. De Wilde heeft alsnog een nieuwe set lavendelplanten geleverd. Uitstekende service dus!

Beste heer, normaal gesproken gaat dit best goed maar misschien is er wat mee gebeurd wij kunnen u nieuwe lavendel sturen hoor hoor graag even. groet steven

verwachtingen overtroffen

Op woensdagavond laat ontwerp ik een rozentuin en bestel ik meteen de rozen bij De Wilde. Ik hoop dat ik het weekeinde kan planten en verwacht het niet. Goed geïnformeerd tijdens het proces worden de rozen op vrijdag geleverd. Een dag eerder dan ik had gehoopt. En de verpakking van de rozen was helemaal boven alle verwachting perfect! wat een goede manier om de planten in topconditie aan te leveren. Dankjewel voor de snelle service van hoge kwaliteit en uitstekende plant instructies.

Geweldig !!!!

Rozen besteld met nog wat andere producten en daar ben ik zeer tevreden over. Zelfs duurdere rozen gekregen dan wat ik heb betaald ,zagen er prachtig uit en doen het fantastisch , ook alles TOP verpakt. Een dikke 10 voor rozenkwekerij de wilde en tot gauw.

Heel correcte levering en goede raadgevingen ivm planten

Ik kreeg volledig onverwacht een telefoontje met raadplegingen voor het planten van de rozen. Dit werd heel erg gewaardeerd!!

Snelle en goede levering

Voortraject was minder geleverde product goed

Bestelde rozen waren er niet meer. Goedkoper soort als alternatief, maar voor zelfde geld (meer dus) uiteindelijk was er ook nog een actie waardoor we dezelfde roos in pot kregen Ipv kale wortel voor 1,5 euro meer

geweldig

overzichtelijk bestelformule , betaling liep even mis door mijn fout, contact om dit recht te zetten was top en de goederen op tijd geleverd Dus dikke proficiat

Snelle service, prima verpakt ontvangen met instructies

9 rozen gekocht, snel geleverd. Verpakking was prima. Fijn dat er ook een instructie bij zat

Mijn eerste bestelling kon niet geleverd worden dus alternatieven gekregen en gekozen. Deze was duurder maar hoefde niets extra’s te betalen. Zeer coulant dus.

Corretce snelle afhandeling

Planten goede kwaliteit , snelle levering

Snelle levering van gezonde planten

Het was moeilijk kiezen op de site want de keuze is reuze. Na het plaatsen van de bestelling was deze in enkele dagen in zeer goede toestand gearriveerd inclusief gebruiksaanwijzing. Het enige waar ik tegen aan liep was een border pakket waar rozen bijzaten. De omschrijving in de gebruiksaanwijzing anders dan op het label. Alle rozen, er waren meerdere besteld, waren bij elkaar verpakt. Het komt wel goed. Het is straks helemaal prachtig in de tuin. Ik kan iedereen aanraden om bij de wilde te bestellen en kom je er niet uit; de klantenservice is snel en vriendelijk.

Altijd goed verzorgd

Goede ervaring, daarom kiezen wij voor De Wilde Rozenkwekerij.

Snelle levering, zorgvuldig ingepakt

Vorig jaar op een van de snoeidagen geweest. Nu de tuin klaar is, de rozen besteld. Ze werden snel geleverd, netjes ingepakt met goede plantinstructie erbij. Ook van tevoren prettig telefonisch advies gekregen.

Overzichtelijke catalogus

Wist al welke roos ik moest hebben, maar over de tijdsduur van bezorging en plant /poot aanwijzingen heb ik telefonisch contact gehad en werd daarbij goed te woord gestaan.

Super service, exacte levering en sterke mooie planten

Vanaf bezoek aan de mooie site met veel informatie, het proces van de bestelling en de levering van de zorgvuldig verpakte planten alles is heel goed verzorgd.

Ik breng mijn rozen naar Suriname , had ik allemaal beschreven . Ik werd gebeld en kreeg advies wat het beste zou zijn voor vervoer. Ik kreeg ook een vruchtboom mee ter compensatie van de potten. Ik heb alles ook heel netjes en snel ontvangen . Nu gaan planten in Suriname. Ik ben super super blij met jullie service

Mooie duidelijke website,snelle levering en prachtige planten

prompte levering, goede kwaliteit

Ben al tientallen jaren klant van de Wilde en dat is niet voor niets