De rozen, maar ook de rest van de planten van top kwaliteit!

De rozen, maar ook de rest van de planten van top kwaliteit! Snelle levering, goed verpakt, na contact met de kwekerij nog extra besteld en goed opgelost. Zeer tevreden!

Zo is rozen online bestellen zorgeloos

Niet alle bestelde rozen konden worden geleverd. In onderling overleg soepel en snel opgelost. Levering binnen 2 dagen!

Uitstekende kwaliteit en service

De kwekerij is attent, belt op voor overleg over de bestelling, levert snel, de artikelen zijn van zeer goede kwaliteit, en worden professioneel verpakt.

Supersnelle levering

Binnen een dag zijn de rozen goed verpakt geleverd. Rozen waren van uitstekende kwaliteit

Prachtige rozen

Prachtige rozen van een zeer goede kwaliteit. Snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Keus gemaakt op de webshop en binnen 3 dagen in huis.

Mooi produkt en snel geleverd!

Topkwaliteit,goede prijs en snelle levering

Duidelijke website,topkwaliteit plantjes die zeer goed verpakt waren en snelle levering. Ook de prijs is prima. Erg tevreden klant dus en de plantjes groeien al goed.

Geweldig bedrijf met hele mooie rozen

De Wilde heeft een uitgebreide collectie van rozen waarin het niet moeilijk was om een keuze te maken. Het online bestellen was zo geregeld en de rozen werden prima verpakt afgeleverd. Uitstekend gedaan.

Een aanrader, echt waar voor je geld!

Goede, duidelijk omschreven website met goede foto's. Met handige tips over aanplanten, snoeien etc. Snelle en keurig verzorgde levering, Alle struiken en klmrozen zien er keurig verzorgd uit en worden geleverrd met een antal knoppen. Je hebt dus vrij snel bloeiende rozen in je tuin. Deze kweker is zeker een aanrader!

Prachtige rozen; top kwaliteit

Snelle levering; goede service en prachtige rozen. Helemaal top!

twijfelachtig

de roos die ik had besteld was 'schneeflocken'. De roos die ik heb geregen is 'Kent '. Vervelend , want de rozen staan op een helling dus het is handig als ze uitstoelen. Ik heb de dag na de bestelling gemaild en daar heb ik nog geen antwoord op gekregen. Dus; hoe kan dit opgelost worden? Groet, E.J.M. van Rijen Het is inmiddels goed geregeld

Beste mevrouw, Ik had u dit gemaild op 27 mei. Beste lia, Kunt u een foto mailen want ik heb heel veel schneeflocke staan maar kent niet. Het kan een foutje zijn met een label. Anders ruilen we het om. Er was Kent besteld en ook geleverd. steven Met vriendelijke groeten,

Superservice, geen groot leger waar je niemand kunt bellen. Topbedrijf...!

Superservice, geen groot leger waar je niemand kunt bellen. Topbedrijf...!

Alles van service - levering - kwaliteit was 100% TOP

Tweede bestelling en alles top

goed, niet geheel perfect

Bestelprocedure is prima verzorgd en wordt ook snel opgepakt. Ik had 6 stamrozen gekocht van 90 cm hoogte. Er blijken er 2 een behoorlijk kromme stam te hebben. Zolang de bamboesteun nodig is, valt dat niet zo op, maar kunnen deze verwijderd worden staan er dus 2 met een erg kromme stam. Niet fraai om te zien.

Constant hoge kwaliteit

Ik heb al een paar maal bij De Wilde besteld. De rozen zijn prima en worden zeer goed verpakt, snel geleverd.

Goed ingepakt, mooie planten, fijne instructies!

Goed ingepakt, mooie planten, fijne instructies!

HeelGoed

2 opmerkingen Ik kreeg advies van klimrozen waarvan een niet te bestellen was online Ik kreeg advies dat ik per strekkende meter 4 klimrozen moest zetten Omdat ik dat vreemd vond ben ik na gaan lezen Ik heb er nu 2 per strekkende meter en twijfel eerlijk gezegd of dat niet teveel is Nog steeds heb ik over beiden de vraag wat was goed geweest Wil graag dat de rozen mooi groeien en de prijs is natuurlijk ook afhankelijk van hoeveel klimrozen per m2

Snelle levering en een mooie kwaliteit! Bij dit bedrijf ga ik meer bestellen. Top!

heel goed

goede kwaliteit, goed geleverd en een nette prijs!

Goede snelle bezorging goed verpakt. Prachtige rozen. Maar ook veel vaste planten. Goed bedrijf!!

Alles piekfijn in orde

Ik heb reeds een drietal keer rozen besteld en telkens was ik tevreden over de kwaliteit. Tevens kan ik U een pluim geven voor de vlotte afhandeling van de bestelling.

topkwaliteit en snelle levering

topkwaliteit en snelle levering. Goed snoeiadvies en prettige klantbenadering. Heldere site.

Hele mooie kwaliteit planten en snel geleverd!

De grootte van de geleverde planten klopt met de beschrijving op de website! (bij een andere site zijn veel kleinere planten geleverd) De planten zien er goed uit. En ook nog snel geleverd.

Snelle levering en perfect ingepakt.

Mooie rozen en supergoed ingepakt en snelle levering, 3 dagen ns bestellen, top.