topkwaliteit en snelle levering

topkwaliteit en snelle levering. Goed snoeiadvies en prettige klantbenadering. Heldere site.

Hele mooie kwaliteit planten en snel geleverd!

De grootte van de geleverde planten klopt met de beschrijving op de website! (bij een andere site zijn veel kleinere planten geleverd) De planten zien er goed uit. En ook nog snel geleverd.

Snelle levering en perfect ingepakt.

Mooie rozen en supergoed ingepakt en snelle levering, 3 dagen ns bestellen, top.

keurig verzorgd

Het is vaak de vraag hoe bestelde planten , in dit geval rozen, uiteindelijk aankomen . Wij hadden een 40 tal kleine Fairy's besteld. Deze werden keurig verpakt op een afgeschermde pallet .Goed beschermd tegen beschadigen. Communicatie over de levering en wat te doen ná de levering was ook uitstekend.

Kwaliteit en service

Mijn bestelling was goed verpakt. Rozen zagen er prima uit en er kwam via de mail nog aanvullende info over het planten. Prima in orde!

Goed.

Nog niets ontvangen, maar altijd goede service

Goed overleg, snelle levering. mooie planten!

Snel-topkwaliteit-goede verpakking-aanrader

Eerste ervaring met de Wilde. Zeer positief. Snelle levering in een heel goede verpakking, geen enkele beschadiging bij de planten. Prijzen zijn zeer gunstig bij deze kwaliteit planten. Planten zien er fantastisch en gezond uit. Heel benieuwd naar de komende groei en bloei.

Positief verrast.

Mooie stamrozen gekocht Die werden snel geleverd in een stevige verpakking.

Super correct en snel.

Wij zijn zeer tevreden over het bestelde product. Keurig verpakt en het ziet er prima uit. Super!!!

Goede service, mooie planten.

Klantvriendelijk met een goede service. Mooie planten. Ben erg blij met mn bestelling.

zeer correcte bediening via de telefoon

Heb goed advies gekregen bij de keuze van de rozen en alles is correct afgeleverd. Min puntje: de grote van de struikjes viel mij tegen.

Zeer goed telefonisch bereikbaar, goede voorlichting en snelle nette levering

Bloemen en planten bestel ik doorgaans niet online maar nadat ik enkele keren telefonisch contact had gehad en De Wilde me telkens erg goed geholpen heeft durfde ik het wel aan. Het zoeken, bestellen en afrekenen ging soepel en de levering was snel en erg netjes. En dikke 10 voor de uitstekende service.

Vriendelijke service.

Door een fout was de bestelling 4 dagen niet besteld, na een mail te hebben gestuurd kreeg ik dezelfde middag een telefoontje met een excuus en bevestiging dat het de volgende dag nog zou worden bezorgd. Dank u wel voor de mooie planten!

prima ervaring

Ik behoorlijk grote hoeveelheid borderpaketten besteld. De planten waren allemaal prima kwaliteit Helaas was de tekening hoe geplant moest worden fout met de hoeveelheid planten per soort er stond 2 maar het was 1 Hierdoor had ik te kort aan het einde. Dit Zie je eerder als je 1 of 2 paketten besteld. Dat zie je niet als je er 8 besteld.

Hoi Vanessa, Ik zal de tekening aanpassen zodat dit niet weer voorkomt groet steven

Geweldig dat de rozenboog binnen een aantal dagen werd geleverd maar communicatie kon professioneler

De communicatie na de bestelling was niet echt professioneel. Ik kreeg de volgende mail van Van Dale Rozen: Beste Otto, Graag versturen naar de klant de victoriaanse rozenboog. Wanneer kan dat geleverd worden? steven En daarna: Beste Age, Ik heb gelijk doorgezet naar de producent om de boog te leveren. steven En ik vond het ook erg vervelend dat de chauffeur drie keer belde om zijn komst aan te kondigen en de voicemail steeds insprak. Ik heb niet gereageerd want het was een onbekend nummer uit Slowakije.

Beste heer Age, In de eerste mail had ik u in de cc gezet zodat u kan zien dat er aan gewerkt wordt. De tweede mail dat de boog snel geleverd zal worden. Dat de chauffeur drie keer belde dat zal te maken hebben met het niet reageren van uw kant. Het zijn hele aardige mensen die dit allemaal heel goed willen doen. groet steven

Prima kwaliteit

Goede service, en snelle levering!

Had een roos ontvangen die er nogal armetierig uitzag. Heb daarover een mail gestuurd. Kreeg direct een nieuwe roos toegestuurd. Die zag er prima uit.

De verzending was vlot en het zag er keurig uit.

Had rozen besteld. ze zien er goed uit.

Mooi - sterk - pootgoed rozen.

Ik had me beter alleen op de rozen kunnen focussen, deze zien er erg goed uit. TOP De overige struiken/klimplanten zagen en magertjes uit vooral de Sering dit hoort een struik te worden met grote bladeren maar is een klein struikje met hele kleine blaadjes. JAMMER

Heb al meerdere keren rozen besteld bij jullie, mijn ervaring is heel goed .a klasse ik rozen koop,koop ik ze altijd bij jullie

Voldeed aan alle verwachtingen.

Snelle en perfecte afhandeling.

Goed verpakt

Geleverd volgens afspraak planten in goede conditie Grote planten Goed verpakt Top gewoonweg

Perfect verpakt, rozen in goede conditie ontvangen en goed op de hoogte gehouden wanneer er afgeleverd zou worden en rozen ook inderdaad staand vervoerd met post, perfect dus

grote keuze, mooie planten, vlotte service

grote keuze, mooie planten, vlotte service