Buitengewoon prettig contact - perfecte aflevering

Zeer positief: duidelijke uitleg en meedenkende installateurs.

De bestelling ging zeer vlot. Ook een voorafvraag per mail werd binnen de paar minuten beantwoord. Tip: De mail wanneer pakje gaat bezorgd worden zou beter kunnen bv. met track en trace. Ben wel tevreden over de leversnelheid, bestelling werd binnen de 2dagen geleverd. Communicatie per mail over bestelling was prima.

Alle bestellingen naar wens afgehandeld

Super geregeld!

Betaalbare zonnepanelen

snelle afhandeling

Alles is binnen een week binnen gekomen. Wellicht niet allemaal even effectief omgegaan met de kilometers aangezien o.g samen met de buren alles besteld hebben en elke dag weer een stukje van de bestelling gebracht werd. Verder ws. alles oké. Wellicht dat er nog vragen ontstaan als we komende zaterdag beginnen en alles uitgepakt hebben.

erg goede service

goede prijs, kabels waren niet geleverd. savonds laat gemaild en kwamen gelijk met antwoord dat het nog een keer werd verzonden. 36 uur later ontvangen. lekker voor het weekend alles in huis. goede service.

Uitstekend.

Vlotte en vriendelijke service.

Perfect!! Snel en goedkoop

Binnen twee dagen was alles in huis.

Alles oke bedankt

Alles oke bedankt

Bedrijf wat zijn afspraken na komt.

Solar outlet is een bedrijf wat zeker zijn afspraken nakomt. Eind december een compleeet systeem bij ze besteld. Afgesproken dat de levering een week later zou zijn. Echter kreeg ik geen bevestiging van levering de dag ervoor. 'S middags contact met ze opgenomen. Vrijwel meteen was duidelijk dat de bestelling niet goed was gegaan bij de leverancier. Op de afgesproken dag kwam solar outlet zelf de panelen brengen. Wat mij betreft een top bedrijf die ik zeker aanraad!!

Leren van fouten

Na wat kleine opstartproblemen met mijn bestelling is alles zeer goed en zeer snel opgelost

Snelle & uitstekende service

Erg fijn bedrijf, Patrick is behulpzaam & service gericht. Een omvormer besteld iets later op de middag, Patrick heeft er mede voor gezorgd dat deze de volgende dag geïnstalleerd kon worden. Top service!

Alles keurig geleverd

Zonnepanelen zijn keurig geleverd door Solar-Outlet. Panelen heb ik geplaatst en aangesloten. Alles werkt zoals het zou moeten

Goedkoop

Zeer fijn werkende webshop. Zeer goede prijzen. Alleen als je het snel nodig hebt is het nu iet de beste maar heb je de tijd dan raad ik ze zeker aan

tevreden

Ik heb een aantal offertes opgevraagd en Solar outlet was een van de goedkoopste. De service en advies gaf voor mij de doorslag. De bestelde delen werden afzonderlijk gestuurd wardoor niet alles in een keer geleverd kon worden. ( is een van de redenen waardoor Solar outleg goedkoper kan aanbieden) Door een foutje van een van de leveranciers ontbraken een aantal delen van de frame. Partick had dit snel opgelost en de delen zijn netjes, zoals afgesproken, de volgende dag geleverd. De registratie van de optimizers en omvormer was ondanks de kerstperiode ook prima geregeld.

Perfecte levering en goed advies!

Nu 2-de set zonnepanelen gekocht en ook deze zijn perfect geleverd. Middels tracé code juiste levertijd doorgekregen de klopte prima. Alle materialen van goede kwaliteit en netjes verpakt.

Alles compleet, mooi op tijd geleverd en goede materialen. Top!

Goed geregeld

Op zaterdagavond besteld 22 dec en alles was op 24 dec in huis. Kortom vlotte levering zo met de feestdagen, alles erop gelegd 27 dec. Ben tevreden over de levering en de bezorgtijden klopten ook vrij goed.

Zeer snelle levering super

Makkelijk te bestellen en zeer snel geleverd,super

UItstekend

Na mijn derde levering dit jaar van complete installaties nog steeds zeer tevreden. Snelle levering en de de gunstigste prijs online. Ben vooral tevreden over de telefonische hulp van Patrick. Steeds weer vriendelijk en behulpzaam. Ik zal Solar-Outlet zeker weer adviseren als een kennis een zonnepanelen-installatie wil bestellen.

Super snelle levering en goede service!

Reeds 2x via Solar-Outlet een zonnepanelensysteem ingekocht, en zeer tevreden. Deze keer waren alle producten de volgende dag in huis!

Kwaliteit en levering is prima. Contact is dramatisch!

Mijn bestelling werd snel en goed afgeleverd. Ook nabestelling werd spoedig verzonden. Ook het inschakelen van monteur voor aansluiting op meterkast liep vlekkeloos. Helaas was er geen wifi-antenne geleverd en heeft de monteur een antenne van mijn computer gebruikt. Als reactie kreeg ik te horen dat ik deze had moeten bestellen, maar deze optie is niet aanwezig. Ik heb wel extra betaald voor de aansluiting, dus neem ik aan dat antenne ook geleverd wordt. Dit is slordig. Ook het contact wat betreft nalevering en aansluiting van solaredge was zeer slecht. Meerdere e-mails verstuurd waar ik geen reactie op kreeg terwijl er wel stond dat ik binnen 48 uur reactie zou krijgen. Jammer dat service zo slecht is terwijl product snel en goed afgeleverd wordt. Als dit beter zou geweest zijn had dit volledige score gekregen.

Supersnelle levering

Men zegt wel eens even bestellen. Maar bij deze partij bestellen is de volgende dag al in huis hebben. Hartelijk dank voor deze snelle afwikkeling. En de zeer aantrekkelijke prijs. (Als laagste gevonden op internet) En tevens een voorspoedig 2020.

Prima geholpen

Ik had enkele vragen over een instelling van een apparaat, dat is prima opgelost.