Communicatie is slecht

Voor 8k een bestelling willen plaatsen. Had nog een paar simpele vragen maar naar 3x contact te hebben gezocht geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik kan niet begrijpen dat wanneer je een bedrijf hebt en mensen enthousiast zijn over je product je niet bv een student inhuurt om je mails / telefoon te beantwoorden...

Klein foutje bij levering, meteen goed opgelost zonder gedoe. Goede service

Een week na levering kwam ik er achter dat er 2 einddoppen ontbraken , na het melden meteen de volgende dag opgestuurd zodat ik toch de installatie af kon maken. Verder alles netje geleverd tegen een scherpe prijs.

Slechte comminucatie

Prijs zou worden aangepast naar de goedkoopste internet aanbieder, er word aan de telefoon gezegd dat dit gedaan word maar vervolgens word er niks op uit gedaan. 2 keer achteraan gebeld. Bestelling bleek ook nog eens naar een verkeerd adres te zijn verstuurd.

paar keer al besteld ,gewoon super,dank u

wordt snel geleverd,zeker aan te bevelen

Goede service, duidelijke informatie, snelle levering

Na de bestelling had ik de onderdelen na drie dagen binnen. Heb alles zelf geïnstalleerd. Wel heb ik drie maal moeten bellen om mijn layout-plan op de app te krijgen maar bij het derde telefoontje werd dit tijdens het gesprek geregeld.

Goede prijs, heel slechte communicatie

Prijs goed, installatie goed ondanks bij de eerste afspraak gewoon niet komen opdagen. Helaas wacht ik echter nu al 4 weken op de afronding (installatie monitoring) meerdere keren gebeld en gemaild maar nog steeds niet opgelost. Er volgt simpel weg geen reactie. Zonde, ik had ze na de installatie bij enkele vrienden aangeraden maar heb dit inmiddels terug getrokken.

Slecht. Bestelling

Mij eerste bestellen was goed. Helaas was ik een klein onderdeel vergeten te bestellen en daarom een tweede bestelling gedaan. Helaas is dit onderdeel nooit aangekomen. Meerdere malen contact proberen te zoeken. Via de mail. Maar geen reactie. Ook het geld heb ik tot op heden niet terug ontvangen.

Keurig verpakt, snelle levering, nemen de tijd om telefonische vragen correct te beantwoorden

Goede service, duidelijke informatie, snelle levering

Aanrader

Zeer slechte aftersales

Na circa 1 maand is het probleem met het monitoringssysteem van Enphase nog niet opgelost. Het offertetraject met Solar outlet verliep correct en de zonnepanelen zijn netjes geplaatst. Echter, vanaf het begin worden de zonnepanelen niet goed uitgelezen door het Enphase monitoringssysteem. Na de nodige telefoontjes en een rapport van Enphase NL is het probleem nog niet opgelost. Het bedrijf komt zijn afspraken niet na en maakt geen duidelijke afspraak wanneer het probleem definitief wordt opgelost.

Slechte levering, moeizame communicatie!

17 december en 30 december bestelling geplaatst beide nog steeds niet geleverd. Diverse mails gestuurd wordt niet op gereageerd. (1 reactie waar wordt aangegeven dat er vanaf 28 december verzonden wordt) Telefonisch contact opgenomen en wordt mij verteld dat het probleem bij de leverancier zit, dit terwijl er op de site staat dat de producten voorradig zijn. Vraag gesteld of dat de 2 bestellingen "als er verzonden wordt" in 1 pakket verzonden kunnen worden maar dit is niet mogelijk. (dus 2x verzendkosten) "1 reactie via mail waar wordt aangegeven dat er vanaf 28 december verzonden wordt" Nu is het 4 mei en heb nog niets geleverd gekregen!

Snelle levering scherpe prijs!

Duidelijke communicatie, Scherpe prijzen en snelle levering. Top

Goed contact en uitleg

Prettig dat de telefoon vlot werd opgenomen en dat ik wist dat ik de goede omvormer plus toebehoren bestelde. Dat de levering toch nog 4 dagen duurde lag meer aan 5 mei en PostNL dan aan Solar-Outlet. Dan stelt goed telefonisch contact me enigszins gerust.

Duidelijke webshop en goede prijs/kwaliteit

Duidelijke webshop waarbij ik makkelijk de juiste spullen kon vinden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik wilde na de bestelling nog een extra stekkertje bestellen, helaas was dat niet mogelijk zonder weer de verzendkosten te betalen.

Zeer goed!

👍

Zeer tevreden.

Mijn bestelling en aflevering van goederen verliep zeer goed en snel.

Snelle levering, goed contact

Plezierig en vlot

Prima geregeld

Komt afspraak van koop via website prima na. Helaas werd er niet gereageerd op vraag via mail.

snel, goede prijs

snel, goede prijs, goede info op site. Minpuntje is dat ik geen reactie heb gehad op mn mail en opmerking. Corona drukte?

Zeer goede service

Goed geadviseerd door Robin!

Prima levering en goede kwaliteit product

Prima levering en goede kwaliteit product.

Telefoon wordt door een persoon opgenomen!

Samen met de buren een set zonnepanelen aangeschaft. 10 panelen, 2 omvormers en maar een keer verzendkosten met 2 rekeningen op eigen naam bleek helaas te lastig. Scherpe prijzen en supersnel geleverd. Na installatie was een code voor de Growatt omvormer nodig. Growatt beantwoord geen mail en de telefoon nemen ze daar niet op. Een telefoontje naar Solar-Outlet werd wel meteen beantwoord en binnen een minuut had ik de benodigde code!

trage start, goede afloop

Na enig zoeken bij solar outlet terecht gekomen vanwege de prijs en de "snelle levering" . Volgens de site voor 12 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Dit komt misleidend over omdat bij verzenden / ontvangen wordt vermeld dat de levering zelfs 10 werkdagen kan gaan duren. Mijn bestelling zou op voorraad zijn, en ondanks de corona crisis (waarover niets vermeld wordt op de site) had deze binnen enkele dagen geleverd moeten kunnen worden. Een week gewacht en toen contact opgenomen met solar outlet over mijn bestelling. Zeer vriendelijk te woord gestaan, en ik zou zo snel mogelijk terug gebeld worden over de status van mijn bestelling. binnen 5 minuten werd ik teruggebeld dat mijn bestelling nog de zelfde dag gebracht zou worden, en inderdaad 3,5 uur later werd mijn bestelling afgeleverd. Over de bestelling : zeer tevreden. Over de vriendelijkheid en service van het personeel : zeer tevreden. Over de status wat betreft lopende order : niet tevreden, je hebt geen idee of er iets gebeurd met de bestelling, je wordt niet op de hoogte gehouden. Ik zal mijn volgende bestelling zeker weer bij solar outlet doen, weet nu dat het wat langer duurt, maar de prijzen zijn zeer concurerent, en je krijgt uiteindelijk toch wat je besteld.

Onbeschoft

Ik bel om 1630 op met een vraag sta ik als 1 wachtende in de rij om geholpen te worden. Word ik om 1700 eruit gegooid of ik een bandje wil in spreken. Onbeschoft dit.

Prima bedrijf.

Alles zeer goed nagekomen. Soms bij bellen moeilijk door te komen. Waarschijnlijk door drukte. Bij email gelijk zelfde dag antwoord terug. Goed uitleg gehad. Plaatsing van panelen zeer mooi geplaatst en zeer goed.afgewerkt. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.