Snelle leverantie

Nadat de panelen aangeleverd waren bleek er van het montagemateriaal nog wat te ontbreken, dat kan gebeuren. Één telefoontje was voldoende om de rest de volgende dag al in huis te hebben. Een uiterst vriendelijke bejegening telefonisch door Patrick en een zeer snelle correctieve actie. Geweldig !!

Snelle levering; scherpe prijzen.

Kreeg telefonisch goed advies om probleem van de iets bredere zonnepanelen op te lossen. Verder scherpe prijzen en vlotte levering, zoals op de website aangegeven stond bij de bestelling.

De prijzen op de webshop zijn zeer scherp. De bestelde producten werden 2 dagen na bestellen, keurig en degelijk verpakt, afgeleverd op locatie. Ik kreeg van de transporteur de dag ervoor een berichtje met een aangeven tijdvak. Wat mij betreft een aanrader!

Keurig geleverd

Eerste omvormer werkte niet omgeruild en probleem is opgelost. Problemen worden keurig opgelost.

uitstekende service, zelfs ontbrekende omvormer nog persoonlijk afgeleverd. vriendelijke bejegening

Buitengewoon goede service

Voor iedere vraag en probleem werd ik voor twee complete leveringen steeds vriendelijk te woord gestaan. Ook bij moeilijk probleem toch goed geholpen door Patrick! Ik kon geen andere leverancier vinden die zo een lage prijs voor hun producten vraagt.

Zeer snel en vakkundig personeel

Deze mensen weten waar ze over praten. En denken goed met de klant mee!

Prettige webshop en staan open voor kritiek

Positief: - Vriendelijk te woord gestaan - Hulpvaardig. Twee keer telefonisch contact gehad en 1 keer advies gevraagd. - Goede opvolging - Staan open voor verbeteringen / kritiek. Verbeterpunten: - Product op de website stond op voorraad bij leverancier, moest uiteindelijk 2 weken wachten op levering. Communicatie hierover was goed maar 2 weken wachten als het voorraad is bij de leverancier vind ik betrekkelijk lang. - Bij ClickEvo systeem krijg je minimaal aantal dakhaken die eigenlijk in geen enkel geval afdoende zijn! Let hier op als je zelf aan de gang gaat! De dakhaak afstand is afhankelijk van een aantal variabelen (windbelasting, gebouw hoogte, locatie, conditie van het dak, etc). Volg de instructies van de calculator op m.b.t. de onderlinge dakhaak afstand, deze is leidend. Het laatste punt heb ik aangekaart aan de telefoon en Solar-Outlet gaat dit verduidelijken op hun website.

Correct en op tijd

Goede materialen en service aan een juiste prijs.

Bijzonder goed en betrouwbaar

Na een vraag over de site werd deze aangepast. Op al mijn mails werd adequaat gereageerd. Leveringen uitstekend verzorgd.

Prima leverancier!

Goede aanlevering van de onderdelen. Alleen de pallet is niet geschikt voor transport en schuurt over de tegels. Vrachtwagenchauffeur was hierover zeer ontstemd. Het vastzetten van de panelen moet met een Torx30 met hole. Deze hebben veel particulieren niet huis. Het zou handig zijn om die als service mee te leveren. Kost (bijna) niets.

Geen service

Niet alle onderdelen geleverd, zelfs geen factuur, mails gestuurd, geen reactie terug, gebeld,krijg je steeds de voicemail, deze maar uiteindelijk ingesproken, nog steeds geen reactie....

oke

ondanks de missers van de post alles netjes opgelost

Perfecte behandeling en snelle levering

Meerdere keren met ze gebeld en telkens vriendelijke te woord gestaan met de juiste uitleg. Erg fijn contact en materialen zijn goed en prijs is scherp. Ik beveel ze zeker aan. Levering is meestal via meerdere vrachten maar dat is geen probleem. Grt Ruud

Prima bedrijf, snelle levering.

Zonnepanelen en bevestgingsmateriaal besteld, snelle levering. Helaas verkeerde maat ballast container en achterkant geleverd. Binnen 2 omgeruild, hele goede service. De volgende levering gaan we weer doen bij Solar-outlet.

Prima levering, service kan beter

De aankoop, afwikeling en levering ging vlot. Ik miste echter een kabeldoorvoer voor de schakelkast en heb gebeld. Eerst in de wachtrij, dan voicemail. Ingesproken en daarna geen reactie meer.....

goede goederen, goede prijs , goede service

alles in orde snel verzonden

Scherpe prijzen en goede service

Producten werden allemaal netjes en snel geleverd. Had een probleem met de omvormer na installatie. Contact gehad en werd netjes te woord gestaan. Na uitzoeken kreeg ik een mail met daarin de oplossing. Had helaas zelf een foutje in de string gemaakt van de panelen. Opgelost en alles werkt als een zonnetje!

Goede zaak

Snelle levering en goede prijs.

Snelle levering, netjes in contact. Juiste prijs.

Snelle levering, netjes in contact. Juiste prijs.

Goede service en nazorg

Snelle levering goede prijzen. Er was iets in een verkeerde kleur geleverd, dit werd goed en snel opgelost.

Kkantvriendelijk

Klantvriendelijk telefoon wordt iogrnomen spullen op voorraad prijs is goed

Snelle levering en goede service

Complete set besteld inclusief montagemateriaal en werd goed en snel geleverd. Nog voor levering gebeld ivm een behoorlijk prijsverschil bij andere winkels maar hier werd niet moeilijk overgedaan en na het aantonen hiervan is de prijs zowel op de website als op mijn factuur meteen aangepast. Perfecte service in deze en goed bereikbaar. Aanrader voor iedereen!!

Rommelig maar goed

Er zijn wel wat fouten gemaakt met leveren maar alle foutjes zijn zeer snel en netjes opgelost door Solar-Outlet. Goede producten en snelle afhandeling van bestelling.

goede geholpen

vriendelijk geholpen verstand van zaken alle goederen hebben we opgehaald en kregen prima advies gekregen en alles werkt perfect.