Slechte communicatie, bereikbaarheid & levertijd

Slechte communicatie, bereikbaarheid & levertijd - 12 maart besteld (16 maart order definitief). (20 april heb ik de spullen nog steeds niet, zie hieronder) - Volgens site alles op voorraad. Meermaals gebeld: "levering iets later, verwacht week van 21 maart". Ok, dit kan natuurlijk gebeuren. - zelf bellen kost per keer 30 min-60min, en een mail met informatie over de levering heb ik niet ontvangen... - uiteindelijke levering MISSEN verschillende onderdelen, leggers konden dus onverwachts niet aan de slag. Hierover was NIETS gecommuniceerd. - Na weer zelf bellen: "probleem bij leverancier". Echter stond op de site NOG STEEDS dat alles "op voorraad" is (los van nieuwe melding dat levering 2-3wk kan duren). - Na weer zelf bellen: nog 3 weken wachten op onze spullen.... - Een dikke week voor geplande levering gemaild met vraag voor bevestiging ivm elektricien, geen reactie. - Een paar dagen voor geplande levering gemaild en 6x gebeld, geen reactie (+"overbezette telefoon, na 15-30min wachten ben je eerst volgende en dan wordt de verbinding verbroken) Overall: - ALS de levering vrijdag nog door gaat is de totale duur betaling tot levering: 5!!! weken ipv een paar dagen - als klant moet ik ZELF initiatief nemen voor contact - ik kan begrijpen dat het druk is, maar zo met klanten om gaan kan in mijn ogen gewoon echt niet!!! Referentie: order = ORDNXX807

Goede service, komen belofte na

Na bestelling van omvormer en panelen netjes een bericht ontvangen dat de omvormer pas later geleverd kan worden door extreme drukte. De panelen werden na een paar dagen geleverd, en de omvormer kwam zoals beloofd wat later. Verder niks op aan te merken. Allemaal prima!!

Waardeloze service en niet bereikbaar.

Dit bedrijf is niet bereikbaar en verkoopt producten die ze niet op voorraad hebben maar wel aangeven dat ze ze wel hebben. Personeel is slecht opgeleid . Smoesjes verzinnen zijn ze goed in. Ze zijn niet eerlijk.

Helaas meerdere dingen fout gegaan

Eerst bij de levering werd het naar het verkeerde adres verzonden. Levering is in meerdere keren geweest terwijl er telefonisch werd gecommuniceerd dat dit niet het geval zou zijn. Bij montage bleek dat de solar connectoren defect waren. Hier wouden we graag andere voor. Telefonisch contact gezocht hier werd gezegd zet het op de mail, persoon die hierover gaat is morgen aanwezig. Helaas is het nu een week later en nog steeds geen reactie. We hebben elke dag gebeld en er werd steeds gezegd, morgen krijgt u reactie.

Alles op tijd geleverd en communicatie uitstekend

Goede prijs-kwaliteitverhouding

Uitgebreid telefonisch voorgelicht, bedrijf is makkelijk per mail bereikbaar. Vlotte reacties. Er wordt meegedacht over ‘t best passende pakket. Growatt omvormer is hoorbaar, maar hangt in de kelder, waar niemand er last van heeft.

Slechte service

Echt oplossingsgericht zijn ze niet, commercieel wel! Extreem vriendelijk tot op het moment dat je op de validatie van je betaling klikt. Zou je achteraf iets willen vragen, dan heb je dikke pech. Antwoord is "maar meneer momenteel is het heel druk op de zaak, stuur een mail". Antwoord op mijn mails met vragen heb ik nooit gekregen-prijs offertes toch altijd. Sommige panelen staan als beschikbaar, maar blijkt toch niet het geval en de verkoper duwt je dan toch naar de panelen dat hij wilt verkopen Longi Solar (met de meest winst veronderstel ik). Mijn omvormer heb ik elders 130 euro goedkoper gevonden. Na sturen van de goedkopere prijs hebben ze de prijs verlaagd - niet de beste prijzen dus. Prijzen van panelen en levering zijn ok, maar ook niks meer.

Afspraken worden niet nagekomen...

Afgelopen dinsdag hier besteld. 4 panelen, montageset, bekabeling en omvormer. Dit in overleg met een op dat moment zeer vriendelijke medewerker. Aangegeven dat ik graag dit weekend de set wilde laten monteren en gevraagd of dit een haalbare zaak is. Ja dat was geen probleem echter moest ik dan een andere omvormer nemen want de geselecteerde zou mogelijk niet op tijd binnen zijn. Donderdag (gisteren) zou ik in principe de bestelling kunnen afhalen maar uiterlijk vandaag. Zojuist gebeld en ik kreeg te horen dat een levertijd van 3-5 werkdagen eerder voorkwam dan 1 a 2 dagen zoals vermeld op de website. Alleen de omvormer moest nog binnenkomen. Mijn voorstel was om dan reeds de overige onderdelen op te halen zodat de monteurs het spul vast konden installeren en zodra de omvormer binnen is deze na te zenden. Dit was een probleem omdat er dan extra verzendkosten bij zouden komen. Ik gaf daarop aan dat dat voor mij geen probleem is en deze dus ook wel wilde betalen. Ten slotte moest ik anders €50,00 voorrijkosten betalen i.v.m. het verzetten van de afspraak. Toen bleken ineens ook de panelen nog niet voorradig te zijn. Ook dit leek me niet echt een probleem, als de bevestiging vast op het dak ligt is het tenslotte een kwestie van erop leggen, aansluiten en klaar. Je raad het al... ook deze zijn nog niet binnen. Met andere woorden is Solar Outlet een ordinaire dozenschuiver zonder eigen voorraad. Ik heb de bestelling dan ook geannuleerd en elders besteld. ABSOLUUT GEEN AANRADER

supersnel geleverd en gelegd

Zonnepanelen besteld en binnen 1 week gelegd. Na wat strubbelingen met de montage door een oncompetent bedrijf, dat door Solar Outlet ingehuurd werd, heeft Solar Outlet dit uitstekend en snel opgelost door het sturen van een ander bedrijf, waar wij meer dan tevreden over waren. Ik kan iedereen Solar Outlet aanbevelen.

Duidelijke website, scherpe prijzen en snelle levering

Goodwe omvormer bestelt tegen scherpe prijs. Snel geleverd.

Zeer slechte service

Na 6 maanden nog steeds geen werkend Enphase systeem. Contact zoeken is hopeloos want er wordt niet gereageerd. Verkopen ja (worden netjes en snel verzonden), service en installatie duidelijke nee!

Top service, goed product

Telefonisch geweldig te woord gestaan door Roderick Jansen. Ik kreeg goede informatie & adviezen. Naast service ook kwalitatief goed product en snelle levering.

Een halve ster is eigenlijk nog te veel

Communicatie, solar outlet. Investeer er in, want dit is waardeloos zo. 20x beloftes doen over installatie, die niet nagekomen worden. Telefoon wordt 90% van de keren niet opgenomen. Waardeloos.

Producten geleverd, aftersales enorm slecht

De levering bevatte een gebroken paneel. Verschillende malen contact gezocht maar steeds zonder resultaat. Ondertussen 2 maanden verstreken.

Communicatie is slecht

Voor 8k een bestelling willen plaatsen. Had nog een paar simpele vragen maar naar 3x contact te hebben gezocht geen enkele reactie mogen ontvangen. Ik kan niet begrijpen dat wanneer je een bedrijf hebt en mensen enthousiast zijn over je product je niet bv een student inhuurt om je mails / telefoon te beantwoorden...

Klein foutje bij levering, meteen goed opgelost zonder gedoe. Goede service

Een week na levering kwam ik er achter dat er 2 einddoppen ontbraken , na het melden meteen de volgende dag opgestuurd zodat ik toch de installatie af kon maken. Verder alles netje geleverd tegen een scherpe prijs.

Slechte comminucatie

Prijs zou worden aangepast naar de goedkoopste internet aanbieder, er word aan de telefoon gezegd dat dit gedaan word maar vervolgens word er niks op uit gedaan. 2 keer achteraan gebeld. Bestelling bleek ook nog eens naar een verkeerd adres te zijn verstuurd.

paar keer al besteld ,gewoon super,dank u

wordt snel geleverd,zeker aan te bevelen

Goede service, duidelijke informatie, snelle levering

Na de bestelling had ik de onderdelen na drie dagen binnen. Heb alles zelf geïnstalleerd. Wel heb ik drie maal moeten bellen om mijn layout-plan op de app te krijgen maar bij het derde telefoontje werd dit tijdens het gesprek geregeld.

Goede prijs, heel slechte communicatie

Prijs goed, installatie goed ondanks bij de eerste afspraak gewoon niet komen opdagen. Helaas wacht ik echter nu al 4 weken op de afronding (installatie monitoring) meerdere keren gebeld en gemaild maar nog steeds niet opgelost. Er volgt simpel weg geen reactie. Zonde, ik had ze na de installatie bij enkele vrienden aangeraden maar heb dit inmiddels terug getrokken.

Slecht. Bestelling

Mij eerste bestellen was goed. Helaas was ik een klein onderdeel vergeten te bestellen en daarom een tweede bestelling gedaan. Helaas is dit onderdeel nooit aangekomen. Meerdere malen contact proberen te zoeken. Via de mail. Maar geen reactie. Ook het geld heb ik tot op heden niet terug ontvangen.

Keurig verpakt, snelle levering, nemen de tijd om telefonische vragen correct te beantwoorden

Goede service, duidelijke informatie, snelle levering

Aanrader

Zeer slechte aftersales

Na circa 1 maand is het probleem met het monitoringssysteem van Enphase nog niet opgelost. Het offertetraject met Solar outlet verliep correct en de zonnepanelen zijn netjes geplaatst. Echter, vanaf het begin worden de zonnepanelen niet goed uitgelezen door het Enphase monitoringssysteem. Na de nodige telefoontjes en een rapport van Enphase NL is het probleem nog niet opgelost. Het bedrijf komt zijn afspraken niet na en maakt geen duidelijke afspraak wanneer het probleem definitief wordt opgelost.

Slechte levering, moeizame communicatie!

17 december en 30 december bestelling geplaatst beide nog steeds niet geleverd. Diverse mails gestuurd wordt niet op gereageerd. (1 reactie waar wordt aangegeven dat er vanaf 28 december verzonden wordt) Telefonisch contact opgenomen en wordt mij verteld dat het probleem bij de leverancier zit, dit terwijl er op de site staat dat de producten voorradig zijn. Vraag gesteld of dat de 2 bestellingen "als er verzonden wordt" in 1 pakket verzonden kunnen worden maar dit is niet mogelijk. (dus 2x verzendkosten) "1 reactie via mail waar wordt aangegeven dat er vanaf 28 december verzonden wordt" Nu is het 4 mei en heb nog niets geleverd gekregen!