Snelle levering scherpe prijs!

Duidelijke communicatie, Scherpe prijzen en snelle levering. Top

Goed contact en uitleg

Prettig dat de telefoon vlot werd opgenomen en dat ik wist dat ik de goede omvormer plus toebehoren bestelde. Dat de levering toch nog 4 dagen duurde lag meer aan 5 mei en PostNL dan aan Solar-Outlet. Dan stelt goed telefonisch contact me enigszins gerust.

Duidelijke webshop en goede prijs/kwaliteit

Duidelijke webshop waarbij ik makkelijk de juiste spullen kon vinden. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik wilde na de bestelling nog een extra stekkertje bestellen, helaas was dat niet mogelijk zonder weer de verzendkosten te betalen.

Zeer goed!

👍

Zeer tevreden.

Mijn bestelling en aflevering van goederen verliep zeer goed en snel.

Snelle levering, goed contact

Plezierig en vlot

Prima geregeld

Komt afspraak van koop via website prima na. Helaas werd er niet gereageerd op vraag via mail.

snel, goede prijs

snel, goede prijs, goede info op site. Minpuntje is dat ik geen reactie heb gehad op mn mail en opmerking. Corona drukte?

Zeer goede service

Goed geadviseerd door Robin!

Prima levering en goede kwaliteit product

Prima levering en goede kwaliteit product.

Telefoon wordt door een persoon opgenomen!

Samen met de buren een set zonnepanelen aangeschaft. 10 panelen, 2 omvormers en maar een keer verzendkosten met 2 rekeningen op eigen naam bleek helaas te lastig. Scherpe prijzen en supersnel geleverd. Na installatie was een code voor de Growatt omvormer nodig. Growatt beantwoord geen mail en de telefoon nemen ze daar niet op. Een telefoontje naar Solar-Outlet werd wel meteen beantwoord en binnen een minuut had ik de benodigde code!

trage start, goede afloop

Na enig zoeken bij solar outlet terecht gekomen vanwege de prijs en de "snelle levering" . Volgens de site voor 12 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Dit komt misleidend over omdat bij verzenden / ontvangen wordt vermeld dat de levering zelfs 10 werkdagen kan gaan duren. Mijn bestelling zou op voorraad zijn, en ondanks de corona crisis (waarover niets vermeld wordt op de site) had deze binnen enkele dagen geleverd moeten kunnen worden. Een week gewacht en toen contact opgenomen met solar outlet over mijn bestelling. Zeer vriendelijk te woord gestaan, en ik zou zo snel mogelijk terug gebeld worden over de status van mijn bestelling. binnen 5 minuten werd ik teruggebeld dat mijn bestelling nog de zelfde dag gebracht zou worden, en inderdaad 3,5 uur later werd mijn bestelling afgeleverd. Over de bestelling : zeer tevreden. Over de vriendelijkheid en service van het personeel : zeer tevreden. Over de status wat betreft lopende order : niet tevreden, je hebt geen idee of er iets gebeurd met de bestelling, je wordt niet op de hoogte gehouden. Ik zal mijn volgende bestelling zeker weer bij solar outlet doen, weet nu dat het wat langer duurt, maar de prijzen zijn zeer concurerent, en je krijgt uiteindelijk toch wat je besteld.

Onbeschoft

Ik bel om 1630 op met een vraag sta ik als 1 wachtende in de rij om geholpen te worden. Word ik om 1700 eruit gegooid of ik een bandje wil in spreken. Onbeschoft dit.

Prima bedrijf.

Alles zeer goed nagekomen. Soms bij bellen moeilijk door te komen. Waarschijnlijk door drukte. Bij email gelijk zelfde dag antwoord terug. Goed uitleg gehad. Plaatsing van panelen zeer mooi geplaatst en zeer goed.afgewerkt. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Wat ik besteld heb volgens afspraak geleverd

Moet zonnepanelen nog plaatsen, dus kan er nog weinig over zeggen.

Goed persoonlijk advies.

Ik werd gebeld dat ik mijn bestelling waarschijnlijk niet correct had gedaan: ik had het verkeerde montage materiaal besteld: fijn dat meedenken! Jammer dat het met de levering wat haperend verliep: in totaal wat telefoontjes over en weer en uiteindelijk 4 leveringen op 2 verschillende adressen. Ik houd het op de gevolgen van de Corona drukte. Overigens prima materialen. een tip voor de doe-het-zelver over de noodzaak van het exact in-meten van de montage rail zou me wat tijd hebben bespaard. na wat gepruts uiteindelijk met een metselkoord de rails gesteld. Dan zit alles er uiteindelijk wél snel en netjes strak op.

slecht

23 december 2019 zonnepanelen laten plaatsen door Solar Outlet , na 3 dagen storingsmelding . gebeld met Solar maar kreeg ze niet te pakken , na wat gerommel kreeg ik ze toch weer aan de gang . daarna weer paar keer uitval , gebeld met Solar Outlet en advies gekregen om alles uit te schakelen in verband met brandgevaar. Afspraak gemaakt met de service, datum geprikt (4 weken na melding lekker snel !!) Mensen komen gewoon niet opdagen beweren mij gebeld te hebben maar dit is onmogelijk zou de indicator op de telefoon hebben moeten aangeven ik heb gewoon de hele dag zitten wachten .nu nieuwe afspraak gemaakt 21 april weer 3 weken verder,.... ben benieuwd. Trouwens de panelen zijn gewoon verkeerd aangesloten door de installateur !!! Dat is de oorzaak van de problemen!! dus zit nu al bijna 4 maanden zonder werkende panelen. wel erg zuur ,spijtig genoeg had ik in goed vertrouwen in november 2019 wel al het hele bedrag over gemaakt , jammer dit allemaal. . .

Correcte levering moeizame communicatie

De panelen met bijbestelde montage materialen zijn correct geleverd. Omdat het tijdstip van de levering niet werd medegedeeld hierover aantal malen contact gehad. Deze communicatie verliep moeizaam. Werd niet terug gebeld of gemaild. Pas toen de levering verzendklaar was heb ik een mail ontvangen. Voor de levering zelf niets dan lof.

Snelle levering en goedkoop!

Het was mijn eerste bestelling maar zeker niet mijn laatste! Super.

Uitstekende ervaring met de telefonische hulp. Installatie informatie op website onvoldoend

Growatt 3000S is geleverd, tot dan alles uitstekend, m.n. de telefonische afhandeling. Bij installatie blijkt informatie nodig over dipswitches per land. Die blijkt nergens in de documentatie te staan en ook niet op internet. De telefonische medewerker zal er alles aan doen die informatie te krijgen en mij op te sturen. Voor het gebruik van de app blijkt de aanmeldwebsite enders dan in documentatie en de betreffende Youtube installatie video. Er blijkt een installercode nodig te zijn. Die is nergens te vinden. Had in de bijgeleverde documentatie moeten staan of op de site van solar-outlet. Dezelfde medewerker laat het uitzoeken en komt hierop terug.

Prima bedrijf

Bestelling geplaatst in overleg van 9 x LR4-60HPB-345 van Longi. Op 7 april bestelling geplaatst en op 8 april geleverd. Mooi, Perfect!!!

Onderdelen aan betaalbare prijzen voor dhz!

Bestelling geplaatst in overleg met verantwoordelijke op vriendschappelijke basis, super! Door de corona -omstandigheden was pakket vertraagd, wat normaal is. Tot nog eens!

Goede verkoop - gehaaste service

Via een webforum eindelijk een bedrijf gevonden die niet 1 bepaald product promoot, maar echt gedegen advies geeft. En dat voor echt scherpe prijzen. Ik heb ook laten plaatsen en installeren en daar was Solaroutlet goed betaalbaar en flexibel zonder onnodige zaken. Waar nog wel verbetering is, is in de communicatie bij wijzigingen en de aftersales. Ik had aangegeven nog een extra paneel nodig te hebben per mail, akkoord gekregen, maar de monteurs hadden hem niet mee. Daarnaast heb ik i.p.v. de aangegeven 2 dagen wachten, 2 weken moeten nabellen om toegang tot mijn Solaredge te krijgen om te kunnen nagaan of alles naar behoren werkt.

super service en snel geholpen

super service en snel geholpen

Gewoon Geweldig

Mijn levering kwam binnen de verwachte tijd feilloos aan in Antwerpen België. Degelijk verpakt en onbeschadigd. Volgende keer weer .......Solar Outlet. Ga zo verder dan komen er nog veel meer klanten!!!