trage start, goede afloop

Na enig zoeken bij solar outlet terecht gekomen vanwege de prijs en de "snelle levering" . Volgens de site voor 12 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Dit komt misleidend over omdat bij verzenden / ontvangen wordt vermeld dat de levering zelfs 10 werkdagen kan gaan duren. Mijn bestelling zou op voorraad zijn, en ondanks de corona crisis (waarover niets vermeld wordt op de site) had deze binnen enkele dagen geleverd moeten kunnen worden. Een week gewacht en toen contact opgenomen met solar outlet over mijn bestelling. Zeer vriendelijk te woord gestaan, en ik zou zo snel mogelijk terug gebeld worden over de status van mijn bestelling. binnen 5 minuten werd ik teruggebeld dat mijn bestelling nog de zelfde dag gebracht zou worden, en inderdaad 3,5 uur later werd mijn bestelling afgeleverd. Over de bestelling : zeer tevreden. Over de vriendelijkheid en service van het personeel : zeer tevreden. Over de status wat betreft lopende order : niet tevreden, je hebt geen idee of er iets gebeurd met de bestelling, je wordt niet op de hoogte gehouden. Ik zal mijn volgende bestelling zeker weer bij solar outlet doen, weet nu dat het wat langer duurt, maar de prijzen zijn zeer concurerent, en je krijgt uiteindelijk toch wat je besteld.

Onbeschoft

Ik bel om 1630 op met een vraag sta ik als 1 wachtende in de rij om geholpen te worden. Word ik om 1700 eruit gegooid of ik een bandje wil in spreken. Onbeschoft dit.

Prima bedrijf.

Alles zeer goed nagekomen. Soms bij bellen moeilijk door te komen. Waarschijnlijk door drukte. Bij email gelijk zelfde dag antwoord terug. Goed uitleg gehad. Plaatsing van panelen zeer mooi geplaatst en zeer goed.afgewerkt. Ik zou dit bedrijf zeker aanraden.

Wat ik besteld heb volgens afspraak geleverd

Moet zonnepanelen nog plaatsen, dus kan er nog weinig over zeggen.

Goed persoonlijk advies.

Ik werd gebeld dat ik mijn bestelling waarschijnlijk niet correct had gedaan: ik had het verkeerde montage materiaal besteld: fijn dat meedenken! Jammer dat het met de levering wat haperend verliep: in totaal wat telefoontjes over en weer en uiteindelijk 4 leveringen op 2 verschillende adressen. Ik houd het op de gevolgen van de Corona drukte. Overigens prima materialen. een tip voor de doe-het-zelver over de noodzaak van het exact in-meten van de montage rail zou me wat tijd hebben bespaard. na wat gepruts uiteindelijk met een metselkoord de rails gesteld. Dan zit alles er uiteindelijk wél snel en netjes strak op.

slecht

23 december 2019 zonnepanelen laten plaatsen door Solar Outlet , na 3 dagen storingsmelding . gebeld met Solar maar kreeg ze niet te pakken , na wat gerommel kreeg ik ze toch weer aan de gang . daarna weer paar keer uitval , gebeld met Solar Outlet en advies gekregen om alles uit te schakelen in verband met brandgevaar. Afspraak gemaakt met de service, datum geprikt (4 weken na melding lekker snel !!) Mensen komen gewoon niet opdagen beweren mij gebeld te hebben maar dit is onmogelijk zou de indicator op de telefoon hebben moeten aangeven ik heb gewoon de hele dag zitten wachten .nu nieuwe afspraak gemaakt 21 april weer 3 weken verder,.... ben benieuwd. Trouwens de panelen zijn gewoon verkeerd aangesloten door de installateur !!! Dat is de oorzaak van de problemen!! dus zit nu al bijna 4 maanden zonder werkende panelen. wel erg zuur ,spijtig genoeg had ik in goed vertrouwen in november 2019 wel al het hele bedrag over gemaakt , jammer dit allemaal. . .

Correcte levering moeizame communicatie

De panelen met bijbestelde montage materialen zijn correct geleverd. Omdat het tijdstip van de levering niet werd medegedeeld hierover aantal malen contact gehad. Deze communicatie verliep moeizaam. Werd niet terug gebeld of gemaild. Pas toen de levering verzendklaar was heb ik een mail ontvangen. Voor de levering zelf niets dan lof.

Snelle levering en goedkoop!

Het was mijn eerste bestelling maar zeker niet mijn laatste! Super.

Uitstekende ervaring met de telefonische hulp. Installatie informatie op website onvoldoend

Growatt 3000S is geleverd, tot dan alles uitstekend, m.n. de telefonische afhandeling. Bij installatie blijkt informatie nodig over dipswitches per land. Die blijkt nergens in de documentatie te staan en ook niet op internet. De telefonische medewerker zal er alles aan doen die informatie te krijgen en mij op te sturen. Voor het gebruik van de app blijkt de aanmeldwebsite enders dan in documentatie en de betreffende Youtube installatie video. Er blijkt een installercode nodig te zijn. Die is nergens te vinden. Had in de bijgeleverde documentatie moeten staan of op de site van solar-outlet. Dezelfde medewerker laat het uitzoeken en komt hierop terug.

Prima bedrijf

Bestelling geplaatst in overleg van 9 x LR4-60HPB-345 van Longi. Op 7 april bestelling geplaatst en op 8 april geleverd. Mooi, Perfect!!!

Onderdelen aan betaalbare prijzen voor dhz!

Bestelling geplaatst in overleg met verantwoordelijke op vriendschappelijke basis, super! Door de corona -omstandigheden was pakket vertraagd, wat normaal is. Tot nog eens!

Goede verkoop - gehaaste service

Via een webforum eindelijk een bedrijf gevonden die niet 1 bepaald product promoot, maar echt gedegen advies geeft. En dat voor echt scherpe prijzen. Ik heb ook laten plaatsen en installeren en daar was Solaroutlet goed betaalbaar en flexibel zonder onnodige zaken. Waar nog wel verbetering is, is in de communicatie bij wijzigingen en de aftersales. Ik had aangegeven nog een extra paneel nodig te hebben per mail, akkoord gekregen, maar de monteurs hadden hem niet mee. Daarnaast heb ik i.p.v. de aangegeven 2 dagen wachten, 2 weken moeten nabellen om toegang tot mijn Solaredge te krijgen om te kunnen nagaan of alles naar behoren werkt.

super service en snel geholpen

super service en snel geholpen

Gewoon Geweldig

Mijn levering kwam binnen de verwachte tijd feilloos aan in Antwerpen België. Degelijk verpakt en onbeschadigd. Volgende keer weer .......Solar Outlet. Ga zo verder dan komen er nog veel meer klanten!!!

Snelle plaatsing en goede service

Plaatsing was snel en kundig. Wi-Fi was niet goed ingesteld, maar dat werd direct door een monteur weer opgelost. Ook informatie over gebruik van app wordt goed uitgelegd.

Goede service.

Goede prijs, goede service.

Bestelling vlot en zoals besteld geleverd

Snelle verzending, zoals besteld gekregen

Goede snelle levering

Nadat ik de bestelling gedaan had werden de spullen snel geleverd.

Na 2x monteurs (instalatie) leveren we 0 KWh, ik ben woedend

Installatie van ZonFix ging niet goed, maar 5 werkende panelen. Na herstel en de zin “als wij weg zijn gaat het zo werken”, produceren we helemaal geen energie meer. Wat een bende.

Top services!

Bestelling geplaatst. Door de carona omstandigheden is pakket vertraagd. Contact gehad en ze kwamen de zelfde dag de bestelling afleveren! Ik zeg dat is nog een op in deze tijden! En niet onbelangrijk product voldoet aan verwachting

Goede voorlichting, snelle levering en perfecte after-care

Ik heb een uitstekende ervaring gehad met bestelling en levering van mijn zonnepanelen bij Solar Outlet. Ik heb e.e.a. zelf gemonteerd en aangesloten. Om die reden was het prettig dat de mensen van Solar-outlet meekeken bij de paneel-selectie + maken van de bestelling. Alle onderdelen werden 2 dagen later geleverd. Toen bleek dat nog een klein onderdeel mistte, werd ook dit vlot nagezonden. Bij elkaar ben ik zeer tevreden over de verleende service!

Goede prijs en snelle levering, paneel was netjes verpakt en onbeschadigd moet hem nog testen

Slechte communicatie

Levering bleek niet compleet te zijn en zonder overleg ander type geleverd dan besteld. Op een mail m.b.t. een vraag en verzoek werd niet gereageerd.

Top bedrijf!

Ik vind het toch altijd spannend om zo'n dure bestelling in een webshop te plaatsen. Deze spanning verdween gelijk door het goede, snelle en behulpzame contact. Het mail contact verloopt super snel meestal had ik binnen een half uur al reactie. De zonnepanelen die ik graag wilde waren helaas alleen op backorder verkrijgbaar maar daar wilde ik wel op wachten. Daardoor wilde ik de rest van de materialen al hebben om hier vast mee aan de gang te kunnen. dit was allemaal geen probleem en werd netjes uitgeleverd. Later bleken de panelen voor onbepaalde tijd nog langer te duren als gevolg van de Corona toestanden. Hierop werd mij een zeer goed alternatief aangeboden (panelen waren ietsje duurder dan origineel bestelt) die eerder leverbaar waren. uiteindelijk zijn deze panelen geleverd op de afgesproken datum. Gisteren hebben we alles geïnstalleerd en de eerste KWH is al binnen! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf met goede communicatie en oplossing gerichte instelling.

Bijna alles goed verlopwn

Het contact vooraf, het plaatsen van de bestelling en de levering er van is goed verlopen. Goede uitleg vooraf en ze hebben geduld. De montageploeg waar Solar Outlet verantwoordelijk voor is ben ik niet over te spreken. Dat ging niet vanzelf helaas. Dat was jammer.