Snelle plaatsing en goede service

Plaatsing was snel en kundig. Wi-Fi was niet goed ingesteld, maar dat werd direct door een monteur weer opgelost. Ook informatie over gebruik van app wordt goed uitgelegd.

Goede service.

Goede prijs, goede service.

Bestelling vlot en zoals besteld geleverd

Snelle verzending, zoals besteld gekregen

Goede snelle levering

Nadat ik de bestelling gedaan had werden de spullen snel geleverd.

Na 2x monteurs (instalatie) leveren we 0 KWh, ik ben woedend

Installatie van ZonFix ging niet goed, maar 5 werkende panelen. Na herstel en de zin “als wij weg zijn gaat het zo werken”, produceren we helemaal geen energie meer. Wat een bende.

Top services!

Bestelling geplaatst. Door de carona omstandigheden is pakket vertraagd. Contact gehad en ze kwamen de zelfde dag de bestelling afleveren! Ik zeg dat is nog een op in deze tijden! En niet onbelangrijk product voldoet aan verwachting

Goede voorlichting, snelle levering en perfecte after-care

Ik heb een uitstekende ervaring gehad met bestelling en levering van mijn zonnepanelen bij Solar Outlet. Ik heb e.e.a. zelf gemonteerd en aangesloten. Om die reden was het prettig dat de mensen van Solar-outlet meekeken bij de paneel-selectie + maken van de bestelling. Alle onderdelen werden 2 dagen later geleverd. Toen bleek dat nog een klein onderdeel mistte, werd ook dit vlot nagezonden. Bij elkaar ben ik zeer tevreden over de verleende service!

Goede prijs en snelle levering, paneel was netjes verpakt en onbeschadigd moet hem nog testen

Slechte communicatie

Levering bleek niet compleet te zijn en zonder overleg ander type geleverd dan besteld. Op een mail m.b.t. een vraag en verzoek werd niet gereageerd.

Top bedrijf!

Ik vind het toch altijd spannend om zo'n dure bestelling in een webshop te plaatsen. Deze spanning verdween gelijk door het goede, snelle en behulpzame contact. Het mail contact verloopt super snel meestal had ik binnen een half uur al reactie. De zonnepanelen die ik graag wilde waren helaas alleen op backorder verkrijgbaar maar daar wilde ik wel op wachten. Daardoor wilde ik de rest van de materialen al hebben om hier vast mee aan de gang te kunnen. dit was allemaal geen probleem en werd netjes uitgeleverd. Later bleken de panelen voor onbepaalde tijd nog langer te duren als gevolg van de Corona toestanden. Hierop werd mij een zeer goed alternatief aangeboden (panelen waren ietsje duurder dan origineel bestelt) die eerder leverbaar waren. uiteindelijk zijn deze panelen geleverd op de afgesproken datum. Gisteren hebben we alles geïnstalleerd en de eerste KWH is al binnen! Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf met goede communicatie en oplossing gerichte instelling.

Bijna alles goed verlopwn

Het contact vooraf, het plaatsen van de bestelling en de levering er van is goed verlopen. Goede uitleg vooraf en ze hebben geduld. De montageploeg waar Solar Outlet verantwoordelijk voor is ben ik niet over te spreken. Dat ging niet vanzelf helaas. Dat was jammer.

Perfect bedrijf.

Goede en snelle service.

Prima bedrijf

Contact vanwege na levering, maar toch binnen 1 week.

Goede ervaring en after sales

Bestellen ging makkelijk en zaken zijn goedkoop. De levering was snel en goed verpakt. Het product werkte niet correct en na een mail direct teruggebeld door de expert. Deze kwam met een oplossing. Geïmplementeerd en het product werkt naar behoren. Complimenten!

Snel geleverd goede prijs

Gewoon Top, duidelijke communicatie

Artikel bleek niet op voorraad, maar met goede email communicatie, ook op onverwachte tijdstippen, goed en duidelijk geholpen en op afgesproken dag geleverd.

Ondanks dat mijn omvormer niet op de website stond, na een telefoontje toch kunnen bestellen en de volgende dag al afgeleverd,. Perfect!!!

Vlotte afhandeling vd order en prettig persoonlijk contact

Positief

Snelle en correcte communicatie en levering, gewoon wat je wilt.

Geen zin om hele verhalen te tikken.

Zelfs producten geleverd die niet op de site stonden . Geweldig

Binnen twee weken na bestelling was de PV-installatie aan het werk op mijn dak.

Bestelling ging makkelijk en telefonisch contact met Patrick daarna was goed en duidelijk. Drie dagen na bestelling afspraak gemaakt om - vanwege een uitgevallen klant - al tien dagen later de zonnepanelen en omvormer te installeren. Het installatieteam uit Barendrecht was vriendelijk en werkte vlot en netjes, zodat zes uur na hun komst de zonnepaneleninstallatie werkend werd opgeleverd.

Prima, maar het heeft wel een week geduurd voordat ik het thuis had.

Als je een review wil geven moet je wel instemmen met hun voorwaarden, en die zijn niet goed.

Goede communicatie, goede prijzen

Solar outlet hielp snel en goed toen ik zelf per ongeluk het verkeerde artikel besteld had, top service

zeer goede service

snelle levering, en prima nazorg

snelle reactie tijd, afspraak is ook echt afspraak

snel en goed geholpen. ze belden me voor extra informatie, kwam niet uit en bij terugbellen kreeg ik snel degene aan de lijn die mij weer had gebeld. goed overleg gehad, duidelijk wanneer wat geleverd werd. na betaling snel bevestiging gekregen.