zeer slecht, onaanvaardbaar

goede service, goed behandeld

Pluspunten

Ik heb bij www.snelcbdolie.nl de Medihemp CBD Olie met 5% gekocht. Ik was heel verrast door de goede service. Ik had mijn CBD Olie de volgende dag al binnen. Het werd doormiddel van een brievenbus pakketje bezorgd waardoor ik niet thuis hoefde te zijn. Toen ik thuis kwam van mijn werk was het er al. Met een mooi handgeschreven bedank briefje erbij. De Medihemp CBD Olie is van hoge kwaliteit. Ik heb de klantenservice gebeld om te vragen of ze kwaliteits controles naar mij konden mailen. Dit hebben ze netjes gedaan. Ik gebruik het zelf omdat ik in de avond vaak lastig in slaap kan komen. Ik ben dan nog heel druk in mijn hoofd en deze CBD Olie helpt is voor mij perfect. Ik neem het een uur voordat ik ga slapen in. Ik merk daarna echt dat ik tot rust kom in mijn hoofd. Waardoor ik veel makkelijk in slaap kop

Ik heb geen verbeterpunten. Wellicht, kan je de kwaliteits controles van Medihemp automatisch mee sturen. Maar ik bestel al een tijdje CBD Olie bij verschillende partijen. Dit is de eerste die ze ook daadwerkelijk meestuurt.

Pluspunten

Netjes ingepakt en op tijd bezorgd. Er zat zelfs een handgeschreven kaartje bij met een kortingscode voor de volgende bestelling!