Beter als goed

Bestelling netjes verzorgd en op tijd

Zie boven

Super snelle levering

Makkelijk bestellen Snelle levering

Goed!

Webside is mooi overzichtelijk, service heel goed vandaag bestellen morgen in huis. Kleine punten zijn dat het geen brievenbus post meer is. Buurvrouw minder blij en dat ze geen AfterPay meer doen, heel jammer vind ik dat

Goede en snelle levering, niks op aan te merken.

Prima service!

Snelle levering, goed verpakt en vriendelijke service!

2x wat online gekocht ivm corona en dat is mij heel goed bevallen. Vóór lockdown altijd in de winkel goed en behulpzaam geholpen.

Snel

Een dag bestellen andere dag binnen.fijn!

Al jaren haal ik mijn spullen in de winkel, maar dat was ineens niet meer mogelijk tijdens corona. Maar kon heel makkelijk contact krijgen en konden appe. Wist niet precies wat ik nodig had. Hiermee hebben ze me keurig geholpen en me voorzien van de juiste link naar de producten die ik nodig heb. Doordat we al jaren daar komen, wiste ze ook precies wat ik nodig had. Kreeg snel reactie en na het besteld te hebben, de volgende dag al geleverd. Echt TOP

Snel, foutloos en prima verpakt

Goede en snelle leveringen

Goed en snel

Tijdens de lockdown super geholpen

Top zaak!

Veel keus en snelle levering

Snel en vriendelijk

Had een speciaal onderdeeltje nodig voor mijn e-sigaret. Via de chat contact gehad. Was niet een onderdeel die ze los verkochten maar hadden er nog wel een liggen die ze van een kapotte e-sigaret hadden bewaard. Mocht het tegen een symbolisch bedrag van 1 euro + verzenkosten hebben. TOP TOP TOP!

Snel en betrouwbaar

Voor het eerst besteld via de site. De bestelling had ik volgende dag al in huis. Top service!

Goed en snel

Alles wat ik nodig had was de volgende dag in huis.

Erg tevreden met vapeenzo

Goede zaak!

Vandaag in de winkel geweest in Gorinchem. Wilde een nieuwe e-sigaret kopen omdat mijn oude niet meer werkte. De verkoper keek er naar en bespaarde mij uiteindelijk de kosten van een nieuwe apparaatje door een onderdeeltje te vervangen waardoor hij het weer deed. Eerlijk en service gericht. Top zaak!

Voor het eerst hier mijn liquids gehaald. Ze weten veel over verschillende smaken en hebben een breed assortiment. Zal zeker vaker bestellen.

Pluspunten

Aardige medewerkers in de winkel die goed uitleg geven.

geen

Pluspunten

perfecte afhandeling

geen

Pluspunten

Goede smaken, snel geleverd

geen

Pluspunten

Snel geleverd Veel keus

Weet niet

Pluspunten

Proffessioneel en vriendelijk! Ik word altijd zeer goed geholpen.

Over Vapeenzo.nl

Of u een startende e-roker of vergevorderde vaper bent, bij Vapeenzo.nl hebben we een groot assortiment aan elektronische sigaretten, mod`s, clearomizers, coils, e-juices en meer. Kijk gerust rond in onze webshop voor ons hele assortiment, maar bezoek ook zeker een keer onze fysieke showroom in Gorinchem om verschillende producten te bezichtigen.