Super tevreden over snelle levering!

Snel en netjes geleverd! Blij mee!

Prima prijs kwaliteit dekje en staat lekker fris op mn donkere knapperd

Toppie!

Vandaag besteld, morgen geleverd en de zweetdeken zit als gegoten!

Super snel en erg blij mee😃

Fijn dat het zo snel geleverd kon worden 👍

Snelle en duidelijke service!

Voor eerste keer bij De Kroo ruitersport een bestelling geplaatst. Dit vanwege een link naar het product dat ik nodig had. Was verbaasd van de snelle en goede levering. Ook fijn gebruik kunnen maken van een actie die op dat moment liep!

Hele goede service

Ik had mijn bestelling inderdaad de volgende dag in huis. Net je verpakt en product precies zoals verwacht!

Ik heb op Zondagavond een zadeldekje besteld en zag Maandagochtend dat er op het gehele assortiment korting was. Ik heb naar De Kroo gebeld om te vragen of ik dit artikel kon annuleren om hem vervolgens met de korting opnieuw te bestellen. Annuleren kon niet meer aangezien het pakketje al verzonden was, maar ik kon wel de korting teruggestort krijgen op mijn rekening. Ik vind dit echt top service en ik zou alleen al voor de service opnieuw bestellen bij De Kroo! Daarnaast hebben ze goede prijzen en heb je het pakketje snel binnen!

Geweldige stalschoen

Goede pasvorm Licht Nu —afwachten of de zool en randen bestand zijn tegen de stalmest-ammoniak liquids....

Snelle, nette service!

Na de bestelling meteen een e-mail. Snelle aflevering!

Everything fine.

Everything fine.

Voor 20.30 uur besteld, de volgende dag al binnen.

Ik wilde een bodyprotector, maar wist niet welke maat ik moest bestellen. Keurig telefonisch geholpen en terug gebeld. Daarna via de app bericht gehad dat de body protector binnen was, waarna ik het online kon bestellen.

Goede service en vriendelijk personeel

In de winkel heeft mijn dochter een rijbroek gepast die net een maatje te groot was. Personeel heeft direct navraag gedaan bij de leverancier of deze nog te bestellen was. Toen deze geleverd werd hebben ze mij direct gecontacteerd waarna ik de rijbroek via de website kon bestellen zodat deze opgestuurd kon worden en ik niet helemaal terug naar de winkel moest. Om 17:00 besteld en de volgende dag al direct geleverd. Top service!

Snelle en vlotte service

Zeer snelle levering. Correcte weergave product.

Snelle levering, goede service en volop keuze.

Snel het juiste geleverd krijgen. De prijs/ kwaliteit verhouding is goed.

Snel en keurig verpakt, aanrader!

Ik had mijn pakketje al de volgende dag in huis. Precies wat ik ervan verwacht had en dus super tevreden!

zeer tevreden over de service en materiaal dat we aankochten

correcte en snelle levering van het artikel dat we aankochten. Ons paard is heel blij met haar nieuwe staldeken van Harrys Horse

Erg goede overzichtelijke webshop met een groot assortiment voor Shetlanders.

Mijn ervaring over De Kroo Ruitersport is erg goed. Ik vind de webshop zelf overzichtelijk en met een groot assortiment. Ook vind ik het echt heel erg leuk dat er een groot Shetlander assortiment is met veel verschillende producten en kleuren. Ik was ook erg tevreden over de levering, dit was erg snel. Al met al een goede winkelervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Erg mooi maar erg stijf dus goed inlopen

Hele mooie laarzen. Zien er prachtig uit ze zijn alleen erg stijf van leer. Inlopen gaat erg moeilijk. Geen idee of ik ze zover krijg dat ze echt lekker om mn voeten en enkels gaan zitten. Ik hoop het.

Zeer vlotte levering

Artikel werd zoals beloofd de volgende dag keurig bezorgd.

Goede kwaliteit en snelle service

Mooie spullen, leuke aanbiedingen!

Gave rijbroek besteld, voor de helft van de prijs. Was nog op voorraad en super snel geleverd. Jammer dat jullie zaak zover bij mij vandaan is. Als ik ooit eens in de buurt ben kom ik zeker kijken!

Zeer tevreden.

Bestelling van 2 zwepen. Is goed op tijd toegekomen en waren in perfecte staat.

Snelle service. Heel tevreden over de gekochte rijbroeken. Al was er 1 kinderrijbroek bij die wel heel erg groot valt. Andere twee rijbroeken vallen goed kwa maat. Jammer dat je 13€ verzendingskosten moet betalen als het wil retourneren.

Prima service!!

Hoge kwaliteitsproducten