Perfekt

Die QHP Falabella Ekzemerdecke in 75/105 cm für mein Minishetty einfach super. Viel besser als Pony-Decken, da diese in Größe 95/120 trotz der Rueckenlaenge des Ponys(95 cm) immer viel zu groß sind und der Sitz ständig korrigiert werden muss. Werde weiter immer mal auf dieser Seite vorbeischauen, wenn ich etwas brauche.

Snel

Mijn bestelling kwam de volgende dag al en de kwaliteit/ prijs verhouding is goed

ideaal

Super fijn! Overzichtelijke webshop, makkelijk te bestellen en de bezorger brengt het pakket op de locatie die ik zelf gekozen heb. Top.

Super service en snelle levering!

Goede service en snelle levering!

uitstekend

Ondanks ruiling zeer goed geholpen. Erg fijn dat je bij De Kroo nog met echte mensen kunt spreken. Aanrader deze winkel

Deskundig en vriendelijk advies, ruim assortiment!

Zeer tevreden, ze luisteren goed en zijn erg behulpzaam! En altijd de keuze uit meerdere opties. Wij zijn blij met de Kroo

Heel blij

Mooi artikel, mooie korting. Daarom zelfs twee gekocht

opgelost

Helaas was mijn bestelling niet geleverd zoals als op de website van De Kroo stond vermeld. Er ontbraken 2 onderdelen. Deze heb ik gelukkig later alsnog ontvangen.

Leuk assortiment

Mooi assortiment, maar het zoeken op de website zou voor mij beter kunnen. Zelf als ik op een specifiek product zoek krijg ik allerlei producten te zien die er niets mee te maken hebben.

Hallo Bas, Bedankt voor je feedback. We hebben sinds een aantal maanden een nieuwe website en we zijn hiervan op de hoogte. We hebben inmiddels een aantal wijzigingen doorgevoerd, waardoor het zoeken een stukje beter zou moeten gaan! Met vriendelijke groet, De Kroo Ruitersport

Prima, snel geleverd

Prima, snel geleverd

Geweldige service

Betrouwbare webshop. Groot en gevarieerd assortiment Klantenservice is vriendelijk en kundig. Komen hun afspraken na. Mocht er überhaupt iets niet passen goede retour service. Snelle levering. Zeer tevreden

zeeeer oncoulant

Door een beenbreuk heb ik een niet passende deken niet kunnen retourneren. De oppas had het er te druk voor en is het vergeten. Nu ik weer kan lopen en mennen, ontdekte ik de deken, in zijn originele verpakking bij het tuig. Toen verzocht ik of ik de ongebruikte deken toch mocht ruilen. Dus geen geld terug, maar omruilen EN ook nog een extra bestelling. Dat werd geweigerd. Het klopt dat de termijn was verstreken maar: niet echt een klantvriendelijke winkel., geen coulance, star en niet oplossingsgericht. Ik zeg het voort aan iedereen in de manege en daar buiten. Zoek een ANDERE winkel voor je spullen!!!

Beste mevrouw Schonewille-Folmer, Wij snappen dat dit vervelend is en we vinden het jammer dat u er zo over denkt. Het gaat om een product wat wij normaal gesproken niet op voorraad hebben en wat voor u besteld is bij de leverancier. Wij denken altijd mee en maken een weloverwogen keuze om (nieuwe) producten retour te nemen of om te ruilen als de standaard 30 dagen verstreken zijn. Vaak komen wij klanten tegemoet. 9 maanden na aankoopdatum is helaas wel erg lang en dan kunnen wij het risico om meerdere redenen helaas niet nemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, De Kroo Ruitersport

Schnelle Lieferung, Super Artikel, Guter Preis.

Fijne online shop

Veel keuze. Prijs-kwaliteit. Geregeld goede acties. Snelle levering.

Mooi aanbod, goede prijs, heel snel verzonden

Het product was precies zoals omschreven, voor een mooie prijs en de volgende dag in huis. Kortom: ik ben 100% tevreden!

Klantvriendelijk en snelle levering.

Eigen merkprodcuten zijn top

Ik heb nu ondertussen een regendeken, alsmede een exceemdeken eigen merk De Kroo besteld. Ik heb een paard dat kampioen is in het vernielen van dekens, maar deze zijn, zelfs voor die van mij, niet kapot te krijgen.

Gewenste product en snelle levering

Alle producten die ik hiervandaan heb zijn direct leverbaar en volgende dag in huis. Super service.

Heel tevreden

Correcte prijzen, snelle levering, heel tevreden

I recommend

I'm very happy to buy from De Kroo ,very good products, a lot of options from where to choose, fast shipping even in other countries!

Top Ruitersportzaak!!

Snelle verzending. Mooie producten. Goede service.

Altijd razendsnel geleverd

Tevreden klant.

Juiste product op de juiste tijd!

Regendeken was de juiste maat en de juiste look.

Gemakkelijk te gebruiken

Heel goed voor de paarden Gemakkelijk aan te doen en heeft goede ondersteuning

Boomdijk 1

4339PN Nieuw- en sint joostland

0031 (0)118-603380

Over De Kroo Ruitersport

Al 30 jaar is de Kroo Ruitersport uw partner voor al uw paardenspullen. Sinds de opening van De Kroo Ruitersport in 1993 doen wij ons best u te helpen aan de beste paardenspullen via onze ruitershop. Ons bedrijf is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een mooie manege tot een prachtig 5 sterren complex. Daarnaast groeit ook de Kroo online ruitershop met ons mee. Snelheid is het codewoord van onze online paardenwinkel. Wanneer u voor 20.30 uur uw producten besteld, heeft u het de dag erna al in huis. Door onze grote voorraad zorgen wij ervoor dat u uw product altijd snel op uw deurmat kunt verwachten. Is het dan uiteindelijk toch niet helemaal wat u in gedachten had? Of heeft u nog wat vragen over het product? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We scoren niet voor niets een klantwaardering van een 9.3! Onze online ruitershop is opgestart en verder ontwikkeld vanuit één grote passie; de liefde voor de paardensport. Door onze jarenlange ervaring als ruitersport winkel weten we precies wat een ruiter nodig heeft. Mocht u desondanks online toch niet kunnen vinden wat u zocht dan staan wij voor u klaar in onze paardenwinkel in Nieuw en Sint Joosland! Onze medewerkers weten precies wat u en uw paard nodig hebben, zodat een passende service altijd geboden kan worden. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe producten waar wij zelf enorm blij van worden. Met die gedachte in ons achterhoofd, kopen wij onze producten voor de ruitersportzaak in. In de hoop dat u er net zo gelukkig van wordt als wij. Onze uitdaging is altijd weer een ruitershop vol mooie kwaliteitsproducten te hebben, zodat u en uw paard kunnen doen waar het om gaat; genieten van het paardrijden!