Ik ben zeer tevreden.

Het donkerblauwe halster van Equestrian Stockholm is prachtig, van zeer goede kwaliteit en werd snel verzonden. I.v.m. minder aangename ervaringen met DHL zou ik het geen probleem vinden om wat meer betalen en artikelen door PostNL te laten bezorgen maar ik begrijp het als dat niet tot de mogelijkheden behoort.

Goede kwaliteit

Top service!

Toch een maatje te klein en kon zonder problemen direct met de juiste maat naar huis!

Matig

De verzending verliep prima, alleen wordt er niet gereageerd op mijn mail als blijkt dat de kleur van het product niet met de omschrijving overeen blijkt te komen. Al met al heb ik het dekje maar gehouden... helaas bleek deze niet zwart te zijn maar navy.

Excellent service!

I ordered riding breeches and the delivery was very urgent for me due to an upcoming birthday. The team was always reachable by WhatsApp and they sent the cargo without receiving the money (I just provided the proof of payment). I’m pretty impressed of their friendly service and will definitely buy riding stuff there if I need more.

Super fijn

super service en hele snelle levering, echt een aanrader!

Snelle, correcte levering

Overzichtelijke en plezierige shopervaring

Website is makkelijk en overzichtelijk in gebruik. Het scrollen door de website is aangenaam en logisch. De verzending gaat ook snel. Veel mooie producten voor een goede prijs. Ik kom altijd graag terug op de website van de Kroo.

Op veel sites was mijn gewenste artikel uitverkocht, waardoor ik hier terecht kwam! Ze hadden echt nog super veel spulletjes die verder veel zijn uitverkocht. Het betalen was makkelijk en het pakketje was er ook snel! Dank jullie wel! Snel weer een bestelling;)

Super snelle levering

Snelle levering!! Ik ben helemaal tevreden!!

Snelle service, goede kwaliteit producten!

Erg tevreden over de kwaliteit producten. Precies als de omschrijving.

Makkelijk en vlot !

Gevonden op google en makkelijk om te bestellen.

Alles is super vlot verlopen. Ik was goed geinformeerd gedurende het hele proces.

Top zaak

Goede fijne website en goede ondersteuning heel blij met mijn aankopen

Snelle levering top !

Fijne website snelle levering

Goed werkende website. Snelle levering.

Goede kwaliteit voor de juiste prijs. Levert conform afspraak!

Ik heb nu al een paar keer besteld bij De Kroo Ruitersport. Ik heb al mijn bestelling geleverd gekregen conform de levertijd die aangegeven stond bij de artikelen op de website. Echt top! Een hele mooie website, waar je makkelijk kan zoeken door de juiste filter toe te passen. En de prijs is goed bij hun. Als je gaat vergelijken met andere leveranciers, zijn zij niet altijd de goedkoopste, maar ook zeker niet de duurste. En als je dan weet dat je op tijd geleverd krijgt, is mij dat wel waard. Ook over retourneren doen zij niet moeilijk. Ook een snelle afhandeling. Ik kreeg mijn geld snel weer teruggestort.

Snelle levering, mooie kortingen.

Heel goed,

Vlot en correct verloop!

Alles is correct verlopen, van bestelling tot levering.

Mooi product en snel bezorgd

Ik ben over het algemeen blij met mijn nieuwe deken en hij was snel binnen.

snelle levering en mooie kwaliteit!

Nadat ze mij het verkeerde product toegestuurd hadden hebben ze dit meteen recht gezet door het goede toe te sturen met een excuses er bij. Het verkeerde mocht ik ook houden. Top service en zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

grand choix, bonnes marques

très rapide!

Nette producten voor een goede prijs

Mooie originele regendeken besteld en een vliegenkap. Beide goede pasvorm en snel geleverd.