Gewoon supper

Fijn geholpen aan de telefoon, de volgende dag al in huis. Lage prijs

Leuke webshob

Mooie spullen voor een mooie prijs. Snel geleverd, dus snel llezier

Altijd fijne goed werkende producten!

Al als klein meisje kwam ik regelmatig bij de kroo! Sinds 4 jaar woon ik in Spanje. Maar ik blijf dingen bestellen :) dit nemen mijn ouders altijd voor mij mee.

Het geen ik besteld had, was er maar in 1 maat (verstelbaar) maar paste echt maar net. Middelgrote hond (Corgi) Verder tevreden

Top service, snelle levering

Nadat ik wat teruggestuurd had wegens verkeerde maat kreeg ik binnen een paar werkdagen de juiste maat gestuurd, top service!

Snelle service en heel vriendelijk

Er was per ongeluk iets mis gegaan met de levering. Dezelfde dag werd het pakketje nog verzonden én geleverd bij mij thuis (België)!

Snelle correcte afhandeling en levering

Ik had heel snel een specialistisch bit nodig. De Kroo had precies het exemplaar van Sprenger op voorraad. Men dacht mee met de verzending en zorgde voor een brievenbusberpakking. Top.

Snelle en hele goede service

Zeer vriendelijk geholpen en de levering was zeer snel, dankjewel

Service is top!

Uitstekende service!

Goede prijs-kwaliteit en survice

Goede prijs-kwaliteit en service.

Alles correct verlopen.

Online besteld en met Bpost geleverd.

Mooi product, goede service

Goede sortering. Product wat ik zocht in juiste maat gevonden voor een uitstekende prijs. Netjes verpakt en snel geleverd. Helemaal blij!

Ervaring is super. Zelfs toen ik iets retour stuurde om te ruilen voor een andere maat was het weer binnen een paar dagen geregeld.

Goede producten op tijd afgeleverd door klantvriendelijke bezorgers

Goede producten op tijd afgeleverd door klantvriendelijke bezorgers

Zeer snelle levering. Prima geregeld.

In de avond besteld en de volgende dag al in huis. Goed verpakt. Duidelijke mailwisseling. Prima.

Goede producten

Bij mens als ik bij de Kroo heb gewinkeld

Eindelijk een passend dekentje voor mijn shet.

Model van mijn shet met staart en manenexceem. Kort en mollig. Vindt daar maar eens een passend exceem dekentje voor. Nu hier gevonden en gelijk nog maar 1 aangeschaft voor wisseling ivm wassen.

Snelle verzending en goede service!

Snelle verzending en goede service!

Snelle levering en de rijhandschoentjes waren precies zoals verwacht.

Prima en snelle levering

Prima levering en goed te woord gestaan bij bellen en vraagstelling!

Goeie service en levering. Kwaliteit lijkt goed.

Ik bestel in het vervolg weer hier

Super snel

Snelle levering, prettige website

Top service!!!

Moest het deken terugsturen omdat de maat niet klopte.. na telefonisch informatie en hulp het juiste binnen 2 dagen aangekomen..

De bestelling kwam op de aangegeven dag en de deken bevalt prima!!

Hi Liesbeth, Bedankt voor je beoordeling! Om welke bestelling gaat dit? Als het gaat om ordernummer #000127871 dan zie ik in ons systeem dat we die al direct naar je hebben verstuurd. Ik hoor het graag van je! Met vriendelijke groeten, Romy | De Kroo Ruitersport