Stevige vliegendeken

Past super op mijn breed gebouwde Fries. Erg stevig deken en sluitingen. Ben tot nu toe erg tevreden.

Slechte klantenservice!!

Moeilijk doen over retouren en ik heb inmiddels al twee keer gemaild hoe ik mijn account kan opzeggen omdat ik niet meer wil dat jullie mijn persoonlijke gegevens hebben!! Graag antwoord, wettelijk gezien moet dit namelijk duidelijk op jullie site staan.

Beste mevrouw, We hanteren de AVG wetgeving, u had als gast besteld en geen account aangemaakt. Gebruikte artikelen kunnen helaas niet retour gestuurd worden. Zoals vermeld in onze ruil en retourvoorwaarden. Met vriendelijke groet, De Kroo Ruitersport

Ik ben heel tevreden over De Kroo Ruitersport. Mega snelle verzending en super vriendelijk personeel. Via social media zijn ze ook erg actief. Daarnaast toffe kortingen. Zeker een aanrader!

Hele snele verzending, nette artikelen en aantrekkelijke aanbiedingen. Zeker een aanrader.

Niet tevreden van de klantenservice

Ik had een vliegenval besteld, maar de lokstof ontbrak hierbij. Na verschillende mailtjes gestuurd te hebben om dat te melden, kreeg ik na zovele maanden nog steeds geen antwoord. Echt niet tevreden!

Snel en naar teveredenheid geleverd!

Paardrijlaarzen snel ontvangen en netjes verpakt.

Voor mijn dochter een paar sporen besteld. Niet goed gekeken en een te kleine maat besteld. Het pakket retour gestuurd met het verzoek of een maat groter leverbaar was. De nieuwe sporen zijn in no- time geleverd zonder extra kosten!! Hier gaan we zeker weer bestellen

Laarzen gingen na drie rijden scheuren contact op genomen na een half jaar nog steek verder

Laarzen na drie x rijden al scheurtjes bij de enkel krijg nul op rekest erg jammer

Order still not shipped after a week

I ordered specifically on DeKroo because it says that they ship your order on the same day if you order before 8pm. Well I placed my order on the 21st of December in the morning we are now the 28th and the order still hasn't been received by DHL. The shipment was only registered with DHL on the 26th. This was ordered for a birthday and will never make it on time now. I am extremely disappointed, especially after paying 15e shipping fee.

• Would you recommend us? No

al maanden heen en weer mailen en niks bereiken

khad hele mooie laarzen gekocht voor mij best duur heb er ook lang voor moeten sparen na 4x dragen kwamen er scheurtjes in bij mijn enkel. voor laarzen die normaal 189 euro kosten vind k dat niet normaal maar goed kan een fabrieksfout zijn naar toen k het naar hun mailde kwamen ze met allerlei stomme vragen waar k op heb geantwoord ik ben nu 3maanden verder en nog geen oplossing. k bestel dus ook nooit meer bij de kroo

Topmerken voor de beste prijs, met snelle verzending

Waar ik normaal veel vergelijk, kwam ik steeds uit bij DeKroo. Bestelling was meteen binnen, en goed verpakt. Zo goed, dat ik even dacht niet alles compleet te zijn. Een belletje, meteen opgenomen, en meteen opgelost. Wat bleek, alles in een extra plastic tas ingepakt.

Top levering

Nieuwe deken super snel geleverd !! Top

Aangenaam

Voor mijn eerste ervaring en bestelling: Duidelijke en handige website, daar begint het bij. Bestelling vlot ontvangen, goed verpakt, producten correct ontvangen.

Snelle serves

Mooie zweetdeken gekocht van een goede kwaliteit voor een lage prijs. Er zijn leuke aanbiedingen. Dit is een betrouwbare site om wat te bestellen.

Fijne webshop

Fijne webshop. Kon alles wat ik wilde snel vinden Zou wel een keuze willen kunnen maken voor de bezorgdienst . Wij hebben met sommige slechte ervaringen

Super Service en Snelle Verzending

Fijn bedrijf. Als je wat vraagt wordt er snel gereageerd. Ze geven duidelijk aan of spullen op voorraad zijn en hoe lang de levertijd is. En daar houden ze zich aan!

Top service!! Dikke aanrader

Top service, telefonisch makkelijk te bereiken en vriendelijke klantenservice. Stellen je snel op de hoogte van levertijden en of vertragingen. Al met al, ik blijf hier lekker mijn dingen bestellen voor mijn paard te verwennen.

Heel goede prijs/ kwaliteit. Top produkt. En super service.

Goed verzorgde levering op de afgesproken tijd

De Kroo heeft een zeer uitgebreid assortiment. Je vindt er ook producten die je bij de grote paardensportketens niet vindt. En om de prijs hoef je het niet te laten. De tarieven van De Kroo zijn zeer concurrerend en ze hebben nog wel eens leuke aanbiedingen.

Eerste bestelling en meteen fan!

Kundig en aardig personeel

Word altijd prima geholpen.

Goede kwaliteit laars

De maten van de dekens van bucas mogen beter aan gegeven worden

Ik vind dat de bucas maten een beetje raad zijn aangegeven op andere sites staat het beter aangegeven dit was anders dus ik vind het verveelend wist niet welke maat ik moest pakken

Goede, snelle service

Goede snelle service, pakket was goed verpakt. Geen aanmerkingen

Mooi product en snelle levering.

Ik had een nieuw dekje nodig en vond bij de kroo een mooie promotie. Het is de eerste keer dat ik bij jullie bestel en ben meteen overtuigd. Zeer duidelijke website, snelle levering die deftig verpakt was en ook nog het product zoals ik het wou hebben. Top!