top service en top produkt

Product snel geleverd en heel tevreden van het product,past perfect en is heel licht en soepel e, het paard is heel rustig.

Heel correct

Top service!

Voor het eerst besteld bij jullie een week geleden Mijn dekje zaten wat vlekjes op en heb contact met jullie gelegd via whatsapp. Kon het gratis omruilen. En daar was ik heel erg blij mee.

Excellente service

Omdat ons iets niet duidelijk was mbt de maattabel hebben we gebeld naar het contactnummer. Hier heeft een vriendelijke dame ons alles uitgelegd. We hebben direct onze bestelling geplaatst en - zelfs in corona tijden - is deze even later in België aangekomen. Het product paste trouwens perfect, dus de maattabel werkt ook prima.

prima ervaring

snelle nette levering

Heel fijn en snel geleverd

Ruime keuze van producten

Snelle levering en mooie producten

Ik vond de website overzichtelijk en de bestelling verliep gemakkelijk. Sneller dan verwacht had ik mijn pakket de volgende dag in huis. Zowel het bestelde zadeldekje (HH - Reverso II) als de regendeken (DKR - Sports Luxe 0gr) zien er goed uit en passen perfect. Blij mee!

Ik ben zeer tevreden.

Het product is goed en de levering was ook snel. Ik ben zeer tevreden met alles.

super snel afhandeling en discreet

super blij met aankoop en snel verzorgt

Prima artikelen en snelle levering

Ik bestelde en paardrijsetje voor mijn kleindochter. Twee dagen later had ik het al in huis. Het is voor haar verjaardag 15 april , hopelijk past alles. Maar ik weet zeker dat het eventueel geruild kan worden, door Corona heb ik het pakket wat eerder gestuurd om e zeker van te zijn dat het op tijd is. Heb uw site ook aan mijn paarden nichtje doorgegeven, zij had er nog nooit van gehoord. Ik ga zeker weer iets bij u bestellen, prima eerste ervaring

Top, goede levering en geweldig jas voor leuke prijs. .

Jas gekocht, past perfect en was zoals aangegeven de dag erna in huis. Top. En ook nog voor een super prijs. Heel blij mee!

Vriendelijk en snel

Mijn bestelde deken was niet op voorraad omdat bucas geen dekens van uit de fabriek wil verzenden nu met de corona. Ik werd gebeld of ik mijn geld terug wilde of wilde wachten tot hij leverbaar was. In overleg besloten dat ik een maat groter opgestuurd kreeg die ik evt kon ruilen. Dit is allemaal netjes en snel geregeld. Bedankt! Ik heb een blij paard. En ik ben blij met mijn bucas deken.

zeer goede service. en snelle levering.

Mijn eerste ervaring is heel goed. ze houden goed contact met de klant. zijn duidelijk en vlot in het doorgeven van eventuele wijzigingen vijv. als iets niet meer leverbaar is. bestelling heb ik toen direct aangepast. en met 2 dagen had ik mijn bestelling binnen. netjes en goed ingepakt en netjes afgeleverd. Alles bij elkaar TOP!! Groetjes G ten Wolde

correct

correct , zoals het hoort te zijn .

Super! Alles volgens wens.

Alles naar wens!

Super!!

Fijne stal schoenen! Bestelt en dag erna geleverd. Helemaal top.

Super goede service

Het is een super goede service, netjes op tijd geleverd en dat in deze nare tijd. Mijn complimenten. Mvg Michelle kornuyt

TOP

duidelijke website, snelle levering, goed verpakt, gemakkelijk om eventueel terug te zenden.

Duur te weinig koeling

Dure aankoop, pasvorm medium is te groot voor d pony (kleiner niet beschikbaar) Combinatie Koelpads met boots geven te weinig verkoeling Combinatie Koelpads met bandages of getten geven betere verkoeling rechtstreeks op het been. Maar nog steeds niet de verkoeling van waterstraal van 12min Teleurstellend

Super goedd

Super snelle levering en super kwaliteit producten

super goed!

De website is overzichtelijk. Het bestellen op de website ging makkelijk en de bestelling was er binnen een dag. Super fijn dus!

Snelle levering, alles naar wens

Snelle levering, alles naar wens

Snelle en goede service

Ik heb een Anky pad besteld. De volgende dag kwam hij gelijk binnen. Snelle en goede service. Zelfs in de corona tijd! Top!

Goede service en vriendelijk aan telefoon

Fijne service en snelle bezorging

Een paar artikelen besteld, 1 artikel in de verkeerde maat. Daarover een bericht gestuurd en dit kon gelijk opgelost worden! Daarnaast een snelle levering binnen 4 dagen!