Kwalitatieve singel

Mijn paard heeft een buikje dus moeilijk om een singel te vinden die blijft zitten tijdens het rijden en het zadel niet mee naar voren trekt Heel tevreden!!

Top service! Goed product

Super ervaring!! Product bleek paar dagen later geleverd te moeten worden, vanwege voorraad. Hierover werd contact met me opgenomen, om te overleggen over evt een alternatief. Dit was niet nodig. Product top kwaliteit!

Vlotte levering, uitstekende kwaliteit.

Bestelde product erg snel ontvangen. Goed verpakt en van uitstekende kwaliteit. Aanrader.

Heb nu drie dekens voor mijn Shetlander besteld en alle drie zitten ze erg goed en ook mooie vorm en wat echt goed past. bij andere webshops is dit helaas vaak het geval dat de pasvorm niet helemaal klopt.

comfortabele dekens

Ik bestelde tijdens de solden 2 dekens van DKR en nog geen minuut spijt van gehad!

Product zoals omschreven en heel snel verzonden, zelfs in het weekend! Netjes een fysieke faktuur bij de bestelling en een leuk berichtje via de pakketdienst. Gewoon top!

heel goede service

heel goede service

Snel besteld en snel ontvangen

Ook nog net korting, helemaal top!

Slechte service

Onvoldoende helderheid in leveringstijden, zijn daar niet transparant over. Bij navraag op wanneer bestelling wordt geleverd wordt dit afgeschoven op collega's.

Beste, Wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent. Ik heb begrepen dat je inmiddels mijn collega Daniëlla van de klantenservice gesproken hebt. We hopen dat ondanks deze ervaring de producten wel naar wens zijn. Met vriendelijke groet, Kim | De Kroo Ruitersport

Bijna alles is naar wens.

Snelle verzending, makkelijke site, goede prijs. Alleen de massageborstel was na 2 keer heen en weer gaan kapot. Slechte kwaliteit.

Webshop ok en snel, product niet goed.

Gekocht Covalliero winterjas. Extreem waterdicht staat er in de beschrijving. Deze jas is absoluut niet waterdicht. De jas is mooi, lekker warm en zit lekker maar regent door(al na 10 min in de regen lopen) waardoor ik de jas niet aanbeveel.

Beste Hella, Bedankt voor je bericht en wat vervelend dat je ontevreden bent. In de omschrijving staat niet extreem waterdicht, maar extreem waterafstotend tot een waterkolom van 5000mm. Waterdicht materiaal biedt een volledige barrière tegen water, waterafstotend materiaal niet. Waterafstotend tot een waterkolom van 5000mm houdt in dat het tegen een spatje kan, maar niet tegen een (flinke) bui of tegen druk, dus dit materiaal lekt door bij het zitten of leunen tegen natte oppervlakken. Met vriendelijke groet, Kim | De Kroo Ruitersport

Super snelle levering van goede kwaliteit (winter/regendeken)

Super snelle levering, volgende dag meteen in huis. Super kwaliteit en pasvorm. Als enige die een 50 gram waterdichte deken voor shetlanders verkoopt. Retourverwerking duurt alleen wel iets langer maar voor mij geen probleem!

Snelle verzending, goede kwaliteit en prima pasvorm

Ik zocht voor mijn Friese paard een goede regendeken. Deze sluit prima aan, ook bij zijn hals en schouders wat bij andere dekens een probleem was. De deken heeft een mooie lijn en goed waterdicht. Werd snel verzonden en is ook netjes geprijsd.

Deken outdoor 300gr

Dit deken is echt niet goed blijft keislecht liggen,spijtig ,is ondertussen ook al scheur in zo snel

Beste Pascale, De pasvorm van de deken kunnen wij helaas niks aan veranderen. Wat jammer dat er nu al een scheur in zit, kunnen wij misschien enkele foto's van de schade ontvangen? We komen graag even in contact! De foto's kunnen gestuurd worden naar info@dekroo.nl. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Kim | De Kroo Ruitersport

Correct, eerlijk en een bedrijf met goede service

- Correct advies. - Eerlijke en goede uitleg bij hun producten. - Kennis van zaken - Snelle levering

Netjes contact via de app over een product wat niet leverbaar was. Kan altijd gebeuren, prima service

Zeer snel...erg blij mee!!

Snelle verzending, we hebben een graasmasker besteld goede pasvorm.

Alles was top

Besteld rond half 9 ‘s avonds en de volgende ochtend al binnen.

Veel keus, goede service, snelle levering

Zoals de kop zegt: er is veel op voorraad en dus snel in huis. Goede aanbiedingen.

Snelle levering ( ook in België), mooie spulletjes

De hondenjasjes voor in de winter.

De winter honden jasjes zitten prima. Ze zijn eenvoudig aan te doen en geven goed bescherming tegen de koude.. Het is een prima product.

Slecht

Deken was binnen 5 dagen stuk. Ik heb dit netjes gemeld bij de klantenservice en geen reactie meer gehad van de klantenservice

Beste Anouck, Excuus voor de late reactie met de feestdagen. We vinden het heel vervelend om te zien dat de deken na 5 dagen kapot is. Helaas kunnen wij hier weinig aan doen, gezien de schade aangericht is door gebruik en het geen fabrieksfout betreft. Een van mijn collega's staat u verder te woord via e-mail. Met vriendelijke groet, Kim | De Kroo Ruitersport