Een vraag gesteld en daar snel antwoord op gekregen. En de bestelling de volgende dag al binnen. Keurig.

Zeer snelle levering

Nette verpakking

Snelle en goede levering

We hadden het bit snel nodig en bij De Kroo Ruitersport was het bit de beste prijs en de volgende dag al geleverd. Super service!

Supersnelle service!

Ik deed mijn bestelling na sluitingstijd, maar toch ontving ik mijn bstelling de volgende dag al. Supersnel!

Leuke winkel om wat te bestelen en levert super snel

Een hele fijne winkel om iets te kopen wordt als je het product voor half 9 besteld de volgende dag komt het pakketje aan en het zijn super goede producten en vooral goedkoop Echt een top winkel

Goeie service

Het was goed duidelijk hoe het product valt. De bezorging was ook goed

Meewerkend/denkend

Ik had een bestelling gedaan en de volgende dag gebeld en de bestelling kon zo aangepast worden en het geld werd gelijk terug gestort zonder moelijk te doen.

Bestelde artikel werd - door sinterklaasdrukte - dag later bezorgd dan in eerste instantie was gezegd. Kreeg hierover keurig bericht. Prima.

Goede prijzen en alles goed geregeld. Zeer fijne winkel

Deken besteld 10% korting de volgende dag dezelfde deken 20% korting black friday. Kontakt via Whatsapp zeer snelle reactie. Konden niet de 20% geven maar gaven toch de helft vh verschil. Deken zeer snel geleverd, bleek te groot. Retour gestuurd om om te ruilen voor 1 maat kleiner. En 4 dagen later werd de juiste maat deken geleverd. Fijne winkel, Alles professioneel geregeld en zeer goede klantenservice. Dank jullie wel. Zeer tevreden klant

Super! Snelle verzending

Ik ben erg te tevreden

Top service.

Cap besteld paste niet. Retour gestuurd onder vermelding dat gewenste maat uitverkocht was. Binnen een dag na het retouren gebeld gewenste maat kon besteld worden en gratis verzonden worden.

Het is stevig en er zit genoeg elastiekjes in! Het gaat niet snel kapot.

Erg goed, goede prijs en snelle levering

Zie hierboven, zeer tevreden, goede prijs en snelle levering, bestellen ging makkelijk.

Fijne webshop

Duidelijk overzicht op de website en snelle levering.

Goede levering

Makkelijk te bestellen en binnen een paar dagen binnen.

Snelle levering, keurig ingepakt

Meer dan voldoende!! Vooral het gedichtje van de Sint met de paardensnoepjes was een leuke verassing 👍🏻

Goede shop voor alles rondom de paardensport

Positief! Aantal artikelen online besteld. Snel geleverd. Netjes verpakt. Klantvriendelijk. Kwaliteit van artikelen en assortiment is goed.

Mooi en handig

De singel oogt niet alleen mooi, maar is ook nog eens heel handig als je paard een gevoelige huid heeft. Handig dat hij ook nog eens zo in de wasmachine kan. Aan te raden voor iedereen.

Top service!!

1 artikel moest even besteld worden, dat gaf niks want wij bestellen ruim van te voren! Keurig kreeg ik een apje en werd ik vriendelijk geïnformeerd en werd gevraagd welke oplossing het beste was! Nou dat vind ik een top service! Alles kwam ruim optijd binnen! Tot de volgende bestelling ruitersport De Kroo!

Super snel bezorgd, keurig in orde en in prima staat en nog kruidnootjes erbij!

Dit was mijn eerste ervaring met De Kroo. Ik bestel normaal alleen bij de grote ruitershops. De communicatie was heel erg goed. De bestelling werd super snel verzonden en bezorgd. Het was een mooie aanbieding. Alles was compleet en in goede staat. Paste perfect. En ik vond het heel erg leuk dat er nog een puntzakje kruidnootjes bij zat. Hoe attent! Hier ga ik vaker bestellen.

Tevreden klant

Een week moeten wachten maar netjes afgeleverd & bij vragen, onmiddellijk antwoord gekregen.

uitstekend!

Snelle levering, direct bericht via mail dat bestelling binnen is gekomen en vriendelijke bediening in de winkel!

Levering duurde wat langer dan verwacht, maar ik denk dat dit met Black Friday te maken had. Super service met een leuk 'cadeautje' erbij!

Grote keuze

Groot keuzeassortiment Kwaliteitsvolle producten Snelle levering Uitstekende webshop!

Super!!

Deken besteld, super snel binnen. Netjes ingepakt met factuur en snoepjes voor mijn paard. Super service.