Zeer klantvriendelijk

Denken goed mee, ook met omruilen!

Bestelling was er erg snel

‘S avonds iets besteld en binnen 3 dagen was het al binnen. Snel en gemakkelijk dingen te bestellen.

Margriet

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit (aanbieding)

Goeie ervaring

Goeie ervaring snelle levering

Supersnelle ruiling

De dingen die ik besteld had kwamen met standaard verzending, wat nu eenmaal een paar dagen duurt. Waren wel op beloofde dag aangekomen. Helaas pastte het halster niet, teruggezonden en de dag erna ook al de goede maat ontvangen. Erg tevreden dus over zowel producten als service

Nette en snelle levering

Fijn winkelen bij de overzichtelijke webshop van De Kroo. Exact kunnen vinden wat ik nodig had en producten zijn netjes en snel verzonden en ontvangen. Erg tevreden ook met de producten. Al met al top.

Super goed geholpen.

Ik zocht een paar laarzen. Het paar wat ik besteld had paste niet. Toen ben ik naar de winkel gegaan om te passen en ben ik mega goed geholpen. Super veel laarzen gepast en uiteindelijk ze laten bestellen in precies mijn maat.

Super goede servicz

Eerste keer dat ik iets kocht bij de kroo, maar zeker niet de laatste keer. Ze hebben een super mooi aanbod van de leukste merken. Bovendien zijn er geregeld leuke kortingen. Ik had een dekje besteld, maar het verkeerde werd opgestuurd (fouten zijn menselijk). Nog voor ik het verkeerde had teruggezonden werd het juiste al terug verzonden zodat ik het zo snel mogelijk had! De klantenservice is hier top! En het dekje staat mijn paard natuurlijk prachtig ;)

Prima, geen problemen

Correcte afhandeling

Fijn bedrijf om te bestellen.

Inmiddels heb ik diverse artikelen bij de Kroo ruitersport besteld. Prijskwaliteit is prima, en wordt snel en netjes afgeleverd. Een site wat ik regelmatig bezoek, als ik iets nodig heb.

Super fijne hoofdstel met soepel leer

Ziet en voelt als een heel fijn hoofdstel maar helaas te groot voor mijn paard. Super als je nog niet precies weet met welke bitloze optoming je wilt gaan rijden.

Goede producten goede web site 2 rijbroeken gekocht en een zomerdek paste prima dus wij zullen zeker eerst op jullie web site kijken als wij weer iets nodig heb. Rob en Tilly

Prima in alles

Prima!!!

Zeer goed aan de telefoon geholpen, geen woorden maar daden!!! Er werd alles aan gedaan om de zending zo snel mogelijk naar ons te sturen!!! Ondanks Hemelvaart!!! Dank jullie wel!!!

Goede, snelle service

Goeie service en bereikbaarheid van de klantenservice. Daarnaast ook in de winkel vriendelijk personeel! Ruime keuze in zowel de winkel als webwinkel. En leuke acties/sales.

gewoon goed geregeld en top service inzake retourbeleid

De bestelde laarzen waren me te groot. Ik kon ze probleemloos retourneren, kreeg keurig het retourformulier per mail en de volgende dag had ik de juiste laarzen al thuis.

Goede snelle service

goed advies,snelle levering en snel je geld terug bij retour

Super service!

Alles in één keer geleverd! Goede kwaliteit!

Alles perfect in orde!

Tweede keer dat ik bestel, snel geleverd, alles perfect in orde!

Zeer goede service en kwaliteit

Hele snelle bezorging en goede materialen.

Voor elk wat wils

Goede overzichtbare site. Mooie prijzen. Snelle verzending. Goede producten. Voor elk wat wils.

Topservice!

Super snelle levering, goede kwaliteit product en een overzichtelijke website met veel informatie over het bestelde product. Ik zou er zeker weer bestellen als ik iets nodig heb!

Love it!

Jullie hebben echt super coole en leuke dingen. Ik hou ervan om bij jullie te bestellen... 1klein minpuntje misschien is dat er meestal staat morgen verzonden maar het dan 3dagen later aankomt dit is best wel jammer, maar ik weet dat het komt door de vele bestellingen:) dus no worries (misschien een vraag/tip) kan je de pakketjes die naar BE moeten verzonden worden niet via PostNL doen?) grt Luna ;)

Super goeie fijn stal/winkel!

Je wordt altijd super vrolijk geholpen ! Super kwaliteit

Super goed