Super kwaliteit

Heb ze nu een klein weekje, erg mooi leer. Heb zelf nog een setje Bates beugelriemen en hier doe ik al ruim 7 jaar mee en zijn nog in top staat. Maar omdat ik een nieuw paard en nieuw zadel heb moest er nog maar een setje bij. Hopelijk gaan deze ook net zolang mee!

Appelbit besteld , werkt super bij ons paard

Super !

Alles op aangegeven tijd geleverd, helaas was er achteraf iets niet op voorraad, maar hier heb ik snel bericht over ontvangen en hebben ze me een vergelijkbaar product voorgesteld. Erg fijn opgelost zo!

Goed assortment, Snelle levering

Duidelijke site en makkelijk te bestellen; goede prijzen!

Prettige service!

Fijne, overzichtelijke webshop! Snel verzonden en ontvangen. Bedankt!

Grote keuze

Snelle levering , groot assortiment voor paard en ruiter.

Bestellen zoals het hoort.

Alles was goed, bezorging, product en informatieverstrekking.

Goede service!

Ik was iets vergeten erbij te bestellen. Telefoontje gepleegd met de klanten service en het kon nog worden toegevoegd aan mijn zending zonder extra verzendkosten 😁

Zeer goede service

Ik wilde een hitair vest bestellen wat op dat moment niet op voorraad was. Ik kreeg keurig een berichtje wanneer het vest weer leverbaar was. Toen ik een nabestelling had gedaan van 2 reserve patronen , werd keurig de bestelkosten gerestitueerd omdat het in hetzelfde pakket meekon.

Netjesgebeld dat t product er niet was maar een dagje later kwam

Probleem snel opgelost

Door een fout van mij kwam er een klein probleem, 1/2 uur later werd ik al gebeld om het op te lossen! Super

Fijne website, keurig verpakt, snel geleverd!

Duidelijke website, Alle artikelen mooi verpakt en via tracking weet je precies wanneer je de artikelen geleverd krijgt!

Blij met mijn bestelling

Ik ben blij met mijn bestelling alleen vond het jammer dat ik niet kon achterhalen wanneer mijn pakket geleverd werd. “Pakket volgen” Ineens had ik een email dat mijn pakket bij de buren was geleverd. Mijn dekje had glitters aan maar één kant maar dit stond nog aangegeven bij de informatie van het product op foto’s, dat had ik niet verwacht en viel ook tegen, ondanks dat vind ik het dekje toch mooi maar was fijn geweest als dit stond aangegeven.

super snelle service

hele snelle service. savonds besteld volgende dag al in huis

Snelle service!

Goede webwinkel, erg snel met leveren. Mooie producten in de webshop en leuke kortingen. 😊

superfijne, en snelle afhandeling, service en bezorging!

ik had maandag een rijbroek besteld, 2-3 werkdagen stond erbij, woensdag al een mailtje dat de rijbroek verzonden was en donderdag in huis! (vaak meegemaakt dat 2-3 werkdagen uiteindelijk er 7 werden) bestellen ging zeer makkelijk en rijbroek was mooi ingepakt en in een doos verstuurd. daarbij ook de eerste rijbroek na een half jaar zoeken die perfect past, en het goede stofje is! helemaal blij:)

Ik was op zoek naar teugels met een bepaalde afmeting. Na wat mails naar de bekende, grote webwinkels kwam ik niet veel verder. Op de websites staan niet alle afmetingen en op mijn mails voor meer info kreeg ik of geen reactie of het antwoord dat ze de afmetingen niet weten en niet na kunnen meten. Bij De Kroo kreeg ik meteen reactie en hebben ze de teugels opgemeten zodat ik de juiste kon bestellen. Heel fijn dat er nog bedrijven zijn die wel service bieden!!

Zeer snelle levering

Zeer tevreden klant met mooi product en goede service

Snel en goed!

Dubbele longeerlijn besteld. Meteen de volgende dag bezorgd. Het fijne van deze longeerlijn is dat het stukje achter de musketonhaken fijn plat en niet te dik is zodat dit beter door de ringetjes past wanneer je een longeersingel gebruikt.

Snelle levering binnen paar dagen in huis

Snelle service!!

De website doet beloftes over levering de volgende dag, net als vele andere sites. Alleen deze belofte werd keurig waar gemaakt! Blij mee!

Heel fijn & super snel!

Ik bestelde mijn QHP Puff Pad in de online shop van De Kroo Ruitersport. De shop was heel overzichtelijk en al snel vond ik wat ik zocht. Ik bestelde en 2 dagen erna kwam mijn bestelling aan. Heel fijne & snelle levering dus. Bedankt Ruitersport De Kroo!

Supersnelle levering en keurig verpakt!

‘S avonds de bestelling van een Pikeur ruiterbroek gedaan en zoals beloofd de volgende dag in huis. Mijn dochter dolgelukkig met deze broek en in het weekend de sterren van de hemel gereden. Is nu haar geluksbroek!!!

Snelle goede levering

Super te vrede over het product de ariat stalschoen. En een zeer mooie prijs vergeleken met andere aanbieders. Jammer dat het product niet kon volgen was tijdens de verzending. Het is wel snel geleverd. Het was goed verpakt. Dus alles bij elkaar heel erg te vrede

prima werking van uw bedrijf

goede hulp bij telefonische vraag zeer vriendelijke man!

Over De Kroo Ruitersport