Top levering

Pakketje vrijdag besteld en maandag al in huis top levering die je kan volgen via b post . Makkelijk online shoppen moet je bij de kroo zijn .

Heel erg tevreden!

Mooi op tijd bezorgd, zag er netjes uit allemaal! Super blij mee!

snelle levering en fijne rijbroek

Mijn nieuwe rijbroek werd snel geleverd.

Zeer overzichtelijke website, snelle levering en prima service!

klantvriendelijk, goede prijzen, snelle verzending

Via chat kun je vragen stellen, erg makkelijk. Ze reageerden binnen een uur. Erg klantvriendelijk . De prijzen zijn concurrerend, mijn product werd de volgende dag al geleverd. Al met al zeer tevreden.

Super goede bezorging samenwerking met bpost afhaalpunt Proper verpakt Gewoon top

Jammer

De rits van de schoenen gaan niet helemaal dicht dus wil ze gaan terugsturen. Jammer dat ik de retourzending zelf moet betalen

Netjes snel en goed

Snelle en correcte levering

Snel en correcte levering!!

Goede en fijn passende beenbeschermers

Dit is al het derde paar wat ik in de loop der jaren heb gekocht en nog steeds tevreden!

super

snelle levering en prima in orde. Super blij kind omdat we eindelijk een rijbroek vonden die haar ook past doordat er knoopsgatenelastiek in zit

Super deken

Heb onlangs een winterdeken gekocht 200 grams van dkr hele fijne stof en een leuke kleur me.paard is er blij mee en kan de winter weer door

Perfect!

Niks aan toe te voegen

zeer snelle levering

zeer goed

Super snel

Eind van de middag besteld en volgende dag al in huis. Wauw !!! Zo snel heb ik niet eerder meegemaakt.

Fijne winkel snelle levering!

Alles wat ik bestel is altijd de volgende dag al binnen. Ook erg klantvriendelijk. Leuke aanbiedingen

duidelijk

heel duidelijk

Zeker sjiek halstertje voor de aller kleinsten

Zo wel mijn veulentje van twee maanden als me 1 jarige hengstje paste dit sjieke show halster!

Netjes verzonden en fijne ruime keuze.

Fijne deken gevonden voor leuke aanbiedingsprijs. De sterretjes op de deken maken van onze star een echter schitter ster.

Goede ervaring

S avond besteld en de volgende dag in huis. Super fijn.

Super snel

Avond besteld volgende middag al thuis super netjes

Topservice

Ik had oa 2 vliegenkappen besteld, maar de maat klopte niet. Ik heb via de whatsapp overleg gehad en nieuwe kappen uitgezocht, de oude kon ik kosteloos omruilen. Ik vind dit hele goede service, ik ben (helaas) stukken slechter gewend. Ik zal hier zeker nog eens bestellen en zal De Kroo Ruitersport ook anderen aanbevelen!

Snelle, correcte levering

Zeer tevreden van mijn bestelling, snel en correct.