Mooie prijs -kwaliteit en supersnelle verzending

Mooie aanbieding van de Ariat stal-/wandelschoen voor mijn man. ‘s Avonds héél laat besteld en toch de volgende dag al in huis. Topservice en natuurlijk de kwaliteit van Ariat. Handige website ook.

Supersnelle levering en conform verwachting

Perfect!

Wat een fijne klantenservice, en vervolgens een perfecte zeer snelle levering!

Alleen de bezorger wacht niet sls hij aan belt je kon zo snel niet zijn of hij was al weg.met het gevolg dat ik het 3 km verder moest ophalen Het product was goed verpakt

Uitstekend!

Ik had nog geen ervaring met dekens van De Kroo. Om zeker te zijn had ik een mail verstuurd met vragen over hoe hun dekenmaten uitvallen. Ik kreeg hier heel snel reactie op, waardoor ik de juiste dekens heb kunnen bestellen. Dekens waren een dag later al geleverd, top service!

Top !

Snel, goed, niet duur. Aantrekkelijke aanbiedingen

Snelle levering en goede service

Goede keuze en service is ook prima. Snelle levering Ga zo door!

Ik had 2 dekens te klein besteld. Supersnel waren 2 grotere dekens geleverd! Deze passen super.

Snelle verzending. Leuke producten en goede service.

Snelle levering !

Een groot gamma. Mooie producten aan betaalbare prijzen. Maar vooral een supersnelle levering. Echt top !

Super goed en snel op kunnen halen in de winkel

Mooie collectie, maar voorraadsysteem is niet te vertrouwen

Een liner besteld, zou direct worden verzonden. Na een paar dagen niets ontvangen, er achteraan gemaild; helaas voorraad klopte niet. Geld direct terug ontvangen, maar baalde er wel van...

Bestelling snel geleverd

Was een wat late bestelling en toch werd het de volgende dag al geleverd. Product tip top in orde.

Super snelle levering

Al eerder wat gekocht en ook deze keer weer netjes en snelle levering. Toppie!

Super prijs en kwaliteit en snelle levering

Teleurstellend

Deken voor mijn paard besteld. Deze werd met een kapotte sluiting geleverd. Deze retour gestuurd. Aankoopbedrag zou binnen 2 tot 3 werkdagen teruggestort worden, helaas 2 weken verder nog steeds niets teruggestort.

Beste Nathalie, Onze excuses. Het bedrag is op 8 maart teruggestort, vanwege het weekend heeft dit wellicht wat vertraging opgelopen. Hopelijk is het zo naar wens opgelost. Met vriendelijke groet, De Kroo Ruitersport

Ik werd gebeld dat een product uitverkocht werd, tijdens het gesprek gelijk een ander - soortgelijk product - toegevoegd zodat mijn bestelling geen vertraging op zou lopen.

Goede en snelle service!

Nog een leuke gratis attentie erbij, maakte het helemaal compleet

Netjes

Alles goed ontvangen en dat is niet overal zo

Top pro, top service

Top team, snelle service

Zeer klantvriendelijk

Heel snel en vriendelijk contact bij vragen! Bovendien super vlotte verzending.

Super service, snelle levering

Super service en snelle levering!

Geweldige levering

Super service! Snel geleverd! Een bedrijf waar je op kan rekenen.

heel goed

goed ik begin nog maar

Onjuist product verzonden maar super geholpen

Het ontvangen product had niet de juiste kleur. Helaas bleek later dat de bestelde uitvoering niet leverbaar meer was. Het geld is toen direct teruggestort.

Over De Kroo Ruitersport

Al 30 jaar is de Kroo Ruitersport uw partner voor al uw paardenspullen. Sinds de opening van De Kroo Ruitersport in 1993 doen wij ons best u te helpen aan de beste paardenspullen via onze ruitershop. Ons bedrijf is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een mooie manege tot een prachtig 5 sterren complex. Daarnaast groeit ook de Kroo online ruitershop met ons mee. Snelheid is het codewoord van onze online paardenwinkel. Wanneer u voor 20.30 uur uw producten besteld, heeft u het de dag erna al in huis. Door onze grote voorraad zorgen wij ervoor dat u uw product altijd snel op uw deurmat kunt verwachten. Is het dan uiteindelijk toch niet helemaal wat u in gedachten had? Of heeft u nog wat vragen over het product? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We scoren niet voor niets een klantwaardering van een 9.3! Onze online ruitershop is opgestart en verder ontwikkeld vanuit één grote passie; de liefde voor de paardensport. Door onze jarenlange ervaring als ruitersport winkel weten we precies wat een ruiter nodig heeft. Mocht u desondanks online toch niet kunnen vinden wat u zocht dan staan wij voor u klaar in onze paardenwinkel in Nieuw en Sint Joosland! Onze medewerkers weten precies wat u en uw paard nodig hebben, zodat een passende service altijd geboden kan worden. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe producten waar wij zelf enorm blij van worden. Met die gedachte in ons achterhoofd, kopen wij onze producten voor de ruitersportzaak in. In de hoop dat u er net zo gelukkig van wordt als wij. Onze uitdaging is altijd weer een ruitershop vol mooie kwaliteitsproducten te hebben, zodat u en uw paard kunnen doen waar het om gaat; genieten van het paardrijden!