Prima en snelle levering

Prima levering en goed te woord gestaan bij bellen en vraagstelling!

Goeie service en levering. Kwaliteit lijkt goed.

Ik bestel in het vervolg weer hier

Super snel

Snelle levering, prettige website

Top service!!!

Moest het deken terugsturen omdat de maat niet klopte.. na telefonisch informatie en hulp het juiste binnen 2 dagen aangekomen..

Ik heb mijn aankoop nog niet eens ontvangen, wacht al 6 weken

Ik wist dat mijn bestelling ( een exceemdeken) niet op voorraad was! Maar ik hoor niets over wanneer het wel komt!!???

Hi Liesbeth, Bedankt voor je beoordeling! Om welke bestelling gaat dit? Als het gaat om ordernummer #000127871 dan zie ik in ons systeem dat we die al direct naar je hebben verstuurd. Ik hoor het graag van je! Met vriendelijke groeten, Romy | De Kroo Ruitersport

Prima!!

Altijd goed ervaringen met de kroo. Snelle levering, en als er iets niet goed is, of niet past, Makkelijk te retourneren

Goede ervaringen

Mooie deken die mooi aansluit bij mijn brede fries. En door de klitteband aan het masker de hals mooi blijft zitten en alles bedekt.

Goed product voor een mooie prijs.

Ik heb helemaal niets aan te merken op het hele bestel- en leveringsproces. Perfect. De door mij bestelde Ariat schoenen pasten prima en lopen heerlijk!

Snelle levering, gunstige prijs,!

Tot nu toe de snelste levering, en ook de gunstigste prijs!

Snelle en goede levering

De rij / stalschoenen (ARIAT BARNYARD SIDE ZIP DAMES) die ik heb gekocht vallen erg ruim. Ik had eerst maat 40 maar deze waren veel te groot (mijn normale schoenmaat is 39.5 Heb ze geruild voor maar 39. Ook deze zijn nog erg ruim. Erg breed, zou ook een herenmodel kunnen zijn. Hou hier rekening mee bij het bestellen.

Snelle levering en ook nog het goedkoopst

De afgelopen maanden koop ik hier de flacons met het supplement Oestress. Gisteravond besteld en vandaag begin van de middag ontvangen. Nergens is de Oestress goedkoper dan hier. Tevens vond ik laatst ook de singelhulp op de site. Daar was ik ook lang naar op zoek geweest.

fantastisch

Mijn paard verdraagt het grasmasker heel goed en in haar manier van doen vind ze het ondanks het ongemak heel comfortabel om te dragen, ondanks een pittige dame mag ik het elke dag gewillig aan doen, ze herleeft om terug met de kudde en haar broertje op de weide te kunnen, zeker een aanrader ook de kwaliteit top, dank je van harte de kroo ruitersport ook voor de snelle levering en de prachtige kwaliteit.

goede service

Keurig ingepakt en netjes op tijd afgeleverd. Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Netjes verpakt. Geleverd wat besteld is.

Goede service, snel geleverd

Bedrijf wat goed service verleend, snel levert en een goede prijs kwaliteit verhouding heeft.

Had snel de bestelling binnen

Snelle levering!!

Nooit geen problemen gehad

Positief

Goed advies gekregen !

Super levering

Ik had een aantal artikelen besteld een paar paard rijschoenen en er zat maar een schoen in de doos meteen opgestuurd en een dag erna had ik de ontbrekende schoen

Snelle levering en goede service

Mijn gekochte Mylerbit was zeer snel binnen, goed verpakt. Het bestelproces was heel makkelijk. Ik ga hier op zeker vaker bestellen ☺️

Gewoon super

Heel tevreden over de service en de levering.

Ik had een paar keer gebeld met de klantendienst en telkens keer zeer vriendelijk geholpen geweest met mijn vragen. En de pakketjes werden steeds geleverd zoals verwacht. Top service!