Zeker sjiek halstertje voor de aller kleinsten

Zo wel mijn veulentje van twee maanden als me 1 jarige hengstje paste dit sjieke show halster!

Netjes verzonden en fijne ruime keuze.

Fijne deken gevonden voor leuke aanbiedingsprijs. De sterretjes op de deken maken van onze star een echter schitter ster.

Goede ervaring

S avond besteld en de volgende dag in huis. Super fijn.

Super snel

Avond besteld volgende middag al thuis super netjes

Topservice

Ik had oa 2 vliegenkappen besteld, maar de maat klopte niet. Ik heb via de whatsapp overleg gehad en nieuwe kappen uitgezocht, de oude kon ik kosteloos omruilen. Ik vind dit hele goede service, ik ben (helaas) stukken slechter gewend. Ik zal hier zeker nog eens bestellen en zal De Kroo Ruitersport ook anderen aanbevelen!

Snelle, correcte levering

Zeer tevreden van mijn bestelling, snel en correct.

Geweldige service en super assortiment!

Wat een geweldig fijne winkel om te komen. Voor zowel al mijn benodigdheden als voor mijn 2 kinderen en de paarden! Altijd super service en onwijs vriendelijk en behulpzame medewerkers. Onze favoriete ruitersport winkel!!

Prima, snelle en verzorgde verzending.

Ik had alleen de trace code niet ontvangen. Maar na een telefoontje, toch per mail gekregen.

Duidelijk website super snel geleverd mooi product

Paar stal schoenen besteld aan het einde van de dag en volgend dag binnen. Stevig verpakt. Mooi goed product voor aantrekkelijke prijs.

prima snelle bezorging

prima product

Snelle levering en goede prijzen!

Duidelijke website, producten die ik elders niet kon vinden en ook nog eens hele fijne prijzen! De levering was de volgende dag al dus ik heb niks aan minpunten aan te merken. Zal hier zeker vaker bestellen :)

super ruitersport winkel

Een deken besteld.Volgende dag thuis. Echt super levering.

Snel en goed!

Verzending gebeurde snel en alles het dekje was zeer netjes verpakt. Kortom super!

Rijlaarzen zijn top!

Rijlaarzen zijn top ! Paar probleempjes met verzenden maar verder niks te klagen !

Super fijne tondeuse

Tondeuse eerst vier uur opladen voor gebruik, wat olie en daarna valt er super makkelijk te toiletteren met deze tondeuse. Verschillende standen af te stellen en opzetstukken. Ook klein flesje olie bijgevoegd, maar deze gaat erg snel op. Valt makkelijk mee op te scheren en maakt niet abnormaal veel geluid.

Snel en netjes thuisbezorgd

Enige minpuntje vond ik dat de doos wel erg groot was voor wat ik besteld had.

Helemaal geweldig

Geweldige service en snel, toen bleek dat ze de verkeerde maat rijbroek hadden opgestuurd, binnen 4 dagen de goede binnen gekregen en hij zit als gegoten bij mijn dochter! Bedankt voor deze fijne service!!

JUST WAUW!

Mijn ervaring met DeKroo Ruitersport is in 1 woord GEWELDIG! Ik had iets besteld. En de volgende dag was het serieus al in huis! En ook geen afgeraffeld pakketje maar een mooi netjes pakketje! Echt chapeau! LOVE YOU DEKROO RUITERSPORT!!

Snelle goede service

In eerste instantie verkeerde maat bit ontvangen, na mijn mailtje is gelijk het juiste product opgestuurd!

Mooie Ruitershop!

Eerste keer fijn gewinkeld bij deze shop! Webshop ziet er duidelijk en gemakkelijk uit, bestelling snel geplaatst en ook de levering super netjes op orde! Daarnaast ook een mooie 'map' met de benodigde documentatie zoals orderlijst, bon & retourformulier. Kan niet anders zeggen dat alles hier super netjes op orde is, ga zo door en probeer het zo te houden ook in de toekomst!!

Goede ervaring, snel geleverd. Zou alleen een track and trace komen, die is niet ontvangen ook niet in de spam. Pakket was er wel snel al.

Goed !!

Goed en snell

Goede website

Zeer tevreden. Gevonden wat ik zocht voor een nette prijs incl verzendkosten. Contact verliep vlot en duidelijk.

Duidelijk bestelproces en volgende dag in huis. Keurig verpakt.

Snelle levering. Goede ervaring.