Goede service via app

Ik zocht rijlaarzen voor iets ‘dikkere’ kuiten en zag online door de bomen het bos niet meer. Ik kreeg via de app direct contact en goede adviezen en linkjes. Nu heb ik de perfecte rijlaarzen gevonden. De volgende dag ook al in huis.

Fijne ruitersportzaak

Je kunt er alles vinden, in alle prijsklassen en snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Supersnelle levering

Ruime keuze, mooie aanbiedingen, makkelijk bestellen en een supersnelle levering.

Prachtig betaalbare dekens

Ik heb eigen merk dekens van dkr voor mijn shetjes. Supere pasvorm en mooie kleuren

Artikel niet ontvangen.

Artikel niet ontvangen. Laten weten aan de klantendienst maar omdat de feestdagen ertussen zaten, net te laat. Ze hebben na overleg met de leidinggevende beslist het artikel alsnog op te sturen. Zeer dankbaar hiervoor.

Positief

Snelle service. Goede prijs/kwaliteit

Snelle levering eigen merk deken mooie kwaliteit

Goede info op de website, ruim assortiment. Winkel per app ook snel bereikbaar voor informatie.

Goeie aanbiedingen én supersnelle levering.

Toevallig was een artikel afgeprijsd en de andere was goedkoper dan elders. Écht de volgende dag in huis zoals jullie zeggen!

Een goede klantenservice vriendelijk goed te woord staan verder kan ik nog weinig hierover zeggen.

Het omruilen van het patroon verliep soepel heel makkelijk terug te sturen via DHL een retourticket op de doos met barcode en ik kreeg zo een andere terug.

Prima service, meerdere producten besteld, toch spijt van 1 product. Annuleren ging zeer gemakkelijk, bedrag kwam snel retour. Rest van de producten naar wens ontvangen en van goede kwaliteit.

Mooi deken en snel Verzonden

Bestelling was snel geleverd!

Super service Artikelen worden snel geleverd Zeer goed verpakt Veel keuze qua artikelen Jammer dat de winkel voor ons te ver weg is

Super snel

Handschoenen bestelt 5 dagen voor kerst, na 2 dagen al binnen. Goede verpakking helemaal top

Fijne ,overzichtelijke webshop

Zeer tevreden over kwaliteit en de prijs van de producten en snelle levering.Kortom zeer aan te bevelen.

Geweldig!!!!

Overzichtelijk, duidelijk en super snelle service!!! Een echte aanrader.

Fijne webshop!

Ruim assortiment, snelle verzending en duidelijke foto’s op de website!

Goed. netjes en snel verstuurd

Goed. netjes en snel verstuurd.

top!

snelle levering goede service

Super snel, nette prijs en fantastische broek

Ik bestel hier al jaren echt een hele fijne en goede ruitersportzaak

Fijne service

De levering was snel. Product was netjes verpakt. Ook tevreden met de kwaliteit van het product.

De Kroo belooft en doet het!

Ruilen was geen probleem, snelle leveringen en kleinkinderen lopen nog steeds met een glimlach in hun nieuwe rijbroek

Snelle service, goede kwaliteit

Leuk en gevarieerd aanbod. Vlotte service en goed verpakt. :)

Erg goed

Snelle levering, goed product!

Over De Kroo Ruitersport

Al 30 jaar is de Kroo Ruitersport uw partner voor al uw paardenspullen. Sinds de opening van De Kroo Ruitersport in 1993 doen wij ons best u te helpen aan de beste paardenspullen via onze ruitershop. Ons bedrijf is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een mooie manege tot een prachtig 5 sterren complex. Daarnaast groeit ook de Kroo online ruitershop met ons mee. Snelheid is het codewoord van onze online paardenwinkel. Wanneer u voor 20.30 uur uw producten besteld, heeft u het de dag erna al in huis. Door onze grote voorraad zorgen wij ervoor dat u uw product altijd snel op uw deurmat kunt verwachten. Is het dan uiteindelijk toch niet helemaal wat u in gedachten had? Of heeft u nog wat vragen over het product? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We scoren niet voor niets een klantwaardering van een 9.3! Onze online ruitershop is opgestart en verder ontwikkeld vanuit één grote passie; de liefde voor de paardensport. Door onze jarenlange ervaring als ruitersport winkel weten we precies wat een ruiter nodig heeft. Mocht u desondanks online toch niet kunnen vinden wat u zocht dan staan wij voor u klaar in onze paardenwinkel in Nieuw en Sint Joosland! Onze medewerkers weten precies wat u en uw paard nodig hebben, zodat een passende service altijd geboden kan worden. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe producten waar wij zelf enorm blij van worden. Met die gedachte in ons achterhoofd, kopen wij onze producten voor de ruitersportzaak in. In de hoop dat u er net zo gelukkig van wordt als wij. Onze uitdaging is altijd weer een ruitershop vol mooie kwaliteitsproducten te hebben, zodat u en uw paard kunnen doen waar het om gaat; genieten van het paardrijden!