Snelle, nette service!

Na de bestelling meteen een e-mail. Snelle aflevering!

Everything fine.

Everything fine.

Voor 20.30 uur besteld, de volgende dag al binnen.

Ik wilde een bodyprotector, maar wist niet welke maat ik moest bestellen. Keurig telefonisch geholpen en terug gebeld. Daarna via de app bericht gehad dat de body protector binnen was, waarna ik het online kon bestellen.

Goede service en vriendelijk personeel

In de winkel heeft mijn dochter een rijbroek gepast die net een maatje te groot was. Personeel heeft direct navraag gedaan bij de leverancier of deze nog te bestellen was. Toen deze geleverd werd hebben ze mij direct gecontacteerd waarna ik de rijbroek via de website kon bestellen zodat deze opgestuurd kon worden en ik niet helemaal terug naar de winkel moest. Om 17:00 besteld en de volgende dag al direct geleverd. Top service!

Snelle en vlotte service

Zeer snelle levering. Correcte weergave product.

Snelle levering, goede service en volop keuze.

Snel het juiste geleverd krijgen. De prijs/ kwaliteit verhouding is goed.

Snel en keurig verpakt, aanrader!

Ik had mijn pakketje al de volgende dag in huis. Precies wat ik ervan verwacht had en dus super tevreden!

zeer tevreden over de service en materiaal dat we aankochten

correcte en snelle levering van het artikel dat we aankochten. Ons paard is heel blij met haar nieuwe staldeken van Harrys Horse

Erg goede overzichtelijke webshop met een groot assortiment voor Shetlanders.

Mijn ervaring over De Kroo Ruitersport is erg goed. Ik vind de webshop zelf overzichtelijk en met een groot assortiment. Ook vind ik het echt heel erg leuk dat er een groot Shetlander assortiment is met veel verschillende producten en kleuren. Ik was ook erg tevreden over de levering, dit was erg snel. Al met al een goede winkelervaring en zeker voor herhaling vatbaar.

Erg mooi maar erg stijf dus goed inlopen

Hele mooie laarzen. Zien er prachtig uit ze zijn alleen erg stijf van leer. Inlopen gaat erg moeilijk. Geen idee of ik ze zover krijg dat ze echt lekker om mn voeten en enkels gaan zitten. Ik hoop het.

Zeer vlotte levering

Artikel werd zoals beloofd de volgende dag keurig bezorgd.

Goede kwaliteit en snelle service

Mooie spullen, leuke aanbiedingen!

Gave rijbroek besteld, voor de helft van de prijs. Was nog op voorraad en super snel geleverd. Jammer dat jullie zaak zover bij mij vandaan is. Als ik ooit eens in de buurt ben kom ik zeker kijken!

Zeer tevreden.

Bestelling van 2 zwepen. Is goed op tijd toegekomen en waren in perfecte staat.

Snelle service. Heel tevreden over de gekochte rijbroeken. Al was er 1 kinderrijbroek bij die wel heel erg groot valt. Andere twee rijbroeken vallen goed kwa maat. Jammer dat je 13€ verzendingskosten moet betalen als het wil retourneren.

Prima service!!

Hoge kwaliteitsproducten

Goede website, prima service en snelle levering

Een Whis instructieset besteld, maar verkeerde kleur aangegeven. Even gebeld, en vriendelijk te woord gestaan. Bestelling werd ter plekke omgezet naar juiste kleur. Dank!

Top service, netjes geleverd en snel. Geen slechte dingen ervaren, en mijn product is van super goeie kwaliteit en zit super!

Goede service en klantvriendelijk bedrijf

Mijn ervaringen met de Kroo zijn altijd erg goed. Ze zijn altijd erg klantvriendelijk en hebben een groot assortiment.

Gewoon perfect

Levering binnen de 24u, perfect verpakt, prima materiaal en duidelijke communicatie.

Voor herhaling vatbaar

1e maal iets gekocht bij jullie , goede prijs, en super snelle levering! Meer dan tevreden

Super snel en tip top in orde

Zeer snel en bestelling in orde

Zoals het hoort, bestellen en de volgende dag in huis

Top webwinkel!

Vandaag besteld morgen in huis zoals je van een online shop verwacht.

Heel blij met de snelle nette levering Keurig verpakt en heel blij met mijn zwarte hooinet van qhp !