Snel en efficiënt en mooi product

Ik kreeg onlangs een ‘oude’ regenjas voor mijn hond. Hij vindt het duidelijk leuk en ik kocht meteen een nieuwe. Verschillende mensen van onze wandelbende met honden zagen het jasje en vroegen me meteen waar en hoe ik het gekocht had. Een van hen kocht het alvast en is evenzeer blij als ik met het jasje. Er volgen er gegarandeerd !

Mooie jophurs gekocht voor mijn dochter van goede kwaliteit en laag geprijsd

Supersnel en correcte afhandeling en levering

Snel, goed en ook goed verpakt.

supersnel

alles was snel en netjes verpakt geleverd.

Persoonlijk geholpen en topproduct

Veel mooie producten in de webshop. Bestellen ging snel en soepel en ik kon met mijn vragen over de betaling terecht bij de klantenservice. Hier werd ik meteen te woord gestaan en verder geholpen. Erg fijne ervaring!

Fantastische service, goede spullen

Lieve mensen. Mee levend. Goede service snelle levering.

Alles verliep goed.

Een leuke aanbieding werd keurig bezorgd. Goede kwaliteit.

Dantastisch

Makkelijk te bestellen en snel geleverd

Binnen 12 uur had ik mijn bestelling binnen. Top!

Correcte en vlotte werking. Alles is zoals vermeld

Geweldig materiaal en sterkt, ik ben zeer tevreden met mijn bestelling.

Geweldig materiaal en sterkt, ik ben zeer tevreden

in alle opzichten een prima ervaring.

Een duidelijke wegviste en een adequate afhandeling met een goed resultaat.

Ik ben zeer tevreden over de kroo

Deken besteld, was te klein . Retour gestuurd en maar groter besteld . Zeer snelle levering en afhandeling van het terug te storten bedrag

Dekens werden heel snel verzonden. Prima kwaliteit ook.

Fijne in gebruik en snelle levering

Goede ervaring

Pakket op tijd geleverd, pakket door bezorger ergens anders bezorgd. Gebeld meteen zijn ze erachter aan gegaan en pakket terecht. Goede service!

Zeer goede kwaliteit en service

Deken is goed de dekentas is helemaal kapot

De deken is goed de deken tas erom heen helemaal stuk. De reactie vd klantenservice: [29-11 09:20] +31 6 49172810: Goedemorgen Miranda, Bedankt voor je berichtje. Helaas kunnen wij geen nieuwe plastic zak toesturen. Wij hebben er hier geen los van op voorraad liggen omdat deze enkel gratis bij de deken geleverd worden. Met vriendelijke groet, Amanda | De Kroo Ruitersport [29-11 09:33] Dus het is voor jullie okay om een kapot artikel toe te sturen? Het artikel is niet kapot, de deken is het artikel wat u heeft besteld en de plastic zak is de omverpakking. Op de website staat niet vermeld dat u een zak erbij krijgt. [29-11 11:33] Dat is ook een manier om er naar te kijken.

Zeer goede service, ook telefonisch, prettig gesprek en informatie

Goed geholpen tijdens telefonisch gesprek,bestelling verliep goed en snelle bezorging

mooier dan op de foto!

Kwaliteit, goede pasvorm, eenvoudige sluiting

Snelle levering, kwaliteit matig

Enorm blij met de snelle levering. Echter valt de kwaliteit me bijzonder tegen. Na slechts enkele dagen dragen laat een bies van mijn deken al los. (Shetlander) Nou heeft dat wss geen invloed op de werking van de deken. Maar er is niets bijzonders gebeurd. Vind ik wel erg jammer.

Beste Wendy, Dat is zeker jammer en natuurlijk niet de bedoeling. We willen je vragen even contact met ons op te nemen via [email protected] of 0118 603 380 om samen te kijken naar een oplossing. We helpen je graag verder! Groetjes, Kim | De Kroo Ruitersport

goede service

artikel was mooie qualiteit, paste helaas niet maar alles makkelijk retour gestuurd en zonder gedoe snel terug !

Ariat levert altijd, kwaliteit!

Warme, sterke en leuk uitziende winterlaarzen van zeer goede kwaliteit. Ze zijn warm, en zitten lekker. Of je er goed mee kunt rijden heb ik nog niet uitgeprobeerd, maar de voet is er zeker smal genoeg voor. Helaas zag ik niet dat dit paar geen rits had van achteren, er bestaan dus blijkbaar meerdere uitvoeringen van deze zelfde laars. Maar, het doet niets af aan het uitziende of de kwaliteit. Blij mee.

Geschikte paarden winterdeken

De deken past goed en blijft goed zitten. Hij is bestand tegen het rollen. Ik ben er blij mee.

Super fijne dekens heb het 2 jaar gelden al eens besteld en 2 weken geleden weer nieuw, snelle levering ook

Over De Kroo Ruitersport

Al 30 jaar is de Kroo Ruitersport uw partner voor al uw paardenspullen. Sinds de opening van De Kroo Ruitersport in 1993 doen wij ons best u te helpen aan de beste paardenspullen via onze ruitershop. Ons bedrijf is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een mooie manege tot een prachtig 5 sterren complex. Daarnaast groeit ook de Kroo online ruitershop met ons mee. Snelheid is het codewoord van onze online paardenwinkel. Wanneer u voor 20.30 uur uw producten besteld, heeft u het de dag erna al in huis. Door onze grote voorraad zorgen wij ervoor dat u uw product altijd snel op uw deurmat kunt verwachten. Is het dan uiteindelijk toch niet helemaal wat u in gedachten had? Of heeft u nog wat vragen over het product? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We scoren niet voor niets een klantwaardering van een 9.3! Onze online ruitershop is opgestart en verder ontwikkeld vanuit één grote passie; de liefde voor de paardensport. Door onze jarenlange ervaring als ruitersport winkel weten we precies wat een ruiter nodig heeft. Mocht u desondanks online toch niet kunnen vinden wat u zocht dan staan wij voor u klaar in onze paardenwinkel in Nieuw en Sint Joosland! Onze medewerkers weten precies wat u en uw paard nodig hebben, zodat een passende service altijd geboden kan worden. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe producten waar wij zelf enorm blij van worden. Met die gedachte in ons achterhoofd, kopen wij onze producten voor de ruitersportzaak in. In de hoop dat u er net zo gelukkig van wordt als wij. Onze uitdaging is altijd weer een ruitershop vol mooie kwaliteitsproducten te hebben, zodat u en uw paard kunnen doen waar het om gaat; genieten van het paardrijden!