Top!!

Smorgens besteld en 's anderdaags al gekregen, in België! Goede service Mvg

Top service en snelle levering.

Snelle levering en producten zijn van goede kwaliteit.

Bestellte Ware nicht lieferbar!

Total enttäuscht, beworbene Decke im Angebot bestellt und dann auf einmal nicht aufzufinden im Lager!! Sowas geht gar nicht!! Wahrscheinlich nur ein Lockangebot ! Nie wieder!

Liebe Ursula, Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es ist schade zu lesen, dass Sie nicht zufrieden sind. Leider konnten wir Ihnen die Decke aufgrund eines Lagerfehlers nicht liefern. Wir haben Ihnen jedoch eine andere Decke zum gleichen Preis angeboten. Da Sie dies nicht wollten, haben wir den Betrag zurückerstattet. Ich hoffe, dass Sie dafür Verständnis haben und dass Sie Ihre Bewertung gegebenenfalls ändern werden. Grüße Romy | De Kroo Ruitersport

Fijne webshop

Fijne webshop en was snel in huis

Prima! Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle levering en de kwaliteit van de bodywarmer van Kingsland is zeer goed!

Trage levering

Zou 2 a 3 werkdagen duren Na 3 dagen nog niets gehoord, zou op dag 4 binnenkomen op dag 6 nog niets ontvangen Hebben ze de leverancier gebeld zou nog 3 dagen duren Wees eerlijk over levertijd

Goedemorgen Amy, Het was inderdaad balen dat er bij de leverancier wat extra levertijd zat op een deel van je bestelling. Dit hadden wij graag anders gezien, maar helaas liep het zo. Gelukkig heb je het andere deel van de bestelling wel snel ontvangen! Heel veel plezier met je bestelling :) Met vriendelijke groeten, Romy | De Kroo Ruitersport

Snelle levering. Maat past perfect. En goed te bevestigen aan de deken

Snelle levering, ruim assortiment

Kwaliteitsspullen, snelle levering, goed verpakt

Altijd perfect en supersnelle verzending

Zeer tevreden en dat al jaren. Jullie zijn een top zaak!

Super snel bezorgd

Ik had om 20 uur mijn bestelling gedaan en de volgende dag was het er al. Super netjes en duidelijk allemaal. En ik ben ook nog erg blij met mijn producten.

Super opgelost nadat het verkeerde sjabrak was verzonden

Prima service. Mooie spullen.

keurig

keurig geholpen snelle aflevering en persoonlijk contact vanwege een artikel die niet leverbaar is

Goed en snel geleverd zoals besteld

Het bestelde werd op tijd geleverd en was zoals omschreven en nog met korting ook

Snelle levering, alles prima in orde

Voor de eerste keer besteld bij De Kroo en alles prima in orde. Snelle levering.

Snelle service en mooie producten

Ik had de pe eventing boots besteld maar ze waren een beetje te groot. Dus geruild voor een maat kleiner. Snel en netjes geregeld.

Snelle levering, product zoals omschreven, laagste prijs, ook niet geheel onbelangrijk

Mooie producten tegen een scherpe prijs, blij mee!

Voor onze manege bestellen we met enige regelmaat producten hier welke van goede kwaliteit zijn tegen een scherpe prijs. Ook is het assortiment erg uitgebreid kortom erg fijn!

snelle levering en goede uitleg over een artikel.

zie boven.

Top winkel

Ze hebben alles wat je nodig hebt en sturen ook nog een lekker proefzakje Vitalstyle Slueslimix op! Goede kwaliteit.

Ik was al een tijdje aan het kijken naar de Bucas deken X-range Jubilee Turnout en deze was in de aanbieding bij De Kroo. Besteld en snel geleverd. Bucas dekens zitten altijd goed op mijn haffie.

Op dinsdag besteld en woensdag binnen laarzen passen goed heel blij mee

uitstekende service

Het is een echte aanrader om bij De Kroo ruitersport te shoppen. Goede prijs/qualiteit verhouding, makkelijk te bestellen en snelle levering. Achteraf had ik een vraag ivm mijn aankoop en die werd binnen het uur beantwoord en opgelost. Super!

Snelle correcte levering

We hebben al meermaals iets besteld bij De Kroo. Steeds een goede prijs en snelle, correcte levering. Een aanrader

De Kroo Ruitersport

Bestelling met korting geshopt, meteen verzonden en zo snel als mogelijk in huis...GEWELDIG!

Goede prijs/kwaliteit verhouding, snelle levering en hele goede service (makkelijk en snel contact via app/mail).