Hooinetten zijn te klein

De levering was snel en was goed verpakt. Helaas zijn de hooinetten in omvang te klein. Ze passen niet op de beugel om hooinetten mee te vullen. De lengte is prima.

Erg goed

Snelle en correcte levering

Aangezien ik op de website er niet helemaal uitkwam de klantenservice gebeld. Vriendelijk en goed geholpen. De volgende dag werd de bestelling al geleverd. De bestelde dekens passen goed. Zeer tevreden

Mooie producten en een snelle levering

Superfijne warme rijbroek!! En een slowfeeder met kleine mazen! Eindelijk is mijn paard een paar uur bezig om haar hooinet leeg te eten.

Super service en snelle levering

Deken valt erg klein.

Deken valt erg klein. De kont van mijn paard steekt enorm uit. Schuift ook heel erg de deken. Geen aanrader.

Top deken

Zeer snel de deken voor onze dochter haar pony ontvangen. Juiste pasvorm!

Goede klantendienst, snelle levering. Mooie laarzen.

Product zoals beloofd

I do not recommend it at all!

I am very disappointed in this shop. Firstly, if you place a larger order, you might receive a damaged parcel due to careless packaging. Secondly, the seller's response is very slow. Thirdly, when I decided to return several items, the seller created a return label, but the parcel was lost, and I didn't receive my money back, despite the package being insured. I do not recommend it at all!

• Would you recommend us? No

Dear Ruta, We ship all our packages with the utmost care. Sometimes these packages take a huge journey within or even outside Europe and it unfortunately may happen that something breaks down along the way. We have handled this nicely. Some items were not to your liking and were returned by you. We sent a return label, but we have no influence on the shipment of the package. The responsibility in this case lies with the sender and the delivery service (see our terms and conditions). We find it just as horrible as you do, but it is beyond our control. We’re very sorry. Regards, Kim | De Kroo Ruitersport

Ben erg goed geholpen telefonisch en al mij vragen beantwoord en namen de tijd. Ook nog aan collas na gevraagd na iets niet weren. Bestelling en ophalen. Is ook super goed verlopen.

kei tof harnas

jammer dat het een beetje te groot is heb er al gaatjes bij gemaakt maar dan nog komt het van haar hoofdje af

Top eczeemdeken!

Eczeemdeken besteld op zaterdagavond. Maandag werd het deken gelijk geleverd. Goede kwaliteit, past goed en gaat relatief makkelijk aan. Enige nadeel is dat het deken binnen Engels weken verkeurd is door de zon.

Als ik eerder had geweten van het bestaan van deze waszak voor o.a. sjabrakken had ik dit veel eerder aangeschaft. Was nr4 staat al weer te draaien met een sjabrak erin. Geen last meer van losse paardenhaartjes in je wastrommel

netjes en snel bezorgd

Ik beveel de producten echt aan! Sneller levering en alles op orde!

Fijn

Fijn snell levering

Fantastisch!

Ontzettend hulpvaardig, geen moeite is teveel. Ze denken mee zonder verkooppraatjes.

Snel geleverd!

Blij met mijn dekentje voor mijn shetje!

De hulp nadat ik gebeld had over de termijn van levering heb ik als zeer prettig ervaren. Wees trots op zulke medewerkers! En het bit is een zeer fijn product.

Goede kwaliteit

Correcte levering goede kwaliteit

Niet de juiste kleur weergeven

Leuke peesjes besteld maar de kleur komt niet overeen met de foto helaas. Toch geprobeerd maar staat er niet lekker bij.

Beste Arantxa, Wat vervelend om te horen! We hebben de peesbeschermers even naast de foto gehouden. Het verschil is (bij ons) minimaal, maar ieder scherm heeft natuurlijk een andere weergave van kleur (contrast/helderheid). Dan kan het dus gebeuren dat de kleur een beetje afwijkt van de werkelijkheid. Helaas kunnen we dit niet 100% voorkomen. Mocht je echt niet tevreden zijn, kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]. We denken graag met je mee! Met vriendelijke groet, Kim | De Kroo Ruitersport

Niet zo goed

Wij hadden vliegennetten gekocht voor de paarden die je kunt gebruiken zonder halster. Een frontriem met van die touwtjes. 1 dag om gehad en schudden hem zo van het hoofd af. Door het elastiek is het rekbaar maar valt het ook zo af. Dus echt nutteloos super stug materiaal. De kwaliteit van het materiaal is wel goed.

Beste Aimee, Wat vervelend dat je ontevreden bent over de vliegenfrontriem extra. Sommige paarden kunnen deze inderdaad vrij gemakkelijk af doen. Deze valt alleen te stellen op de keelriem en mag ook zeker niet te strak zitten om het paard niet te belemmeren. Wellicht is het een weidehalster (veiligheidshalster) met een gewone vliegenfrontriem een betere optie voor je paard. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Kim | De Kroo Ruitersport

Super kwaliteit en goede service

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de dekens en de service van dekroo

Boomdijk 1 4339PN Nieuw- en sint joostland

0031 (0)118-603380

Over De Kroo Ruitersport

Al 30 jaar is de Kroo Ruitersport uw partner voor al uw paardenspullen. Sinds de opening van De Kroo Ruitersport in 1993 doen wij ons best u te helpen aan de beste paardenspullen via onze ruitershop. Ons bedrijf is in de afgelopen jaren uitgegroeid van een mooie manege tot een prachtig 5 sterren complex. Daarnaast groeit ook de Kroo online ruitershop met ons mee. Snelheid is het codewoord van onze online paardenwinkel. Wanneer u voor 20.30 uur uw producten besteld, heeft u het de dag erna al in huis. Door onze grote voorraad zorgen wij ervoor dat u uw product altijd snel op uw deurmat kunt verwachten. Is het dan uiteindelijk toch niet helemaal wat u in gedachten had? Of heeft u nog wat vragen over het product? Dan kunt u altijd contact met ons opnemen. We scoren niet voor niets een klantwaardering van een 9.3! Onze online ruitershop is opgestart en verder ontwikkeld vanuit één grote passie; de liefde voor de paardensport. Door onze jarenlange ervaring als ruitersport winkel weten we precies wat een ruiter nodig heeft. Mocht u desondanks online toch niet kunnen vinden wat u zocht dan staan wij voor u klaar in onze paardenwinkel in Nieuw en Sint Joosland! Onze medewerkers weten precies wat u en uw paard nodig hebben, zodat een passende service altijd geboden kan worden. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe producten waar wij zelf enorm blij van worden. Met die gedachte in ons achterhoofd, kopen wij onze producten voor de ruitersportzaak in. In de hoop dat u er net zo gelukkig van wordt als wij. Onze uitdaging is altijd weer een ruitershop vol mooie kwaliteitsproducten te hebben, zodat u en uw paard kunnen doen waar het om gaat; genieten van het paardrijden!