Goed product, verzending iets trager.

Ik gebruik het ondertussen een week en voel me veel rustiger, ik hoop dat mijn immuunsysteem er ook beter van wordt.

Het werkt traag

Gebruik het nu al een week maar voel nog niet echt een verschil, maar we geven niet op.

Suuuuper olie👍🏻

Heel veel voordelen,minder medecijnen

De OLIE schijnt een positief effect te veroorzaken m.b.t. de gemoedstoestand

Mijn vrouw is dementerend, waardoor haar denken en gedrag achteruit gaan. Dit leidt tot gespannen huiselijke situaties. Nu zij CBD-olie zeer matig gebruikt komen dergelijke situaties minder voor.

Alhoewel vieze smaakt helpt het wel!

De vieze smaak is iets waar je echt doorheen moet buiten, voor mij althans, maar ik geloof dat het goed hielp! Ik ben gestopt met roken en begon met de CBD Olie om de afkick verschijnselen te verminderen. Nu neem ik het nog steeds om te helpen tegen mijn paniek stoornis en chronische depressie aangezien ik niet meer rook. Ik voel me goed!

Geweldig het werkt !

Super het werkt uitstekend! Na 3dagen alle uitslag verdwenen.

Positief en klantvriendelijk.

Na een misverstand over bestelling snel en vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg en geen flauwekul. Had daar een zeer positief gevoel bij.

Een aanrader

Na 5 weken 2 maal daags 3 druppels en nu al bijna van mijn stress , psoriasis en zenuwpijn af ! Voor mij een geweldig product

Professioneel en zeer klantvriendelijk

Door mij gewenste product was op. Er werd mij een goed alternatief aangeboden.

Levering aan huis loopt heel vlot, ook voor België maar gebruiksaanwijzing mag duidelijker.

Ik heb op een andere site moeten opzoeken hoe en wanneer ik de druppels best inneem (arts had enkel voorgeschreven driemaal daags). En ik wist ook niet dat je voor vapen andere olie moest gebruiken dan de druppels.

Eindelijk van mijn zenuwpijn af!!

Na lang zoeken en proberen kwam ik via via te horen dat ik eens CBD Olie moest proberen voor mijn zenuwpijn. Na contact gehad te hebben met CBD Olie Shop heb ik 1 flesje Canoil 10% gekocht om te testen. Na 2 maanden elke dag CBD Olie te gebruiken begon ik te merken dat de pijn minder werd. Ze gaven aan dat het 2 maanden kon duren voordat ik pas iets zou merken.. Ik dacht dat dit onzin was maar het is waar.. Nu gebruik ik het al 6 maanden en het werkt goed, kortom eindelijk iets gevonden om mijn klachten te verminderen.

Snel

En super product!

4 stars: good service, well treated

Positive

great products, reliable and great quality

• Price
  • Communication
  • Speed/Delivery period
  • Reliability
  • Knowlegde & Skills

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Uitgebreid assortiment, veel cbd op voorraad

Nog sterkere doses en bijvoorbeeld gummies op voorraad nemen.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke communicatie op site

Slechte telefonische bereikbaarheid. Meerdere keren terecht gekomen op wat leek een Prive-voicemail.

• Betrouwbaarheid

Hoe zal ik dit product innemen. Voor of na de maaltijd, best nuchter of maakt dat niet uit.

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Duidelijke informatie, snelle levering, prima!

Over CBD Olie Shop

CBD-olie-shop is een webshop gespecialiseerd in CBD producten. Onze producten zijn voorzien van analyse rapporten om u de beste kwaliteit te kunnen garanderen. CBD wordt steeds bekender en wordt op dit moment veel gebruikt als voedingssupplement. CBD-olie-shop helpt u graag bij het maken van uw keuze door persoonlijk contact. Heeft u vragen? bel ons gerust op 085-047 3210 of mail naar info@cbd-olie-shop.nl