Prima ervaring met Welvaere

We zijn goed geïnformeerd en er was een flexibele houding in de afstemming van aflevering. De plaatsing verliep prima! Nu de tuin nog afronden en dan heerlijk genieten.

Netjes geholpen en geadviseerd

Tijdens ons bezoek aan het experiencecenter zijn we goed geadviseerd en onze vragen zijn netjes beantwoord. Duidelijke afspraken over het proces en de levering!

Genieten

Heerlijk genieten met onze nieuwe ducktub in de tuin!!

prima begeleiding en uitgebreide info incl. rondleiding in werkplaats

Prima ontvangen met goede koffie, zeer uitgebreide uitleg incl. rondleiding door de fabriek. Goede uitleg over de verschillende produkten en opties. Fijne sfeer en uitstekende begeleiding.

He Jolanda! Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om dit te horen :)

Heel erg goed

Wij zijn heel tevreden want als wij bellen dan komen ze het maken en nu kunnen we er weer van genieten

Hallo Joop! Top, mooi geregeld weer zo! Veel ontspanning wederom toegewenst. Groetjes Kevin van Welvaere.

Wij hebben goed advies gekregen bij de keuze van onze hottub. Naast dat ze je adviseren over wat je vooral wel moet nemen, adviseren ze ook wat je vooral niet moet doen. In ons geval zou bijvoorbeeld een bubbelsysteem teveel herrie maken voor de omgeving (rijtjeshuis). De levering was goed geregeld, Emie had veel geduld en alles is netjes afgehandeld.

He Robbin! Dit ziet er gaaf uit zeg! Heel erg veel plezier hiervan. Groetjes Kevin van Welvaere.

Gewoon een beleving

Bij binnenkomst en de rondleiding zijn top georganiseerd met expertise over het product waardoor het duidelijk en direct concreet gemaakt kon worden wat aansloot bij onze wensen qua hot tube. Offerte was heel duidelijk en levering perfect op tijd. Nu heerlijk genieten van een top product. Mvgr gj Vos

Hé! Wat een mooie foto, hij is goed terecht gekomen zie ik! Het Vossenbierpakket was heerlijk, nog bedankt hiervoor. Groetjes, Kevin!

Een leuke bestelling!

Na een bezoek op de website en telefonisch contact met een gemotiveerde en professionele medewerker, hebben we een bezoek aan de showroom gepland. Na een gedetailleerde uitleg en een rondleiding in de productiehal, hebben we dan ook besloten om de Ducktub luks te bestellen.

Goedemorgen Kevin, Bedankt voor de mooie beoordeling, erg leuk om te lezen :-) Groetjes, Kevin van Welvaere

Super Service!

We kwamen binnen, goede service gekregen. Gelijk de Hottub kunnen vergelijken en een prijsopgave kunnen krijgen. Kortom een aanrader! (nemen ook de tijd voor je)

Leuk bedrijf !

Alles klopte, van advies tot levering en de service is ook nog eens top ! Ga zo door !

Super blij met onze sauna

We gebruiken bijna elke dag de ronde suana! Bedankt welvaere😊🙏

Genieten met een hoofdletter G. Prima service

Nou het is voormekaar hoor !!! ik ben om 19.00 uur gaan stoken met wat dunner hout en aanmaakblokjes en stukken van een briket erbij. Toen dat eenmaal goed brandde heb ik wat grotere blokken erop gegooid en daarna later nog grotere blokken. Mijn zoon en ik zijn toen even zijn folderwijk wezen lopen a 45 minuten ongeveer. Toen we terugkwamen zagen we mijn vrouw de hottub in stappen. Ik dacht "Heee das mooi!! En ja hoor de hottub was rond 20.15 uur al flink opgewarmd. Nog niet superwarm maar dat komt omdat we geen tijd meer hadden om hem verder op te warmen. Al met al moesten we dus gewoon even wennen aan de manier van stoken, want daar hadden we nog geen kaas van gegeten. Nu we dit weten zal het een kwestie van tijd zijn en dan zal het vast nog wat vlotter verlopen. Super bedankt voor je hulp , goede service en advies. Groeten, Fam. Smits

Showroom is een aanrader om een goede indruk te krijgen

Vriendelijk te woord gestaan door Nick met lekkere koffie. Duidelijke uitleg tussen de verschillende mogelijkheden waarbij je niet een kant op wordt gestuurd omdat dat margetechnisch misschien beter uitkomt. Aanradertje!!

Goed bezoek gehad

Vanmiddag een bezoek gemaakt aan de nieuwe showroom in Nijkerk, erg goed geholpen en een aanrader voor een ieder!

Top tub

Dank voor jullie Ducktub Lucks! Heerlijk in de avondjes ontspannen, kan niet wacht tot het eerste feest :)

Prachtig resultaat

Wat een prachtige tuin hebben de jongens van Welvaere weten neer te zetten! Een heerlijke sauna, en een mooie grote Ducktub Oval! Nu genieten geblazen 👍🍻

Het bad is heerlijk, de service en communicatie kan beter

Helaas liep de levering niet volgens verwachting en werden afspraken niet nagekomen en vergeten. Na (onnodige) frustratie staat het bad en zit hij heerlijk. We zijn heel blij met onze Ducktub. Wel is hij pas na 2 uur warm (in tegenstelling tot de 1 uur op de website). Ook wachten we nog steeds op het trappetje die vergeten was mee te leveren maar eigenlijk nog niet gemaakt bleek te zijn. Jammer want dit was niet nodig naar mijn idee en maakt de beleving net iets minder. Het is een dure aankoop waar je geen gedoe bij wil.

He Julia, Bedankt voor de feedback, hier hebben we echt wat aan en hier gaan we dan ook zeker wat mee doen! Ik heb direct in ons systeem opgezocht hoe het zit met uw trapje, deze is volgens ons systeem verzonden. Maar blijkbaar nooit aangekomen, aanstaande Donderdag zullen de nieuwe pakketten verzonden worden. Aanstaande vrijdag zal je het pakket in huis hebben! Voor het stoken vragen we je eens contact te zoeken met een van onze adviseurs, wellicht kunnen hun je verder helpen! Wel perfect te horen dat jullie de Ducktub zo goed vinden zitten! Wij wensen je nog vele mooie, maar vooral ontspannen momenten toe. Samen.. Buiten! Groetjes, Kevin van Welvaere

Fantastisch geholpen, vriendelijke service.

Goed advies gekregen voor het realiseren van de hottub in onze achtertuin. Veel kennis van de verschillende kachels en uitvoeringen. Zeker een aanrader om langs te gaan!!

Goed om te horen Jan-Willem, Bedankt voor de positieve woorden! Groetjes Kevin van Welvaere.

Superfijn geregeld!!

Zowel de aankoop (met rondleiding door de werkplaats) als in de aanloop naar de aflevering was alles prettig en vlot geregeld. De aflevering door Emie en Max 😉🐶 verliep ook heel prettig, vakkundig en gezellig! Wij kijken al uit naar onze eerste avond in de tub! Dikke aanrader dus!👍🏻Super bedankt team Welvaere!

He Jannie! Wat een prachtig resultaat! Wij wensen je vele mooie en ontspannen momenten toe ;-) Groetjes, Kevin van Welvaere

Medewerker was super enthousiast in zijn uitleg

Overzichtelijke showroom met vele zichtbare mogelijkheden. Was het rijden vanuit het zuidelijkste puntje van Nederland zeer zeker waart.

Goedemiddag! Bedankt voor jullie mooie beoordeling, fijn om te horen dat jullie het goed hebben ervaren :) Groetjes Kevin van Welvaere

prima service

fijne verkoper weet waarover hij praat wij kijken uit naar onze Ducktub!

He Eva, Bedankt voor je mooie beoordeling, wij kijken uit naar de levering :) Groetjes, Kevin van Welvaere

Sehr gute Beratung durch Nick

Wir sind herzlich empfangen worden, habe alle Fragen fachmaennisch beantwortet bekommen und die ganze Organisation lief reibungslos ab. PS: Nick war immer fuer unsere Fragen da.

Hallo Werner Engling, Sehr Viele dank für die liebe bewertung. Ich freue mich sehr Sie zu helfen mit Ihren Hottub Traum! Noch ein kleine Moment und dann ist Ihren hottub fertig! Liebe Gruße Nick Hendriks

Klantvriendelijk en duidelijk

Nette service, goede uitleg en goed geholpen. Wij zijn heel blij met de aankoop van onze hottub!

Goedemorgen Ronic, Bedankt voor jullie mooie beoordeling, en van harte gefeliciteerd met jullie prachtige Ducktub :) Groetjes, Kevin van Welvaere

geweldig, zeer professioneel en behulpzaam

een super fijne ervaring waarbij we veel informatie hebben gekregen. de medewerker was erg vriendelijke en behulpzaam en gaf goede adviezen. Bedankt voor de fijne hulp en ga zo door! Wij gaan thuis de keuzes overwegen en zullen zeker bij jullie terugkomen.

Uitstekend geholpen, van begin tot eind!

Vorige week is dan de Ducktub geleverd, samen met onze tonsauna! Het ontspannen is al heerlijk begonnen en het is zeker aan te raden. We zijn blij dat we uiteindelijk voor kwaliteit hebben gekozen, de prijs is niet het voordeligste maar je krijgt er echt een top product voor terug! Complimenten! Ga zo door!

Goedemorgen Hendrik! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier, en rust toe met uw privé wellness :) Groetjes Kevin van Welvaere

Over Welvaere

Bij Welvaere willen we je weer naar buiten brengen. De kalmte van de natuur op je in laten werken. Stilte vinden in het knetteren van brandend hout. Even terugkeren naar een tijd waar je af en toe stil kon staan. Offline. Alleen of met elkaar. Gewoon, in je achtertuin.