WAARDELOOS BEDRIJF!!!

Slechte producten, slechte service en bellen niet terug! hottub staat er nu ca 10 maanden maar is kapot, cover zakt door en is gewoon een armoedig rommeltje. In plaats van langs te komen om alles op te lossen, dreigt Welveare met een incassobureau! nou, laat die man met de deurwaarder erbij maar langskomen. Als ze de zwembroek meenemen mogen ze in onze hottub die ijskoud is, niet meer filtert en waarvan de meterkast eruit vliegt als je 'm aansluit. Kortom: UW BENT GEWAARSCHUWD VOOR DIT BEDRIJF!!!!

Fantastisch geholpen, vriendelijke service.

Goed advies gekregen voor het realiseren van de hottub in onze achtertuin. Veel kennis van de verschillende kachels en uitvoeringen. Zeker een aanrader om langs te gaan!!

Goed om te horen Jan-Willem, Bedankt voor de positieve woorden! Groetjes Kevin van Welvaere.

Superfijn geregeld!!

Zowel de aankoop (met rondleiding door de werkplaats) als in de aanloop naar de aflevering was alles prettig en vlot geregeld. De aflevering door Emie en Max 😉🐶 verliep ook heel prettig, vakkundig en gezellig! Wij kijken al uit naar onze eerste avond in de tub! Dikke aanrader dus!👍🏻Super bedankt team Welvaere!

He Jannie! Wat een prachtig resultaat! Wij wensen je vele mooie en ontspannen momenten toe ;-) Groetjes, Kevin van Welvaere

Medewerker was super enthousiast in zijn uitleg

Overzichtelijke showroom met vele zichtbare mogelijkheden. Was het rijden vanuit het zuidelijkste puntje van Nederland zeer zeker waart.

Goedemiddag! Bedankt voor jullie mooie beoordeling, fijn om te horen dat jullie het goed hebben ervaren :) Groetjes Kevin van Welvaere

prima service

fijne verkoper weet waarover hij praat wij kijken uit naar onze Ducktub!

He Eva, Bedankt voor je mooie beoordeling, wij kijken uit naar de levering :) Groetjes, Kevin van Welvaere

Sehr gute Beratung durch Nick

Wir sind herzlich empfangen worden, habe alle Fragen fachmaennisch beantwortet bekommen und die ganze Organisation lief reibungslos ab. PS: Nick war immer fuer unsere Fragen da.

Hallo Werner Engling, Sehr Viele dank für die liebe bewertung. Ich freue mich sehr Sie zu helfen mit Ihren Hottub Traum! Noch ein kleine Moment und dann ist Ihren hottub fertig! Liebe Gruße Nick Hendriks

Klantvriendelijk en duidelijk

Nette service, goede uitleg en goed geholpen. Wij zijn heel blij met de aankoop van onze hottub!

Goedemorgen Ronic, Bedankt voor jullie mooie beoordeling, en van harte gefeliciteerd met jullie prachtige Ducktub :) Groetjes, Kevin van Welvaere

geweldig, zeer professioneel en behulpzaam

een super fijne ervaring waarbij we veel informatie hebben gekregen. de medewerker was erg vriendelijke en behulpzaam en gaf goede adviezen. Bedankt voor de fijne hulp en ga zo door! Wij gaan thuis de keuzes overwegen en zullen zeker bij jullie terugkomen.

Uitstekend geholpen, van begin tot eind!

Vorige week is dan de Ducktub geleverd, samen met onze tonsauna! Het ontspannen is al heerlijk begonnen en het is zeker aan te raden. We zijn blij dat we uiteindelijk voor kwaliteit hebben gekozen, de prijs is niet het voordeligste maar je krijgt er echt een top product voor terug! Complimenten! Ga zo door!

Goedemorgen Hendrik! Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij wensen u veel plezier, en rust toe met uw privé wellness :) Groetjes Kevin van Welvaere

prima service

rondleiding gehad mooi bedrijf

Goedemorgen! Bedankt voor deze goede beoordeling! We kijken er naar uit de Tonsauna 160 uit te leveren. Groetjes, Kevin van Welvaere

Mooie showroom!

Welvaere heeft een mooie showroom in Nijkerk. Wij zijn hier vriendelijk geholpen en hebben duidelijk uitleg gekregen over de verschillende hottubs. Wij zijn erg tevreden!

Hej Jelle! Bedankt voor je leuke review! Altijd goed om dit terug te lezen. Groetjes, Kevin van Welvaere

Vakkundig bedrijf!

Mooi en professioneel bedrijf, jong en enthousiast maar weten waar ze voor staan. Leuk om de werkplaats te mogen zien waar alles gebouwd wordt!

Goedemiddag Paul, Vriendelijk bedankt voor het schrijven van deze mooie beoordeling! Wij zijn altijd lekker transparant, altijd leuk om te laten zien waar wij alles produceren :) Kevin van Welvaere

professionele uitleg en betrouwbaar bedrijf

middagje rondgelopen in Nijkerk, ook op de productie afdeling waar alles wordt samengesteld. Ziet er goed uit met uitleg op alle vragen, inzicht in modellen en herkomst vh hout, de kachels etc. Geen opdringerige verkoop maar uitnodigende rondleiding.

Hej Pep! Goed om te horen dat je ons niet als opdringerig hebt ervaren. Wij vinden een goed advies en tevreden klanten het belangrijkste! Hier staan we voor :) Groetjes, Kevin van Welvaere

Gewelvaeren!!

Met de aankoop van onze hot tub zijn wij voortreffelijk geholpen, kennis van zaken is top en er wordt goed meegedacht. Wij kijken uit naar de levering. Fam. Rosbeek

He Joey! Bedankt voor je mooie beoordeling :-) Leuk om dit te lezen! Groetjes Kevin en Nick van Welvaere!

Leuk jong bedrijf, netjes ontvangen

Spontane jonge mensen , leuke kleine rondgang door het bedrijf. goede uitleg over de verschillende tubs.

Bedankt voor deze mooie beoordeling :) Groetjes Kevin van Welvaere

alleen maar positief!!!

geweldige service, goed naar onze wensen geluisterd, top verkoper (Kevin), supervriendelijk en behulpzaam, en vooral eerlijk!! goede adviezen en mooie prijs overeengekomen.

He Esmier! Wat vind ik dit leuk om terug te lezen zeg! We gaan er samen iets heel moois van maken. Ik kijk uit naar de levering :-) Groetjes Kevin van Welvaere

hadden we van een hottub eerder geweten. hadden we er jaren geleden al ingezeten ingezeten

een hottub hoort bij de Zeeuwse cultuur, het is echt genieten en niets te duur. we hadden dit alles niet verwacht genieten van de sterren in de donkere winternacht relaxen in warm water met een heerlijke geur geeft ons leven nog meer kleur Welvaere bezorgd je kwaliteit, daarvan krijg je zeker geen spijt

Op de valreep van 2019, denk ik zeker de meest originele review! Bedankt voor dit stukje creativiteit :-) Groetjes Kevin van Welvaere!

Uitstekend geholpen en alle keuzes zijn duidelijk

Duidelijke uitleg van voor- en nadelen van de diverse opties. Mooi dat ze ook zelf verbeteringen hebben doorgevoerd in design. Echte liefhebbers van hun eigen producten!

He Folkert! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Kevin van Welvaere.

Perfect en netjes alles geregeld

Vriendelijk mensen , goed overleg , bezorging uitstekend geregeld door Emy en Max, had een zelfbouw pakket , bij het monteren nog keer of 4 gebeld voor informatie die ook perfect en netjes gegeven is door de mannen dus zeker een aanrader om bij dit jonge dynamische team eens een kijkje te gaan nemen

He Wim! Kijk, die staat al mooi te branden. Erg fijn om dit allemaal zo terug te lezen. Dit doet ons weer goed :) Groetjes Kevin van Welvaere!

Netjes geinformeerd

Mooie showroom waar alles duidelijk wordt uitgelegd

He Rene! Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijne dagen toegewenst namens het gehele team!

WAUW TE GEK

Een hele fijne sfeer. Er zijn zo veel mogelijkheden, gelukkig enorm goed in begeleid. Heel fijn om met elkaar na te denken over de beste mogelijkheden. Hartelijk bedankt, we kunnen niet wachten op het eindresultaat!!!

He Marco en Co, Bedankt voor jullie mooie review heren! We kijken er naar uit jullie Ducktub Ovalti te leveren :-) Groetjes Kevin van Welvaere!

Top bedrijf

Wij hebben een zeer goede ervaring met Welvaere, aller eerst al in de showroom goed en duidelijk verkoop gesprek met Koen gehad. Daarna nog divers mail contact ook altyd snel reactie. Vandaag kwamen netjes op tijd 3 mannen om onze sauna in elkaar te zetten en wat is hij gaaf, hier zullen wij zeker van genieten. We zien jullie binnenkort weer voor onze hottub, we kijken er naar uit! Wij raden het bedrijf aan iedereen aan!

Hej, Ronald! Bedankt voor je mooie woorden, hier worden wij als team heel gelukkig van. Wij willen je al het beste wensen voor het nieuwe jaar, en alvast vele rustgevende momenten toegewenst in de nieuwe sauna :) Groetjes het team van Welvaere

Goede service, Mooie hottub!

Wij zijn erg tevreden over de service van Welvaere. Wij werden goed geholpen in de winkel en konden rustig nadenken over onze aankoop. Goede communicatie, ze reageren snel en duidelijk per mail. Levering was ook top. Er staat nu een mooie hottub in onze achtertuin. :)

He Vera! Bedankt voor je beoordeling, erg fijn om dit allemaal te horen. Mochten er ooit nog vragen zijn, je weet ons te vinden. Groetjes Kevin van Welvaere.

Leuk bedrijf, goed gevoel erbij.

Leuk bedrijf, enthousiaste jonge mannen die gezamelijk een kwalitatief hoogwaardig product realiseren. Fijn om hier een aankoop te doen. Ga zo door!

He Arjen, Bedankt voor je mooie beoordeling, tot vanmiddag! De Ducktub Bjorn staat al klaar om opgehaald te worden :) Groetjes Kevin van Welvaere

Geweldige beleving

Een geweldig bedrijf met mooie producten van kwaliteit!

Beste Niels, Bedankt voor de mooie beoordeling, en tot snel ! Groetjes Nick van Welvaere

Over Welvaere

Bij Welvaere willen we je weer naar buiten brengen. De kalmte van de natuur op je in laten werken. Stilte vinden in het knetteren van brandend hout. Even terugkeren naar een tijd waar je af en toe stil kon staan. Offline. Alleen of met elkaar. Gewoon, in je achtertuin.