Leuk bedrijf! Aardig en deskundig en enthousiast en betrokken personeel.

Soepel en deskundig werden we geholpen bij de keuze voor onze perfectehottub. Persoonlijk en attent.

Duidelijke, vriendelijke service

Na reeds de website bezocht te hebben, nu ook in de showroom geweest. Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg, zonder te opdringerig te zijn. Interessante rondleiding in de werkplaats gehad.

Prima ervaring. Klantvriendelijk, netjes en enthousiast

Vriendelijk personeel duidelijke informatie

Goede duidelijke antwoorden op onze vragen. Leuk dat we de werkplaats even mochten zien. Fijn dat er veel mogelijkheden zijn met het oog op zelfbouw.

Hej, Arien! Bedankt voor de mooie beoordeling, ik vond het een leuk bezoek en hoop dat jullie met een stuk meer informatie op zak verder kunnen. Wie weet tot snel. Groetjes Kevin van Welvaere.

Ik vond het super leuk hier

Vic en ik vonden het heel leuk in de tub en het was lekker warm dus ik vond het hier leuk

He Jongens, Wij vonden het ook gezellig dat jullie bij ons op bezoek kwamen! Binnenkort kunnen jullie bubbelen in jullie eigen Ducktub. Groetjes Kevin van Welvaere.

Goede uitleg van de diverse opstellingen

De opgestelde tub gaven een goed beeld van hetgeen aangeboden werd

Hoi Ad, Bedankt voor de leuke beoordeling, leuk dat ik jullie de werkplaats heb kunnen laten zien ! Tot snel, groetjes Kevin van Welvaere

Enthousiast

Is zeer positief ,een eerlijk en duidelijke uitleg .een ruime diversiteit aan modellen en mogelijkheid om in een later tijd iets aan te schaffen of aan te brengen ! Eerlijkheid gebied mij wel bij aankomst, dat het een verouderd pand is, jammer.

Hej Jan, Bedankt voor de mooie beoordeling, en fijn om te horen dat het je bevallen is. Inderdaad horen wij vaker dat het pand verouderd oogt, en ja.. Hier is niets van gelogen ;-) Wij zijn momenteel bezig om te kijken of we gaan verhuizen, we blijven wel in de buurt dat is een ding wat zeker is. Groetjes Nick van Welvaere

Leuke sfeervolle showroom.

Veel verschillende hottubs kunnen zien en ook technische kennis is hier aanwezig.

Hej Dane, Bedankt voor het leuke bezoek, het word een mooi project dat weet ik zeker! Fijn om te horen dat het is bevallen, Groetjes Kevin van Welvaere

Super goede levering

Bedankt welvaere

Hej Dennis, Fijn om te horen dat de levering is bevallen, was Max (het hondje) mee met Emie ? Veel plezier met jullie mooie Ducktub. Groetjes het team van Welvaere

Klantvriendelijk ontvangst met deskundig advies

Prettig ontvangst waarbij goed wordt geluisterd naar wensen. Wordt vervolgens goed op ingespeeld met adviezen en opties. Kortom, prima!

Hej Menno, Bedankt voor de mooie beoordeling, ik vond het een leuk gesprek en weet zeker dat wij elkaar kunnen helpen met de prachtige Ducktub! We spreken elkaar :) Groetjes Kevin van Welvaere

We zijn hartelijk ontvangen met een kop koffie. Goede uitleg en advies. We zijn hartelijk ontvangen

We zijn hartelijk ontvangen met een kopje koffie. Goede uitleg. En advies. Vriendelijk.

Goedemiddag! Bedankt voor de korte, maar krachtige beoordeling! Groetjes het team van Welvaere

Prima spullen goede kwaliteit

Wij hebben voor een zelfbouw pakte gekozen, prima te doen met wat uitleg. Zo hebben we het helemaal naar ons eigen ieder kunnen afwerken. Jammer dat de luchtslang voor de schakelaar er niet bij zat daar wachten we nog op. Verder is het een aanrader om het zelf te bouwen vooral als je een beetje handig bent us het prima te doen.

Hej, Bedankt voor de mooie beoordeling, wat is je project mooi geworden! Mogen we hem gebruiken voor op de website :-) Veel plezier in de Ducktub! Groetjes Kevin van Welvaere

Prima service Vriendelijk en enthousiast geholpen

Vriendelijk en enthousiast geholpen

Hej, Barry! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes het team van Welvaere

Ze dringen je de aankoop niet aan. Vanwege rugklachten kregen we het advies om zelfs iets anders te gaan zoeken i.p.v. een hottub. Zeer vriendelijk deskundig personeel.

Hej, Peter. Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij geven graag advies, ookal betekend dit dat het misschien beter is voor een andere optie te gaan! We hopen dat jullie alsnog het juiste product zullen vinden. Groetjes Kevin van Welvaere

Goede service. Deskundig. Vriendelijk. Enthousiast. Goede nazorg, na het bezoek aan de showroom.

Hej Jits, Bedankt voor de mooie beoordeling, ook ik vond het een leuk gesprek! Ik zal binnenkort nog eens bellen om te kijken hoe de plannen zijn :-) Groetjes Kevin van Welvaere!

valse beloftes!! komen afspraken niet na

Update: na veel gesteggel is het uiteindelijk goed gekomen en zijn ze hun belofte toch nagekomen. De tub staat! Een hele dure hottub gekocht bij welvaren met de mondelinge afspraak dat deze over de haag in de tuin geleverd zou worden. Deze afspraak is voor de aanschaf gemaakt en heel duidelijk uitgesproken door de medewerker dat dit geen probleem zou zijn. Ze zouden zelfs over huizen heen tillen als dit nodig was, zo vertelde ze ons. Nu, weken over de uiterste levertijd heen heb ik nog geen hottub en ben ik zelf na gaan bellen hoe of wat. Krijg ik doodleuk te horen dat levering alleen tot aan de deur is en dat ze zeker niet over een haag heen. Ondanks ze dit hebben beloofd en afgesproken. "ja, dan had u de website maar moeten lezen". is het antwoord. (Ik heb in de winkel gekocht en niet online) Nu is het devies doodleuk: ga het zelf maar regelen en de kosten zijn voor u zelf. succes ermee! wat een slechte manier van zaken doen. Ik ben ontzettend teleurgesteld dat alles kan en geregeld kan worden maar zodra ze je geld hebben kan het ineens niet meer en mag je het zelf verder uitzoeken. Ongelooflijk!!! wat een teleurstelling. je bent beter af of je tub elders te kopen!!!

Enthousiaste verkoper

Enthousiaste verkoper die weet waar hij het over heeft, komt professioneel over.

Hej, Paul. Bedankt voor de goede beoordeling, altijd fijn om dit te horen! Groetjes Kevin.

Super goed en kundig geholpen

Via internet een afspraak gemaakt en vervolgens in de showroom goede uitleg en informatie gehad (incl lesje kachel aanmaken).

Hej Annemarie, Bedankt voor de leuke rondleiding, ik vond het erg gezellig en het lesje kachel aansteken op de Zwitserse manier hou ik er in! Ik kijk er naar uit de mooie Ducktub te mogen leveren bij jullie in Weesp. We spreken elkaar snel, Groetjes Kevin

Vriendelijk professioneel advies

Prima geadviseerd , vriendelijke medewerkers Top we wachten in spanning af onze levering;)

Hej Linda, Bedankt voor de mooie beoordeling! Groetjes, Het team van Welvaere

Klantgericht

Fijne service, geen extra vraag of wijziging teveel om uit te zoeken. Dank jullie wel voor de gastvrijheid.

Hi Dagmar, Bedankt voor de review en geen dank voor de gastvrijheid;) Welvaere

Mooi bedrijf, mooie producten!

Vriendelijk en kundig personeel, nemen de moeite om je alles uit te leggen. Zowel bij aankoop als tijdens afhaal.

Hi Marcha, Bedankt voor de review, en fijn om te horen dat u tevreden met ons bedrijf bent! Welvaere

Goed bereikbaar, en uitstekende hulp!

Ik heb een brochure aanvraag gedaan waarnaar ik er vrijwel direct een opgestuurd kreeg. De medewerkers denken heel goed mee met wat zou passen en wat de mogelijkheden zijn voor bij jou thuis. Wel vond ik de levertijd wat lang duren, langer dan ze op de website aangeven. Al met al hebben wij thuis een heel mooi resultaat ontvangen van Welvaere!!

Hi Ben, Bedankt voor deze mooie review, en wat fijn om te horen dat u blij met de tub bent! Welvaere

Goede uitleg van Kevin

gevraagd voor uitleg over Hottub en Sauna, meer dan toffe uitleg, hulpvaardig, professioneel en weet waar hij over spreekt

Hej Rudy, Bedankt voor je mooie beoordeling! Hier worden wij (en ik) erg blij van! Groetjes, Kevin van Welvaere

Zeer goede ervaring.

Goede ontvangst, vriendelijk personeel een hele mooie Ducktubs in de showroom. Echt een aanrader om bij dit bedrijf langs te gaan en rond te kijken. Wij werden goed geholpen met nuttige tips hoe je het best je Ducktube kan onderhouden.

Hi Angelique, Bedankt voor deze leuke review. Leuk dat jullie onze showroom hebben bezocht! Welvaere

Over Welvaere

Bij Welvaere willen we je weer naar buiten brengen. De kalmte van de natuur op je in laten werken. Stilte vinden in het knetteren van brandend hout. Even terugkeren naar een tijd waar je af en toe stil kon staan. Offline. Alleen of met elkaar. Gewoon, in je achtertuin.