Leuk bedrijf, goed gevoel erbij.

Leuk bedrijf, enthousiaste jonge mannen die gezamelijk een kwalitatief hoogwaardig product realiseren. Fijn om hier een aankoop te doen. Ga zo door!

He Arjen, Bedankt voor je mooie beoordeling, tot vanmiddag! De Ducktub Bjorn staat al klaar om opgehaald te worden :) Groetjes Kevin van Welvaere

Geweldige beleving

Een geweldig bedrijf met mooie producten van kwaliteit!

Beste Niels, Bedankt voor de mooie beoordeling, en tot snel ! Groetjes Nick van Welvaere

Goed geholpen en mooi product!

In de showroom erg goed geholpen en goed meegedacht over de plaats. Mooi product echt vakmanschap!

Hee Mees, Bedankt voor uw mooie beoordeling, erg fijn dit te lezen! Groetjes Koen van Welvaere

Prachtige producten geleverd en goeie service!

14 dagen gelden een prachtige Hottub gekocht bij Kevin, met hem goeie afspraken gemaakt en ben zeer tevreden over de communicatie en de levering!! Zeker aan te bevelen!

Goedemiddag Reary, Bedankt voor de beoordeling, leuk om dit nog te horen na twee weken! Goed om te zien dat we het voorraadmodel snel hebben kunnen leveren, we zijn hier net mee begonnen en het is een groot succes! Fijn weekend!

Zeer fijne mensen. Fijne verkoper die dingen goed uitlegden. Levering was zeer snel en ook voor een goede prijs. Kwaliteit is ook prima. En ben er rond uit zeer te vrede over.

Hej Patrick! Bedankt voor je beoordeling, wij willen je veel succes wensen met het maken van het zelfbouw pakket. Het zal een grote klus worden! We zien graag de foto's tegemoed. Groetjes Welvaere

Top bedrijf, eerlijk advies!

In showroom geweest, fijn en eerlijk advies. We zijn meteen tot koop over gegaan. Echte aanrader dit!

He Alwin, Bedankt voor je mooie beoordeling, het was een beetje druk vandaag dit heb je misschien wel gemerkt! Toch fijn dat we jullie hebben kunnen helpen aan een hele mooie Ducktub Hjorn! Groetjes, Het Team van Welvaere

Mijn zwager werkt er en hij doet het goed

Precies wat ik net heb gezegt

He Chris (10 jaar) Bedankt jongen, leuk om te horen. Tot vanavond ;)

Was een gezellig bezoek, mooi kijkje achter de schermen gehad !

He Kim! Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn om dit te horen :) Groetjes Kevin van Welvaere!

Mooie nieuwe locatie, en vriendelijk personeel!!!

Mooie nieuwe locatie en vriendelijk personeel!

Goedemiddag Irene! Bedankt voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen! Groetjes Kevin van Welvaere.

Slechte planning! Goed product!

Vanwege een interne verhuizing is de levering later dan in eerste instantie besproken. Zonde want daardoor mist ons feestje een knaller in de vorm van een hottub. Contact hierover liet zeker te wensen over (afspraken over terugbellen worden niet nagekomen). Zonde want het product zelf + de uiteindelijke levering zijn meer dan in orde! Verbeterpuntje dus!

He Pim, Bedankt voor je beoordeling, wellicht klinkt het raar maar we zijn zeker ook blij om dit te horen. Helaas is er door de grote verhuizing wat mis gegaan in de communicatie, hier zijn we ons ook van bewust en we gaan hier zeker mee aan de slag! Top om te horen dat de levering en de Ducktub Bjorn je bevallen zijn, ik wens je nog veel plezierige Ducktub feestjes Pim. Groetjes Kevin en Nick :)

Bedankt voor de mooie hottub!

We maken er bijna dagelijks gebruik van! Bedankt heel welvaere

Goedemorgen Dennis! Bedankt voor je mooie beoordeling, top om dit te horen. Nog veel mooie momenten toegewenst van ons. Groetjes!

Klantvriendelijkheid en advies uitstekend

Goed en gedreven geholpen door Kevin. Eerlijk advies. Kregen direct een rondleiding achter de schermen, wat vertrouwen geeft. We gaan met een goed gevoel naar huis en kijken uit naar onze sauna en hottube.

He Carola! Bedankt voor je positieve woorden, fijn om dit terug te lezen :) Ik ga er voor zorgen dat jullie een top wellness gaan krijgen! We spreken elkaar snel, Groetjes Kevin

Heel leuk bezoek gehad!

Na onze aanschaf van een super mooie Ducktub was er helaas een lekkage, gelukkig kwamen de jongens al binnen een week langs om alles te fixen! Sjoerd heeft alles weer helemaal netjes gemaakt en we kunnen weer volop genieten. We kregen zelfs nog een fles bubbels voor het ongemak! Ga zo door :)

Goedemorgen Herman! Altijd vervelend als er iets niet helemaal goed gaat, gelukkig produceren wij alles zelf in onze eigen werkplaats en is het probleem vaak snel verholpen! Geniet van de fles Bubbes :-) Groetjes Kevin van Welvaere

Mooie tonsauna gekocht! :D

Na veel zoeken en vergelijken hier uitgekomen! Goede uitleg van Kevin! Kan niet wachten op de plaatsing in onze tuin.

He Michel! Dit vind ik altijd leuk om terug te zien, we gaan alles in gang zetten :) Tot snel, Groetjes Kevin van Welvaere!

Leuk jong en meedenkend team!

In Barneveld hottub gekocht en uiteindelijk in Nijkerk opgehaald! Leuk geholpen en op de hoogte gehouden van de status van mijn tub! Staat een weekje te draaien en super naar mijn zin. Succes op de nieuwe locatie!

He Richard! Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat alles je goed is bevallen :) Groetjes, Nick van Welvaere!

wir Sind mehr als enttäuscht!!!

Wir kauften Sauna und Tub. Lieferdatum nicht eingehalten. Dann kam ein Kran und wollte beides nicht über 40 m übers Haus heben. Alles wurde wieder mitgenommen. Erneuter Liefertermin nach vielen Telefonaten nach über 4 Wochen. Saunatüre zu klein, Boden schief, Dachpappe nicht richtig verlegt und verklebt. Treppe vom Tub zu schmal und wackelig ( mittlerweile aus dem Programm genommen) In Sauna dringt Feuchtigkeit ein. Steinplatte unter dem Saunaofen ist gerissen. Im Juli und im September 2019 war je ein Team zur Schadenbesichtigung da. An beiden Terminen wurden Versprechungen zur Regulierung gemacht aber bis heute nicht eingehalten. Wir werden die Wandlung des Vertrages gerichtlich klären lassen und Strafanzeige wegen Betrug stellen.

Hallo Iris und Jos, Danke für Ihre Bewertung. Wie das mit der Lieferung passiert ist, tut uns wirklich leid. Wir haben versucht eine Lösung zu finden und haben auch extra Kosten für den Kran übernommen. Weil unsere Hottubs und Saunas handgemacht sind, kann es leider passieren das es etwas länger dauert, bis es geliefert werden kann. Wir waren mit Ihnen mehrmals im Kontakt, um gemeinsam eine Lösung zu finden. Im September sind auch 2 Kollegen zu Ihnen gekommen, um mit Ihnen eine Lösung zu finden. Danach haben wir auch noch 2 mal eine Mail mit Lösungsvorschlag gesendet, aber nie eine Rückmeldung erhalten. Wir werden natürlich auch weiterhin versuchen Ihnen zu helfen, und freue mich darauf direkt mit Ihnen in Kontakt zu kommen.

Vriendelijk maar vind het een misleidende actie

Erg vriendelijk ontvangen. Goede uitleg gehad, maar ik kom voor een actie prijs voor een hottub die niet compleet is. Als ik alles wil hebben ben ik meer kwijt dan bij een concurrent. Ik vind dat best misleidend. Maak een mooie prijs voor een complete hottub dat voorkomt verassingen. Aan een hottub zonder cover heb je niks.

Bedankt voor jullie beoordeling. Fijn te lezen dat jullie vriendelijk ontvangen zijn! Dat horen wij graag. Wij hebben momenteel een verhuisactie bij de standaard Ducktub tot eind november. Hierbij krijg je een gratis bubbelsysteem bij de Ducktub. Het klopt dat hier nog geen cover bij zit. Wij leveren als een van de weinige in Nederland uit eigen productie lijn, met een zeven-laag-versterkte glasvezel kuip. De sterkste op de markt en verder de duurzaamste! Hier zit inderdaad een prijskaartje aan, we zijn dan ook geen prijsvechters maar gaan liever voor kwaliteit en service :) Zoals te lezen is in de onderstaande reviews. Ik hoop dat jullie een fijne hottub hebben kunnen vinden bij een van onze collega's voor het budget dat jullie in gedachte hebben gehad. Veel plezier met het ervaren van de hottub, wij worden hier al bijna 10 jaar enthousiast van :-) Mocht je ooit nog vragen hebben, je weet me te vinden. Groetjes Kevin van Welvaere

een en al lof

Hallo van het begin tot hete eind een top service, denken met je mee en oplossend, tot plaatsen aan toe, nu in het weekend feest in de hot tube blij dat we hebben gekozen voor uitbreiding met bubbels jet en 2 verlichting, anders is het heel stil, nog maar een extra tafeltje bij besteld, wel handig, groet van de bubbels

He! Kijk dit is top, wat staat de Utendor mooi te branden zeg! Ik hoop dat de biertjes lekker waren tijdens het feestje in de Ducktub :) Een hele luxe hebben jullie inderdaad uitgekozen, maar dan doe je het ook direct goed he. Mochten we je ooit nog ergens mee kunnen helpen, je weet Nick en mij te vinden! Groetjes Kevin van Welvaere!

Prima ontvangst, we werden netjes behandeld

Vandaag zijn wij in de nieuwe showroom geweest om een hottub uit te zoeken. Op de site hadden we gezien dat er goede openingsaanbiedingen zijn. We werden vriendelijk ontvangen. Kregen een goede uitleg en er werd prima met ons mee gedacht. Nu nog wachten op de hottub en we kunnen heerlijk genieten.

He! Bedankt voor het langskomen in de nieuwe showroom! Wat fijn om dit te lezen, we vinden het heel leuk om te horen dat het jullie goed bevallen is bij ons. Groetjes Kevin van Welvaere

Fijn geholpen

Goed geholpen, namen alle tijd.

He Bernardine! Bedankt voor jullie mooie beoordeling! Groetjes Kevin van Welvaere

Een oprecht en eerlijk advies

Zowel via telefoon als ter plekke nam men de tijd voor ons, de benadering is persoonlijk en eerlijk. Het advies wordt aangepast aan onze wensen. Extr opties worden niet ongevraagd opgedrongen. Het heeft ons een prettige ervaring opgeleverd. André Brinkhof Olst

He Andre! Bedankt voor je mooie beoordeling! Alwin was erg trots op deze review :) Fijn dat jullie het bezoek als prettig hebben ervaren! Groetjes Kevin van Welvaere

Zoek niet verder...

Zeer tevreden over het hele traject van showroom bezoek, tot offerte, communicatie over de levering en de uiteindelijke plaatsing van de sauna. Welvaere gaat duidelijk voor een kwaliteitsproduct met de keuze voor hoogwaardige materialen.

He Andre, Bedankt voor de mooie beoordeling, en gefeliciteerd met de prachtige Tonsauna 400! Hij staat echt prachtig. Nick vond hem zo mooi dat we hebben besloten het exacte model in onze vernieuwde showroom-tuin in Nijkerk te gaan presenteren! Groetjes Kevin van Welvaere!

Je krijgt een warm gevoel bij Welvaere!!!

Voor de eerste keer bij Welvaere, vriendelijk ontvangen, duidelijke uitleg omtrent de diverse hottube’s

He Wendy, Bedankt voor je mooie beoordeling :) Groetjes Nick van Welvaere

War ein voller Erfolg!

Wir wurden sehr herzlich empfangen und ausgezeichnet beraten. Die Beratung war sehr angenehm und wir hatten den Eindruck dass das Know-How stimmt. Es war uns wichtig die Tubes mal live zu sehen und uns reinzusetzen. Wir freuen uns auf unser Ducktub!

Vielen Dank für den Besuch und das nette Feedback. Wir freuen uns schon bald wieder von Ihnen zu hören!

Klantvriendelijk

Opvallend was de klantvriendelijke, vrolijke benadering van Kevin. We gingen kijken, ik had al veel gelezen op Internet, maar we hadden nog niet het plan om al te kopen. Door het enthousiasme van Kevin besloten we om de aankoop nu al te doen!!

He Mariet! Bedankt voor jullie mooie beoordeling, hier word ik blij van :) We spreken elkaar weer snel. Groetjes Kevin

Over Welvaere

Bij Welvaere willen we je weer naar buiten brengen. De kalmte van de natuur op je in laten werken. Stilte vinden in het knetteren van brandend hout. Even terugkeren naar een tijd waar je af en toe stil kon staan. Offline. Alleen of met elkaar. Gewoon, in je achtertuin.