Wij hebben een hottub gekocht in april/mei 2018. Een hele goede aankoop. Ik herken me totaal niet in de negatieve verhalen van voorgaande mensen. Waarschijnlijk is de wet van Murphy op ze losgelaten. De hottub bevalt prima, ook bij ons was er bij plaatsing iets niet goed gegaan, maar was ook meteen geregeld. Okay, dat is idd ruim twee jaar geleden. Ik heb begrepen dat er een personeelswijziging is geweest. Dit voorjaar ben ik naar Welvaere gereden om zand te kopen voor de zandfilterpomp, hier hebben ze mij bolletjes aangeraden. Dit zou het ei van Columbus zijn en ook nog eens veel minder wegen dan het glaszand. Helaas waren we hier toch niet zo heel erg blij mee. Na een week geleden gebeld te hebben om mijn onvrede kenbaar te maken, werd er meteen verteld, dat de leverancier zijn belofte niet nagekomen is en de bolletjes ook idd niet voldeden. Eén uur later stond er iemand (Djordy) van Welvaere bij ons voor de deur met het juiste glaszand en twee afdekdoppen. Wij hebben dit alles zelf veranderd, maar de mogelijkheid om dit door Welvaere te laten doen werd ons ook aangeboden. Dit alles zonder kosten. Dit noem ik nog eens service!!! Ik heb meerdere keren gebeld met Welvaere, als ik weer eens een vraag had over mijn hottub over het stoken of over de backwash. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik iedere keer heel fijn/proffesioneel te woord ben gestaan. Ik ben dus heel tevreden over de firma Welvaere.

Zeer teleurstellend, wees voorzichtig!

Ik heb nog nooit een negatieve review geschreven, vindt het dan ook zeer vervelend dat ik het nu wel moet doen, maar lijkt me beter dat anderen niet in dezelfde situatie belanden als wij. Een lang gekoesterde wens van mijn vrouw was een hottub. Zij werkt als verpleegkundige en na de zware Corona periode, besloten wij dat ze het meer dan verdient om haar wens uit te laten komen, en met het reeds door haar gespaarde geld en vakantiegeld gingen we op zoek. Uiteindelijk 2 opties overgehouden maar toch voor Welvaere gekozen op basis van het verkoopgesprek. Tot en met het verkoopgesprek medio Mei, was dit ook een prima ervaring, echter dan beginnen de problemen... Levertijd wordt niet gehaald, kan ik me nog voorstellen met de huidige drukte, ok...., echter na aanbetaling 50% bij plaatsen order, vraagt men het resterende bedrag te betalen voor levering, anders geen levering, totaalbedrag ruim 8000 Euro...., ok betalen we te goeder trouw... De tub wordt vervolgens met beschadiging (waarschijnlijk lepel vorkheftruck erin gezet bij belading op vrachtwagen) zonder enige communicatie volledig incompleet afgeleverd, zonder filterkist, cover, zijtafel, hitteschild etc.... Ergo, alle artikelen die werkelijk benodigd zijn om de tub veilig en met enige rendement te gebruiken... Volledige bedrag is uiteraard inmiddels volledig van de rekening geschreven... Proberen vervolgens om Welvaere te bereiken om een oplossing te zoeken, maar telefonisch praktisch niet te bereiken en reactie per mail duurt minimaal een week of meer, medewerkers branden andere collegae af met opmerking als 'ik ben wel zo arrogant om te zeggen dat als u bij mij een tub had gekocht dit niet zou zijn gebeurt...'. Vervolgens verschillende oplossingen aangebracht maar nog steeds geen enkele tegemoetkoming vanuit Welvaere. Tub dus medio Mei besteld, maar nog steeds niet in gebruik en staat hier alleen maar te verkleuren en vuil te vangen, even los van de teleurstelling voor mijn vrouw zolang dit niet is opgelost..

Enorm slechte klantenservice / nazorg

Mensen, bedenk voordat je hier een hottub besteld dat áls die ooit beschadigd raakt Welvaere je ruim een jaar (!) laat wachten op een oplossing! Dan moet je overigens wel zelf regelmatig aan de bel trekken om uberhaupt een reactie van de klantenservice te krijgen. De personele wisseling is er zo groot dat er slechte overdrachten zijn en je geduld tot het uiterste op de proef gesteld wordt. Mijn advies: kies een andere leverancier.

Christien

Bedankt voor de mooie hottub!

Zeer slechte communicatie

Het begon allemaal zo mooi...top uitleg, rondleiding door de werkplaats waar ze alles zelf (zouden) maken, de gewenste aanpassingen aan de binnenzijde tonsauna konden gerealiseerd worden, bij aflevering zouden we een sauna startpakket als presentje krijgen (zoals altijd volgens de verkoper), levertijd 8 weken. Maar na 8 weken geen sauna, ook geen bericht dat er vertraging was. Gemaild, levering zou wat langer duren vanwege de aanpassingen en omdat de sauna uit Estland komt. Estland??? Nog eens een gemaild met vraag om oa uitleg vwb Estland...na 10 dagen nog geen enkele reactie. Gebeld...u wordt vandaag teruggebeld...4 dagen later nog niks..zelf gebeld...sauna had zo niet verkocht mogen worden, omdat de inrichting aan de binnenzijde afweek van normaal, maar omdat ie besteld was, moest ie ook geleverd worden, dat kon nog wel even duren. Weken later... de sauna komt volgende week!!! Maar nee, de transporteur had de vrachtauto volgeladen en onze sauna had ie laten staan! 2 weken later (18 wkn na bestelling), eindelijk de sauna geleverd! Maarrrr...er zat geen ruitje in, zoals besteld, geen verlichting, er was geen startpakket bij (bleek helemaal niet gebruikelijk te zijn) en de buitenzijde van de sauna was ook niet zoals wij besteld hadden. Alleen de binnenkant had aangepast moeten worden naar een door ons bij de bestelling gevoegde tekening,...kennelijk was dit niet duidelijk genoeg gecommuniceerd naar de bouwers... Hierover hebben we wederom gemaild, waarop tot op heden geen reactie is gekomen. 2 weken na levering is uiteindelijk de verlichting aangebracht, het startpakket werd 'uit coulance' toch nog geleverd, het ruitje laten crediteren omdat we niet wilden dat er nog gezaagd zou gaan worden in de sauna. Verder geen compensatie! De ene ster die overblijft heeft het bedrijf te danken aan de kwaliteit van de sauna, want die is echt top! Afwerking is perfect, hout is mooi! Maar doe aub iets aan jullie communicatie, zowel intern als naar de klant!

Prima ervaring met Welvaere

We zijn goed geïnformeerd en er was een flexibele houding in de afstemming van aflevering. De plaatsing verliep prima! Nu de tuin nog afronden en dan heerlijk genieten.

Netjes geholpen en geadviseerd

Tijdens ons bezoek aan het experiencecenter zijn we goed geadviseerd en onze vragen zijn netjes beantwoord. Duidelijke afspraken over het proces en de levering!

Genieten

Heerlijk genieten met onze nieuwe ducktub in de tuin!!

prima begeleiding en uitgebreide info incl. rondleiding in werkplaats

Prima ontvangen met goede koffie, zeer uitgebreide uitleg incl. rondleiding door de fabriek. Goede uitleg over de verschillende produkten en opties. Fijne sfeer en uitstekende begeleiding.

He Jolanda! Bedankt voor de mooie beoordeling! Goed om dit te horen :)

Heel erg goed

Wij zijn heel tevreden want als wij bellen dan komen ze het maken en nu kunnen we er weer van genieten

Hallo Joop! Top, mooi geregeld weer zo! Veel ontspanning wederom toegewenst. Groetjes Kevin van Welvaere.

Wij hebben goed advies gekregen bij de keuze van onze hottub. Naast dat ze je adviseren over wat je vooral wel moet nemen, adviseren ze ook wat je vooral niet moet doen. In ons geval zou bijvoorbeeld een bubbelsysteem teveel herrie maken voor de omgeving (rijtjeshuis). De levering was goed geregeld, Emie had veel geduld en alles is netjes afgehandeld.

He Robbin! Dit ziet er gaaf uit zeg! Heel erg veel plezier hiervan. Groetjes Kevin van Welvaere.

Gewoon een beleving

Bij binnenkomst en de rondleiding zijn top georganiseerd met expertise over het product waardoor het duidelijk en direct concreet gemaakt kon worden wat aansloot bij onze wensen qua hot tube. Offerte was heel duidelijk en levering perfect op tijd. Nu heerlijk genieten van een top product. Mvgr gj Vos

Hé! Wat een mooie foto, hij is goed terecht gekomen zie ik! Het Vossenbierpakket was heerlijk, nog bedankt hiervoor. Groetjes, Kevin!

Een leuke bestelling!

Na een bezoek op de website en telefonisch contact met een gemotiveerde en professionele medewerker, hebben we een bezoek aan de showroom gepland. Na een gedetailleerde uitleg en een rondleiding in de productiehal, hebben we dan ook besloten om de Ducktub luks te bestellen.

Goedemorgen Kevin, Bedankt voor de mooie beoordeling, erg leuk om te lezen :-) Groetjes, Kevin van Welvaere

Super Service!

We kwamen binnen, goede service gekregen. Gelijk de Hottub kunnen vergelijken en een prijsopgave kunnen krijgen. Kortom een aanrader! (nemen ook de tijd voor je)

Leuk bedrijf !

Alles klopte, van advies tot levering en de service is ook nog eens top ! Ga zo door !

Super blij met onze sauna

We gebruiken bijna elke dag de ronde suana! Bedankt welvaere😊🙏

Genieten met een hoofdletter G. Prima service

Nou het is voormekaar hoor !!! ik ben om 19.00 uur gaan stoken met wat dunner hout en aanmaakblokjes en stukken van een briket erbij. Toen dat eenmaal goed brandde heb ik wat grotere blokken erop gegooid en daarna later nog grotere blokken. Mijn zoon en ik zijn toen even zijn folderwijk wezen lopen a 45 minuten ongeveer. Toen we terugkwamen zagen we mijn vrouw de hottub in stappen. Ik dacht "Heee das mooi!! En ja hoor de hottub was rond 20.15 uur al flink opgewarmd. Nog niet superwarm maar dat komt omdat we geen tijd meer hadden om hem verder op te warmen. Al met al moesten we dus gewoon even wennen aan de manier van stoken, want daar hadden we nog geen kaas van gegeten. Nu we dit weten zal het een kwestie van tijd zijn en dan zal het vast nog wat vlotter verlopen. Super bedankt voor je hulp , goede service en advies. Groeten, Fam. Smits

Showroom is een aanrader om een goede indruk te krijgen

Vriendelijk te woord gestaan door Nick met lekkere koffie. Duidelijke uitleg tussen de verschillende mogelijkheden waarbij je niet een kant op wordt gestuurd omdat dat margetechnisch misschien beter uitkomt. Aanradertje!!

Goed bezoek gehad

Vanmiddag een bezoek gemaakt aan de nieuwe showroom in Nijkerk, erg goed geholpen en een aanrader voor een ieder!

Top tub

Dank voor jullie Ducktub Lucks! Heerlijk in de avondjes ontspannen, kan niet wacht tot het eerste feest :)

Prachtig resultaat

Wat een prachtige tuin hebben de jongens van Welvaere weten neer te zetten! Een heerlijke sauna, en een mooie grote Ducktub Oval! Nu genieten geblazen 👍🍻

Het bad is heerlijk, de service en communicatie kan beter

Helaas liep de levering niet volgens verwachting en werden afspraken niet nagekomen en vergeten. Na (onnodige) frustratie staat het bad en zit hij heerlijk. We zijn heel blij met onze Ducktub. Wel is hij pas na 2 uur warm (in tegenstelling tot de 1 uur op de website). Ook wachten we nog steeds op het trappetje die vergeten was mee te leveren maar eigenlijk nog niet gemaakt bleek te zijn. Jammer want dit was niet nodig naar mijn idee en maakt de beleving net iets minder. Het is een dure aankoop waar je geen gedoe bij wil.

He Julia, Bedankt voor de feedback, hier hebben we echt wat aan en hier gaan we dan ook zeker wat mee doen! Ik heb direct in ons systeem opgezocht hoe het zit met uw trapje, deze is volgens ons systeem verzonden. Maar blijkbaar nooit aangekomen, aanstaande Donderdag zullen de nieuwe pakketten verzonden worden. Aanstaande vrijdag zal je het pakket in huis hebben! Voor het stoken vragen we je eens contact te zoeken met een van onze adviseurs, wellicht kunnen hun je verder helpen! Wel perfect te horen dat jullie de Ducktub zo goed vinden zitten! Wij wensen je nog vele mooie, maar vooral ontspannen momenten toe. Samen.. Buiten! Groetjes, Kevin van Welvaere

Fantastisch geholpen, vriendelijke service.

Goed advies gekregen voor het realiseren van de hottub in onze achtertuin. Veel kennis van de verschillende kachels en uitvoeringen. Zeker een aanrader om langs te gaan!!

Goed om te horen Jan-Willem, Bedankt voor de positieve woorden! Groetjes Kevin van Welvaere.

Superfijn geregeld!!

Zowel de aankoop (met rondleiding door de werkplaats) als in de aanloop naar de aflevering was alles prettig en vlot geregeld. De aflevering door Emie en Max 😉🐶 verliep ook heel prettig, vakkundig en gezellig! Wij kijken al uit naar onze eerste avond in de tub! Dikke aanrader dus!👍🏻Super bedankt team Welvaere!

He Jannie! Wat een prachtig resultaat! Wij wensen je vele mooie en ontspannen momenten toe ;-) Groetjes, Kevin van Welvaere

Medewerker was super enthousiast in zijn uitleg

Overzichtelijke showroom met vele zichtbare mogelijkheden. Was het rijden vanuit het zuidelijkste puntje van Nederland zeer zeker waart.

Goedemiddag! Bedankt voor jullie mooie beoordeling, fijn om te horen dat jullie het goed hebben ervaren :) Groetjes Kevin van Welvaere

Over Welvaere

Bij Welvaere willen we je weer naar buiten brengen. De kalmte van de natuur op je in laten werken. Stilte vinden in het knetteren van brandend hout. Even terugkeren naar een tijd waar je af en toe stil kon staan. Offline. Alleen of met elkaar. Gewoon, in je achtertuin.