blij de deur uit

De jongen die ons geholpen heeft (Kevin?) heeft het geweldig gedaan. We hebben een mooie hottub uitgezocht, en wachten met spanning de bezorging af. Eén tip: het zou fijn zijn als de haard een raampje had zodat we kunnen zien hoe hij brandt.

Ruime keus met alle mogelijkheden

Fijn bedrijf met prettige mensen die je enthousiast willen helpen

He Ben! Fijn dat ik je heb kunnen helpen met de rookontwikkeling, door de gratis extra kachelbuis is het gelukkig verholpen! Mocht er in de toekomst nog iets zijn, je weet me te vinden. Groetjes Kevin van Welvaere

Sehr nette ausführliche Beratung! Gute Auswahl!

Wir waren sehr zufrieden. Gute Beratung und schnell wurden die Kosten für unser Wunsch-Badefass berechnet. Unser Hund durfte mit in den Ausstellungsraum und einen Kaffee bekamen wir auch. Die Beratung war spitze obwohl wir keinen Termin hatten. Auch alle technischen Fragen wurden ausführlich beantwortet. DANKE - wir werden sicherlich den Hot-Tube bei Euch bestellen. Herzliche Grüße Anke Schneider

Vielen Dank für den Besuch und das nette Feedback. Wir freuen uns schon bald wieder von Ihnen zu hören!

Fijn informatief gesprek

Veel enthousiasme, goede technische kennis. Mooie producten. Snelle, goede service.

Goed en eerlijk advies

Bij ons bezoek een goed en eerlijk advies gekregen over het aanschaffen van een hottub. Mooie showroom en vriendelijke verkoper. Gelukkig werd de kerstmuziek halverwege afgezet :-)

Haha! Bedankt Anneke, nu mag ik waarschijnlijk tot kerst de muziek niet meer uitkiezen :) Fijn dat jullie het zo goed hebben ervaren, we spreken elkaar snel. Groetjes Kevin van Welvaere

Top!!!

Enthousiaste medewerkers die goed luisteren naar je wensen. Innoveren in hun eigen producten. Top ervaring!

Goedemorgen Eric, Bedankt voor de mooie beoordeling! Wij spreken elkaar snel. Groetjes Kevin van Welvaere

Zeer flexibel

Zeer tevreden, de kachel gekregen bij het bad die we wilden. Iets wat wat eigenlijk niet standaard is.

Hej! Bedankt voor de mooie beoordeling, we gaan aan de slag om voor jullie een unieke Ducktub te maken! Tot snel, Groetjes Kevin van Welvaere

Fijne totaal ervaring

We werden gelijk gezien en geholpen. Dachten ook goed mee om te komen tot een resultaat zoals wij hem zochten. Leuke en gezellige sfeer.

Hej Rowan! Bedankt voor het leuke gesprek afgelopen weekend. Fijn om te horen dat het jullie bevallen is! Nog veel succes met het maken van jullie keuze! Groetjes Kevin van Welvaere

Inspirerende showroom, leuke spullen

Bezoek aan de showroom was erg leuk, mooie spullen en leuk en vriendelijk personeel. Een aanrader!

Hej Peter! Bedankt voor je mooie beoordeling. Groetjes het team van Welvaere!

We zijn geweldig geholpen

Hartelijke ontvangst in een sfeervolle omgeving met enthousiast personeel!

Ron, bedankt voor de mooie beoordeling! We spreken elkaar snel :) Groetjes Kevin van Welvaere

Leuk team, goed product!

Ik ben erg tevreden met het product en de kwaliteit. Het contact liep soepel en de reacties waren snel. Een jong en leuk bedrijf! Aangezien ik de installatie en afwerking zelf heb gedaan was het fijn dat je alle onderdelen apart kon bestellen, de rede dat ik voor Welvaere koos. Helaas lijkt dit niet meer mogelijk te zijn... Juiste keuze?

Hej Lars, wat een paradijs heb je gecreëerd! Wij zijn momenteel bezig de zelfbouw systemen te optimaliseren, zodat we nog meer mensen kunnen helpen met hun paradijzen. Veel ontspanning toegewenst, Groetjes Kevin van Welvaere

Zeer vriendelijke en deskundige uitleg.

We zijn zeer vriendelijk geholpen. Er wordt goed meegedacht met niet alledaagse oplossingen en deskundig advies gegeven.

Hej, Patricia! Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn om te horen dat het goed bevallen is! We bellen van de week nog wel een keer! Groetjes Kevin van Welvaere!

Super.goed.geholpen.

Vriendelijke.ontvangen.goeie.uitleg,

Hej, Sander! Bedankt voor de mooie beoordeling :-) Groetjes Kevin van Welvaere

Sehr gute Beratung im Showroom. Es sind genügend Ausstellungsstücke vorhanden.

Nach der Bestellung in Barneveld. wurde der HotTube zum vereinbarten Termin geliefert. Alles klappte hervorragend. Wir sind sehr zufrieden und genießen unseren HotTube vom ersten Tag an und freuen uns schon auf die ersten Wintertage.

Super ontvangst vriendelijke mensen 1e indruk geweldig

Leuk ontvangen door vriendelijke mensen en ze geven je de tijd om rond te kijken. Deskundig en eerlijk advies. Zeker een grote aanrader als je op zoek bent naar een hottub of sauna

Hej, Jp! Bedankt voor je mooie beoordeling! Hier worden wij blij van, top! Groetjes Kevin van Welvaere

Uitstekende service van mensen die weten waarmee ze bezig zijn. Top!

Al tijdens het mailverkeer was mij het enthousiasme opgevallen. Dit werd tijdens ons bezoek aan de showroom alleen maar bevestigd. Vriendelijke ontvangst waarbij een produkt op maat voorgesteld werd. Uitstekende ervaring!

Hej, Kris! Bedankt voor je mooie beoordeling, ik was inderdaad al vanaf moment een enthousiast over jouw project! En gelukkig zijn we tot een mooie deal gekomen. We spreken elkaar snel, om de tekening rond te maken! Groetjes Kevin van Welvaere

Mooie kwalitatieve hottubs-we zijn erg blij en tevreden

Prima bedrijf. Zo hoop je ze vaker tegen te komen. Prima service mooie hoogwaardige produkten.

Goedemorgen Richard, Bedankt voor de mooie beoordeling, wat staat de Utendor mooi op de Ducktub Hjorn! Fijn om te horen dat het je bevallen is! Hier worden wij trots van :) Groetjes het Team van Welvaere!

Bestelling en levering was top!!!

Besteld in de showroom, ziet er buiten wat verouderd uit maar eenmaal binnen is het top! Netjes na 5 weken gebeld wanneer ze dachten de Ducktub te gaan maken. Helaas liep het door een gescheurde knieband iets uit, maarja kleinigheidje hou je toch zullen we maar zeggen. Emile was ook echt top, ze kwam de Ducktub samen met haar hondje Max brengen (super schattig). En nu heerlijk genieten!n Bedankt Welvaere

Hej Sabine, Bedankt voor je mooie beoordeling! Je krijgt de groetjes van Emie en Max. Heel veel plezier van de mooie Ducktub!

Hartelijke ontvangst en goede informatie

Fijne winkel met een hartelijke ontvangst en tijd om rond te kijken. Daarna goede informatie ontvangen over de mogelijkheden die er zijn bij de aankoop van de hottub.

Hej Liesbeth, Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijn dat je ons zou aanbevelen. Groetjes het team van Welvaere!

Leuk bedrijf! Aardig en deskundig en enthousiast en betrokken personeel.

Soepel en deskundig werden we geholpen bij de keuze voor onze perfectehottub. Persoonlijk en attent.

Hej Rene, Bedankt voor de mooie beoordeling, hij staat heel mooi! Veel plezier in de Ducktub :) Groetjes het team van Welvaere

Duidelijke, vriendelijke service

Na reeds de website bezocht te hebben, nu ook in de showroom geweest. Vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg, zonder te opdringerig te zijn. Interessante rondleiding in de werkplaats gehad.

Goedemorgen! Bedankt voor de mooie beoordeling, fijn dat jullie het bezoek als goed hebben ervaren! Het is altijd leuk om even een kijkje in de keuken (werkplaats) te laten zien. Groetjes Kevin van Welvaere

Prima ervaring. Klantvriendelijk, netjes en enthousiast

Hej! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Kevin van Welvaere

Vriendelijk personeel duidelijke informatie

Goede duidelijke antwoorden op onze vragen. Leuk dat we de werkplaats even mochten zien. Fijn dat er veel mogelijkheden zijn met het oog op zelfbouw.

Hej, Arien! Bedankt voor de mooie beoordeling, ik vond het een leuk bezoek en hoop dat jullie met een stuk meer informatie op zak verder kunnen. Wie weet tot snel. Groetjes Kevin van Welvaere.

Ik vond het super leuk hier

Vic en ik vonden het heel leuk in de tub en het was lekker warm dus ik vond het hier leuk

He Jongens, Wij vonden het ook gezellig dat jullie bij ons op bezoek kwamen! Binnenkort kunnen jullie bubbelen in jullie eigen Ducktub. Groetjes Kevin van Welvaere.

Goede uitleg van de diverse opstellingen

De opgestelde tub gaven een goed beeld van hetgeen aangeboden werd

Hoi Ad, Bedankt voor de leuke beoordeling, leuk dat ik jullie de werkplaats heb kunnen laten zien ! Tot snel, groetjes Kevin van Welvaere

Over Welvaere

Bij Welvaere willen we je weer naar buiten brengen. De kalmte van de natuur op je in laten werken. Stilte vinden in het knetteren van brandend hout. Even terugkeren naar een tijd waar je af en toe stil kon staan. Offline. Alleen of met elkaar. Gewoon, in je achtertuin.