prima service

rondleiding gehad mooi bedrijf

Mooie showroom!

Welvaere heeft een mooie showroom in Nijkerk. Wij zijn hier vriendelijk geholpen en hebben duidelijk uitleg gekregen over de verschillende hottubs. Wij zijn erg tevreden!

Vakkundig bedrijf!

Mooi en professioneel bedrijf, jong en enthousiast maar weten waar ze voor staan. Leuk om de werkplaats te mogen zien waar alles gebouwd wordt!

professionele uitleg en betrouwbaar bedrijf

middagje rondgelopen in Nijkerk, ook op de productie afdeling waar alles wordt samengesteld. Ziet er goed uit met uitleg op alle vragen, inzicht in modellen en herkomst vh hout, de kachels etc. Geen opdringerige verkoop maar uitnodigende rondleiding.

Gewelvaeren!!

Met de aankoop van onze hot tub zijn wij voortreffelijk geholpen, kennis van zaken is top en er wordt goed meegedacht. Wij kijken uit naar de levering. Fam. Rosbeek

He Joey! Bedankt voor je mooie beoordeling :-) Leuk om dit te lezen! Groetjes Kevin en Nick van Welvaere!

Leuk jong bedrijf, netjes ontvangen

Spontane jonge mensen , leuke kleine rondgang door het bedrijf. goede uitleg over de verschillende tubs.

Bedankt voor deze mooie beoordeling :) Groetjes Kevin van Welvaere

alleen maar positief!!!

geweldige service, goed naar onze wensen geluisterd, top verkoper (Kevin), supervriendelijk en behulpzaam, en vooral eerlijk!! goede adviezen en mooie prijs overeengekomen.

He Esmier! Wat vind ik dit leuk om terug te lezen zeg! We gaan er samen iets heel moois van maken. Ik kijk uit naar de levering :-) Groetjes Kevin van Welvaere

hadden we van een hottub eerder geweten. hadden we er jaren geleden al ingezeten ingezeten

een hottub hoort bij de Zeeuwse cultuur, het is echt genieten en niets te duur. we hadden dit alles niet verwacht genieten van de sterren in de donkere winternacht relaxen in warm water met een heerlijke geur geeft ons leven nog meer kleur Welvaere bezorgd je kwaliteit, daarvan krijg je zeker geen spijt

Op de valreep van 2019, denk ik zeker de meest originele review! Bedankt voor dit stukje creativiteit :-) Groetjes Kevin van Welvaere!

Uitstekend geholpen en alle keuzes zijn duidelijk

Duidelijke uitleg van voor- en nadelen van de diverse opties. Mooi dat ze ook zelf verbeteringen hebben doorgevoerd in design. Echte liefhebbers van hun eigen producten!

He Folkert! Bedankt voor de mooie beoordeling. Groetjes Kevin van Welvaere.

Perfect en netjes alles geregeld

Vriendelijk mensen , goed overleg , bezorging uitstekend geregeld door Emy en Max, had een zelfbouw pakket , bij het monteren nog keer of 4 gebeld voor informatie die ook perfect en netjes gegeven is door de mannen dus zeker een aanrader om bij dit jonge dynamische team eens een kijkje te gaan nemen

He Wim! Kijk, die staat al mooi te branden. Erg fijn om dit allemaal zo terug te lezen. Dit doet ons weer goed :) Groetjes Kevin van Welvaere!

Netjes geinformeerd

Mooie showroom waar alles duidelijk wordt uitgelegd

He Rene! Bedankt voor de mooie beoordeling! Fijne dagen toegewenst namens het gehele team!

WAUW TE GEK

Een hele fijne sfeer. Er zijn zo veel mogelijkheden, gelukkig enorm goed in begeleid. Heel fijn om met elkaar na te denken over de beste mogelijkheden. Hartelijk bedankt, we kunnen niet wachten op het eindresultaat!!!

He Marco en Co, Bedankt voor jullie mooie review heren! We kijken er naar uit jullie Ducktub Ovalti te leveren :-) Groetjes Kevin van Welvaere!

Top bedrijf

Wij hebben een zeer goede ervaring met Welvaere, aller eerst al in de showroom goed en duidelijk verkoop gesprek met Koen gehad. Daarna nog divers mail contact ook altyd snel reactie. Vandaag kwamen netjes op tijd 3 mannen om onze sauna in elkaar te zetten en wat is hij gaaf, hier zullen wij zeker van genieten. We zien jullie binnenkort weer voor onze hottub, we kijken er naar uit! Wij raden het bedrijf aan iedereen aan!

Hej, Ronald! Bedankt voor je mooie woorden, hier worden wij als team heel gelukkig van. Wij willen je al het beste wensen voor het nieuwe jaar, en alvast vele rustgevende momenten toegewenst in de nieuwe sauna :) Groetjes het team van Welvaere

Goede service, Mooie hottub!

Wij zijn erg tevreden over de service van Welvaere. Wij werden goed geholpen in de winkel en konden rustig nadenken over onze aankoop. Goede communicatie, ze reageren snel en duidelijk per mail. Levering was ook top. Er staat nu een mooie hottub in onze achtertuin. :)

He Vera! Bedankt voor je beoordeling, erg fijn om dit allemaal te horen. Mochten er ooit nog vragen zijn, je weet ons te vinden. Groetjes Kevin van Welvaere.

Leuk bedrijf, goed gevoel erbij.

Leuk bedrijf, enthousiaste jonge mannen die gezamelijk een kwalitatief hoogwaardig product realiseren. Fijn om hier een aankoop te doen. Ga zo door!

He Arjen, Bedankt voor je mooie beoordeling, tot vanmiddag! De Ducktub Bjorn staat al klaar om opgehaald te worden :) Groetjes Kevin van Welvaere

Geweldige beleving

Een geweldig bedrijf met mooie producten van kwaliteit!

Beste Niels, Bedankt voor de mooie beoordeling, en tot snel ! Groetjes Nick van Welvaere

Goed geholpen en mooi product!

In de showroom erg goed geholpen en goed meegedacht over de plaats. Mooi product echt vakmanschap!

Hee Mees, Bedankt voor uw mooie beoordeling, erg fijn dit te lezen! Groetjes Koen van Welvaere

Prachtige producten geleverd en goeie service!

14 dagen gelden een prachtige Hottub gekocht bij Kevin, met hem goeie afspraken gemaakt en ben zeer tevreden over de communicatie en de levering!! Zeker aan te bevelen!

Goedemiddag Reary, Bedankt voor de beoordeling, leuk om dit nog te horen na twee weken! Goed om te zien dat we het voorraadmodel snel hebben kunnen leveren, we zijn hier net mee begonnen en het is een groot succes! Fijn weekend!

Zeer fijne mensen. Fijne verkoper die dingen goed uitlegden. Levering was zeer snel en ook voor een goede prijs. Kwaliteit is ook prima. En ben er rond uit zeer te vrede over.

Hej Patrick! Bedankt voor je beoordeling, wij willen je veel succes wensen met het maken van het zelfbouw pakket. Het zal een grote klus worden! We zien graag de foto's tegemoed. Groetjes Welvaere

Top bedrijf, eerlijk advies!

In showroom geweest, fijn en eerlijk advies. We zijn meteen tot koop over gegaan. Echte aanrader dit!

He Alwin, Bedankt voor je mooie beoordeling, het was een beetje druk vandaag dit heb je misschien wel gemerkt! Toch fijn dat we jullie hebben kunnen helpen aan een hele mooie Ducktub Hjorn! Groetjes, Het Team van Welvaere

Mijn zwager werkt er en hij doet het goed

Precies wat ik net heb gezegt

He Chris (10 jaar) Bedankt jongen, leuk om te horen. Tot vanavond ;)

Was een gezellig bezoek, mooi kijkje achter de schermen gehad !

He Kim! Bedankt voor je mooie beoordeling, fijn om dit te horen :) Groetjes Kevin van Welvaere!

Mooie nieuwe locatie, en vriendelijk personeel!!!

Mooie nieuwe locatie en vriendelijk personeel!

Goedemiddag Irene! Bedankt voor deze mooie beoordeling, fijn om te horen! Groetjes Kevin van Welvaere.

Slechte planning! Goed product!

Vanwege een interne verhuizing is de levering later dan in eerste instantie besproken. Zonde want daardoor mist ons feestje een knaller in de vorm van een hottub. Contact hierover liet zeker te wensen over (afspraken over terugbellen worden niet nagekomen). Zonde want het product zelf + de uiteindelijke levering zijn meer dan in orde! Verbeterpuntje dus!

He Pim, Bedankt voor je beoordeling, wellicht klinkt het raar maar we zijn zeker ook blij om dit te horen. Helaas is er door de grote verhuizing wat mis gegaan in de communicatie, hier zijn we ons ook van bewust en we gaan hier zeker mee aan de slag! Top om te horen dat de levering en de Ducktub Bjorn je bevallen zijn, ik wens je nog veel plezierige Ducktub feestjes Pim. Groetjes Kevin en Nick :)

Bedankt voor de mooie hottub!

We maken er bijna dagelijks gebruik van! Bedankt heel welvaere

Goedemorgen Dennis! Bedankt voor je mooie beoordeling, top om dit te horen. Nog veel mooie momenten toegewenst van ons. Groetjes!

Over Welvaere

Bij Welvaere willen we je weer naar buiten brengen. De kalmte van de natuur op je in laten werken. Stilte vinden in het knetteren van brandend hout. Even terugkeren naar een tijd waar je af en toe stil kon staan. Offline. Alleen of met elkaar. Gewoon, in je achtertuin.