Werd goed geholpen ben erg te vreden alas is geregeld

Ingewikkeld systeem

Het is een ingewikkeld systeem bij overschrijven chip van stichting naar adoptant. Mensen moeten weer een account aanmaken, weten niet hoe het verder moet. Duidelijkheid tarieven is niet ok wat het nou precies inhoudt. Als stichting kunnen we ze niet zelf zomaar overzetten, dit kan bij andere databanken wel

Het was een gemakkelijke stap om onze pup juist te doen inschrijven, overschrijven naar ons ipv bij de fokker.

Goede nette site

Goed opgezette site om je huisdier te registreren. Duidelijk vormgegeven

Ben nieuw

Het is voor erg nieuw om via jullie mijn hond te registreren dus ervaring met jullie heb ik niet veel

Eenvoudig in gebruik

Het was eenvoudig om de gegevens te uploaden. Duidelijke gebruiksaanwijzing.

handig en gemakkelijk overzicht

Voorheen vond ik de site minder met alle E codes nu kun je gewoon inloggen op je eigen email je hebt alle dieren op 1 pagina met een leuke foto erbij ik vind het super. je kunt naam of andere dingen handmatig veranderen top

Goed gegaan

Eerst kwam ikniet op de site. Misschien was het druk. Een uurtje gewacht en tien kwam ik erop en toen was het vlug geregeld.

perfect systeem

Goed systeem om te weten hoe en waar een huisdier verblijft in geval van vermissing

Excellent

Good experience with Petbase. I arrived in the Netherlands with my cat and I wanted to register her here. I had some troubles to do it by myself and Manon was so reactive to help me to do my cat's registration thanks to her it was so easy. The website is clear, easy to use so I recommend it for anyone who need to register its pet.

Duidelijke site

Prima site, als stappen makkelijk te doorlopen.

Duidelijke site en werkt handig en overzichtelijk.

Snelle overschrijving, veilig geregeld

Prima.

Website is duidelijk

zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam bij alle nieuwe regels mbt hond registreren

Het is makkelijk en alles is zo geregeld

Waren erg goed

kennis van zaken

snel goed geduldig en kennis van zaken dank je wel teddy en dennis

prefect

perfect

Niet erg duidelijk hoe een hond aan te melden maar goed geholpen door een medewerker

Zie hierboven

Makkelijk en snel onze Bob op onze naam gezet.

Heb nog geen ervaring met PetBase

Eerste keer dat ik PetBase gebruik om de de tenaamstelling van onze onze hond te wijzigen

Overzichtelijk en duidelijk

Gemakkelijk en overzichtig, heel snel klaar, geen gezoek

Zeer eenvoudige en duidelijke site.

Niet echt duidelijk

Er zou duidelijker moeten staan dat je eerst een account moet aanmaken om vervolgens een huisdier van eigenaar te veranderen.

Hartelijk dank voor uw review bij PetBase, We zeker gaan kijken waar het beter kan in onze communicatie en duidelijker vermelden dat er een PetBase account aanwezig moet zijn. Als deze er nog niet is dan kan er een account aangemaakt worden via https://mijn.petbase.eu. Met diervriendelijke groet, Team PetBase

Over PetBase

Wij zijn een databank waar de dierregistratie eenvoudig en veilig is geregeld. Snel uw vermiste dier weer thuis bij vermissing, dat is onze missie waar wij dagelijks mee bezig zijn. Bij PetBase kunnen gechipte honden, katten en andere huisdieren geregistreerd worden, zodat ze weer herenigd kunnen worden met hun eigenaren nadat ze vermist zijn geraakt. De dierenkliniek, dierenasiel, dierenambulance of fokker kan uw dier chippen en registreren. Hierdoor bent u zeker van een goede registratie.