Zeer goed opgebouwd, toegankelijk en gebruiksvriendelijk.

Zoals boven vermeld.

Eenvoudig aanmelden en overzichtelijk

Eenvoudig aanmelden en ook makkelijk een huisdier toe te voegen

Prima tot nu toe

Mijn kat aangemeld, verder nog geen ervaringen ermee. Maar werkt prima

fijm dat je je huisdier altijd te achterhalen is

geen ervaring verder

Moeilijk uitleg

Ik geef aan dat ik hulp nodig heb met dingen invullen kan niet goed lezen maar krijg dingen toe gestuurt en moet het zelf doen ik snap nu dat er poezen gevonden worden die wel gechipd zijn maar niet geregistreerd staan het is namelijk erg omslachtig verder is het gelukkig gelukt maar vond de hulp vlut

Goede registratie kunnen doen

Zowel van onze kitten die met gechipt is, als van onze senior-katten een duidelijk overzichtelijke lijst gemaakt. Heel fijn en snel geregeld.

Wijziging

Bijzonder prettige en vooral ook snelle wijze van hulp bij het aanbrengen van wijzigingen in het bestand.

Registreren ging heel snel. De volgende dag al een reactie. Daarna huisideren toegevoegd, ging makkelijk. Toen zag ik een foutje in de geboorte datum, een mail gestuurd en het is dezelfde dag gewijzigd. Heel tevreden en een fijn gevoel dat mijn lieffies nu geregistreerd staan voor het geval ze per ongeluk toch weg lopen.

Alles is goed gegaan

Makelijk en duidelijk

Makelijk en snel je huisdier registreren

Snelle afhandeling

Terwijl mijn poes nog bij de dierenarts was voor de chip en sterilisatie, kreeg ik al een mail dat ze geregistreerd was. Ik kon meteen inloggen en alle gegevens aanvullen. Ik hoop het verder nooit nodig te hebben.

Snel geregeld

Vrijdag middag/ avond gemaild en maandag morgen vroeg al terug gemaild dat de gegevens gecontroleerd zijn en de katten verder aangemeld konden worden. Top

Goed geholpen en zeer snel. Goeie uitleg

Prima platform

Het is een heel goed platform voor de registratie voor dieren.

Net de chip van mijn pup op mijn naam gezet. Niet ingewikkeld, dus snel geregeld. Hopelijk gaan we het verder nooit nodig hebben.

Super snel

Super snel geregeld

Snelle en vriendelijke hulp

Snelle en vriendelijke hulp gekregen. Heel blij mee.

Ging vrij simpel om onze hond te registreren

Het was eenvoudig en duidelijk hoe je de registratie moest doorgeven. Gebruiksvriendelijk.

Wist niet precies hoe het werkte maar ben aan de telefoon echt super goed geholpen

Bij fokker wilden we gelijk de chip over schrijven maar dit lukte niet, we zijn gaan bellen en die mevrouw was erg behulpzaam

Eenvoudig te gebruiken

Met je chipnummer en je overdrachtscode bij de hand, heb je je dier zo geregistreerd.

Snel en duidelijk en overzichtelijk geregistreerd.

Zie boven

Goed geholpen

Ben aan de telefoon goed geholpen en mijn probleem is snel opgelost.

Duidelijk

Duidelijk te volgen instructies

Heel goed dik tevreden dank daar voor

Goede ervaring.

Over PetBase

Uw hond of kat met een chip goed geregistreerd bij PetBase. Zo voorkomt u een vermissing van uw lieve huisdier. Wij zijn een databank waar de dierregistratie eenvoudig en veilig is geregeld. Snel uw vermiste dier bij een vermissing in heel Europa snel weer thuis , dat is onze missie waar wij dagelijks mee bezig zijn. PetBase is al vanaf 2013 een aangewezen portaal/databank voor het registreren van honden in Nederland. Bij PetBase kunnen gechipte honden, katten en andere huisdieren geregistreerd worden, zodat ze weer herenigd kunnen worden met hun eigenaren nadat ze vermist zijn geraakt. De dierenkliniek, dierenasiel, dierenambulance of fokker kan uw dier chippen en registreren. Hierdoor bent u zeker van een goede registratie. PetBase is al vanaf 1998 de eerste online databank van Nederland en heeft een ISO 27001 en 9001 certificering. Gewoon alles goed geregeld door professionals met liefde voor dieren.