Redelijke site.

Omdat ik er niet zelf uitkwam om een katje op mijn naam te schrijven, via de e-mail hulp gevraagd. Mijn probleem werd heel snel en adequaat opgelost! Chapeau !!

Je hoopt het nooit nodig te hebben. Het werkt simpel, goed dat je een foto kunt uploaden en als je hulp nodig hebt gebeurt dat snel en vriendelijk

Eenvoudig

Inschrijven eenvoudig, maar vervelend dat ikk voor ieder dierenambulance 7 50 euro moet betalen. Dat loopt lekker op als je meerdere dieren hebt

Response from the business owner

Goedemiddag Paula, Hartelijk dank voor je review. Met alle wettelijke verplichtingen en eisen om veilig te werken vragen wij per dier inderdaad een eenmalig bedrag van 7,50 euro. Wij zijn de enige databank in Nederland die volgens ISO kwaliteit standaarden werken en dan nog vragen wij een eenmalig laag bedrag per registratie t.o.v. andere databanken. De registratie is levenslang, geen abonnement of beperkte registratie duur en het wijzigen van contact- en adresgegevens is altijd gratis. Wij bedanken jou voor de moeite dat je genomen hebt om ons een review te schrijven. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team PetBase

Niet te koppelen aan RVB na registratie PetBase

Als je je rashond na registratie bij PetBase vervolgens wil inschrijven bij RVB lukt dat niet meer. Dus ik heb er niks aan. Ik moet mijn hond dus weer uitschrijven bij PetBase.

Snel en makkelijk

Het was makkelijk om te doen. Ben blij dat ik het gedaan heb

Duidelijk aangegeven hoe ik mijn kat Billie moest registreren.

Ik heb mijn geregistreerd ivm aanschaf van mijn kat. En dit ging heel makkelijk. Duidelijk omschreven wat te doen.

Ik ben blij dat jullie er zijn, een hele geruststelling als je weet dat je wordt geholpen met het terugvinden van je dier!

snelle registratie

Duidelijk

Goede duidelijke database

Een hele fijne site

Een fijne site en zeer duidelijk hoe je het allemaal kan doen voor je huisdier en super fijn dat je gelijk via meer sites kan zoeken na je huisdier

Makkelijk en snel

Na overnemen kat was het simpel om de chip over te zetten op mijn naam. Het geeft rust te weten dat als hij onverhoopt gevonden wordt, hij via Petbase weer snel thuis is.

Prima site en duidelijk

Goed in te vullen website. En wordt gebruikt door de dieren ambulance daarom mijn beide dieren geregistreerd

Goede hulp gekregen Ben ze dankbaar

Kon zonder overdrachtscode mijn kat niet op mijn naam krygen.Gelukkig is alles goed gekomen.Dankzij medewerkster klanten service..die heeft me code gegeven na checken vaccinatieboekje.En kon ik Bo als vermist opgeven. Heel erg bedankt voor de goede service.Ook namens Bo

Makkelijk en snelle registratie

Wij gebruiken als kennel al een aantal jaar petbase. We hebben meerdere databanken geprobeerd maar met petbase gaat het allemaal snel, soepel en makkelijk. Ook het overzetten voor de nieuwe eigenaren gaat altijd makkelijk. Kortom zeer tevreden!

Response from the business owner

Goedemiddag Kelly, Hartstikke bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met PetBase en ook heel fijn dat je als professional ervaart dat het allemaal snel, soepel en makkelijk verloopt. Wij bedanken jou voor de moeite dat je genomen hebt om ons een review te schrijven. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team PetBase

Heel gemakkelijk en duidelijk

Gemakkelijk en snel

Het is makkelijk, voor mij, om gegevens in te vullen, van mij en Mijn kat.

Makkelijk, en handig,

Snel geholpen

Registratie ging makkelijk

zeergoed

een ruime en eerlijke voldoende

Goed geholpen bij registratie.

D.m.v. de chat heeft de medewerker mij goed geholpen bij de registratie. Mbt de code die ik nodig had.

Fijn

Fijn idee als hij gechipt is

Het wijzigen van eigenaar is zonder problemen verlopen.

Het wijzigen van eigenaar ging goed zonder problemen.

Meedenken

De medewerker dacht mee kwam.met oplossingen

Makkelijk om je nieuwe hond aan te melden.

Had een hondje in huis genomen van iemand die haar wou herplaatsen,met de juiste gegevens kon ik haar zo aanmelden.

Excellent

Zeer snelle reactie Persoonlijk Effectief Geduldig

About PetBase

Je hond of kat kan met een chip bij ons, PetBase, goed geregistreerd worden. Hiermee voorkom je dat je geliefde huisdier vermist raakt. Wij zijn een databank waar het registreren van je dier eenvoudig en veilig verloopt. Onze missie is om ervoor te zorgen dat je vermiste dier snel weer thuis is, zelfs als het in heel Europa vermist raakt. Dit is waar we dagelijks aan werken. Sinds 2013 zijn wij het aangewezen portaal/databank voor het registreren van honden in Nederland. Bij ons kun je gechipte honden, katten en andere huisdieren registreren, zodat ze herenigd kunnen worden met jou als ze vermist raken. Of je nu je dierenkliniek, dierenasiel, dierenambulance of fokker inschakelt om je dier te chippen en te registreren, je kunt er zeker van zijn dat de registratie goed verloopt. Wist je dat we al sinds 1998 de eerste online databank van Nederland zijn? We beschikken over ISO 27001 en 9001 certificeringen. Alles is dus goed geregeld door professionals die net zoveel liefde voor dieren hebben als jij.