Goed geholpen Alleen raar dat er geen gratis nr is om te bellen. En beetje erg jammen als je al een account heb voor twee katten dat je voor een nieuw huisdier nog eens €6,95 moet betalen Maar verder goed geholpen met toevoegen nieuw huisdier.

Eenvoudig een account aan te maken

Eenvoudig en gemakkelijk. Erg tevreden over deze databank voor dieren. Ik kon ook nog een fotootje uploaden.

Gelijk al weer 7 euro kwijt

Goed voor al doorgaan

Prettige site duidelijk.

duidelijke uitleg bij overdracht van fokker naar mij als eigenaar

Heb dankzij duidelijke uitleg de overdracht van fokker naar mij als eigenaar correct kunnen afhandelen. Het is mij nu niet duidelijk óf/waar ik kan zien dat de pup nu op mijn adres woont en niet meer staat ingeschreven bij de fokker.

Ging sneller als ik verwacht had, prima

Makkelijk en snel

Simpel en snel

Uiteindelijk lukt het wel

Het is even zoeken hoe het moet maar uiteindelijk lukt het dan toch om je huisdier over te schrijven het is even zoeken

Super, vriendelijk en snel geholpen!

Gevraagd om een overdrachtscode aangezien de eerste eigenaar deze zei niet te hebben. Goede oplossing, begripvol, vriendelijk en snel geholpen. Nu staat de pup officieel op onze naam en adres!

Goed en duidelijk

Duidelijk

Fijn geholpen

Bij aanmelden van onze hond kreeg ik een foutmelding. Gebeld met jullie en er was een storing. Maandag ben ik netjes terug gebeld dat de storing verholpen was en werd door de aanmelding heen geloodst. Was zo gebeurd en hele lieve medewerker die toch ook de moeite nam om het met mij opnieuw door te nemen. Ik was zeer tevreden over deze ervaring.

Aanmelden ging gemakkelijk.

Ik miste controle of deze hond (Winner) wel van mij is. Omdat hij bij ons zijn 4e thuis heeft waren er geen papieren meer te vinden. Gelukkig hebben we wel zijn dierenpaspoort, kennen we de fokker goed en hebben we regelmatig contact met zijn laatste eigenaar. Vandaar dat wij weten dat het goed zit met onze Winner. Ik vind het heel belangrijk dat dat gebeurd. Voor onze andere hond hebben wij een safe code (NDG Certificaat).

Beste Ineke, U kunt de hond zelf op uw naam zetten op basis van een chipnummer en overdrachtscode of registratienummer. Zonder deze code is dat niet mogelijk. Ik heb geen inzicht of u al contact heeft gehad met onze helpdesk. Als u een mail zou willen sturen dan krijgt u altijd een passend antwoord en oplossing. Of als u niet de juiste informatie kunt overhandigen dan is op een andere manier een controle uit te voeren. Wel belangrijk om te melden, is dat een registratie in een databank, geen eigendomsbewijs is. Dat blijft een aankoopbewijs of een adoptanten verklaring etc. Bij PetBase doen wij nooit zomaar iets zonder uw toestemming. Wij tonen bijvoorbeeld niet zonder uw toestemming UW telefoonnummer. Het mag wel, maar u bepaalt dit helemaal zelf. U kunt contact met ons opnemen via e-mail info@petbase.eu of anders bellen met onze servicedesk. Telefoonnummer staat op de contactpagina van PetBase.eu. Team PetBase

Heel goed!

Makkelijk op te doen

Helder en duidelijk

Het proces “verandering van eigenaars” was eenvoudig uit te voeren.

Moeilijk in en uit te loggen maar mooie duidelijke site

Ik kwam er een dag lang niet in, gaf error aan. Later lukte ook uitloggen niet. Dag later ging alles goed!

Overschrijving gaat redelijk makkelijk

Het huisdier op je naam zetten ging redelijk makkelijk. Je hebt wel de code van de fokker nodig.

Beste Monique, Bedankt voor je review! Goed om te horen dat het makkelijk ging. Wij streven er naar om het nog makkelijker te maken voor onze klanten. PetBase is een goed beveiligde databank, waarbij je inderdaad niet zomaar zonder de juiste codes een huisdier op naam kan zetten. Wel zo veilig toch? :) ~Team PetBase

Vlot en simpel te regelen

Enig minpuntje is dat je achteraf pas weet dat je moet betalen voor de overdracht.

Makkelijk en snel geregeld!

Gisteren mijn puppy opgehaald bij de fokker. Zij had het voorwerk al gedaan en ik hoefde haar alleen over te schrijven op mijn naam.

Goed alleen moet ik mijn andere dieren bij elkaar registreren

Goed te volgen.

Had niet aangeklikt telf nummer en of adres zichtbaar maken. Dit werd in een bericht aangegeven.

Heel plezierig en klantgericht.

Het was voor mij even zoeken hoe ik mijn hond kon aanmelden. Ik werd zeer prettig en geduldig door het systeem geleid door een vriendelijke mevrouw. Vriendelijke groeten, Gabby Bartels

Moeilijk vinden

Het was lastig te vimden wat ik hebben moest ej je klikt dus snel het verkeerde aan. Als je eenmaal op de juiste pagina bent waar je zijn moet werkt het perfect

Beste Syanne, Bedankt voor de review! Jammer om te horen dat je niet gemakkelijk kan vinden wat je moet hebben en dat je onze totale dienstverlening met een 5 beoordeelt. Wel goed om te horen dat je ons wel aanbeveelt en dat zodra je het hebt gevonden, het goed werkt. Wij hebben je gemaild om te vragen wat er onduidelijk was. Zou je contact met ons op willen nemen? Dan kunnen wij je feedback meenemen en onszelf zo verbeteren. Ook als wij je nog ergens mee kunnen helpen horen wij dat graag! ~Team PetBase

Redelijk positief

Het is jammer, dat de registratie van honden niet meer vanuit Animana lukt. Dat scheelt ons een hoop werk. Verder is de hele registratie van bv een nest honden erg bewerkelijk. In principe zijn er een heleboel gegevens per pup gelijk (diersoort, ras, geboortedatum, gebeurtenisdatum, chipdatum, etc). Verder is het altijd heel erg fijn, dat er op hele korte termijn gereageerd wordt, als we een vraag hebben. Dat is echt super! Dank jullie wel voor de enquete. met vriendelijke groeten, Jantien

Beste Jantien, Bedankt voor je review! Wij hebben regelmatig contact met Animana, omdat wij ook heel graag willen dat de registraties rechtstreeks vanuit de klinieksoftware gedaan kan worden. De nieuwe wet stelt nieuwe eisen, maar wij werken continue aan verbetering en vereenvoudiging! Goed om te horen dat onze service in de smaak valt :) ~Team PetBase

Eenvoudig, overzichtelijk en duidelijk

Petbase is heel overzichtelijk. Zowel het aanmaken van een account als het toevoegen van een dier is zeer eenvoudig. Kortom: prima website voor een goede registratie van je hond.

Over PetBase

Wij zijn een databank waar de dierregistratie eenvoudig en veilig is geregeld. Snel uw vermiste dier weer thuis bij vermissing, dat is onze missie waar wij dagelijks mee bezig zijn. Bij PetBase kunnen gechipte honden, katten en andere huisdieren geregistreerd worden, zodat ze weer herenigd kunnen worden met hun eigenaren nadat ze vermist zijn geraakt. De dierenkliniek, dierenasiel, dierenambulance of fokker kan uw dier chippen en registreren. Hierdoor bent u zeker van een goede registratie.