papegaaienspeelgoed besteld en dit werd zeer snel en keurig verpakt bezorgd. Het speelgoed is ook mooi en de gaaitjes gingen er direct mee spelen. Dank voor de goede service.

Noodzakelijk?

Fokker had zo,n ding in hond gezet. Voor mij niet nodig. Of ik die op mijn naam wilde zetten. Toen bleek dat het ook nog geld koste. Tja

Beste Ab, Dank voor uw beoordeling. Graag zou ik een en ander toelichten. Bij PetBase betaalt u alleen voor een herregistratie. Dus alleen als de fokker of uzelf ervoor kiest om de hond uit te schrijven en weer in te schrijven. Wijzigen is anders gewoon gratis. Of u het noodzakelijk vindt, kunt u uiteraard zelf bepalen. Voor de traceerbaarheid, mocht het huisdier weglopen, is chippen en registreren sterk aan te raden. Voor honden is chippen en registreren ook wettelijk verplicht. Welk cijfer zou u ons geven op inhoud? Zoals de werking van de website, mogelijkheden, reactietijd, informatievoorziening, etc. Vriendelijke groet, Willem - PetBase

Het was zo geregeld om de chip op mijn naam te zetten.

Registratienummer werkte niet meer. Prima opgelost door de helpdesk.

Heel fijn en goed geholpen

Fijn kundig en snel geholpen om de herplaatste hond op mijn naam te zetten

Oke

Oké

Vlot aanpassen gegevens

Bij het adopteren van twee katten moesten we hun registratiegegevens aanpassen. Dit ging heel vlot op de site van petbase en was ook goedkoop. Nu staan onze viervoeters veilig geregistreerd op onze naam.

Super. Snelle levering.

Eerste keer ervaring en meteen een hele goeie ervaring. Besteld en supersnelle levering. Top,!!!!!!!?

Een hele goede site

heel duidelijk

Goed geregeld

Dankzij de registratie van onze kat, kon de dierenambulance mij direct bellen en kwam onze verdwaalde poes weer veilig thuis.

poes kwijt

was binnen één dag weer terecht

Registratie en het op naam zetten van mijn hond was eenvoudig en snel. En toen ik later iets moest wijzigen wat ik niet zelf kon , was het zeer snel geregeld. Goeie service dus.

Prima, heldere site. Prijs van service valt mee.

Duidelijk en helder.

Duidelijk

Geweldige klantenservice

De tante van mijn man was overleden en wij hebben daar twee hondjes van geërfd. Toen we de gegevens van de chip wilde overzetten bleek dat een van de hondjes wel gechipt was maar het nog niet goed geregistreerd was. Denis van Petbase heeft ons goed geholpen dit in orde te maken!

Heel servicegericht.

De chip bleek nog op het asiel te staan van 14 jaar geleden. Het vorige baasje is 6 jaar geleden met de noorderzon verdwenen. Sindsdien zorgen wij voor de lieve kat. Maar er was dus geen registratie code meer. PetBase heeft met het asiel geholpen om de kat alsnog goed te registreren.

Duidelijk

Prima en duidelijk

Eerste keer dat ik het gebruik.

Ik heb geen problemen ondervonden,

Zie boven

Geen ervaring

Het is de eerste keer dat ik hier mee te maken heb

Makkelijk

Het was een fluitje van 1 cent om de gegevens aan te passen.

handige klikt in 1 sec

binnen paaar seconde geregeld

Makkelijke registratie

Veel ervaring heb ik eigenlijk niet, maar ik heb een poes overgenomen die een chip heeft en heb dus de registratie overgeschreven naar mijn naam.