Makkelijk en snel

Na overnemen kat was het simpel om de chip over te zetten op mijn naam. Het geeft rust te weten dat als hij onverhoopt gevonden wordt, hij via Petbase weer snel thuis is.

Prima site en duidelijk

Goed in te vullen website. En wordt gebruikt door de dieren ambulance daarom mijn beide dieren geregistreerd

Goede hulp gekregen Ben ze dankbaar

Kon zonder overdrachtscode mijn kat niet op mijn naam krygen.Gelukkig is alles goed gekomen.Dankzij medewerkster klanten service..die heeft me code gegeven na checken vaccinatieboekje.En kon ik Bo als vermist opgeven. Heel erg bedankt voor de goede service.Ook namens Bo

Makkelijk en snelle registratie

Wij gebruiken als kennel al een aantal jaar petbase. We hebben meerdere databanken geprobeerd maar met petbase gaat het allemaal snel, soepel en makkelijk. Ook het overzetten voor de nieuwe eigenaren gaat altijd makkelijk. Kortom zeer tevreden!

Response from the business owner

Goedemiddag Kelly, Hartstikke bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met PetBase en ook heel fijn dat je als professional ervaart dat het allemaal snel, soepel en makkelijk verloopt. Wij bedanken jou voor de moeite dat je genomen hebt om ons een review te schrijven. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team PetBase

Heel gemakkelijk en duidelijk

Gemakkelijk en snel

Het is makkelijk, voor mij, om gegevens in te vullen, van mij en Mijn kat.

Makkelijk, en handig,

Snel geholpen

Registratie ging makkelijk

zeergoed

een ruime en eerlijke voldoende

Goed geholpen bij registratie.

D.m.v. de chat heeft de medewerker mij goed geholpen bij de registratie. Mbt de code die ik nodig had.

Fijn

Fijn idee als hij gechipt is

Het wijzigen van eigenaar is zonder problemen verlopen.

Het wijzigen van eigenaar ging goed zonder problemen.

Meedenken

De medewerker dacht mee kwam.met oplossingen

Makkelijk om je nieuwe hond aan te melden.

Had een hondje in huis genomen van iemand die haar wou herplaatsen,met de juiste gegevens kon ik haar zo aanmelden.

Excellent

Zeer snelle reactie Persoonlijk Effectief Geduldig

Werd goed geholpen

Ik weet goed geholpen om mijn katten te registreren die ik van iemand anders het en er jammer genoeg niet meer is dus ze zijn nu van mijn en kon ze niet op mijn naam krijgen en dat is nu gedaan

Makkelijk inschrijven

Geruststellend dat mijn honden zijn in geschreven.

Matige bereikbaarheid

Als nieuwe gebruiker aangemeld, bevestiging ontvangen, kon niet inloggen. Met ander vergelijkbaar emailadres lukte het gelukkig wel. Site reageert vaak erg slecht. Klantenservice onbereikbaar.

Response from the business owner

Goedemiddag Frans, Jammer om te lezen dat je ons hebt beoordeeld met een onvoldoende. Wij streven naar een hoge klanttevredenheid van al onze gebruikers. Je geeft aan dat je niet kon inloggen, zou je ons kunnen vertellen wat onze website aangaf waardoor dit niet lukte? Ook geef je aan dat de site erg vaak slecht reageert, wij horen graag hier meer over wat je ermee bedoelt. Deze klachten hebben wij namelijk niet eerder ontvangen en willen wij uiteraard voorkomen en oplossen. Wij zijn elke werkdag telefonisch en via de chat bereikbaar, via de mail antwoorden wij binnen één werkdag. Ik zie niet dat je eerder met ons contact hebt opgenomen, wij helpen je namelijk graag verder wanneer je ergens tegenaan loopt. Met vriendelijke groet, Team PetBase

Eenvoudige registratie alles spreekt voor zich.

Onduidelijk

Kan geen aanpassing meer doen Onduidelijke inschrijving……

Response from the business owner

Goedemiddag Scarlet, Jammer om te lezen dat je niet tevreden met ons bent. Wij helpen je namelijk graag verder mocht je ergens tegenaanlopen op PetBase. Een aantal verkeerd ingevoerde gegevens zijn als eigenaar wel te wijzigen bij een dier (naam, kleur, etc. ) en een aantal (geslacht, geb. datum) niet omdat deze gegevens ook doorgegeven worden naar RVO. Wij kunnen echter deze gegevens mogelijk wel voor je aanpassen, als er contact met ons opgenomen wordt. Graag hoor ik het chipnummer en juiste geboortedatum van je dier, wij kijken dan met je mee voor de aanpassing. Wij snappen natuurlijk dat je jouw diertje met de juiste gegevens geregistreerd wilt hebben. Met vriendelijke groet, Team PetBase

zeer makkelijk!

Erg makkelijke en duidelijke site om je huisdier te registreren.

Snel geregeld!

Mijn huisdier en ik naar een nieuw adres, makkelijk en snel geregeld!

orderlijk

overzichtelijk

Goede website om je huisdier te registreren

Goede website en de service is klantvriendelijk.

Kon mijn hond snel registreren

Kon mijn hond snel en makkelijk registreren

38 Vlierweg Houten 3991 BD

About PetBase

Je hond of kat kan met een chip bij ons, PetBase, goed geregistreerd worden. Hiermee voorkom je dat je geliefde huisdier vermist raakt. Wij zijn een databank waar het registreren van je dier eenvoudig en veilig verloopt. Onze missie is om ervoor te zorgen dat je vermiste dier snel weer thuis is, zelfs als het in heel Europa vermist raakt. Dit is waar we dagelijks aan werken. Sinds 2013 zijn wij het aangewezen portaal/databank voor het registreren van honden in Nederland. Bij ons kun je gechipte honden, katten en andere huisdieren registreren, zodat ze herenigd kunnen worden met jou als ze vermist raken. Of je nu je dierenkliniek, dierenasiel, dierenambulance of fokker inschakelt om je dier te chippen en te registreren, je kunt er zeker van zijn dat de registratie goed verloopt. Wist je dat we al sinds 1998 de eerste online databank van Nederland zijn? We beschikken over ISO 27001 en 9001 certificeringen. Alles is dus goed geregeld door professionals die net zoveel liefde voor dieren hebben als jij.