Snel en vriendelijk geholpen

Snel, prima en vriendelijk geholpen en alles geregeld! Wat ik een grote plus vind van Oatbae is dat jullie systemen een Europese koppeling hebben en dieren die op vakantie adres zoek raken dan ook teruggevonden kunnen worden.

Slecht

Onvriendelijk aan de telefoon en nemen geen moeite om het via de telefoon te regelen.

Onredelijk onbehulpzaam

Het Dierenasiel in Utrecht had in de registratie bij Petbase een kleine fout gemaakt, die ikzelf niet kan corrigeren. Het betreft een foutieve overname van de geboortedag uit het vaccinatieboekje van mijn asielhond: een verschil van 3 dagen. Ik schreef PetBase hierover een email met het verzoek dit aan te passen en kreeg als antwoord: benader hiervoor het dierenasiel of een behandelend arts om dit te laten corrigeren. Ik heb dat gedaan, maar zowel de dierenartspraktijk verbonden aan het asiel als de administratie van het asiel kunnen dit evenals ik niet corrigeren. Het betreft een klein foutje waar een '8' aangezien is voor een '5'. Misschien is het treffender deze instantie "Paarse-Krokodil-Base" te noemen.

Beste Mathilde, Bedankt voor je review! We begrijpen je frustratie en hadden je graag willen helpen, maar helaas mogen wij vanuit de overheid niet zomaar gegevens aanpassen. Dat is ook voor ons soms lastig, maar wel het veiligst voor de klant. We hebben je een mail gestuurd met daarin de uitleg hoe de fout hersteld kan worden. Het dierenasiel kan de registratie verwijderen en vervolgens opnieuw registreren met de juiste gegevens. Mochten zij daar hulp bij nodig hebben dan horen wij dat graag! Hopelijk begrijp je dat dit paarse krokodil effect voor de veiligheid van u en uw dier is en dat wij enkel een veilige databank onderhouden en deze regels niet zelf bedenken. ~Team PetBase

Werd heel netjes te woord gestaan

Fijn telefoon gesprek gehad met Manon Deed wat ze beloofd had, Eindelijk is Nala geregisseerd Super bedankt

Duidelijk en snel geholpen.

Bij PetBase werkt het verwerken van een overschrijving van een kat zeer snel en makkelijk, de website is duidelijk en simpel, ga zo door :)

De werknemers hebben mij super geholpen. Wel lastig systeem om nieuwe dieren in te voeren

Goed en duidelijk

Duidelijke uitleg, alleen heb een mail gestuurd om de geboortedatum te wijzigen van de kat die was helaas verkeerd overgenomen door jullie. Dat kan gebeuren en neem aan dat dat gewoon geregeld wordt en aangepast. Verder gesprek om meer te weten was perfect uitgelegd en duidelijk dus top

Ging goed behalve buitenlandse hond. Deze chip kon alleen via dierenarts op mijn naam komen

goed en makkelijk

de registratie ging goed en makkelijk

Ik vind het heel super dat het nu op zo een manier gedaan wordt zeker een hele verbetering als voorheen

Overzichtelijk en prima. Alleen duur!!

Het aanmaken en registreren is makkelijk en goed te doen. Echter vind ik het iets belachelijks dat je zoveel geld moet betalen. De fokker al bijna €15 en de nieuwe baasjes ook nog eens minimaal €7. Beetje vreemd toch voor een administratieve handeling waarvan vantevoren bekend is dat dit moet gebeuren. Vreemd is nog een beetje zacht uitgedrukt. Eigenlijk vind ik het schandalig.

Beste Marlies, Bedankt voor je reactie. Wij rekenen geen kosten aan de fokker, je betaalt enkel €6.95 voor een levenslange registratie bij ons! :) ~Team PetBase

Zeer prettig geholpen

Ben net voor sluitingstijd voor het weekend uiterst prettig, snel en goed geholpen!

Nadat ik mijn katten ivm de nieuwe privacy wet wilde registreren ging het helemaal mis. Ik moest ineens betalen en toen ik dat eenmaal had gedaan kreeg ik mijn tweede kat er niet bijgeschreven. Ook voor deze moest ik dan weer betalen. Gebeld met pet base en mijn verhaal aan Teddy uitgelegd. Algauw bleek het idd niet te kloppen maar ook zij liep vast hiermee. Ik moest later even proberen met Manon te bellen. Dat hoefde niet meer wat ik kreeg een mail dat alles was uitgezocht en mijn tweede kat ook gelijk aan mijn account hadden gekoppeld en ook mijn geld was teruggestort. Wat een fantastische service!

Vriendelijk, behulpzaam en meedenkend

Positief

Telefonisch goed en vriendelijk te woord gestaan , goede uitleg , samen vragenlijst doorlopen en klaar.

Nog geen

Goed geregeld en duidelijk om aan te melden

Fijne website.

Gemakkelijk in gebruik. Nieuw huisdier was gemakkelijk aan te melden.

Duidelijke site. Makkelijk in gebruik

Eerste keer kennis gemaakt, was gemakkelijk,niet moeilijk, geen problemen

Goeie en fijne platform/data base voor huisdieren.

Snel geregeld

Toegankelijke site, overschrijven ging probleemloos.

Ging snel en duidelijk

Als heel prettig en een fijn idee dat het hondje als het vermist wordt snel naar zijn baasje weer kan

Ik vond het simpel

Het is heel gemakkelijk en zo gedaan!

Snel en makkelijk

Ik kon onze twee kittens zo registreren, maar onze oudere poes had geen code. Binnen een kwartier was er een antwoord en een code om ook onze andere poes te kunnen registreren. Super snel geregeld.

snel

Reageren direct

Over PetBase

Wij zijn een databank waar de dierregistratie eenvoudig en veilig is geregeld. Snel uw vermiste dier weer thuis bij vermissing, dat is onze missie waar wij dagelijks mee bezig zijn. Bij PetBase kunnen gechipte honden, katten en andere huisdieren geregistreerd worden, zodat ze weer herenigd kunnen worden met hun eigenaren nadat ze vermist zijn geraakt. De dierenkliniek, dierenasiel, dierenambulance of fokker kan uw dier chippen en registreren. Hierdoor bent u zeker van een goede registratie.