oke

snel vriendelijk correct

Geweldig geholpen

Ik had wat problemen met de website maar ben goed geholpen. Dank je wel Manon

Snel en makkelijke registratie

Eenvoudige registratie en bij 2 katten was het voordelig om het "hele jaar toevoegen " te kiezen, die is ook €15 , ideaal dus

Goedemorgen JP, Hartstikke bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met PetBase. Mocht je nog een diertje nemen in het komende jaar kan je die kosteloos registreren ;) Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team PetBase

Als zeer goed

Beetje onduidelijk

Vond het onduidelijk en omslachtig, bij mijn vorige hond en een andere chip. Was het overschrijven gratis. Vind van fokker naar eigenaar beetje overdreven om er geld voor te rekenen.

Beste Arjan, Bedankt voor je beoordeling. Ik kan goed begrijpen dat het misschien wat raar is dat er kosten worden gerekend bij het overschrijven van een diertje. Maar ik kan dit wel goed uitleggen. Bij elke registratie sturen wij gegevens door naar RVO en EuroPetNet. Hiermee is dus alles wettelijk en Europees goed geregeld. Maar bij dat doorsturen komen er aan onze kant natuurlijk ook kosten aan te pas. Tegelijkertijd zijn wij verantwoordelijk voor het veilig bewaren van jouw gegevens. Hier besteden wij veel aandacht aan, wat onze ISO certificaten weerspiegelen. En zo zijn er nog tal veel voordelen. Ik hoop dat je hiermee wel het gevoel hebt dat je waar voor je geld hebt. En wens je nog een hele fijne dag :). Met vriendelijke groet, Team PetBase

Ze zijn bereikbaar en bereid om te helpen als je er niet aan uitkomt

Goedemiddag DAP Ulicoten, Hartstikke bedankt voor jullie review! Wat fijn om te horen dat ook jullie als professionals tevreden zijn met PetBase. Wij bedanken jullie voor de moeite die er is genomen om ons een review te schrijven. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team PetBase

Werkt wel

Werkt wel

Aanmelding

De aanmelding van onze puppy was heel duidelijk om te doen. Deze aanmelding is dan ook vanuit de kennel geadviseerd

Vriendelijk personeel

Vriendelijke personeel en goed geholpen

Het is makkelijk te doen

Het is makkelijk te doen

Beste Louisa, Bedankt voor je boordeling! Wij waarderen dat je hier tijd voor hebt genomen :). Als er iets is wat wij kunnen verbeteren, let us know! Wij proberen dag in, dag uit onze dienst te verbeteren. Dus als er iets naar boven komt, horen wij het graag. Fijne dag gewenst ;) Met vriendelijke groet, Team PetBase

Goed geregeld en makkelijk te gebruiken!

Super fijne ervaring

Simpel te regelen en de basisregeling betaalbaar

Heel snel digitaal te doen

Ben er tevreden over alles ging eenvoudig en duidelijk met de overschrijving

Erg slecht

Je moet jezelf weer en weer uitleggen waarom je je huisdier naar de dierenarts moet brengen wanneer je de kosten moet declareren.

Prima, duidelijk. Makkelijk in te vullen/ registreren .

Duidelijk, makkelijk in te vullen.

Belangrijk werk en respect

Goede, juiste verwerking van de gegevens. Vriendelijke medewerking, want een kat moeten laten inslapen is niet fijn..

Goede uitleg en makelijk

Alles was duidelijk en begrijpelijk taal zodat je snel alles in gevuld hebt

Snelle levering goed product

duidelijk en overzichtelijk

gemakkelijk over te schrijven en duidelijk uitgelegd

Duidelijk in te vullen

Ik moest mijn pup overschrijven op mijn naam en dat verliep heel soepel. Makkelijk te doen

Kwam er even niet uit gebeld hebben mij er fijn doorheen geholpen

Ze zijn allert

Prettig en behulpzaam

Erg goed

Maar sommige dingen niet goed vinden

Lastige wedsite

Doordat ik op de website niet kon doen wat ik wilde, heb ik contact gezocht via de chat. Ik snap dat mijn vraag niet gebruikelijk is, maar de dame stond niet open voor overleg. Heel vervelend

Beste B, Bedankt voor je beoordeling. Wij zijn meteen in de situatie gedoken om te kijken wat hier mis is gegaan. Wij herkennen ons hier namelijk totaal niet in. Het is ons gelukt om al het contact terug te vinden. Zoals mijn collega via de chat heeft aangegeven is er helaas voor deze situatie maar 1 passende oplossing. Dit heeft mijn collega meerdere keren rustig aan je proberen te vertellen. Wij vinden het vervelend dat je dan alsnog hebt ervaren dat mijn collega niet open stond voor overleg. Ook zien wij dat uiteindelijk alles is gelukt, volgens de juiste weg! Daar zijn wij erg blij om. Met vriendelijke groet, Team PetBase

Vlierweg 38 A

3991 BD Houten

Over PetBase

Je hond of kat kan met een chip bij ons, PetBase, goed geregistreerd worden. Hiermee voorkom je dat je geliefde huisdier vermist raakt. Wij zijn een databank waar het registreren van je dier eenvoudig en veilig verloopt. Onze missie is om ervoor te zorgen dat je vermiste dier snel weer thuis is, zelfs als het in heel Europa vermist raakt. Dit is waar we dagelijks aan werken. Sinds 2013 zijn wij het aangewezen portaal/databank voor het registreren van honden in Nederland. Bij ons kun je gechipte honden, katten en andere huisdieren registreren, zodat ze herenigd kunnen worden met jou als ze vermist raken. Of je nu je dierenkliniek, dierenasiel, dierenambulance of fokker inschakelt om je dier te chippen en te registreren, je kunt er zeker van zijn dat de registratie goed verloopt. Wist je dat we al sinds 1998 de eerste online databank van Nederland zijn? We beschikken over ISO 27001 en 9001 certificeringen. Alles is dus goed geregeld door professionals die net zoveel liefde voor dieren hebben als jij.