Werd goed geholpen

Ik weet goed geholpen om mijn katten te registreren die ik van iemand anders het en er jammer genoeg niet meer is dus ze zijn nu van mijn en kon ze niet op mijn naam krijgen en dat is nu gedaan

Makkelijk inschrijven

Geruststellend dat mijn honden zijn in geschreven.

Matige bereikbaarheid

Als nieuwe gebruiker aangemeld, bevestiging ontvangen, kon niet inloggen. Met ander vergelijkbaar emailadres lukte het gelukkig wel. Site reageert vaak erg slecht. Klantenservice onbereikbaar.

Goedemiddag Frans, Jammer om te lezen dat je ons hebt beoordeeld met een onvoldoende. Wij streven naar een hoge klanttevredenheid van al onze gebruikers. Je geeft aan dat je niet kon inloggen, zou je ons kunnen vertellen wat onze website aangaf waardoor dit niet lukte? Ook geef je aan dat de site erg vaak slecht reageert, wij horen graag hier meer over wat je ermee bedoelt. Deze klachten hebben wij namelijk niet eerder ontvangen en willen wij uiteraard voorkomen en oplossen. Wij zijn elke werkdag telefonisch en via de chat bereikbaar, via de mail antwoorden wij binnen één werkdag. Ik zie niet dat je eerder met ons contact hebt opgenomen, wij helpen je namelijk graag verder wanneer je ergens tegenaan loopt. Met vriendelijke groet, Team PetBase

Eenvoudige registratie alles spreekt voor zich.

Onduidelijk

Kan geen aanpassing meer doen Onduidelijke inschrijving……

Goedemiddag Scarlet, Jammer om te lezen dat je niet tevreden met ons bent. Wij helpen je namelijk graag verder mocht je ergens tegenaanlopen op PetBase. Een aantal verkeerd ingevoerde gegevens zijn als eigenaar wel te wijzigen bij een dier (naam, kleur, etc. ) en een aantal (geslacht, geb. datum) niet omdat deze gegevens ook doorgegeven worden naar RVO. Wij kunnen echter deze gegevens mogelijk wel voor je aanpassen, als er contact met ons opgenomen wordt. Graag hoor ik het chipnummer en juiste geboortedatum van je dier, wij kijken dan met je mee voor de aanpassing. Wij snappen natuurlijk dat je jouw diertje met de juiste gegevens geregistreerd wilt hebben. Met vriendelijke groet, Team PetBase

zeer makkelijk!

Erg makkelijke en duidelijke site om je huisdier te registreren.

Snel geregeld!

Mijn huisdier en ik naar een nieuw adres, makkelijk en snel geregeld!

orderlijk

overzichtelijk

Goede website om je huisdier te registreren

Goede website en de service is klantvriendelijk.

Kon mijn hond snel registreren

Kon mijn hond snel en makkelijk registreren

Goede vlugge reactie bedankt

Product als verwacht

Snelle levering, product als verwacht

Was niet zo eenvoudig.

Ben nieuwe eigenaar van een hondje die reeds aangemeld was en moest alleen de adresgegevens wijzigen. Dat was echter niet zo eenvoudig. Heeft een hele poos geduurd, voordat het me eindelijk gelukt was.

Goedemorgen Astrid, Bedankt voor je review. Jammer om te horen dat het registreren niet eenvoudig verliep. Wij streven ernaar om het zo eenvoudig mogelijk voor iedereen te maken, onze supportpagina's hebben wij hier bijvoorbeeld ook voor ontwikkelt. Graag horen wij nog van je wat er precies niet duidelijk voor je was. Dit zodat wij het kunnen meenemen in onze ontwikkeling. Wij wensen je een fijne dag en veel plezier met je nieuwe hondje! Met vriendelijke groet, Team PetBase

officieel

ik ben nu officieel een hondeneigenaar en daar ben ik heel blij en vrolijk over.

Snel en eenvoudig registreren voor buitenland

Mijn 2 katten heb ik aangemeld bij Petbase omdat ik regelmatig in het buitenland verblijf met ze. In Portugal is via de Siac geen gegevens te achterhalen en zo kan ik hopelijk toch snel mijn katten terugvinden mocht het keer nodig zijn, Alleen wel jammer dat je geen aparte adressen kan ingeven voor verschillende katten (ik heb een straatkat hier toegevoegd en die staat nu dus ook geregistreerd met woonplaats NL; dat is wel jammer)

Samen brengen van mijn poezen was uiteindelijk eenvoudig.

Omdat ik een aanloopkat had laten chippen en hij inmiddels nieuw personeel had gekregen, heb ik weer eens gekeken naar de chip administratie van mijn 3 poezen. Wij waren 2,5 jaar geleden verhuisd. Een poes bleek bij een andere databank te zitten. Alledrie op het oude adres. Helaas kostte het verhuizen van de ene naar deandere databank wel wat. Terwijl ik ook bij de andere had betaald voor de verhuizing van adres. Kortom, het was niet simpel, maar met hulp van een medewerkster van PetBase is het wel opgelost.

Een pluim voor Manon

Op 15 maart met Manon contact gehad. Hele fijne ervaring. Ze luisterde goed en was heel begripvol en wilde echt het probleem oplossen. Dit is uniek. Ze krijgt van mij een 10!

Doelmatig en overzichtelijk

De website is duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig te bevatten. De registratie van mijn kat Poes, ging eenvoudig en oude gegevens van de transponder werden automatisch opgevist uit een duister archief waar ze kennelijk tóch wel bewaard waren gebleven van voor 2021... Gelukkig had ik het originele registratie document nog en daardoor ging de procedure voor aanmelding van de nieuwe PetBase-site sinds 2021, nu dan eindelijk - nu ik er tijd voor had gemaakt, bijzonder gemakkelijk en goed. Ik kon een duidelijke foto van Poes toevoegen. En aanvinken dat zij gesteriliseerd is. Al vermeldt de website 'castratie' - ik ben inmiddels het spoor bijster welke term exact gepast is voor het effectief onvruchtbaar maken van een vrouwelijk dier. Maar het is duidelijk lijkt me. De gegevens verder zijn wel heel strak en echt puur gericht op wat nodig is om een Basis Registratie Poezen uit te voeren. Ik heb gelukkig de melding-knop nog niet nodig gehad. Mijn diertje komt altijd terug dusver gelukkig. Toch vond ik het wel nodig om 15 euro voor het PlusPakket te betalen. Voor levenslange en iets meer uitgebreide registratie. Nu weet ik ongeveer wat webdiensten kosten om in de lucht te houden, en met een levensverwachting van hooguit 20 jaren van huiskatten, hebben we het nu dus nog over 12 jaar de systemen in de lucht houden voor de registratie van Poes. Dat is echt een vriendelijke fooi - gesteld dat ik het systeem niet Echt Nodig ga hebben natuurlijk. Mocht ze wel vermist raken en zodanig geregistreerd en zeker wanneer ze terug gevonden wordt, is het bij elkaar echt spotgoedkoop. Ik zie mogelijkheden voor een nog uitgebreider pakket, maar dan ga je dus effectief in de hosting-business werken, en wellicht wil dit bedrijf dat nu net niet. Klein, strak en praktisch is ook betaalbaar en toegankelijk tenslotte.

Zeer vriendelijk neemt snel de telefoon op. Snel gehandeld alles perfect perfect geholpen

Geweldige website

Ik heb mijn hondje met een russies paspoort makkelijk in kunnen schrijven

Gemakkelijk

Duidelijk

Eenvoudig en alle dieren mooi bij elkaar en overzichtelijk

Makkelijk te registeren en niet duur

Id

Snel, goed geregeld

Pup was snel geregistreerd!

Snel en duidelijk

Was makkelijk in te vullen

Over PetBase

Je hond of kat kan met een chip bij ons, PetBase, goed geregistreerd worden. Hiermee voorkom je dat je geliefde huisdier vermist raakt. Wij zijn een databank waar het registreren van je dier eenvoudig en veilig verloopt. Onze missie is om ervoor te zorgen dat je vermiste dier snel weer thuis is, zelfs als het in heel Europa vermist raakt. Dit is waar we dagelijks aan werken. Sinds 2013 zijn wij het aangewezen portaal/databank voor het registreren van honden in Nederland. Bij ons kun je gechipte honden, katten en andere huisdieren registreren, zodat ze herenigd kunnen worden met jou als ze vermist raken. Of je nu je dierenkliniek, dierenasiel, dierenambulance of fokker inschakelt om je dier te chippen en te registreren, je kunt er zeker van zijn dat de registratie goed verloopt. Wist je dat we al sinds 1998 de eerste online databank van Nederland zijn? We beschikken over ISO 27001 en 9001 certificeringen. Alles is dus goed geregeld door professionals die net zoveel liefde voor dieren hebben als jij.