Laden reviews...
Laden reviews...
334 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Veel respondenten vinden het registreren van huisdieren eenvoudig en de site duidelijk. De klantenservice wordt vaak genoemd als vriendelijk en behulpzaam. De Europese dekking en transparantie worden gewaardeerd. Over het algemeen levert PetBase een toegankelijke en betrouwbare oplossing voor huisdiereigenaren.
Alles duidelijk op 1 vraag na, welk bolletje aanklikken was voor mij niet duidelijk.
Beveelt aan
22 April 2026
Monique
Berkel-Enschot
Goedemiddag Monique,
Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat (bijna) alles helemaal duidelijk was!
We willen natuurlijk het liefst dat alles helemaal duidelijk is. Daarom zou ik je willen vragen of je ons een mail zou willen sturen om toe te lichten wat je bedoelt met 'welk bolletje aanklikken was niet duidelijk'. We willen graag weten welke optie je hiermee bedoelt, zodat we kunnen kijken hoe we ook dit duidelijker kunnen maken. Je mag dit sturen naar [email protected]. We hopen van je te horen zodat we de stappen van het registreren nog makkelijker en duidelijker kunnen maken!
Met vriendelijke groet,
Team PetBase
Het was niet super duidelijk aangegeven, en het duurde even eer alles was verwerkt. Maar ben er wel tevreden mee.
Beveelt aan
22 April 2026
Janet
Zaanstad
Snelle afhandeling alleen jammer dat je als je je geregistreerd bent bij bv petlook je regustratie niet bij ndg.eu te zien is. Ik had bij petlook 25 euro betaald om mijn hond te tegistreren want dat werd door fokker aangeraden maar nu moet ik ook nog bij ndg registreren en moet ik weer 8 euro betalen. Betere voorlichting bij registratie zou handig zijn zodat als je naar het buitenland je huisdier ook te vinden is.
Beveelt aan
22 April 2026
Sandra
Nieuw-vennep
Zo geregistreerd makkelijk en zo gedaan
Beveelt aan
19 April 2026
Bas
Aalsmeer
Gemakkelijk om te registreren.
Beveelt aan
18 April 2026
Margaretha Smeyers
NIEL
Registratie vonden we lastig en eigenlijk wilden we bij dezelfde registratie site waar onze andere hond ook zit. Onze pup was niet eens bij de fokker geregistreerd volgens mij want er hebben geen link ontvangen moesten alles zelf uitzoeken. Meldcodd hadden we niet en hopen nu dat ze er niet dubbel in staat
Beveelt niet aan
16 April 2026
Jacqueline
Aalten
Beste Jacqueline,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te horen dat je het registreren als lastig hebt ervaren en dat je hierover geen informatie hebt ontvangen van de fokker.
Ik heb even voor je gekeken naar de registratie van jouw dier vanwege de twijfels over de registratie door de fokker. Deze heeft de eerste registratie van jouw pup gedaan bij databank 'Chipbase'. Daarom heb je voor de eerste registratie bij PetBase géén overdrachtscode nodig. Je kon de registratie van jouw pup als nieuwe registratie doen zonder hiervoor een dergelijke code nodig te hebben omdat deze (ten tijde van het registreren) nog niet bekend was in PetBase.
Het is nu nog wel belangrijk dat de fokker de registratie op diens naam bij Chipbase uitschrijft, zodat er geen verwarring kan ontstaan over wie de huidige houder is en welke registratie dus de juiste is. Neem hiervoor even contact op met jouw fokker.
Er kunnen binnen PetBase geen dubbele registraties bestaan, daar hoef je je dus geen zorgen over te maken. Nu jouw pup bekend is in PetBase, is er voor een overschrijving altijd een overdrachtscode nodig die iemand alleen van jou kan ontvangen.
Ik hoop je hiermee iets meer duidelijkheid te hebben gegeven over de registratie van jouw pup.
Met vriendelijke groet,
Team PetBase
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Ik heb de penning sneller ontvangen dan ik verwachtte. Ziet er prima en robuust uit. Ik heb wel het ringetje vervangen door een stevigere ring. Mijn hond stoeit graag en soms wat lomp. Heb daarom uit voorzorg een steviger ringetje geplaatst. Dank voor het snelle leveren.
Beveelt aan
13 April 2026
Albert
Korper
Ik vond de registratie lastig. Meerdere keren opnieuw moeten beginnen. In het oude systeem heb ik een andere hond staan en het lukt niet om die over te zetten en samen te voegen met mijn tweede hond
Beveelt aan
13 April 2026
Thea
's-Gravenzande
Beste Thea,
Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je het als lastig hebt ervaren en bovenal dat het niet lukt om de registraties samen te voegen. Ik wil graag even helpen om de registratie vanuit de oude omgeving over te kunnen schrijven naar jouw account in de nieuwe omgeving, zodat beide registraties netjes bij elkaar staan.
Zou je ons een e-mail willen sturen met daarin het chipnummer van jouw beide honden? Dan kijk ik even met je mee zodat we het kunnen oplossen. Dit mag je sturen naar [email protected].
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Team PetBase
Ik heb 1 kat die vanuit de dierenarts bij de NDG was ingeschreven en sinds kort 1 kat die vanuit een andere dierenarts bij Petbase werd ingeschreven. Bij de NDG wist ik dat ik mijn adres nog steeds een keer moest aanpassen, maar nooit gedaan omdat er kosten bij kwamen en ik de website niet per se heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk vind. Petbase daarentegen wel. Dus heb ik er voor gekozen om kosten te maken om mijn andere kat ook bij PetBase in te schrijven ipv haar adres aan te passen in NDG. Nu staan beide katten in 1 overzicht en gaat het aanpassen van gegevens een stuk makkelijker en sneller.
Beveelt aan
12 April 2026
Lisa
Veenendaal
Inschrijving is makkelijk en simpel. We hebben ons ingeschreven ivm reizen met de hond. Nog geen idee of dit gebruikt gaat worden.
Beveelt aan
12 April 2026
Sabina
Sneek
In het begin snapte ik het niet helemaal omdat er betaald moest worden. Door dit op de computer te doen duurde het even.
Beveelt aan
12 April 2026
Anne-Marie
Doetinchem
Eenvoudig je dier registreren. Voelt veilig om te weten dat je huisdier altijd naar terug te traceren valt. Gebruik eigenlijk altijd PetBase.
Beveelt aan
11 April 2026
Monique
Roden
Was niet helemaal duidelijk om de eigenaar om de definitieve eigenaar om te zetten.
Beveelt aan
11 April 2026
Caroline
Amsterdam
Alles perfect alleen wat moeilijk om contact te zoeken voor hulp
Beveelt aan
11 April 2026
Simone Doevenspeck
Quarante France
Heb deze site van de fokker gehad en kon makkelijk mijn gegevens omzetten. Zag dat er ook meerdere abbonementen mogelijk zijn, netjes Een vertrouwt adres om je huisdier te registreeren.
Beveelt aan
11 April 2026
John
Krimpen ad ijssel
Ben er net een bij en nu gaan jullie mij al stalken dat is al een min punt
Beveelt niet aan
9 April 2026
Gmh
Tegelen
Goedemiddag Gmh
Bedankt dat je de tijd hebt genomen voor een review.
Wat jammer dat je vind dat het vragen van een beoordeling te vroeg gebeurd.
Wij willen graag weten over hoe jij het registreren van je huisdier in PetBase hebt ervaren en of het registreren daarvan makkelijk of moeilijk ging. De reden dat wij dit vrij snel vragen nadat je een registratie hebt gedaan is omdat je dan vaak nog weet hoe makkelijk of moeilijk het ging.
Met vriendelijke groet,
Team PetBase
Fijne duidelijke website.
Beveelt aan
8 April 2026
Lisette
Stampersgat
Makkelijke duidelijke website
Beveelt aan
8 April 2026
Vera Selles
Kampen
duidelijke website en snelle perfecte levering
Beveelt aan
7 April 2026
Annelies
Heerhugowaard
Inschrijving was snel geregeld! Makkelijk en overzichtelijk.
Beveelt aan
7 April 2026
Colin
Almere
Het kost weinig tijd en is eenvoudig om je huisdier aan te melden
Beveelt aan
2 April 2026
rieky moors
Diessen
Prima website, maar het overschrijven naar de nieuwe website was gedoe. Ik vond de beschreven stappen niet duidelijk.
Beveelt aan
2 April 2026
Marjolein
Fleury
Beste Marjolein,
Bedankt voor je review. Wat fijn om te lezen dat je de website als prima hebt ervaren!
Wat vervelend dat het overschrijven van de registratie naar de nieuwe omgeving niet soepel verliep. We vinden het belangrijk dat dit eenvoudig gaat en dat de uitleg hierover duidelijk is.
Graag hoor ik van jou wat ervoor zorgde dat het niet makkelijk ging en waarom de beschreven stappen niet duidelijk zijn. Zou je dit willen mailen naar [email protected]? Dan ga ik daar uiteraard naar kijken en de uitleg waar nodig verbeteren. Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Team PetBase
Gemakkelijke registratie
Beveelt aan
30 March 2026
Ivo
Utrecht
Van vriendin overgenomen huisdier op mijn naam gezet met telefonische hulp.
Beveelt aan
29 March 2026
Helene
Amsterdam
duidelijk en helemaal goed
Beveelt aan
25 March 2026
Ton Kool
Nieuwegein
Je hond of kat kan met een chip bij ons, PetBase, goed geregistreerd worden. Hiermee voorkom je dat je geliefde huisdier vermist raakt. Wij zijn een databank waar het registreren van je dier eenvoudig en veilig verloopt. Onze missie is om ervoor te zorgen dat je vermiste dier snel weer thuis is, zelfs als het in heel Europa vermist raakt. Dit is waar we dagelijks aan werken.
Sinds 2013 zijn wij het aangewezen portaal/databank voor het registreren van honden in Nederland. Bij ons kun je gechipte honden, katten en andere huisdieren registreren, zodat ze herenigd kunnen worden met jou als ze vermist raken. Of je nu je dierenkliniek, dierenasiel, dierenambulance of fokker inschakelt om je dier te chippen en te registreren, je kunt er zeker van zijn dat de registratie goed verloopt.
Wist je dat we al sinds 1998 de eerste online databank van Nederland zijn? We beschikken over ISO 27001 en 9001 certificeringen. Alles is goed geregeld door professionals die net zoveel liefde voor dieren hebben als jij.
Vlierweg 38 A
3991 BD Houten
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops