Alles positief

Tiny mais génial !

J'ai rarement l'occasion de pouvoir exprimer mon agréable surprise ! Je n'avais commandé que 4 pop mais je ne m'attendais pas à avoir une emballage aussi soigné et aussi précieux ! En effet, le tout était emballé dans une boite surdimensionnée, puis 2 boites séparées toutes aussi bien emballées et quelques surprises à l'intérieur des boites ! Une très belles carte de remerciement et quelques candies pour vous remercier. Toute la commande était parfaite, bien protégée, avec un suivi de la commande. Je comprends les frais de port et ferme les yeux quant à ceux-ci car je recommanderai certainement !

Zeer snelle levering, goed ingepakt item

Eerste maal dat ik bij Tiny Titan bestelde, zeer tevreden over de service en snelheid. Ik kom zeker terug in de toekomst

Très bon produits

Très lent mais très beau produits

• Nous recommanderiez-vous? Non

Snelle levering en veel variatie in funkos

^

Top grail behandeling!

Snelle verzending en producten komen in top staat aan!

Product in goede staat en snel mogen ontvangen

Mega titan!

Super verpakt en snelle service!

Goed product, goede levering

Snelle levering, goed verpakt en product voldeed helemaal aan de verwachting

correcte afhandeling

correcte afhandeling van de bestellingen. Het is wel aangewezen om af en toe een update te sturen qua levering van pre-orders

Geen contact over pre-order

Na maanden geen contact of een update gekregen wat betreft mijn pre-order. Ik heb daar toen zelf nog een mail over gestuurd en dat ging allemaal moeizaam. Het product was namelijk bij meerdere winkels verkrijgbaar en lag zelfs in fysieke winkels. Het was bedoeld als verjaardags kado en was hem dus genoodzaakt bij een andere winkel te halen om dit te kunnen geven. Dit vind ik een slechte zaak dat je klant niet up to date houd over je producten en pre-orders.

Response from the business owner

Aloha Jeffrey, Wat Jammer dat u niet tevreden was van uw laatste levering. Het klopt helemaal dat u op uw laatste levering een lange tijd hebt moeten wachten althans op dat ene item van de 5, de andere 4 werden wel meteen op de besteldatum verzonden. Natuurlijk hebben we liever ook de pre-order die in het order zat op tijd geleverd gehad, Maar het mocht niet baten zoals we ook reeds communiceerden op uw vraag in mail. Gelukkig was u wel tevreden over alle andere 6 vorige orders bij ons, en dat was natuurlijk ook de reden waarom u steeds de weg terug naar ons vond. We kunnen uw ongenoegen plaatsen, als verzamelaar zijnde wil je natuurlijk graag je collectie zo snel mogelijk compleet. We hopen u in de toekomst nog te mogen bedienen, en wensen u alvast nog veel POP! Hunt plezier. Mocht u contact met ons willen opnemen mag dit natuurlijk steeds. Chief Titan Wim.

IMPECCABLE

Après avoir essayé 2 autres sites j'ai enfin trouvé celui qui ne se fout pas de ses clients ! Pops sans défauts ! Boite impeccables ! Prix compétitifs ! Emballage et protection au top ! Envoie rapide dès que la pré commande arrivée dans vos stocks ! Cadeau surprise bonbon +1pop que demande le peuple ! 10/10 !

Magnificent

Tiny Titan is an extremely professional company, with magnificent customer service and support. They have truly gained a regular customer.

Réponse rapide et efficace

Les articles sont toujours impeccables si petit souci le service client répond rapidement et essaie de satisfaire le client. Rapidité, efficacité et professionnalisme.

Het pakketje werd goed ingepakt en snel geleverd. Er zat ook een leuke gratis funko pop bij.

Fantastic!

Na mijn bestelling kreeg ik gelijk e-mailtjes met de status van mijn order, het bestellen en de verzending waren razend snel! Er bleek een andere inhoud in mijn bestelling te zitten en ik schreef een chat-bericht via de website. De klantenservice reageerde snel en zeer vriendelijk binnen 2 dagen was het geregeld en had ik de juiste inhoud! Ik zou dan ook zeker terug keren als blije, tevreden klant!

Super fijne winkel!

Duidelijke site, snelle levering, goed op de hoogte van de levering. Veel betaalmogelijkheden!

Helemaal top!

Snelle levering en goed verpakt!

Très bonne expérience

Le seul point négatif c'est l'attente. J'avais précommandé mon achat en été et il devait arriver en octobre. Je l'ai reçu seulement en mars. À part ça c'était parfait. Dès que je demandais des nouvelles concernant le colis, Tiny Titan m'expliquait ce qu'il se passait de leur côté et je comprenais les soucis avec les fournisseurs qui pouvaient y avoir. L'état du colis parfait, mon achat était parfaitement bien emballé.

Toujours aussi bien protégé et avec quelque surpris. Envoie de Qualité !

Les commande sont toujours aussi bien emballé, je n'ai que du confiance en vous !!

De beste!

Voor ons in Nederland echt de allerbeste om te bestellen; altijd als eerste de pops in huis en goede prijzen. Supergoed verpakt!!

G

Super !

Mooi aanbod, zeer snelle en correcte levering. Gewoon top!

Fijne webshop met uitgebreid assortiment

Voor de eerste keer besteld bij Tiny Titan. Door de positieve reviews die ik las over deze winkel had ik geen twijfels om een bestelling te plaatsen. Toen ik een vraag had over een product kon ik via de site chatten met een medewerker. Ze zijn bij de klantenservice erg behulpzaam en communiceren op een leuke manier :). De Funko Pops waren zorgvuldig verpakt en kwamen dan ook in goede staat aan. Ook erg leuk dat je bij besteding vanaf 80 euro een gratis Funko Pop krijgt. Dit maakt deze winkel wel uniek. En ik heb ook nog eens een Funko gekregen die ik graag wilde hebben :). Kortom; zeker een zaak om vaker te bestellen!

Goede prijzen, uitstekende service en snelle levering

De prijzen zijn over het algemeen lager dan in andere shops en je heb een heel uitgebreide keuze, ook exclusives. Je kan gebruik maken van het spaarprogramma waardoor je spaart voor gratis items. De items worden goed verpakt en snel geleverd.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement