Pijlsnelle feedback en levering

Pijlsnelle feedback, levering en service! Vlekkeloze bediening en uitstekende kwaliteit van materiaal.

Perfecte Service

Inmiddels een paar keer hier besteld, zeer tevreden over de snelheid van het verzenden en het ontvangen maar ook hoe de artikelen verzonden worden!

Super!!

In een woord super!!

top

zeer goed, met zorg verpakt en snel verzonden

Zeer goed.

Snel en proper afgeleverd thuis.

Wat nog meer ? Zie boven.

Topservice

Snelle en correcte dienst . Ze beloven enkel wat ze uitvoeren, dus geen show en loze beloftes. Ik ben een heel tevreden klant !

Professional

Professional and very helpful company. Nice gift add for to your order.

Snelle levering, goed verpakt

Bestelling snel ontvangen en deze was goed verpakt. Spijtig dat je geen grootte kon kiezen voor de meegeleverde gratis tshirt, daar heb ik dus niet veel aan.

fantastische de producten komen perfect toe

Ik vond de website een zeer fijn ervarig de funko pop kwam in perfecte staat aan in mijn vorige bestelling zat een fout maar ik kreeg hiervoor een voucher en mocht de foute funko pop houden en ik vond dit zelf een zeer fijne oplossing de funko's zijn op deze website ook zeer fair geprijsd

Apex legends octane

Alleen zij hadden het nog in voorraad

Grand choix

Grand choix, paiement aisé et livraison ultra rapide !

Snel eon op veilige plaats kunnen laten leveren

Snelle levering en goede service!

Super en erg aan te raden site/winkel om exclusieve pops bij te kopen! Ze denken ook oplossingsgericht bij een eventueel probleem en de service is zeer kwalitatief! Keep on doing this good job!

Vlugge en goede service

Mijn pakket vlug ontvangen en nog een cadeautje erbij gekregen

Super ervaring, snel en goed

Super mooie ruim aanbod, snelle levering en duidelijke communicatie… zou er m’n volgende FUNKO zeker weer bestellen

Snelle afhandeling

Je recommande à 100%

geweldige service!!!

de bestellingen werden heel goed verpakt en geleverd op tijd zoals gemeld.

Goede webwinkel

Goede service, makkelijk besteld en snel bezorgd. Netjes verpakt. Hele goede aanbieding. Gratis tee bij de bestelling. Enkel jammer van de prijzige verzendkosten.

Order annuleren blijkt lastig en problematisch

In mijn bestelling zat een pre-order waardoor ik na drie maanden nog niet ontving. Vond het toch lang duren dus mijn hele bestelling geannuleerd, tot twee keer aan toe maar ondanks ik mijn bestelling had geannuleerd werd een deel toch opgestuurd (op hoop van zegen dan maar ofzo?) met de vraag of ik het dan aan wil nemen en naar een ander adres terug wil sturen. Jammer dat een simpel verzoek een order te annuleren niet kan worden opgepakt.

Bon site et livraison rapide et nickel

Recherche facile, choix plaisant même pour d'ancienne référence

Perfecte verzending!

Je ziet dat Tiny Titans met liefde hun pakketten verzenden. Een leuke bedrukte doos met daarin nog een doos die perfect paste om de bestelde Funko Pops. Foolproof! Daar kunnen ze bij een Amazon e.d. nog wat van leren. Complimenten! Nog een leuk extraatje erbij. Geweldige ervaring! Aanrader!

Super goeie service zeker voor herhaling vatbaar

Fijne service

Bestelling geplaatst en 2 dagen later al mijn bestelling aan huis. Zonder schade, goed ingepakt, snelle service. Zoals het hoort.