Snelle levering, netjes verpakt!

Goede service goede prijs

Excellent

Delivery is fast always, I like product (collagen peptide marine and bovine) and my skin is improving.

Fijne website, snelle levering

Een fijne website waar ik snel de producten die ik wil kan bestellen zonder te veel verpakking. Bestellen gaat makkelijk en de levering is snel.

alles verliep goed

zoals het moet, zo ging het ook

Altijd goede service...

Snelle verzending!

Bestel bijna alle supplementen hier en dat gaat altijd goed! Snelle verzending en super goed verpakt! Dankjewel weer.

Klantgericht

Van het aantal bestelde artikelen was een artikel niet in de gevraagde hoeveelheid / aantal tabletten aanwezig. Keurig een excuusbriefje voor het leveren van grotere pot. Dwz 4 potten met grotere inhoud dan 5 potten met minder. Juiste aantal totaal geleverde pillen was daardoor wat hoger en het prijsverschil nam Biolovers voor zijn eigen rekening. Dat vind ik nu klantgericht, bedankt!

Uitstekend, zoals het zegt immuun booster!

Mijn kind had de ziekte van pfeiffer opgelopen samen met zijn broertje, dit heeft hun beiden een boost gegeven!

Snel geleverd en alles in orde

Alles verliep perfect en werd snel geleverd.

Bardzo szybka wysyłka , towar bezpiecznie zapakowany

• Poleciłbyś nas? Yes

probleemloos

Gutes Produkt, guter Preis

Kaufe zum wiederholten Mal Magnesiumbisglycinat als Nahrungsergänzungsmittel. Funktioniert super bei mir. Bestellvorgang und Lieferung sind sehr einfach und schnell. Alles bestens. Werde zurückkommen.

Overall experience with recent orders ok.

Very happy with products ordered. Good and consistent customer service. Many thanks.

goed in alle opzichten

goed in alle opzichten.

Gutes Preis-Leistungsverhältnis, schnelle Lieferung, gerne wieder!!!

Sehr gute Produkte, Ashwagandha sollte im Augenblick jeder nehmen!

Prettige afhandeling , klantenservice ook

Snelle levering, duidelijke communicatie. Prettige website om te shoppen.

Prima website en voordelig

Goede webshop, ruime keuze en bovendien lage prijzen, vooral in combinatie met staffelkorting. Helaas houdt men geen rekening met de klant op spreiding van de houdbaarheid per artikel, want 4 flesjes vitamine olie ga ik echt niet binnen 8 maanden op krijgen.

Super effectieve producten voor een betere gezondheid

Sinds ik de producten van Biolovers gebruik voel ik me een stuk beter: zowel mentaal als fysiek. Ik straal weer en heb veel meer energie.

Snelle levering!

Goed assortiment supplementen, overzichtelijke webshop en snelle levering. Ik ben blij!

Veel profijt van gehad

Zeer tevreden.

Altijd een snelle en correcte levering. 1x had ik een vergissing in de levering, dit werd meteen heel klantvriendelijke rechtgezet.

Helaas duurde het langer voor mijn pakket arriveerde dan aangegeven op de website. Dit bleek bij PostNL te liggen die de pakketjes nog niet had ingescand. Omdat ik het product nodig had werd er aangeboden om het persoonlijk te komen bezorgen. Wat een service! Uiteindelijk was het niet nodig geweest maar kan het gebaar erg waarderen.

snelle en verzorgde verzending

ecologisch verpakt, snel verzonden en tevreden van mijn aankoop!

goed geregeld

goed bedrijf

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.