bon produit!!

bon produit à voir sur le temps pour l'efficacité

Leuke aanbiedingen

Veel keus en leuke aanbiedingen snelle levering

Goedkoop en snel geleverd!

Goedkoop en snel geleverd!

Zo zou elk bedrijf moeten werken!

Biolovers, een voorbeeld voor alle webwinkels. Snel , correct en ook nog eens prima prijzen. Toppy!

After the purchase was made, the product arrived within 2 days! Really high quality service!

Een snelle afhandeling van een prima product

Het product, wat al vrij lastig is te krijgen in Nederland was bij hun gewoon op voorraad en binnen 2 dagen via DPD bezorgd waarbij de verpakking met zorg is behandeld ivm flessen van glas.

Zeer snelle levering, goede producten voor een zeer scherpe prijs, en hiernaast ook nog extra presentjes, kortom ik ben zeer tevreden

goede smaak, lijkt goed, nog verder te testen

goede smaak, lijkt goed, nog verder te testen of ik de werking voel

Uitstekende service, prima communicatie en uiterst betroywbaar.

De prijzen zijn hier zeer interessant. Vooral de aanbiedingen!! De artikelen worden zeer snel geleverd en er wordt duidelijk gecommuniceerd via mail. Ik zou biolovers.nl aan iedereen willen aanbevelen. In 1 woord TOP.

Snelle levering! Service

Wat een leuk pakketje kreeg ik van jullie, blij met mijn vitamines en de thee die ik kreeg!!!

Elke keer uitstekend!

Vaak hier besteld inmiddels, erg fijne winkel! Zoals altijd snel verzonden en heel goed verpakt

Boven verwachting

Ik was eerst wat sceptisch om dit product te bestellen. Uiteindelijk toch besteld bij Biolovers. Product was snel verzonden en zat goed verpakt er zat zelfs een cadeau bij! Zodra het product bijna op is zal ik zeker weer een herbestelling plaatsen bij Biolovers. Bedankt!

Fantastic in every way

Pleasure to deal with and purchase from.

Toppie

Mijn bestelling is zeer snel aangekomen! Had er zelfs nog iets leuks bijgekregen wat ik zelf nog wou bestellen maar ik had al een hoog bedrag dus dacht ik ik bestel het volgende keer wel. En ineens krijg ik dat als cadeau! Leuker kon niet natuurlijk!!

snelle service super service!!!

Snel geleverd maar.. heel leuk een kadootje erbij ontvangen....maar helaas over datum.. Jammer...Wel heel fijn opgelost....!!! Prima service..!!!!

duidelijke uitleg op de site, snelle levering

Op de site staat alles goed uitgelegd, ze hebben verstand van hun producten en de producten zijn puur. Betaling en levering gaan soepel

Goede snelle levering

Zeer goed.

Zeer goede service .

Snel en correct

Fijne website, snelle levering, prima product. Helemaal goed dus!

duidelijke website, snelle verzending

Eerste kennismaking met Biolovers tot volle tevredenheid. Goede prijs/kwaliteitverhouding, een duidelijke website, nadat je je bestelling hebt geplaatst word je goed geïnformeerd, snelle verzending en de produkten zijn uitstekend verpakt.,

Super producten met een super service!

Hoogwaardige kwaliteit producten, super snelle service en mooie verpakkingen. Ik word altijd blij om een pakketje open te maken van Biolovers; een traktatie voor jezelf!

Zeer snelle en correcte levering

Zeer snelle en correcte levering

Klantvriendelijkheid

Kwaliteitsproducten, goede levering, klantvriendelijke service. Zeer tevreden!

Top levering van top producten

Handig en snel besteld, met extra staffelkorting. Gratis en op tijd bezorgd door DPD. Zelfs met een extra kado: Curcuma thee, die nog twee maanden houdbaar is. Top om zo verspilling tegen te gaan. Verheug me op de volgende bestelling, dank!

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn 100% vegan, 100% natuurlijk en in sommige gevallen ook 100% biologisch (SKAL gecertificeerd). Wij specialiseren ons in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad kunnen leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs.