Snelle levering, prima producten

Bestellen gaat eenvoudig, de levering is snel en goed, de producten zijn prima.

Levering was snel en goed. Product staat in de kast en he ik nog geen mening over maar lijkt goed.

Nee

As always, superb!

The website is easy to navigate, products are clearly marked. The order process is quick and easy, confirmation is sent immediately, removing any concern about ordering online in the first place. The order arrived within a few days (in the South of Italy) in perfect order. Thank you Biolovers!

Betrouwbaar, zeer correct en snelle levering!

Als trouwe Biolovers-klant ken ik enkel positieve ervaringen met mijn bestellingen. Altijd worden ze zeer vlug geleverd. Ik kan Biolovers aan iedereen aanbevelen.

snelle bezorging van prima product

Snelle, adequate bezorging van gekocht product. Uitstekende informatie via de mail over de bezorging. Werkelijk helemaal niets op aan te merken. Ik zou zeker weer kopen bij Biolovers.

Betrouwbaar dmv goed werkende website, orderverwerking en levering

Heldere productbeschrijving, goede prijs, perfecte ordervoortgang, verpakking goed en bezorging snel. Kan niet beter

Really good!

Super fast and very well packaging

Alles naar wens

Zeer tevreden. Snel geleverd zoals beloofd. Super!

Great!

fast and effiecient

Snel in huis

Besteld op 13/05 en 2 dagen later al in huis. Super!

Outstanding

I was satisfied I collect my order quick

Het besteld product werd supersnel geleverd.

Op zoek naar een supplement wat overal uitverkocht was, of 3 weken levertijd had. Bij Biolovers besteld en twee dagen later was het geleverd! Netjes verpakt, topservice, voor herhaling vatbaar.

Good

Great

Deskundig advies, correcte en tijdige levering

Ik werd deskundig geadviseerd over de producten. De producten werden snel en netjes geleverd.

amazing

it was super fast delivery

Great

I love it , taste like real cacao , i will order again for sure

Kwalitatieve producten en goeie service

Handige webshop waar je specifieke en kwalitatieve producten kan vinden.

Super service!

De producten worden steeds met zorg verpakt. Alles komt altijd netjes optijd thuis.

Snelle levering van fijne producten. Korting bij aankoop van meerdere flessen is ook prettig!

Precies zoals je verwacht, snel en goed.

Snelle levering, netjes verpakt. Top service!

Eerste keer dat ik bestel bij biolovers en zeker voor herhaling vatbaar. Gratis verzending en snelle levering. Super service!

Beste winkelervaring

Snel geleverd met een cadeautje voor mij... Heel zo blij...

it is not possible to use paypal when bying CBD

fast delivery, nice an good packing

perfect

mijn bestelling kwam nog sneller aan dan ik dacht, echt top want ik had het product ook echt nodig...

Snelle service met mogelijkheid tot gratis bezorging.

Snelle service met mogelijkheid tot gratis bezorging

vlotte levering

mooie prijzen en vlot geleverd

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn 100% vegan, 100% natuurlijk en in sommige gevallen ook 100% biologisch (SKAL gecertificeerd). Wij specialiseren ons in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad kunnen leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs.