goed in alle opzichten

goed in alle opzichten.

Gutes Preis-Leistungsverhältnis, schnelle Lieferung, gerne wieder!!!

Sehr gute Produkte, Ashwagandha sollte im Augenblick jeder nehmen!

Prettige afhandeling , klantenservice ook

Snelle levering, duidelijke communicatie. Prettige website om te shoppen.

Prima website en voordelig

Goede webshop, ruime keuze en bovendien lage prijzen, vooral in combinatie met staffelkorting. Helaas houdt men geen rekening met de klant op spreiding van de houdbaarheid per artikel, want 4 flesjes vitamine olie ga ik echt niet binnen 8 maanden op krijgen.

Super effectieve producten voor een betere gezondheid

Sinds ik de producten van Biolovers gebruik voel ik me een stuk beter: zowel mentaal als fysiek. Ik straal weer en heb veel meer energie.

Snelle levering!

Goed assortiment supplementen, overzichtelijke webshop en snelle levering. Ik ben blij!

Veel profijt van gehad

Zeer tevreden.

Altijd een snelle en correcte levering. 1x had ik een vergissing in de levering, dit werd meteen heel klantvriendelijke rechtgezet.

Helaas duurde het langer voor mijn pakket arriveerde dan aangegeven op de website. Dit bleek bij PostNL te liggen die de pakketjes nog niet had ingescand. Omdat ik het product nodig had werd er aangeboden om het persoonlijk te komen bezorgen. Wat een service! Uiteindelijk was het niet nodig geweest maar kan het gebaar erg waarderen.

snelle en verzorgde verzending

ecologisch verpakt, snel verzonden en tevreden van mijn aankoop!

goed geregeld

goed bedrijf

Bestelling prima verlopen.

Voor het eerst besteld. Best voor een behoorlijk bedrag. Bezorging en verpakking goed.

Biolovers NEVER disappoints!

From the moment the order goes through to the moment it is delivered, Biolovers' service is seamless, professional and sublime. Thank you Biolovers!

Bewust bedrijf

Mooi dat er rekening gehouden wordt met het milieu. Dat wekt vertrouwen in de eerlijkheid van de producten.

Betaalbaar en snelle verzending

Mooi groot assortiment en de scherpste prijzen vooral de staffelkorting maakt het aantrekkelijk om hier te bestellen. Ik kan het zeker aanbevelen om hier te bestellen.

Hele fijne service en snelle levering!

Na wat vragen gesteld te hebben kreeg ik direct antwoord via Instagram! Heel fijn en super snel in huis. Vast adres nu voor al mijn supplementen!

Bio Chill Mix

Mijn ervaring is uitstekend van Bio Chill Mix. Reishi en Lion's Mane is echt supplement naar capsule Lion's Mane.

Top producten en snelle service. Laagste prijs ook!

Kwaliteitsproducten en goede service

De winkel heeft een mooi assortiment aan kwaliteitsproducten en biedt goede service. Ik krijg mijn bestelling steevast netjes verpakt snel geleverd.

Snel geleverd, wel kapotte doos

Bestelling was snel geleverd. Helaas was de doos wel stuk waarin de goederen geleverd werden. Sommige doosjes in de levering waren daardoor beschadigd. Alles was verder compleet en doet niets af aan de kwaliteit.

Altijd goede en snelle levering, netjes verpakt en het materiaal is leuk voor de kids om mee te spelen. Breed assortiment hoewel ik de HEEL producten wel mis.

happy

Hi! Happy customer hier! Ben heel blij dat ik jullie heb gevonden met alle mooie bio producten die jullie aanbieden. Dus ga zeker vaker een bestelling plaatsen. <3 Lieve groet, Marilyn

Fijne website, goede levering met weinig verpakking

Ik vond deze website omdat ik elders geen Vegums met suiker meer kon krijgen. De website is overzichtelijk, de prijzen aantrekkelijk, snelle en CO2 vriendelijke levering en de verpakking minimaal. Ik wil hier zeker nog een keer bestellen!

Snelle levering en goede prijzen

Snelle levering goede producten en één van de goedkoopste in deze categorie

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.