Erg tevreden! In Frankrijk laten afleveren, ging helemaal soepel.

Moest erg lang op internet zoeken om precies de producten te vinden die ik zocht. BIOLOVERS had niet alleen precies wat ik zocht, maar heeft het ook nog eens razendsnel in Frankrijk laten bezorgen. Top.

Power!!

Heerlijk en eerlijk product! Heel tevreden over de mct C8 , geeft me power.

Vlugge levering

Zeer vlugge levering van een door mijn gekend product tegen een voordelige prijs met extra korting voor bestelling van meerdere items van hetzelfde product.

Nooit meer bestellen

2 potjes vanillepoeder over datum, geur en smaakloos. Teruggestuurd maar nooit nieuwe potjes gekregen of geld retour. Jammer!

Snelle levering en goede info!

Snelle service en goede prijzen!

Snel geleverd en goede prijs/kwaliteit verhouding!

Mooie prijs en zeer snelle levering

Geen bijzonderheden

Goed correct en snel

Bestelde artikelen exact als omschreven, verder goed verpakt en communicatie correct

Goede merken en super snel levering!

Snel en netjes geleverd goede kwaliteit

Goede prijs en snel verzonden, alles zat netjes verpakt. Tot de volgende keer!

Correct en top de bestelling bevestigd. Alleen jammer dat bij jullie tengevolge van een voorraadfout de levering later gaat zijn.

Goede levering

Levering altijd snel en compleet

Website duidelijk en ja bestelling snelle levering. Nooit een probleem gehad.

Top!!!

Bestelling in 1 dag binnen. Veel aanbod in assortiment. Duidelijke website. Ook wel leuke aanbiedingen. Ga zo door.

Betaalbare kwaliteit

De producten van Mattisson zijn zeer kwalitatief maar niet goedkoop, op deze website vond ik een mooie aanbieding en ik heb ineens een hele voorraad ingeslagen. Mijn lichaam tevreden en mijn portefeuille ook!

Een snellere leverans naar het buitenland gaat niet, Bedankt Biolovers.

Makkelijke website, soepele order en betaalprocedure en supersnelle leverantie!

snel, deskundig, prettig contact

De bestelling was snel binnen, er was steeds mail om de stand van zaken te melden en ik had over iets mailcontact dat vlot en goed werd beantwoord

Ja goed

Goed prijs en snel geleverd

snelle verzending. Aantal mails voor 1 verzending kan wel minder

Beste prijs en snelle service!

Voor mij heeft biolovers alles wat ik zoek in een website. Goede prijs en goede service. Niks meer aan veranderen!

Super snelle levering

Gratis verzending en super snel geleverd. Top

Snelle levering, keurig verpakt

Geen verdere opmerking. Gewoon tevreden.

hele snelle levering

de levering was echt snel and wat ik vooral geweldig vind is dat er geen verzendkosten komen bij de bestelling!!!!

About Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement