Snelle levering. Product zoals omschreven.

Levering was binnen twee dagen. Ik werd goed op de hoogte gehouden over de levering. De geleverde producten waren zoals beschreven.

Snel en goed geleverd

Netjes, snel en goed geleverd

Snelle correcte levering.

Perfect produkt

Over gans de lijn tevreden

Altijd snel en netjes geleverde producten.

Goede prijs/kwaliteit verhouding voor onder andere Matcha van Mattison 300 gram en macapoeder. De Mattisson / Bourbon Vanille Vanilla Poeder - 30 gram (MT4100), (BESTELLING #24649 (12/12/2020) viel echter erg tegen en geeft amper smaak af, zelfs als ik er echt veel van in een gerecht doe. Heel jammer, want ik had 2 potjes gekocht. Met vriendelijke groeten, Letty Danziger

Goede producten, goeie prijs, snelle levering!

Allereerst een duidelijke en overzichtelijke site!! Bestellen gaat eenvoudig en de levering is snel. Al met al TOP!

Geweldige webwinkel

Duidelijke site, goede producten voor scherpe prijzen. Snelle verzending en ze houden je goed op de hoogte wat betreft je bestelling.

Quality product easily available

The company provides excellent service; I am returning customer, I believe one improvement will be to include a courier option as NL Post International Deliveries take minimum 3 weeks plus to reach some countries.

Duidelijk

Accuraat

goede service snelle antwoord

ik ben zeer tevreden met de aankoop. als ik vergelijk met andere sites vind ik hier goedkoper.

IK zocht een product en omdat ik veel daarvan tegelijk wilde bestellen zocht ik naar de goedkoopste aanbieder. Ik kende Biolovers niet. Via Google kwam ik op jullie website. Gelukkig maar, want bij jullie vond ik wat ik zocht en ook nog eens voor een betaalbare prijs. Ik had mijn bestelling binnen 2 dagen binnen. Heel fijn. Bedankt daarvoor!!! Ik kom zeker terug.

Snelle en correcte levering

Een snelle en correcte levering !

Het is fijn om bij biolovers te bestellen, producten zijn puur en ik hoef geen verzendkosten te betalen

Perfecte prijs/kwaliteitverhouding

Duidelijke website, snelle levering en scherpe prijzen!

prima!

Snelle levering van mijn Vitakruid, was de goedkoopste die ik kon vinden online. Kreeg wel een mail met de mededelling dat de levering vertraging had, maar het kwam dezelfde dag nog binnen, dus mail was overbodig.

Snelle leveringen voordeligste aanbieding.

Snelle levering en de meest voordelige prijs, Ik slik dit al jaren en mijn chloresterol is gedaald en acceptabel.

Dé webshop voor mijn supplementen

Ik bestel tegenwoordig altijd hier mijn supplementen. Fijne website, de beste prijs en snel geleverd! Top!

Ontzettend tevreden!

Product besteld en een dag later in huis! Super fijn!!

Subliem!

Supersnelle levering van de beste producten en ook nog eens duurzaam verpakt! Voorbeeldig!

Very efficient service

Excellent service, fast turnaround of order.

Gewoon goed!

Naast een goede keus aan gezonde supplementen is de levering navenant. Aanrader!

Heerlijke crème voor mijn pijnlijke schouder, werkt super! En zo correct en snel geleverd, grote klasse!

snel levering am

goede kwaliteit zoals altijd!

always a pleasure

I love ordering from Biolovers! They obviously love what they do because they do it so well. The order is shipped swiftly and their products are superb!

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.