Levering voldoet aan de bestelling

Super site Goede producten Goed geprijsd Biolovers

Supersnel en correct geleverd!

Savonds een bestelling gedaan en de volgende dag al in huis! Top!

Snelle en betrouwbare levering keer op keer! En uitstekende producten :-) ga zo door!

Altijd goede ervaringen.

Hoogst gedoseerde EPA/ DHA, vrij van toxische stoffen, IFOS!!

Ik gebruik dit product ter ondersteuning van mijn gezondheid .

Snelle bezorging!

Had binnen een dag alles in huis! Wat beter kan zijn de productomschrijvingen - bij verschillende producten is het even zoeken naar de exacte ingrediënten/extra info.

Bijzonder snelle levering

Woensdag besteld donderdag in huis. Mis eigenlijk wel een wat uitgebreider beschrijving van het product maar dat google ik wel.

Geweldige website absoluut geen klachten

Zeer snelle levering en geweldige producten. Fijn dat het meeste biologisch en vegan is

Vlotte levering

Het artikel is goed. De prijs is zeer netjes en de levering was snel en netjes.

Geweldige producten

Prima service en heel goed assortiment!

Netjes en op tijd geleverd! Heel tevreden

Ik blijf zeker via biolovers bestellen

Good variety, efficient service provided.

Good variety, efficient service provided.

Goedkoop, duurzaam en efficiënt

Goede prijs, duurzame verpakking en levering is super snel. Heb deze week verkeerde product besteld en geretourneerd. Weet nog niet hoe die afhandeling zal zijn. Tit nu toe erg tevreden!

op tijd geleverd en alles netjes ingepakt

Gezonde en lekker tussen doortje

Heerlijke natuurlijke botten bouillon, goed van smaak, heerlijk door de soep of door een sausje, gemakkelijk. Snelle levering door Biolovers

Super service!

Ik bestel regelmatig bij Biolovers. Altijd prima! Laatste keer was iets fout gegaan(verkeerde artikel). Meteen opgelost door Biolovers. Super service! Kunnen andere online winkels nog iets van leren.

Goede prijs en snelle levering!

Eén van de goedekopere webshop en seer snelle levering. Top service, bedankt!

Top product!

Mijn zoontje gebruikt het al een half jaar en is nog niet verkouden geworden. Daarvoor altijd 1x in de maand verkouden.. Ik merk dat zijn immuunsysteem hierdoor sterker is geworden.

Deskundig advies en kwaliteit producten

Een fijn bedrijf met fijne en goede producten. Vitakruid magnesium complex als aanvuller genomen op de dag en nacht man. Erg blij met de natuurlijke supplementen van Vitakruid!

Pakket verstuurd in een papieren envelop. Geen plastic afval.

Makkelijk bestellen, heel snel geleverd.

Goed assortiment en goede service

Met plezier besteld want een ontzettend goed assortiment, goede prijzen, snelle levering en goede communicatie. Product wat ik heb gekocht is ook echt superleuk en gezond. De blauwe spirulina maakt ons gezonde drankje geïnspireerd door Corinne Wijschedé van healthy piece of cake helemaal leuk en super populair. Maak het blauwe bananen oatmelk drankje met kokoscreme inmiddels elke dag. Elke dag een feestje. Gaat zelfs mee op vakantie.

Altijd goede levering

Altijd goede levering

Een ruime sortering en uitstekende service

Biolovers heeft een ruime sortering aan production van goede kwaliteit. Ze leveren snel en geven desgevraagd deskundig advies.

Duidelijke site, scherpe prijzen en razendsnelle verzending! Aanrader.

Tevreden klant

Ruim assortiment, aantrekkelijke prijzen en bestelling was snel geleverd.

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.