Geweldig product met een snelle levering.

Biolovers heeft een prettige site. Simpel en snel besteld en een goed product snel ontvangen. Dit is zeker niet mijn laatste bestelling.

Biolovers.nl heeft een uitgebreid assortiment en de bestelling wordt altijd snel geleverd.

zeer snel geleverd

Wilde dit product proberen of het iets voor me zou doen, dit bedrijf was niet alleen goedkoop, maar ook nog eens geen verzendkosten, terwijl je bij andere dat wel hebt als je iets wil uitproberen, zeker een aanrader, kan het ieder aanraden, en goede producten.

Snelle levering prima service

Supplementen altijd snel binnen en goed verpakt.

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop

Snelle levering. Goede prijs. Top online winkel!

Vlugge levering

Vlugge levering van een kwaliteitsvol product.

Geleverd volgens belofte

Nette en snelle levering

Mijn eerste aankoop en zeker voor herhaling vatbaar. In de middag besteld en de volgende ochtend al in huis. Nette levering en goed geïnformeerd.

Snelle levering, goede info op website.

Duidelijke website en een snelle levering.

Mijn bestelling is vlot en correct uitgevoerd.

Fijne website snelle levering

Snel geleverd!

Fijne communicatie en snel geleverd.

Zeer tevreden klant

Snelle levering, goede communicatie en nette prijs. Artikel was goed ingepakt, dus onbeschadigd geleverd. Top!

Fijne supplementen voor een goede prijs!

Geweldig en snel en geen verzendkosten

Geweldig en snel en geen verzendkosten

topservice

snel geleverd vriendelijke service en goede kwaliteit producten!

Snelle levering, efficiënt verpakt

Mijn bestelling kwam zeer snel binnen en was compact verpakt. Zeker aan te raden niet duur en een goed product ontvangen.

Super goed product en goede service!

De houtskool stokjes zijn een heel goed product om water met te zuiveren en Biolovers biedt een goede service aan.

Erg tevreden!

Al geruime tijd blij met u snelle en zorgvuldig verpakte leveringen.

Top product en snelle levering

Product beduidend goedkoper dan elders en zeer vlotte levering !

Goede prijs en service

De producten die ze aanbieden hebben een goede prijs. Daarnaast is de service ook prima.

Top!!

Ik bestel héél graag bij Biolovers! ♡ Producten zijn altijd op voorraad en supersnel geleverd. Ben erg tevreden over de kwalitatief hoogwaardige producten en vind hun naam alleen al zó leuk! #biolovers

Helemaal goed

Goed en goedkoop met snelle verzending.

Snel en goeie service!

Snel geleverd en reactie via de klantendienst.

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn 100% vegan, 100% natuurlijk en in sommige gevallen ook 100% biologisch (SKAL gecertificeerd). Wij specialiseren ons in bijzondere merken en producten die we wereldwijd inkopen en direct uit voorraad kunnen leveren. Altijd de beste kwaliteit voor een scherpe prijs.