Snelle levering en mooie stapelkorting

Heb Vitakruid Super Greens meerdere potjes besteld. Dag later al thuis ontvangen en als je meerdere potjes besteld krijg je ook stapelkorting!!! We gebruiken het nu 1,5 maand en voelen ons er veel beter bij!

Helemaal tevreden

Nu voor de tweede keer besteld bij Biolovers en ook dit keer tevreden! Prijzen zijn vaak goedkoper als bij andere sites en dat is altijd fijn. Levering is goed en snel en product is goed en veilig verpakt.

Tolle Bioprodukte.

Wir haben mehrere Babynahrungen ausprobiert und reine Ziegenmilch ist die beste Biomilch. Keine Koliken, keine Hautreizungen. Die Lieferung war recht schnell.

Good

Good

Good delivery time and fantastic product

Further to be very delicious, this product helps your body to tackle the hardest moment of your life-giving a boost of energy and a positive mindset After 10days of using you can start feeling the good effects

Amazing!

Just started using it but so far, so good and will surely recommend it to my friends and family.

Product voor prima prijs

Kan werking product nog niet goed beoordelen na 6 dagen Bij vergelijking met bol.com goedkoper via biolovers alleen stond pakketje voor de deur want bel niet gehoord.

Netjes verpakt, snel verzonden en vlot in huis.

Goede producten met duidelijke uitleg, mooie gereduceerde prijzen, snelle ontvangst vd producten. Ik bestel voor het hele gezin!

Zeer snelle en goede levering en goede prijs

Fijn online hier te bestellen, heldere communicatie, keurige zakelijke afhandeling, netjes verpakt en snelle levering!

Snel geleverd vrijdag besteld zaterdag voormiddag geleverd in Antwerpen

Het bestelde product had een goede prijs en was snel geleverd.

Zeer tevreden over de producten!

Zeer tevreden. Goede prijs-kwaliteiverhouding.

Duidelijk, snel en mooie kortingsacties

Biolovers heeft een duidelijke site, werken met aantrekkelijke kortingsacties en leveren snel. Precies wat je nodig hebt.

Mooie producten, snelle verzending, goed verpakt.

Ik bestel hier altijd mijn supplementen. Want Biolovers heeft een uitgebreid assortiment met mooie producten. De verzending is altijd snel gegaan. De manier van verpakken vind ik een plus. Niet teveel verpakkingsmateriaal, op maat uitgekozen. Ik ben een tevreden klant!

Zeer goede service en informatie.

Fijne site en snelle levering

Het was eenvoudig een keuze te maken op de overzichtelijke site. Ook was de bestelling vlot geleverd.

Snelle levering, duurzame verpakking en een prima prijs in vergelijking met andere winkels!

Geweldig, snelle service en betaalbaar

Binnen enkele dagen binnen en kon ik direct beginnen met het gebruik.

Zeer goede en snelle service

Product werd snel geleverd en bestellen ging moeiteloos. Mooie producten in de webshop!

Fijne snelle service!

Eigenlijk altijd snelle service. Het is een keer voorgevallen dat een artikel à 100 stuks niet op voorraad was, toen ontving ik, in overleg, 2 artikelen à 50 stuks. Helemaal prima. Ook fijn dat de "groene wormen" (het verpakkingsmateriaal) gemaakt zijn met natuurlijke grondstoffen.

Snelle levering en goed producten voor een goede prijs!

Sublieme service

Snelle en prima levering! Top. Aan te bevelen.

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.