Zeer snelle opvolging, snelle verzending, doen wat ze beloven.

goede en snelle service

duidelijke website

eerste ervaring, voor herhaling vatbaar, zeer positief!

bestelling snel en verzorgd geleverd.

Great products and great service

Biolovers has a wonderful selection of high quality products. Their delivery service is really good and the customer helpdesk was super friendly. Will definitely keep buying my products here.

Snel en goed verpakt aan huis afgeleverd

Het bestelde product werd aan huis door een bezorger afgegeven. De "weg" van het pakket was digitaal prima te volgen t/m het tijdstip van levering, dus een heel goede service!

Snelle levering en resultaat!

Snelle levering en goede chatfunctie :) Ben er heel content mee!

Snelle levering!

Betrouwbaar en snel geleverd! Heel fijn.

Snelle en goede bestelling

Juiste bestelling,

Snel, accuraat en het werkt

Binnen 2 dgn nabestelling van de Reishi sporen werden ze reeds gratis thuis bezorgt begeleid met menig email volgnummer melding. De reishi sporen doen precies wat ze moeten doen, ze beschermen mij tegen de gevolgen van hooikoorts.

Zwarte komijn olie van biolovers heb ik altijd op voorraad thuis is voor mijn onmisbaar, niet te sterk milde olie

Snelle levering voor een scherpe prijs!

Snelle levering met een scherpe prijs!

vlug besteld en altijd vlotte levering

Snelle service!

Mijn ervaring met Biolovers is top! Snelle service en uitzonderlijke prijzen, nergens anders goedkoper! Jullie hebben er een vaste klant bij!

Top bestelling en levering

Top product en prima levering door dit bedrijf. Ook perfecte communicatie na bestelling in de richting van de levering! Aanrader!! Groeten Paul

Alles naar wens, bestelling oké!

Dag na mijn bestelling werd deze al geleverd. Top! Alles netjes ecologisch verpakt.

De levering bij biolovers is supersnel. Over het bestelde product, reishi sporen, kan ik nog niets vertellen omdat ik dat nog maar een paar dagen slik

Uitstekend en kennis van zaken

Gepassioneerde ondernemers die goed weten wat ze verkopen. Door het grote vitamine en supplementen aanbod, kan als onwetende consument het moeilijk zijn om een juiste keuze te maken. Biolovers weet de consument hier goed bij te adviseren, wat wel en niet adviseerbaar is in jouw situatie.

Goed verpakt en snelle levering.

Super snelle levering en fijne webshop

Duidelijke webshop, het product dat ik zocht was direct op voorraad, voor een scherpe prijs en de levering was gratis en de volgende dag al geleverd (in Belgie)

Item arrived in perfect condition

Very happy with my purchase. Item arrived in perfect condition, packaged safely and with a long expiration date- very happy and would purchase again

Vertrouwde en snelle service, vast adres om te bestellen.

Ben een vaste klant en Ik kom hier terug om mijn medicinale paddestoelen supplementen te bestellen van de merk mushroom4life. Mocht er mensen zijn die mij vragen waar ze dezelfde supplementen kunnen bestellen zou ik biolovers.nl aanbevelen.

Het was er snel, uitstekend product!

Ik heb blue sparilina besteld. Precies zoals verwacht!

Geweldig product met een snelle levering.

Biolovers heeft een prettige site. Simpel en snel besteld en een goed product snel ontvangen. Dit is zeker niet mijn laatste bestelling.

Biolovers.nl heeft een uitgebreid assortiment en de bestelling wordt altijd snel geleverd.

zeer snel geleverd

Wilde dit product proberen of het iets voor me zou doen, dit bedrijf was niet alleen goedkoop, maar ook nog eens geen verzendkosten, terwijl je bij andere dat wel hebt als je iets wil uitproberen, zeker een aanrader, kan het ieder aanraden, en goede producten.

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.