Zero

I am not happy at all with my order as I have not received it yet and still have not received any answer to my claim at Biolovers

Thank you for your message and we are sorry there was a delay in the delivery to France. The parcel has been delivered on the 14th of November, and we have refunded the shipping cost to you in compensation of the inconvenience. In case of any further questions or comments feel free to reach out at [email protected] Have a nice evening! Warm Regards, Celine

Snel geleverd , goed verpakt

Snelle service en niet te duur

Snelle service en niet te duur

Excelente !!!

Entrega rápida. Excelente qualidade

uitstekend Bedrijf

Duidelijke website ,veel keus goede prijs kwaliteit verhouding en een snelle levering, ik had het zaterdag besteld en Maandag al in huis uitstekend.

Snelle service en geweldig product

Ik heb de Palo Santo kaarsen besteld en kreeg deze heel snel binnen. Heerlijke geur! Ik ga hier zeker nog een keer bestellen.

Prehladny vyber, jednoduche objednanie, rychle dodanie.

Velmi dobra komunikacia.

• Doporučili byste nás? Ano

slechte smaak, maar ik neem het uit medisch oogpunt

heb het jaren in capsule-vorm genomen, werkte heel goed, maar is uit handel. bij jullie als tinctuur gevonden, neem het om de fluimen/slijmen los te maken en te kunnen ophoesten. omwille v huidige problemen neem ik het samen met oa homeopathische druppels, kan het dus moeilijk an sich beoordelen... mijn aanbeveling is nee want ieder moet in functie v eigen situatie zelf beslissen wat wel of niet te nemen.

Slechte spray, het meeste gaat er naast. Het doet wat het moet doen

Door de slechte spray is het wel kostbaar

Al een tijdje op zoek naar navul tabs van HappyTabs fluor. En bij Biolovers voor de laagste prijs!

Producten tegen scherpe prijs

Goede producten tegen een scherpe prijs en snel geleverd.

Ruim aanbod snel verzonden

Ruim aanbod, ik zocht iets specifieks en kwam zo op deze website terecht. Werkt makkelijk en snel en snel verzonden. Ik zou hier zo weer iets bestellen

Super blij en tevreden met mijn bestelling

Recentelijk heb ik aroma roller balls besteld van Tisserand bij Biolovers. Het was er zoals beloofd de volgende dag en ik heb een vriendin erg blij gemaakt met haar cadeautje. Voor mezelf heb ik er ook een paar gehouden en ik vind ze heel fijn! Bij Biolovers was de prijs ook nog eens super. Ik ben zeer tevreden.

Bedankt!

Super goede producten en snel in huis

Super goede producten en snel in huis

Goede prijs, snelle levering, precies wat ik wil.

Goede prijs, snelle levering, precies wat ik wil.

snel en goed

voor het eerste besteld

Prima product, snelle levering

Goed ervaring die ongetwijfeld leidt tot meerdere bestellingen in de toekomst!

Alles perfekt

Würde ich jederzeit wieder tun

Zeer goede ervaring ll

Zeer leuk was onmiddellijk geleverd

Super !

Snel en vlot verstuurd, stevig verpakt. Zal hier zeker opnieuw bestellen. Superblij mee..thnx !!

Goede ervaring

al het bestelde snel en goed verpakt geleverd.

Aanrader

Zeer tevreden.

Très bien

Conforme

prima webshop

Sinds kort ontdekt maar bevalt prima, deze webshop. Producten razendsnel in huis tegen een goede prijs. Grote keuze mogelijkheid qua assortiment.

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.