Goed!

Gewoon goed!

Snel en keurig Geleverd!

Poor packaging - item smashed in transit

I was very happy to be able to order four jars of Applestroop as a gift. However, when box arrived one jar was smashed due to poor and inadequate packaging! Had immediate response from Biolovers to my comments above and received a full refund - which I was not expecting. Great service.

Thank you for your order and your review. We are very sorry to hear the order arrived damaged. We have refunded the full amount to your PayPal account. In future cases you can contact us directly via [email protected] regarding these matters and we are happy to resolve any issues for you. In case of any further questions please let us know. Have a nice day! Warm Regards, Celine

Goede prijs, snelle verzending

makkelijk bestellen en snel geleverd

Tot op heden tevreden! Maar pas 2 maal besteld! Lekker vlot!

Fijne vitamines voor kinderen

Ik heb hier vitamines besteld voor mijn kinderen van vitakids, ze nemen het al meer dan een maand in (immuunbooster van vitakids). Ik ben er tot nu toe heel tevreden van en de kinderen vinden ze heel lekker van smaak.

Snel geleverd en goed geprijsd

Ik heb pas recent de site van Biolovers ontdekt en ben er blij mee. Bijna alles wat ik zoek op 1 plek en voor een goede prijs. Een aanrader!

Snelle levering, prijzen kunnen iets scherper

Alle producten die ik nodig had, kon ik op de website vinden. Ik vond ze wel iets duurder dan elders, maar in andere webshops hadden ze weer niet alles wat ik nodig had.

Goed.

Mijn betaling ging niet door, telkens opnieuw, tot er vanuit Biolovers een kleine correctie is gebeurd, waardoor het dan wel ging. En vanaf nu veronderstel ik dat het telkens wel zal lukken.

Zum 2. Mal alles Top

Es wird weitere Bestellungen in dem Shop geben!

snelle levering, goede kwaliteit

Geweldige service

Alles goed verlopen.

Geen bestelling gekregen

Vreselijk, ik heb mijn bestelling niet gekregen wel mijn geld terug. Danzij post Nl is het pakketje nog een keer kwijt.. dus wij hebben er niets van gekregen

Beste Susana. Bedankt voor uw bericht en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij hebben het volledige aankoopbedrag op 18 September aan u terug gestort. Ook hebben wij een onderzoek opgestart bij PostNL, en een klacht ingediend betreft de bezorging. Graag lossen we de kwestie naar uw tevredenheid op, u kunt hiervoor contact opnemen met onze klantenservice via [email protected]. Fijne middag! Warme Groet, Team Biolovers.

Snelle levering van het bestelde

Top!nette snelle levering!

Duidelijke website, goede prijs, goede communicatie, snelle levering, dus een zeer tevreden klant!

perfect

Snelle levering, goed product!

Precies zoals afgesproken; goede prijs-kwaliteit verhouding.

Perfect!

Everything what you need and fast. Thank you!

Uitstekende klantenservice

Na gedoe met de levertijd (fout van postnl) heeft de klantenservice dit keurig opgelost. Alleen om die reden al zou ik opnieuw bestellen!

Volledig volgens afspraak

Topproducten geleverd volgens afspraak

Helder contact met de klantenservice voor informatie vóórdat ik mijn bestelling deed. En goede producten voor een mooie prijs, vlot bezorgd.

Heel erg snel

De bestelling was volledig. Netjes verpakt en snel verzonden. Erg blij met mijn aankopen

Prima service vlot goed een tien.

Bestellen ging vlot levering ook. Zeker aan te bevelen als webshop.

Duidelijke website , met een goede prijs. En een snelle levering.

Toppie

Corsicaweg 10 1044AB Amsterdam

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.