Supersnel en makkelijk

Ik heb barley grass besteld die ik altijd bij Holland&Barrett kochten maar is al een tijdje niet beschikbaar. Bij Biolovers was het op voorraad en ook nog in aanbieding. Snel 4 stuks besteld en de volgende werkdag ontvangen.

Het minimum bedrag om gratis te laten leveren ligt vrij hoog. Daarbuiten prima service, snel geleverd. Er was een artikel niet bij de levering maar dat hebben ze heel snel en zonder zorgen nageleverd.

Verrassend Supersnelle levering

Ik was op zoek naar Benfotiamine. Ik kwam terecht bij Biolovers. De bestelling verliep heel vlot en was makkelijk. Heel aangenaam verrast toen het de volgende dag al geleverd werd!

Jasno i pregledno za kupca.

Povjerenje kupca radi jasno postavljenog I vjerodostojnog pracenje paketa u Republiku Hrvatsku. Hvala.

• Biste li nam preporučili? Yes

Splendid!

Super sneel geleverd! Super goed producten.

Goede service, snelle levering.

Bij aflevering was 1 pot kapot. Biodiversiteit heeft dit perfect opgelost.

Levering snel en oké

Goed product snellelevering

Goede website veel keus en een hele snelle leveringalles netjes en goed verpakt tegen een redelijke prijs.

Dit is de 2e keer dat ik een bestelling heb geplaatst bij Biolovers. Ben zeer tevreden, de producten kreeg ik op de afgesproken dag binnen. Ik zou ze dus zeker aanraden!

Goedkoop, betrouwbaar en snel

Ik ben zeer tevreden over de toegankelijkheid van de site, over de snelle verzending. Top!

Everything great

Fast delivery and the best price

Mooi verpakt, tijdig bezorgd, goed product.

Ik ben blij met de kwaliteit van het product, en ook was het fijn dat de chathulp zo lief was en de volgende dag al reageerde.

Snel en top

Vlotte en correcte behandeling en aflevering van de bestelling.

x

We zijn dit product al jaren aan het gebruiken Goede resultaat ermee met Spier-Gel van Hopp

Top spul!

Werkt goed. Droom al vaker (kan ze beter onthouden) en ben wat scherper

Prima levering en service

Heel tevreden Snelle levering

6 tubes ibuprufen zeer snel in huis, bedankt!

Snelle levering en betrouwbaar

Ik ben erg tevreden over Biolovers. Erg uitgebreid assortiment en snelle levering. Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Cijfer 10

Ik ben heel blij met producten julie zij de beste winkel ik wil cijfer geven meer dan 10 als dat mogelijk is gef ik julie 20 cijfer Gr ...

Héél goed

Snelle en correct levering

Super Service en Snelle Levering

Producten zoals omschreven. Goede Service en heel snel geleverd. Zeer tevreden.

Snelle levering van een vertrouwt product.

äußerst zufrieden

Ich bin mit der sehr raschem Bestellabwickling, der prompten Lieferung sowie mit der im Vergleich mit anderen Bewerbern sehr günstigen Preisgestaltung des gekauften Produkts äußerst zufrieden.

Corsicaweg 10 etage 4 unit 13

1044AB Amsterdam

Over Biolovers.nl

Biolovers.nl is een online winkel gespecialiseerd in superfoods, supplementen en vitaminen. Onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar, veelal natuurlijk, biologisch en/of vegan. De beste kwaliteit voor een scherpe prijs, snelle levering en goede service, dat is waar wij voor staan.