Snelle service en vriendelijke mensen

Meerdere keren langsgeweest voor een kapot telefoon scherm, altijd snel en goedkoop geregeld. Zeker een aanrader!

• Kwaliteit
  • Kennis & Vakmanschap N.v.t.

Super! En altijd vrolijke medewerkers

Snel, correct en duurzaam

Snelle en goede service

Afspraak gemaakt en kon bijna meteen terecht. Heel vriendelijk personeel! Was een oude type telefoon waarvan het scherm was gesneuveld, maar scherm was op voorraad. Vervangende scherm maakt de telefoon weer als nieuw, wat fijn is want ik wilde helemaal geen nieuwe.

Goede service en netjes

Batterij vervangen en een nieuw beschermglas er op. Netjes gedaan!

Prima geholpen.

De accu werd niet alleen binnen het uur, op afspraak, vervangen maar zelfs terwijl je gewoon binnen kon blijven wachten.

Erg goede service

Ondanks dat ik meerdere keren naar de winkel teruggekomen was, omdat het probleem niet verholpen was, ben ik steeds erg goed geholpen en is uiteindelijk mijn probleem opgelost.

Super geregeld

Ja gewoon super geregeld en goed !.

• Snelheid & Levertijd

Vriendelijk geholpen en snelle service

Op de site hadden we gelezen wat het vervangen van een batterij kostte. Mede daarom ook de keuze voor de GSM store. Echter bij het afrekenen was de prijs €10,- hoger dan gedacht. Dat was een iets minder leuke verrassing. Op navraag waarom het dan verkeerd op de site stond werd als reden gegeven dat het heel veel werk is om aan te passen

• Snelheid & Levertijd

Topservice en heel aardig personeel

Ik ben erg goed geholpen. Ze zijn eerlijk over wat je het beste kan gaan doen, ook al is het ten nadele van hunzelf. Ik raad deze winkel echt aan als je problemen heb met je telefoon.

• Prijs N.v.t.
  • Kennis & Vakmanschap
  • Snelheid & Levertijd N.v.t.

Prima geholpen

Reparatie naar verwachting afgehandeld

Top kwaliteit

Nieuwe batterij laten plaatsen door de vriendelijke eigenaar van de GSM shop In minder dan een uur was het al klaar, (terwijl je je telefoon bij de originele dealer gewoon een week kwijt bent om een batterij te laten vervangen) Nu is hij weer 100% en voor een hele mooie prijs Prima service, een aanrader dus

• Snelheid & Levertijd

Kapot scherm van telefoon vervangen conform duidelijke afspraak. Beleefde, vriendelijke medewerkers.

Vakmensen!

Afspraak gemaakt voor vervangen van de achterzijde van mijn Iphone. Keurig op tijd, werd er eerst nog even uitgelegd wat er zou gebeuren. Telefoon is weer als nieuw.

Prettige servicegerichte wnkel

Ontvangst is altijd zeer hartelijk. Eerlijk en open advies. Klantvriendelijk en service staat hoog in het vaandel.

"Ouderwetse" dienstverlening.

Via internet afspraak voor vervanging scherm smartphone. Op afgesproken dag en tijd bleek het onderdeel nog niet bezorgd via de pakketdienst. Excuses van de medewerker, die het duidelijk net zo vervelend vond als ik. Nieuwe afspraak gemaakt en daarbij smartphone gebracht. De op dat moment dienstdoende medewerker was volledig op de hoogte van de afspraak. Hij adviseerde ons om op zijn kosten een kopje koffie te gaan drinken op een van de zonnige terrassen in Alphen aan den Rijn en na een uur de telefoon weer op te komen halen. Aldus geschiedde en bij het afrekenen werd een korting van €10 gegeven wegens het ondervonden ongemak. Dit soort betrokken medewerkers is zeldzaam tegenwoordig. Zuinig op zijn!

Goede ervaring

Beeldscherm samsung s20 ultra was gebroken bracht hem erheen en een uurtje later kon ik hem ophalen zag er weer uit als nieuw helemaal top!!!

• Snelheid & Levertijd

Opgetreden probleem uiteindelijk goed opgelost.

Altijd goede en snelle service en advies. Helaas sneuvelde mijn scherm in de winkel bij het vervangen van de accu. Door de winkel kosteloos vervangen. Echter bleek dit scherm niet van de zelfde kwaliteit als het originele oled scherm. Niet heel netjes. En niet nodig aannemende dat ze hier voor verzekerd zijn. Terug gebracht en daarna netjes opgelost.

Vakkundig en snel

Een gsm met gebroken glas en een die in het water had gelegen zijn vakkundig en snel gemaakt. Alles werkt weer als vanouds. Vriendelijk personeel.

• Snelheid & Levertijd

Alleen had ik een andere kleur achterkant met het vervangen van het scherm. Maar dit vond ik geen probleem.

vervanging van iphone accu

Volgens afspraak vervangen, helaas was de nieuwe accu niet opgeladen

Snelle service!

Heel vriendelijk en professioneel geholpen toen ik mijn Samsung S10 wilde laten maken ivm kapot scherm, hij vertelde ook precies wat hij ging doen. Na een uurtje lag mijn telefoon al weer klaar. Hij was weer helemaal als nieuw, zeer tevreden!!

Fantastische en eerlijke service

Ik kom regelmatig bij gsm store. Meestal omdat ik mijn oortjes zelf heb gesloopt. Maar ik heb al meerdere malen een scherm laten vervangen, zowel van een samsung telefoon als tablet. Bij dw navraag van het vervangen van een scherm van een Lenovo tablet werd er eerlihk aangegeven dat het qua kosten niet rendabel is. Het vervangen is bijna net zo duur als een nieuwe tablet. Juist om deze antwoorden en swevice ben ik zo blij met dit bedrijf. Ja uiteraard werken de jongens om hun boterham te verdienen maar ze zijn wel eerlijk en reeël. Ik zeg ga zo dooe en ik blijf een vaste klant. M.v.g. Janneke Ladan

• Snelheid & Levertijd

Fijne hulp, snel en goed

Batterij iPhone laten vervangen, binnen uurtje klaar. Denken mee over oplossingen die niet te duur zijn. Eerlijke mensen ! Super fijn. Ga er een volgende keer zeker weer heen.

• Snelheid & Levertijd

Afspraak snel gemaakt, telefoon in een uur gemaakt en vriendelijk personeel.