De ligstoelen die ik heb besteld zijn bestemd voor Bonaire. Hierin ben ik zeer goed geïnformeerd. De vragen die werden gesteld, zoals of het voor aan het strand is of voor bij het zwembad enz enz. Hebben mij geholpen in het kiezen van de juiste ligstoelen. M.a.w. advies zeer goed, service zeer goed, levering snel. Vooral het meedenken vond ik heel fijn. Nogmaals bedankt voor de service

Waanzinnig mooi

We zochten een tuinset voor op het terras en hebben een kijkje genomen in de toonzaal bij STR. Onze keuze viel op de Vela design tafel met de Toledo Air stoelen. Past perfect op ons terras.

Zeer adequaat en uitstekende service.

Met heldere antwoorden op vragen en bij aankoop goede en snelle levering. Top.

Een kunststoftafel en vier stoelen besteld. Degelijke materialen voor een scherpe prijs. Op de tafel bleek een kleine beschadiging te zitten, maar van dit onderdeel kon kosteloos een nieuwe opgehaald worden.

Persoonlijk

Erg prettig. De dag na mijn bestelling belde de verkoper al. Met nog wat meer info over de de bestelde tafel. En nog diezelfde dag kwam hij hem zelf brengen en zette hij m ook nog in elkaar.

super service

18 rode stoelen besteld, moesten z.s.m. geleverd worden. en ze werden ook z.s.m geleverd. super service

Betrouwbaar en een perfecte service

Ik heb onlangs 4 Outbag zitzakken besteld en die zitten fantastisch. De service van STR is buitengewoon prettig. Snelle reactie, klantgericht, vriendelijk en op maat gesneden advies.

Super geholpen!!!

Niet verwacht dat ik iets zou kopen maar.... met uiteindelijk meerdere artikelen naar huis gegaan.

Perfecte kwaliteit en servies

2x ligbed Omega met luifel gekocht. In showroom de mogelijkheden bekeken, en de ligbedden meteen kunnen meenemen. Luifels niet op voorraad, maar perfect volgens afspraak per post geleverd.

Perfecte partij om zaken mee te doen

Denkt mee met de klant en snel geleverd

Excellente service !

4 kunststof barkrukken besteld en geleverd. Helaas raakte 1 direct al defect. Prettig telefonisch contact met STR collectie gehad. De kruk was niet op voorraad, maar toch werd binnen 2 weken een nieuwe kruk bezorgd. De krukken moeten zich nog bewijzen, maar de service is top !

Waanzinnig goede service!

Twee kunststof stoelen besteld en geleverd. Na uitpakken bleek een kleine oneffenheid op één van de stoelen. Uiterst prettig telefonisch contact met STR collectie gehad en meteen de toezegging dat het geregeld zou worden. Paar dagen later staat STR aan de andere kant van het land voor de deur en hebben we de stoel omgewisseld. Te gek goede service en enorm prettig contact. Geweldige klantervaring, wat een professional. Dikke vette complimenten!!!

Toppo

Toppie

Super geholpen met 2 strandbedden!!!!!!

Top!!!!

Prachtige ligbedden, prima prijs

2 mooie Tropico antracietkleurige ligbedden opgehaald in Sprang-Capelle. Mooie kwaliteit, de bedden liggen heerlijk. Ook nog een mooie bijzettafel Pop meegenomen. Super set bij elkaar. Laat de zon maar komen. Last but not least: zeer vriendelijke ontvangst in de zaak. Ook dat telt mee voor een goede koopbeleving. Top! De hele collectie van STR is sowieso bijzonder en niet 13 in een dozijn!

met goed gevoel zaken doen

In een moeilijke periode naar de showroom gegaan en met gepaste onderlinge afstand de stoelen van onze keuze bekeken. Dat de levertijd in de lockdown periode onzeker zou zijn werd volkomen helder gemaakt. Onverwacht snel werd geleverd en na een snelle afspraak stonden de stoelen 's avonds laat op ons terras om van te genieten. Dat was dus even stevig doorwerken om dat voor ons te realiseren. Chapeau

Uitstekend bedrijf

Advies, meedenken, service en afleveren, ik ben zo ontzettend goed geholpen, ik raad STR Collectie iedereen aan!

Correcte levering

Na het bestellen van 2 ligstoelen en 1 bijzettafeltje na twee weken ns gebeld wanneer de levering voorzien was. Ze vertelden ons dat wegens Covid-19 alles wat langer zou duren maar ze gaven ons toch een richtdatum. En idd, op de datum die zij de set verwachtten hebben wij n telefoontje gekregen van hen dat alles eerst gecontroleerd moest worden waarna alles naar de transporteur zou gaan. Enkele dagen later belde de transporteur ons op om een afspraak te maken voor de levering. Wij hebben de set net en in goede staat ontvangen en zijn best wel tevreden van de service. Top! Prijs/ kwaliteit: Top! Een aanrader. Zelfs in deze gekke tijden!

vriendelijk en flexibel

Sander en zus Mariëlle zijn een topduo!

Uitstekende service!!!

Waarom?: e-mail response op gestelde vragen (zelfs op zondag) eerlijk advies Kwaliteit: Uitstekend Resultaat: Een blije partner

Goeie prijs/kwaliteit verhouding!

Ik word altijd vriendelijk geholpen. Er wordt moeite gedaan om me te helpen het juiste te vinden. Voor de derde keer goed geslaagd!

Vriendelijk, behulpzaam, servicegericht.

Prachtige stoelen, boven verwachting, snel geleverd, top

Prachtige stoelen, boven verwachting, snel geleverd, top

Ausgezeichnet!

Auch für Kunden aus Deutschland sehr hilfreicher Service, zügige Lieferung, prima Ware. Danke schön!

Snelle levering en geweldige service

De bedden liggen heerlijk en werden persoonlijk afgeleverd. Van het tafeltje was 1 pootje stuk. Er werd meteen een nieuwe verstuurd