Leuke bank voor een leuke prijs

Deze bank gekocht via ligbedshop.NL Prima service. goed op de hoogte gehouden van de levering.

Top: goede service en kwaliteit

Kunststof stoelen Nardi plus tafeltje gekocht. Snelle levering, top kwaliteit.

Mooie collectie - Prima service

2 mooie Nardi stoelen met kussen + voetenbank en tafeltje. Deze collectie is schitterend. Goed advies en heeeel snel geleverd Wij gaan zeker terug als we het dakterras gaan oppimpen.

Topservice!

Een goed en kundig advies en omdat we het graag voor een bepaalde datum wilden hebben ivm feest, zijn de tuinmeubelen persoonlijk gebracht. Echt een geweldige service

Erg goed

Alles uitstekend verlopen.

Uitstekend!

STR heeft een mooie collectie producten van goede kwaliteit. De eigenaar heeft kennis van zaken, is zeer vriendelijk en service gericht. Voor ons huis in Frankrijk hebben we bij Sander ligbedden, fauteuils en tafels gekocht. Ondanks dat dit voor STR een kleine, particuliere order betrof, zijn we zo vriendelijk en deskundig geholpen en de service was top! Ik zou iedereen STR van harte aanbevelen!

Goede spullen

Prettig geholpen en goede communicatie

Uitermate goede én snelle service, zoals het hoort!

Ik woon aan de 'andere kant van de wereld'. Vóór vertrek zo'n 5 jaar geleden heb ik 2 ligbedden aangeschaft. Nu, na 5 jaar in de zon en 500 rondjes zwembad is het noodzakelijk om het doek van de bedden te vernieuwen. Ik heb daartoe contact opgenomen met Ligbedshop.nl om te bezien hoe we dit gaan doen. Door tussenkomst van de klantenservice is dit snel, adequaat en betrouwbaar geregeld. Mijn ervaring met deze klantenservice is uitermate goed te noemen. Goed gedaan Ligbedshop.nl, en dat mag ook wel eens gezegd worden. TOP!

Goede service, makkelijk bereikbaar en zeer vriendelijk en meedenkend

Prettig contact , eerlijk antwoord op mijn vragen en snelle levering doordat ik de produkten zelf kon ophalen bij het magazijn Mooie stoelen, echt een aanrader voor ieder die van eerlijkheid en goede service houd

Zeer klantvriendelijk met echt ook voor onze behoefte

Top assortiment. Veel kennis. Prijs prestatie uitstekend

Afspraken netjes nagekomen en goede kwaliteit. Daarbij op locatie deskundige uitleg. Top!

betrouwbaar

Vriendelijk, begripvol en betrouwbaar vanaf de bestelling tot zelfs na de levering.

Mooie kussens, betrouwbaar bedrijf

Kussens besteld op maat . Mooi eindresultaat en precies wat ik wilde . Werd goed op de hoogte gebracht . Helemaal top

Tevreden klant

Telkens een zeer snelle reactie. We bestelden stoelen die niet op voorraad waren maar dit was geen probleem. De stoelen werden geleverd op het moment dat werd beloofd. Er deed zich een probleempje voor bij de levering, waar de firma overigens niks aan kon doen, maar dit werd meteen keurig opgelost. Top service!

Producten zijn in orde, Bezorging binnen 5 werkdagen niet haalbaar.

Stoelen en tafeltjes zijn prima in orde, maar besteld op 15/6 en afgeleverd op 27/6 is vind ik veel te lang als alles wel op voorraad is. 5 sterren voor producten, 1 ster voor bezorging.

De bestelling moest met de meubeltransporteur verstuurd worden, dit heeft altijd een iets langere levertijd, waarbij het streven is om binnen 7 werkdagen te bezorgen. In de meeste gevallen lukt dit, helaas niet altijd en dit is ook afhankelijk van de bezorg locatie. Mooi om te horen dat de producten naar wens zijn!

Tweede keer in 10 jaar een prima deal

Geheel toevallig kwam ik 10 jaar na het aanschaffen van een aantal tuin eetstoelen opnieuw bij STR terecht en hebben we opnieuw 8 stoelen gekocht. Prima service en een nette prijs.

Opgehaald wat besteld is

De juiste bestelling stond klaar toen ik aankwam. Telefonisch bereikbaar bedrijf. Chapeau

Top ervaring

Zeer klantvriendelijkheid meedenken Top lig bedden

Mooie stoelen gekocht. Heel goede persoonlijke contacten aan de telefoon. Goede bezorging en snel.

Prima prijs en mooie collectie

Showroom om de modellen te laten zien. Weten alles over de producten. Aflevering netjes en volgens afspraak. Al met al toppie

Super mooie producten

Mooie producten , snelle en duidelijke communicatie , snelle levering. Als je iets anders wil als standaard vind je hier een reeks aan bijzonder mooie producten wie zijn zeer tevreden. Mvg Familie van Riek

Goed bedrijf STR Collectie

Goede producten, goed verpakt, en ook een goede vervoerder. Kussens nageleverd keurig op de hoogte gehouden en ook die weer goed verpakt en kwaliteit ook volgens verwachting. Voor dit soort spullen kom ik zeker terug bij het bedrijf. Allemaal goed en netjes geregeld.

Gewoon fijn geholpen, mooie ligbedden, behulpzame levering

Wij wilden graag nardi ligbedden en ook nog op een bepaalde dag geleverd, alles bleek mogelijk op de gewenste termijn. Vriendelijke shopeigenaar en goede logistiek.

Geweldige tuintafel gekocht, prima service

Na lang zoeken eindelijk de kunststof witte tuintafel gevonden die de correcte afmeting had (mijn oude houten was vergaan). Keurig ingeschatte levertijd, afspraak gemaakt om 'm te bezorgen. Allervriendelijkste bezorgers.

Zeer snelle service

Contact met klantenservice gehad. Erg vriendelijk te woord gestaan bij een vraag over de montage van een tafeltje, waarna het ook snel gelukt is.

Over STR collectie

STRcollectie: specialist in kunststof meubilair en ligbedden