Uitstekend bedrijf

Keurig afgeleverd. En mooi dat je zelf een afleverdatum kan kiezen , en dat er 10 minuten voor levering nog even gebeld wordt.

Vlotte levering van mooie producten

goed op tijd behulpzaam

Helemaal goed! Voor in ons kleine straatje en de relatief kleine bestelling was de vrachtwagen wel erg groot, maar verder geen enkele opmerking…

Top service en top kwaliteit

Nu voor de 2e keer ligbedden besteld voor ons huis op Curaçao. Goede kwaliteit en 100% service !

Mooie stoelen en prettig en snel contact

Via via ben ik bij STR collectie terechtgekomen. Op zaterdagmiddag gaan kijken en we konden (na een bezoekje aan het magazijn) direct stoelen mee kunnen nemen. Een week later nog twee stoelen bijbesteld en opgehaald. Snel en prettig contact gehad! Bedankt :)

Alles snel geregeld

We hebben 4 tuinstoelen besteld en wat schetst onze verbazing, s’avonds werden ze al gebracht. Als dat geen service is. TOP!

Snel geleverd!

Binnen de beloofde termijn bezorgd; en we zijn er super blij mee: diva stoel zit heerlijk!

Uitstekend verzorgd, heel goed verpakt, aftersale is ook prima

Meedenkend en klantvriendelijk

Prachtige collectie en prima geholpen.

Geweldige service en klantvriendelijk

De heer Vesters stelt alles in het werk om het zijn klanten naar de zin te maken.

Top!!!

Goede service !!!!top stoeltjes ben er blij mee....

Fijne stoelen, goede prijs/kwaliteit verhpuding

Fijne stoelen, goede prijs/kwaliteit verhouding. Goede cimmunicatie over levering. Op tijd geleverd.

fantastisch

zeer mooi product. Levering volgens afspraak

Fijne communicatie en snelle levering

Stoelen niet op voorraad en moesten uit Frankrijk komen. Denkt goed mee met de klant en is oplossingsgericht. Prima!

Goed contact met het bedrijf.

Ik heb een mooie tafel. De levering nam een maand, maar moest uit Spanje komen. Hij werd vervolgens snel bij ons afgeleverd door eigenaar. Wij zijn reuze tevreden met het resultaat.

Mooie stoelen, goede service!

Maandagmorgen heb ik de stoelen besteld en dinsdagavond stonden bij mij in de tuin. De medewerker was erg behulpzaam.

Vriendelijke en klantgerichte service! Mooie producten!

Goed en vertrouwd

Men neemt alle tijd om je de juiste informatie te geven. Leggen alles keurig uit. Een goede prijs kwaliteis verhouding

Uitstekend!

Uitstekend! Prachtige producten, maar nog beter het contact en de service!

Goede en snelle service!

Contact gehad met verkoper omtrent product. Kreeg duidelijke omschrijving en de verkoper was zeer behulpzaam.

Perfect geholpen

Ze hebben me fantastisch geholpen met mijn bestelling! Echt blij met de manier waarop STR met je meedenkt! Je wordt snel teruggebeld als de telefoon even niet opgenomen wordt. Ligstoelen zijn goed! Ik beveel dit bedrijf aan.

Erg mooie collectie

Wij zijn erg blij met onze mooie nieuwe buitentafel en stoelen van STR Collectie

Vlotte correspondentie en levering

Titel zegt alles.... Ook prijzen zijn ok.

About STR collectie

STRcollectie: specialist in kunststof meubilair en ligbedden