Ondanks zeer ruim assortiment supersnelle en correcte levering tegen faire prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Niet zo nutige korting codes, overwegend positief.

Wat goede en minder goede ervaringen. Allereerst bestel je per hoeveelheid om porto kosten te besparen. Meteen daarna een email met kortingscode, welke helaas kort geldig is. Beetje laf, geen particulier die zo vaak prive batterijen koopt dat die daarvan gebruik kan maken. Als trouwe klant hierin ietwat teleurgesteld. Over een eerdere bestelling van Knoopbatterijen, deze waren zo slecht dat ik ze maar weggegooid hebt. Niettemin dit kan een keer gebeuren. Dus toch maar weer een bestelling gedaan eergisteren. Deze kwam lekker snel de volgende dag al binnen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer vlot. Eenvoudig bestellen, snelle levering.

Zeer vlot. Eenvoudig bestellen, snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Zag op zondag dat mijn batterijen voor gehoortoestel bijna op waren, meteen besteld bij batterij king, en maandagmorgen had ik ze in huis. Top service ! En zo snel geleverd !

Snelle levering, product prima

Ik bestelde een Sony accu voor mijn ps3 draadloze koptelefoon, informatie op de site was prima, product is niet helemaal hetzelfde als het origineel, maar voldoet wel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zoals altijd weer alles prima voor elkaar

Domweg goed

• Zou u ons aanbevelen? Ja

vlotte en correcte afhandeling en levering.

ik was aangenaam verrast door de snelle respons en ontvangstbevestiging van mijn bestelling. De levering gebeurde ook heel snel via Post NL.

Kan beter

Heb drie pak d batterijen besteld een pak was niet voorradig moet ik als klant jullie bellen om een oplossing te zoeken na mijn telefoontje stelde ze voor om ander merk op te sturen ben er mee accoord gegaan anders had ik ze nog niet gehad ik vind dit een slechte zaak batterij king had met dit voorstel moeten komen.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste heer Jacobs, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat wij het door u bestelde artikel niet op voorraad hadden, onze excuses hiervoor. Aangezien wij nog geen leverdatum van onze leverancier hadden vernomen konden wij dit niet aan u melden. Wel hebben wij u een mail gestuurd om u op de hoogte te brengen van de langere levertijd. Inmiddels heeft u de alternatieve batterijen in huis en hopen wij dat deze goed werken. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan horen wij die graag! Met vriendelijke groeten, Batteryking.nl

correcte communicate en netjes verpakt verzonden

Eerst kreeg ik netjes een melding dat het geheel wat later kwam als eerst aangegeven, een dag later kreeg ik de melding dat het verstuurd was, waarna ik het snel in huis had.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heldere website, vlotte bestelling en snelle levering

Enkel de verzendkosten zouden zich meteen moeten aanpassen als het vanaf een bepaald bedrag gratis is, dan twijfel je niet aan een foutje op de website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bij B.King vond ik wat ik zocht !

Gewoon perfect; Maar het is ook zo dat langs bestelde product, kleine producten die ze af/ en toe als cadeau mee gestuurd worden zijn vaak en in werkelijkheid niet recent zoals ze ook afgebeeld online bij B. King zijn .

Een aanrader!

Zoals ook alle voorgaande aankopen : PERFEKT. Uitstekende website, snelle levering en een prima prijs.

Zoals altijd .... perfect

PERFECT !

Betrouwbaar

Snelle levering. Goede prijs / kwaliteitverhouding. Duidelijke website en voorwaarden. Kortom maken waar wat ze beloven en toezeggen. Prettig om zaken mee te doen!

Zoals het moet !

Correct, snel en voldoende info.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer hulpzaam, snel, correct, en goede prijs/kwaliteit

Snelle afwikkeling

Supersnel verzonden! Goed verpakt en goede prijzen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en goede prijs

De batterijen waren goed verpakt en keurig geleverd. Verbeterpunt zou zijn om bij bestelproces aan te kunnen vinken pakje ook bij buren te laten afgeven i.p.v. de standaard aflevering met handtekening vereist.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ondanks dat ik pas de volgende dag een bevestiging per email kreeg van mijn bestelling (maar mogelijk kwam dat doordat ik 1e Pinksterdag de bestelling deed) kreeg ik de bestelling op tijd (dinsdag) in huis.

prima service

Goede service ik had een fout gemaakt, maar dat was geen probleem, terug sturen en de goede retour

Prima service duidelijke info

Ondanks dat ik een melding kreeg dat het de volgende dag niet leverbaar was, kreeg ik de dag daarna de melding dat het de dag daarop afgeleverd zou worden. Je wordt goed op de hoogte gehouden, Top.

snel en goed

Juist en snelle levering .

Voldoende

Moet thuis blijven voor levering Pakketje kon makkelijk door de brievenbus Het geleverde product is van slechte kwaliteit. Het rubber van de pen plakt en is vergaan

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste mevrouw Versluis, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg jammer dat de pen niet de gewenste kwaliteit heeft, onze excuses hiervoor. Inmiddels hebben wij contact met u gehad wat betreft de levering. Omdat wij er voor willen zorgen dat het pakket zo snel mogelijk bij u komt, worden de pakketten soms niet als brievenbuspakket verstuurd. Met vriendelijke groeten, Batteryking.nl

De beste batterijleverancier er is!!!

Zelfs als mijn doosje met 50 Batterijen niet op voorraad is sturen ze 5 doosjes van 10 batterijen!perfect en nog snel geleverd ook!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruime keus en snelle levering, nu zelfs met jubileum korting

Battery King bestond 12,5 jaar waardoor er korting werd verleend. Meteen accu's besteld en ze waren de volgende dag al in huis, goed verpakt en opgeladen.

Over BatteryKing.nl

Dé nummer 1 Accu, Batterij en Lader specialist van Nederland en België. Op Batteryking.nl kunt u alles vinden op het gebied van accu’s en batterijen. Of u nu een batterij, accu of lader zoekt voor uw gsm, telefoon, laptop, hoorapparaat, rookmelder, digitale camera of gereedschap: wij hebben het allemaal. Niet alleen voor oudere modellen maar ook voor de allernieuwste modellen en merken. Alle bestellingen mits op voorraad die op werkdagen voor 23:00 uur worden geplaatst, zullen dezelfde dag verzonden worden. Tevens beschikken we over een eigen technische klantenservice die bereikbaar is op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur op telefoonnummer 0318 - 210 110.

Filter op Taal