scherpe prijs, groot aanbod, snelle levering

Ik koop al jaren batterijen bij BatteryKing en ben daar tevreden over. Prijs is scherp en assortiment erg compleet. Richard

Perfecte leveringen

Meerder keren een bestelling geplaatst, en zonder problemen altijd op tijd geleverd. Top : ) ;) :)

Snelle en correcte dienstverlening

Na de bestelling had ik twijfel of deze goed gelukt was. Heb hierop heel vlug een correct antwoord mogen ontvangen en bovendien supersnelle levering, zelfs op zaterdag.

Maak belofte niet waar

3 keer een bestelling gedaan en 3 keer was het op de side voorradig.Na 1 dag bericht gekregen dat enkele bestellingen in backorder stonden en dat ook 3 keer,terwijl het op de side voorradig was.1 keer kan ik begrijpen maar geen 3 keer.Volgende keer maar bij een andere leverancier bestellen

Klantenservice niet behulpzaam.

Mijn ervaring is niet goed en ik raad zeker anderen niet aan hier te bestellen.

Perfecte levering Dus heel betrouwbaar.

Mijn bestellingen was goed te volgen via email.

Profecioneel en vriendelijk

Ik deed mijn bestelling vanuit België en werd zeer goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling

Snel en zelf tijdens de feestdagen komen de spullen op tijd.

Dik tevreden over dit bedrijf. Top!

Snelle en correcte levering.

Minder dan 24 uur na bestelling alles netjes geleverd. Track-and-trace was zelfs niet nodig.

vlot geleverd, top,goede prijs en electriciteit besparend

ik heb een warmte mat zonder tijdschakelklok, met slechts een stekker. Als ik die er vergeet uit te trekken, blijft die stroom gebruiken, zonder dat ik het zie. Daarom een Ansmann timer bij BatterKing aangeschaft, met een drukknop stel ik die in voor een kwartier, half uur, uur, twee uur vier of 8 uur Ik ben er blij mee!

eindelijk een bedrijf dat doet wat het belooft

ondanks kerstdrukte supersnelle levering

Goede prijs en supersnel geleverd

Goede prijs en supersnel geleverd

Overzichtige website.

Vandaag besteld en morgen al in huis, prima service. Beter kan niet

de volgende dag geleverd

flexibele afhandeling van verkeerde levering

verkeerde levering van hoorapparaat batterijen is zeer vlot en voor de klant kosteloze manier afgehandeld.

Net even niet!

Net even niet, ......omdat er bij het kiezen in de aanbieding(en) bij mij de mening heerste, dat mijn gekozen accu´s, ook allemaal accu´s waren, totdat ik bij het uitpakken moest concluderen dat er toch ¨gewone¨ batterijen¨ bij waren.

snelle levering en snelle reacties op vraag

Zeer klantvriendelijk, had accuus besteld die op voorraad zouden zijn maar dat was toch niet het geval. Er werd direct contact gezocht om te overleggen. Nu bleek dat het slechts 1 dag langer duurde.

goede en snelle service (batterijen/lader)

perfecte oplossing toen de lader niet snel geleverd kon worden en daarnaast terugbetaling binnen 1 dag gedaan, ik zou hier zeker weer bestellen! Pascal

Goed en snel

Prettig bestel-proces en snelle levering

Goede en duidelijke service

Product was niet op voorraad. Duidelijke communicatie met nieuwe leveringsdatum. Correcte afhandeling zoals het hoort.

Goed.

Mijn bestelde artikel was niet voorradig. Werd op de hoogte gehouden wat betreft de levertijd. Helder communiceren heet dat. Prima hoor....

Snelle bezorging

Na bestelling, een track and trace bericht op de mail, waarbij je kan zien dat de bestelling echt snel is verstuurd.

Prima service en levering

De aankoop tot en met levering is prima. Jammer dat het account aanmaken schijnbaar een probleempje is. Anders 5 sterren.

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Uitstekende prijs kwaliteit verhouding en dito levering!👌👌

Netjes op de hoogte gehouden hoe de zending loopt en alles mooi op tijd. TOP

Over BatteryKing.nl

Dé nummer 1 Accu, Batterij en Lader specialist van Nederland en België. Op Batteryking.nl kunt u alles vinden op het gebied van accu’s en batterijen. Of u nu een batterij, accu of lader zoekt voor uw gsm, telefoon, laptop, hoorapparaat, rookmelder, digitale camera of gereedschap: wij hebben het allemaal. Niet alleen voor oudere modellen maar ook voor de allernieuwste modellen en merken. Alle bestellingen mits op voorraad die op werkdagen voor 23:00 uur worden geplaatst, zullen dezelfde dag verzonden worden. Tevens beschikken we over een eigen technische klantenservice die bereikbaar is op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur op telefoonnummer 0318 - 210 110.