Snel en topkwaliteit.

Heb een accu besteld voor mijn aeg steelstofzuiger en kreeg keurig mailtje dat helaas iets verlaat geleverd werd maar dag of 2 later werd hij idd keurig goedverpakt geleverd.de goedkoopste bleken ze ook nog te zijn.dus 10+ voor batteryking!

Uitstekende ervaring

100 AA batterijen volgende dag al in huis. Fijn zo vlak voor de feestdagen.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Was snel in huis, goede prijs

Mijn bestelling snel geregeld.

Zeer uitgebreide sortering en redelijke prijzen.

Prima en snel geregeld!!

Prima en snel geregeld!!

Prima club!!

Heldere site, groot assortiment, nette prijzen, razendsnelle levering !! Zeer aan te bevelen

SUPER

heb mijn bestelling via chat door gegeven de volgende ochtend geleverd alles vlot en correct verlopen

Nooit problemen gehad met battery king.

Betrouwbaar, snelle service en ruime betaal mogelijkheden zijn de redenen dat ik hier steeds weer terug kom.

Correcte dienstverlening

Na geplaatste bestelling kort, daarop bericht dat het bestelde niet voorradig was. 's Anderendaags tot mijn grote verwondering een e-mail ontvangen met het bericht dat mijn bestelling onderweg was. Zo hoort het.

heel sufficient

heel votte bestelling en geleverd

Wordt super geholpen, service fenominaal en vriendelijk!!!

Ben al een aantal jaren bij B atterryKing geholpen, als ik met een probleem zit, is er altijd iemand die begrip toont en helpt. Ik kan deze firma van harte aanbevelen een echte aanrader.

Goede service en zeer klantvriendelijk

Bestellen op de site gaat erg goed. Toen bleek dat er een product niet geleverd kon worden, kreeg ik direct een telefoontje. Ik kon keuze maken de bestelling te annuleren of een vervangend product van een ander merk te kopen. Ik werd daarbij fantastisch geholpen. Vanwege het probleem heb ik korting gekregen, waar ik niet om had gevraagd.

Snelle levering en gunstige prijs!

De batterijen zijn echt scherp geprijst en worden ook nog eens goed verpakt zeer snel geleverd.

Snel en oké

Snel en op afspraak

Perfect.

Snelle levering ook voor spullen die niet op voorraad waren

informatie en levering top

informatie en updates over levering waren perfect

geweldig

mijn ervaring is uitstekend

Telefonisch contact is goed en snelle levering voor een goede prijs.

Registreren wilde niet lukken, maar via telefonisch contact netjes geholpen. Snelle levering ondanks dat een artikel niet direct voorradig zou zijn. Keuze en prijs is ook prima.

Heel goede en uitstekende service.

Het door mij bestelde product was niet meer op voorraad en een belletje of een gelijkwaardig product ook mocht? Antwoord was natuurlijk, maar wel dezelfde gestelde voorwaarden dan was dat geen enkel probleem en.... . snel in huis.

waardeloos

Ik vraag een accu voor een Oral B 3756 en krijg de verkeerde.

Beste Klant, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u niet de juiste batterijen heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Wij hebben meermaals geprobeerd telefonisch in contact met u te komen, maar dit is helaas niet gelukt. Uiteraard willen wij dit graag voor u nakijken en oplossen, zou u contact met ons op willen nemen? U kunt ons bereiken op 0318- 210 110. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Batteryking.nl

Behulpzaam en snelle levering

Reageerde snel op mijn vraag via de e-mail en de levering was onwijs snel.

Uitstekende snelle levering

Zoals al eerder ervaren top!

Super snelle levering.

Op zondagmiddag besteld en op maandag al ontvangen.

Over BatteryKing.nl

Dé nummer 1 Accu, Batterij en Lader specialist van Nederland en België. Op Batteryking.nl kunt u alles vinden op het gebied van accu’s en batterijen. Of u nu een batterij, accu of lader zoekt voor uw gsm, telefoon, laptop, hoorapparaat, rookmelder, digitale camera of gereedschap: wij hebben het allemaal. Niet alleen voor oudere modellen maar ook voor de allernieuwste modellen en merken. Alle bestellingen mits op voorraad die op werkdagen voor 23:00 uur worden geplaatst, zullen dezelfde dag verzonden worden. Tevens beschikken we over een eigen technische klantenservice die bereikbaar is op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur op telefoonnummer 0318 - 210 110.