uitstekend.

prima service.niks op aan te merken. mvg Derauw Erik.

alles snel geregeld

Goede prijs en snelle levering

Goedkoop en snelle levering

Goedkoop en snelle levering en een goede beschrijving van het product .

Snelle en correcte service

Toch een van de goedkoopste

Snel en correct geleverd !

Snel en correct geleverd !

Een duidelijke website en zeer snelle levering.

Ik had het gewenste product snel gevonden. De betaling en levering verliepen snel en moeiteloos.

Keurig op tijd.

Uitstekend, wat betreft artikelen alsook de levering

Ondanks dat het product niet op voorraad was toch binnen enkele dagen in huis,

Grote keuze uit batterijen

De eerste keer dat ik bestelde stond er dat de batterijen op voorraad waren en daarom verwachtte ik de volgende werkdag de levering. Na een week maar eens gebeld en werd ik vriendelijk te woord gestaan door een medewerkster. Haar vroeg ik waarom ik nog niets ontvangen had en ze ging meteen kijken, ook had ik geen mail ontvangen wat haar verbaasde. Ze vertelde dat het product niet op voorraad was en ze verontschuldigde over het feit dat ik geen bericht hierover had gehad. Ze vroeg of ik nog steeds belang had voor het bestelde product of dat ik de bestelling wilde annuleren. Graag wilde ik de bestelling gewoon door laten gaan. Hierop kreeg ik direct een bevestigende email met daarin een verwachtte levertijd. Het product werd enige dagen later zonder verder oponthoud geleverd. Een aantal weken later had ik nogmaals een bestelling geplaatst dat uit een grotere verscheidenheid aan producten bestond en deze bestelling is vlekkenloos verlopen.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u de bestelling niet de volgende dag in huis had. Wij doen ons best om de levertijd op de website zo up-to-date mogelijk te houden, echter is dit in uw geval niet gelukt. Onze excuses hiervoor. Wij zijn blij om te horen dat het bij de tweede bestelling wel goed is gegaan. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Batteryking.nl

Via de website kan je gemakkelijk de bestelling plaatsen en betalen. Verzending gebeurt bijna omgaand als pakje via PostNL.

Prima service en snelle levering

Juiste product dankzij perfecte omschrijving op de site.

Snelle en correcte levering.

Hebben ervaring met product maar nog niet met uw bedrijf. Wij zijn zeer tevreden over de levering. Komen graag weer terug.

Snel en zeer voordelig

Goed product en snelle levering.

Goed product en snelle levering.

wat je verwacht krijg je

service ,hulp,snel , kwalitatief goed product

Snel en effectief

Prima, snelle levering en goedkoop

Kwaliteit voor de scherpste prijs

Duidelijke site met veel verschillende batterijen tegen zeer scherpe prijzen. Makkelijk te bestellen, zeer snelle levering (in mijn geval binnen 24 uur) en je wordt via de mail uitermate goed op de hoogte gehouden van je betaling, bestelling en levering. Zeker een aanrader!

Snelle en vlekkeloze service!

3x10 9V batterijen besteld, goede prijs, volgende dag geleverd. Niets op aan te merken!

Precies wat ik nodig had

Zocht een 9V adapter/netvoeding voor mijn oude Sony Discman - met bijbehorende plug. En accu + losse lader voor een Canon Powershot G5. Allebei gevonden.

Zeer tevreden over klantenservice.

Het probleempje met in rekening gebrachte Nederlandse BTW aan onze Belgische B.V.B.A. heeft BatteryKing.nl snel en op eigen initiatief opgelost met een creditnota en het terugbetalen van teveel betaalde BTW. Wat onze bestelling betreft is BatteryKing door deze correctie bovendien ook nog eens de goedkoopste aanbieder onder een drietal wiens website wij bezochten.

Beste klant, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad en uitgelegd dat het wel mogelijk is om een factuur zonder Nederlandse btw te krijgen. U heeft aangegeven hier erg tevreden over te zijn. Wanneer u toch nog vragen en/of opmerkingen heeft dan horen wij dit graag. Met vriendelijke groeten, Klantenservice Batteryking.nl

goede prijs en vlotte levering

kan niet beter!

perfect service, snelle levertijd, correct. en dan belangrijk: er bleek in 1 van de door mij bestelde artikelen een produktiefoutje, meer precies een onregelmatigheid in de iPhone X screenprotector. Zonder problemen en supersnel opgelost ! Klasse!

Subliem

Op de site kan ik snel vinden wat ik zoek tegen een heel goede prijs. Levering is uitstekend. Wat wil je nog meer.

Goede opvolging door de klantendienst

Artikel was niet in voorraad: dit werd direct gemeld door de klantendienst en één dag later werd alles reeds geleverd. Op de website werd vermeld dat de betaling via PayPal niet gelukt was: dit was even onduidelijk. Daarna via e-mail een bericht ontvangen dat dit toch gelukt was.

Over BatteryKing.nl

Dé nummer 1 Accu, Batterij en Lader specialist van Nederland en België. Op Batteryking.nl kunt u alles vinden op het gebied van accu’s en batterijen. Of u nu een batterij, accu of lader zoekt voor uw gsm, telefoon, laptop, hoorapparaat, rookmelder, digitale camera of gereedschap: wij hebben het allemaal. Niet alleen voor oudere modellen maar ook voor de allernieuwste modellen en merken. Alle bestellingen mits op voorraad die op werkdagen voor 23:00 uur worden geplaatst, zullen dezelfde dag verzonden worden. Tevens beschikken we over een eigen technische klantenservice die bereikbaar is op werkdagen van 09:00 tot 21:00 uur op telefoonnummer 0318 - 210 110.